Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-08-2003, 14:56
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
-niels- schreef op 22-08-2003 @ 12:48:
7,50 bij de V&D
Ik weet niet bij welke V&D jij hebt gekeken, maar bij mij hadden ze em niet De freerecordshop had em ook niet (bestellen: €34,95!) Music store idem en e-plaza ook al
Dus als jij een winkel weet waar ie is zeg het aub!
(als je een site weet waar je em kunt kopen of downen PM me maar! )
__________________
WOEi !
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-08-2003, 19:08
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Ja, maar of iets wel of niet retail is heeft niks te maken met of iets wel of niet een MOD is.

Overigens is die support-drop voor geen-retail gebruikers pas sinds kort. En eigenlijk is het een enorme stap voorwaarts, aangezien er nu nauwelijks meer gecheat (kan) wordt (worden).
Dat kan men van CS niet zeggen.

Overgens is de discussie kansloos, want het heeft toch geen nut om de MODS te vergelijken.
__________________
yupyup.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 16:17
Frondish
Avatar van Frondish
Frondish is offline
Counter-strike pwnt...tac ops is wel mooi hoor dat wil ik helemaal niet afkraken maar als je het mij vraagt gaat er niks tegen counter-strike op als je ziet dat ie al 6 jaar populairste game van de wereld blijft
__________________
ok...
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 18:58
Verwijderd
Citaat:
SynoP schreef op 24-08-2003 @ 17:17:
Counter-strike pwnt...tac ops is wel mooi hoor dat wil ik helemaal niet afkraken maar als je het mij vraagt gaat er niks tegen counter-strike op als je ziet dat ie al 6 jaar populairste game van de wereld blijft
populairiteit zegt niks over kwaliteit.
de CS community heeft gewoon een xenofobie.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 20:35
faan
Avatar van faan
faan is offline
ik was van CS naar TO gegaan.. ik steeds van: omg.. omg.. omg..!! Toen ik weer CS ging spelen.. vervolgden mijn woorden: aaahhhh fijn cs
__________________
Fy fan fitta! Jag behöver kuk!
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 20:38
hellion
Avatar van hellion
hellion is offline
Citaat:
SynoP schreef op 24-08-2003 @ 17:17:
Counter-strike pwnt...tac ops is wel mooi hoor dat wil ik helemaal niet afkraken maar als je het mij vraagt gaat er niks tegen counter-strike op als je ziet dat ie al 6 jaar populairste game van de wereld blijft
en u bent??? EoD.spawn????

ontopic: volkomen met je eens
__________________
wie het laatst lacht is het traagst van begrip
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 08:34
Demiurge
Avatar van Demiurge
Demiurge is offline
Counterstrike ownt TO, alleen ben ik uitgeken op CS geraakt en ging ik TO spelen, waar ik onderhand ook al op uitgespeeld ben.

TO = Nep, lelijk speelt kut en geeft helemaal geen gevoel dat je er echt in bevind...
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 15:10
Ace*Dusty
Avatar van Ace*Dusty
Ace*Dusty is offline
Counterstrike is gewoon veel beter

En over het cheaten en campen...
Er is zat tegen te doen.

Als je een server hebt draaien een goeie iig dan log je alles en bij 3x cheaten word je gekickt van de server.

en ervoor zorgen dat je in elk spel wat je speelt een admin hebt zitten die spectatort of meespeelt zo blijft het eerlijk...

Campen is ook een tactiek van spelen. Als ze dat niet willen hebben zouden ze de snipers wapen moeten blokkeren zodat er weinig te campen valt...
__________________
Mama van Ashley en Michelle
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 15:15
faan
Avatar van faan
faan is offline
Als je een server hebt draaien een goeie iig dan log je alles en bij 3x cheaten word je gekickt van de server.
LOL.. normaal word je bij 1 keer cheaten gebanned? Dat vind ik VEEEl beter dan wat jij zegt.. sjonge wat raar
__________________
Fy fan fitta! Jag behöver kuk!
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 15:29
Verwijderd
Iedereen heeft zijn eigen mening.. dus nu a.u.b. stoppen met tactical ops OWNT cs echt wel dikke zwaar 1337 h4x0r ofzo.. en ook niet tactical ops is noobzor whahahaha

de ene vindt tactical ops beter.. andere cs.. en aangezien jullie enkel eigen meningen geven en geen argumenten geven (dat is als je tactical ops is nep, cs is lelijk etc) en enkel meningen kom je nergens.

