Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-07-2002, 13:05
-Octavius-
-Octavius- is offline
Tsjha... Gisteren was de grote dag, eindelijk na een paar jaar wachten werd warcraft 3 uitgebracht, ik had hem 2 weken van te voren gereserveerd omdat ik hem MOEST hebben op 5 juli...
dus opgewonden ga ik naar huis, zet mijn PC'tje aan stop warcraft erin, instaleer hem (Incl. DirectX 8.1) op mijn Win2k besturings systeem ... pfff wat durt dat lang.. na 10 min. was tie toch eindelijk geinstaleerd, maar toen kwam het, ik starte hem op zette mijn geluid hard (U know, --> intro filmpjes van blizzard zijn kewl) Blijft hij ff haperen op het begin scherm (dat van WarCraft 3 launch ofzow) en dan BIEP ik denk "huh!?" maar goed ik wachtte dus nog ff, en even later kwam het bericht "Could Initialize DirectX 8,1 make sure you have DirectX 8,1 or newer, You can find DirectX 8,1 on your WarCraft CD" en dan druk ik op OK en dan sluit tie hem af.. Ik schrik em dood, mijn leven stort (bij wijze van spreke) in.. het wachten werd niet beloond, ik heb nu van alles geprobeerd, DirectX van internet halen, Blizzard gemaild, en zelf Windows opnieuw geinstaleerd...
maar nix helpt.. dus nu leg ik mijn probleem bij julie neer, Ohw nog ff mijn Systeem eisen:

Intel Celeron 1,2 Ghz
256MB intern
32 MB VGA Videokaart (TNT2)

Jah dat was wel het belangrijkste...

Ohw ik heb ook geprobeerd Win2k SP2 te instaleren maar dat vertouwde ik niet helemaal toen die aangaf dat tie mischien nmijn configuratie aanpasd ofzow !??

Nu komt het " Kunnen jullie mischien , heel mischien mijn probleem helpen oplossen... "

Greetz...
__________________
*Tomaten zijn onze vrienden!*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-07-2002, 19:29
Verwijderd
Hoe wil jij een Service Pack installeren zonder je configuratiebestanden te wijzigen? Enig idee wat een Service Pack überhaupt is?

Anyway, probeer 'ns die 3D-geluidthingies uit te zetten. Geen wazige surround oid.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 23:20
Vaag mannetje
Vaag mannetje is offline
het blijft mij verbazen dat mensen met problemen altijd op zulke forums komen ipv naar de officiele support forums of de helpsite....

9 van de 10 keer is daar het antwoord allang gegeven..
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 01:35
Verwijderd
Citaat:
Vaag mannetje schreef:
het blijft mij verbazen dat mensen met problemen altijd op zulke forums komen ipv naar de officiele support forums of de helpsite....

9 van de 10 keer is daar het antwoord allang gegeven..
Got a point there.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 08:33
Manus J. van Alles
Avatar van Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Citaat:
Vaag mannetje schreef:
het blijft mij verbazen dat mensen met problemen altijd op zulke forums komen ipv naar de officiele support forums of de helpsite....

9 van de 10 keer is daar het antwoord allang gegeven..
Inderdaad, probeer eens een Warcraft-forum oid...
__________________
Daedalus:GlobalNode:Scholieren//FORUM//RESTRICTED//923.128.6430/Login
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:56.