Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-04-2003, 21:39
*Sqilly*
Avatar van *Sqilly*
*Sqilly* is offline
Ik ben zelf na deel 7 van Final Fantasy helemaal fan van de serie . Ik heb ze dan ook vanaf 7 allemaal uitgespeeld, maar hoe zit het hier met de FF fans. Ik zag dat in ieder geval de operator final fantasy zeven heb gespeelt , zijn er nog meer en zo ja welk deel vond je het best? Persoonlijk vond ik 7 het best in elkaar gezet en het meest verslavend.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-04-2003, 22:00
SS2Gohan
Avatar van SS2Gohan
SS2Gohan is offline
Hier ook nog een die hard FF fan. Persoonlijk vond ik 10 een hele goede, ben op moment bezif met X-2
__________________
Pirates Of The Caribbean: "Remember This As The Day You Almost Caught Captain Jack Sparrow" ''But why is the rum gone?''
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 23:01
Dikkie
Avatar van Dikkie
Dikkie is offline
Ik ben wel een beetje FF fan maar geen die-hard, ik vond secret of mana leuker, maarja dat komt ook omdat het mijn eerste rpg was en omdat ik het altijd met zijn 3e speelde, nix zo leuk

PS FF10 is een mislukking naar mijn mening heel de FF-feel is verdwenen, nu het 100% 3d is.
en het verhaal en de characters zuigen ook --> tuinbroekhomo en een halfchinees nerd met 2 kleuren ogen..
__________________
Iedereen wordt altijd boos op mij op dit forum, I love it !!! :P

Laatst gewijzigd op 07-04-2003 om 23:22.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 23:09
*Sqilly*
Avatar van *Sqilly*
*Sqilly* is offline
Nou nou zo erg was 10 ook weer niet hoor. was niet echt de beste maar ok. Ligt X-2 nou al wel in de winkel kan hem nergens vinden namenlijk ( ben niet echt op de hoogte van de nederlandse releases)
__________________
If you can't be squall just be *sqilly*
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 23:11
Martian
Avatar van Martian
Martian is offline
FFIII (us, FFIV japan) is IMHO naast Chrono Trigger de beste RPG aller tijden. Ik heb alleen de SNES FF's gespeeld, maar de anderen vond ik minder. Maar tegen FFIII kan echt niks op.

Celes is zow cool
__________________
http://www.johnkerryisadouchebagbutimvotingforhimanyway.com
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 23:20
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Martian schreef op 08-04-2003 @ 00:11:
FFIII (us, FFIV japan) is IMHO naast Chrono Trigger de beste RPG aller tijden. Ik heb alleen de SNES FF's gespeeld, maar de anderen vond ik minder. Maar tegen FFIII kan echt niks op.

Celes is zow cool
FF III us is FFVI japan, maar dat bedoelde je denk ik ook . En of het de beste is, daar ben ik nog niet helemaal over uit, aangezien ik VII ook echt geweldig vind, en Tactics, en V ook en en en...

Final Fantasy heerscht gewoon .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 23:20
lorenzo30
Avatar van lorenzo30
lorenzo30 is offline
Citaat:
SS2Gohan schreef op 07-04-2003 @ 23:00:
Hier ook nog een die hard FF fan. Persoonlijk vond ik 10 een hele goede, ben op moment bezif met X-2
wat lul je nou met die hard ff fan. je heb zelf tot nu toe nog maar 1 ff gespeeld en dat is ffx bull.(oke, je bent nu wel bezig met ffx2)

je noemt jezelf een die hard fan van de ff serie terwijl je ff1 t/m ff9 niet eens heb gespeeld.

hele rare.

nu ontopic:

ik ben best wel een fan van de ff serie, waarvan ik ff7 idd het best vond. al is het alleen maar voor sephiroyh en cloud, daarna vind ik deeltje 6 of 4(kweet ut nie meer) het best en dan pas deel 10
__________________
als er WATER STAAT wil de WATERSTAAT weten WAT ER STAAT!!!!
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 23:25
Dikkie
Avatar van Dikkie
Dikkie is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 08-04-2003 @ 00:20:
FF III us is FFVI japan, maar dat bedoelde je denk ik ook . En of het de beste is, daar ben ik nog niet helemaal over uit, aangezien ik VII ook echt geweldig vind, en Tactics, en V ook en en en...