En over dat neppe... beide spellen zijn nep.. elk computerspel is nep.. in het echte krijg je ook geen geld in je handen kan je een geweertje kopen zonder moeite schieten en kom je een minuutje later weer tot leven.

hint: wil je iets spelen dat nog een klein beetje op het echte lijkt kijk dan rond bij TS.. ghost recon.. ravenshield..
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 18:46
Verwijderd
Citaat:
F0_ol schreef op 26-08-2003 @ 16:29:

hint: wil je iets spelen dat nog een klein beetje op het echte lijkt kijk dan rond bij TS.. ghost recon.. ravenshield..
yup, maar dat gaat niet "snel genoeg" voor die lui.
maw. ze "nuilen".

echte mannen (en vrouwen) spelen OFP, ghost recon of R6, HAH!
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 11:02
faan
Avatar van faan
faan is offline
lol Fooltje, Jij zegt dat die Ghost Recon beter is dan TO en CS ! Wil je iedere cs'r of To'r nu tegen je aan hebben ofzo??
__________________
Fy fan fitta! Jag behöver kuk!
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 12:50
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Waar kan ik To downe? Wil ik wel eens uitproberen ....ik heb alleen Cs gespeeld via lan ..
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 15:57
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
euh heb ie wel ff alles gelezen mikai? want als je dat had gedaan dan wist je nu ook dat dat gare bedrijfie achter TO alleen de retail versie van het spel nog ondersteunt...

Ow en nog ff andere spellen aftezijken:

GR is voor mij cker veeeel te langzaam
R6 is cool maar de communitie is een btje klein
OFP is meer zoiets als een simpelere versie van BF1942 (het is mijn mening!) en is niet helemaal goed te vergelijken
__________________
WOEi !
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 16:17
Shade
Avatar van Shade
Shade is offline
ik speel TO sinds de 1e versie waarin je nog op Deck16 kon spelen met Famas enzo

maar ik heb ook een keer CS geprobeerd en dat is echt 10x minder leuk....
best leuke maps, maar slechte gameplay vinnik. Stuk minder mooi ook.

en iemand zei te donker...? Dat ligt dan ZEKER aan je video kaart hoor. De TO maps zijn op een paar speciaal donker gemaakte altijd erg licht. En teveel recoil is een stuk realistischer dan dat als je met een enorm geweer zoals de Sig op zelfde hoogte blijft.

Het nade gooi systeem is ook veel beter. Alleen de skins zijn kut in TO....maarjah boeiend...
__________________
__________________________________________________________________
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 19:58
Verwijderd
Citaat:
faen schreef op 27-08-2003 @ 12:02:
lol Fooltje, Jij zegt dat die Ghost Recon beter is dan TO en CS ! Wil je iedere cs'r of To'r nu tegen je aan hebben ofzo??
hij heeft gelijk.

cs/to is voor arcade-persoontjes die geen kut weten van real-life combat.
muhahaha.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 16:26
<<CoEnCePt>>
Avatar van <<CoEnCePt>>
<<CoEnCePt>> is offline
jaa haloo c s lijkt me vet maar dat is voor hlaf life niet? ik heb tactical ops maar online lukt neit en gewoon is het zo tering saai omdatr als alle terrorist of special forces dood zijn is het spel voor bij en het is daarom meer een soort team deatmatch is neit leuk ik wil de mission opdrachten doen en halen iemand enig idee hoe dit gefixt kan worden?
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 17:17
Verwijderd
TO vind ik saai
CS vind ik leuk
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 22:02
hellion
Avatar van hellion
hellion is offline
Citaat:
x2_Shade schreef op 29-08-2003 @ 17:17:
ik speel TO sinds de 1e versie waarin je nog op Deck16 kon spelen met Famas enzo

maar ik heb ook een keer CS geprobeerd en dat is echt 10x minder leuk....
best leuke maps, maar slechte gameplay vinnik. Stuk minder mooi ook.

en iemand zei te donker...? Dat ligt dan ZEKER aan je video kaart hoor. De TO maps zijn op een paar speciaal donker gemaakte altijd erg licht. En teveel recoil is een stuk realistischer dan dat als je met een enorm geweer zoals de Sig op zelfde hoogte blijft.

Het nade gooi systeem is ook veel beter. Alleen de skins zijn kut in TO....maarjah boeiend...
de enorme geweren wijken gewoon een aardig eindje af hoor al sproei je je magazijn even leeg. Je hebt wel gelijk over het licht en donker, dit is voor een groot deel zelf in te stellen door de gebruiker. En ja, jij vind TO mooier, ik schiet in de lach al zie ik daar de mannekes lopen alsof ze het in hun broek doen, dat is dus grotendeels een eigen mening. De gameplay is ook voor veel mensen verschillend denk ik, jij vind het 1 fijn een ander het andere.
__________________
wie het laatst lacht is het traagst van begrip
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 10:31
pessimistje
Avatar van pessimistje
pessimistje is offline
cs
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 16:07
hellion
Avatar van hellion
hellion is offline
Citaat:
pessimistje schreef op 04-09-2003 @ 11:31:
cs
dat is nog is kort maar krachtig
__________________
wie het laatst lacht is het traagst van begrip
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:28.