Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-11-2004, 12:13
*~Angel~*
Avatar van *~Angel~*
*~Angel~* is offline
Kep een vraagje over dit spel. Kep al opgezocht of dit al bestaat op et forum maar dat is van rond januari
En alsk et daar toch moet plaatsen dan verwijder ik et wel

Ik speel in een team. En we zijn nu bij de level van Pelennor Fields. Je moet dus 60 orcs killen. Dit lukt aardig. Maar het volgende stuk zie je dan die "olifanten" daar staan dan ook van die katapulten.

Je killed dan 1 "olifant" dat lukt ook aardig, dan komt er de 2de aan dus wij renden naar rechts naar de volgende katapult maar die haalt het niet!!

We hebben eigenlijk van alles geprobeerd helemaal naar rechts lopen maar daar kun je niet naar beneden. We hebben hem 7 keer gespeeld kep echt lamme klauwen aan over gehouden

Toen opeens konden we naar beneden (per ongeluk nogwel) maar als we dan naar beneden gaan dan zijn we alweer dood Je speelt dus met z'n 2en maar je ken maar 1 keer dood gaan

Heeft iemand tips hoe je het beste kan aanpakken? Ik had iig ged8 dat je als je die 60 orcs verslaat je daar dus niet dood mag gaan.

Pff frustrerend..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-11-2004, 13:02
Verleden Tijd
Verleden Tijd is offline
Gewoon leven naar de overkant zien te komen. Dan kun je ze wel raken. En dan later weer terug.
__________________
Romantici rouleren de wereld
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 11:32
*~Angel~*
Avatar van *~Angel~*
*~Angel~* is offline
Citaat:
Kristoph schreef op 01-11-2004 @ 14:02 :
Gewoon leven naar de overkant zien te komen. Dan kun je ze wel raken. En dan later weer terug.
Mja "levend" naar de overkant..

Maar goed met veel gehannes zijn we der gekomen. Je krijgt die nazgul te zien. Voor je de kans krijgt om te zien wat er allemaal gebeurd ben je al dood.

hoeveel levens had jij trouwens bij die level? Alsk er 2 had was het gewoon "simpel" geweest.

Anders speel ik het wel helemaal overnieuw. Proberen niet dood te gaan tot je tig levens hebt ;/
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:04.