Final Fantasy heerscht gewoon .
deel 6 is zeer koel inderdaad, maar wat is die bad-guy een homo zeg (sorry kan ff niet op de naam komen)
__________________
Iedereen wordt altijd boos op mij op dit forum, I love it !!! :P
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 23:46
lorenzo30
Avatar van lorenzo30
lorenzo30 is offline
Citaat:
Dikkie schreef op 08-04-2003 @ 00:25:
deel 6 is zeer koel inderdaad, maar wat is die bad-guy een homo zeg (sorry kan ff niet op de naam komen)
nee man, de badguy van ff9, kuja, is een ongeloofelijke homo. die kerel heeft zelfs een topje aan
__________________
als er WATER STAAT wil de WATERSTAAT weten WAT ER STAAT!!!!

Laatst gewijzigd op 07-04-2003 om 23:49.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 00:42
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Dikkie schreef op 08-04-2003 @ 00:25:
deel 6 is zeer koel inderdaad, maar wat is die bad-guy een homo zeg (sorry kan ff niet op de naam komen)
Kefka, en ja die gast is een vreselijke nicht (maar wel cool ).
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 01:01
SQUARE
Avatar van SQUARE
SQUARE is offline
hier die hard fan van de ff series en vooral super fan van ffVII
kijk maar naar mn ava, hij is de lauste.

ik heb elke deel gespeeld en elke deel verbaasde me weer hoe geniaal squaresoft wel niet is. ik vond zelf deel 10 goed.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 01:04
SQUARE
Avatar van SQUARE
SQUARE is offline
Citaat:
lorenzo30 schreef op 08-04-2003 @ 00:20:
wat lul je nou met die hard ff fan. je heb zelf tot nu toe nog maar 1 ff gespeeld en dat is ffx bull.(oke, je bent nu wel bezig met ffx2)

je noemt jezelf een die hard fan van de ff serie terwijl je ff1 t/m ff9 niet eens heb gespeeld.

hele rare.

haha, met maar 1 deel kan je jezelf echt geen die hard fan van de serie noemen. mischien een die hard van ffx.

we hebben hier dus met een neppert te maken
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 11:28
Verwijderd
Kvond FFx erg cool, best vreemd dat ie vaak zo wordt afgekraakt, maar ja, ander systeem andere fans.

Heb de ps spellen gespeeld. Heb ook tijdlang deel 6 op de psx gespeeld, maar ik irriteerde me gewoon aan die vertyfde traagheid(met een emulator kun je speeden )
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 11:48
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Morridin schreef op 08-04-2003 @ 12:28:
Kvond FFx erg cool, best vreemd dat ie vaak zo wordt afgekraakt, maar ja, ander systeem andere fans.

Heb de ps spellen gespeeld. Heb ook tijdlang deel 6 op de psx gespeeld, maar ik irriteerde me gewoon aan die vertyfde traagheid(met een emulator kun je speeden )
FF6 op psx:
*laat sabin een blitz aanval doen*
*gaat een kop koffie zetten*
*maakt wat noodles*
*gaat even uitgebreid op het kleine kamertje zitten om een bruine trui te breien*
*komt nog net op tijd terug om het laatste stukje van de blitz animatie te zien*

__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 12:03
Verwijderd
*Start FF8 op*
*Gaat een gevecht in*
*Summont Eden*
*Gaat een kop thee zetten*
*Begint vanaf het begin Lord of The Rings te lezen*
*Heeft LotR uit*
*Maakt een trip naar Sri Lanka*
*Loopt Vreemde ziekte op*
*Ligt lang in ziekenhuis te genezen*
*Komt thuis en kijkt op scherm*
*gaat nog een keer LotR lezen*
*ziet damage op vijanden*

Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 12:11
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Morridin schreef op 08-04-2003 @ 13:03:
*Start FF8 op*
*Gaat een gevecht in*
*Summont Eden*
*Gaat een kop thee zetten*
*Begint vanaf het begin Lord of The Rings te lezen*
*Heeft LotR uit*
*Maakt een trip naar Sri Lanka*
*Loopt Vreemde ziekte op*
*Ligt lang in ziekenhuis te genezen*
*Komt thuis en kijkt op scherm*
*gaat nog een keer LotR lezen*
*ziet damage op vijanden*

Ja maar FF8 is sowieso erg matig .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 12:39
Darvan
Avatar van Darvan
Darvan is offline
Die hard kan ik mezelf niet noemen maar ik haal toch wel de gewone fan

Heb zelf 4 FF (4, 5, 8 en 9) de rest heb ik niet door: Geldtekort of ik kon ze niet meer vinden (7 )
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 13:37
Dikkie
Avatar van Dikkie
Dikkie is offline
dan heb je de 2 leukste delen gemist: 6 en 7
__________________
Iedereen wordt altijd boos op mij op dit forum, I love it !!! :P
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-04-2003, 14:04
SS2Gohan
Avatar van SS2Gohan
SS2Gohan is offline
Citaat:
lorenzo30 schreef op 08-04-2003 @ 00:20:
wat lul je nou met die hard ff fan. je heb zelf tot nu toe nog maar 1 ff gespeeld en dat is ffx bull.(oke, je bent nu wel bezig met ffx2)

je noemt jezelf een die hard fan van de ff serie terwijl je ff1 t/m ff9 niet eens heb gespeeld.

hele rare.
LUL zelf nie, heb ze toch zeker allemaal gedaan, I t/m X-2 en Tactics, so shut up
__________________
Pirates Of The Caribbean: "Remember This As The Day You Almost Caught Captain Jack Sparrow" ''But why is the rum gone?''
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 16:06
morlock
Avatar van morlock
morlock is offline
Ik vind het nog steeds jammer dat Square na deeltje 8 heeft besloten om de FF-reeks alleen nog maar op de PS uit te brengen
Ik vond FF III en FF VII absoluut de beste delen ooit! Speel ze nog steeds regelmatig.
Tsja, dat waren mooie tijden toen ik voor het eerst een FF-game speelde
S'morgens om 7 uur op, achter de console zitten, en s'avonds laat met vierkante oogjes naar bed
__________________
Then it comes to me that the soothing light at the end of your tunnel was just a freight-train comin' your way
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 16:34
Darvan
Avatar van Darvan
Darvan is offline
Citaat:
Dikkie schreef op 08-04-2003 @ 14:37:
dan heb je de 2 leukste delen gemist: 6 en 7
6 moet ik nog een keer kopen
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Darvan schreef op 08-04-2003 @ 17:34:
6 moet ik nog een keer kopen
Tip: download een SNES-emulator met een ff6 rom. Op psx issie zo verdomd traag. Dat is echt irritant. FF10 speelt nog sneller(met betrekking op dat je veel gesprekken niet kunt wegklikken)
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 17:54
SSER
Avatar van SSER
SSER is offline
Weet iemand wanneer FF tactics voor de gba uitkomt? Of issie al uit?
Enige FF game die ik tot nu toe heb gespeeld is FF8, en die vond ik SUPER

Lionheart rules
__________________
nee ik geen ss'er is.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 18:21
*Sqilly*
Avatar van *Sqilly*
*Sqilly* is offline
Ik vond acht wel grappig maar dat eeuwige gedraw daar werd ik echt schijt ziek van. Squall was wel cool
__________________
If you can't be squall just be *sqilly*
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 18:26
SSER
Avatar van SSER
SSER is offline
Ja idd, echt die fimpjes van sommige GF's duren gewoon TE lang, Diablos, Leviathan etc

Offtopic: Ik heb ergens gelezen dat er in FF Tactics op de gba dezelfde GF's zullen voorkomen
__________________
nee ik geen ss'er is.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-04-2003, 20:01
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Ik ben een die-hard fan, en ik heb alle delen gespeeld (na VII allemaal ook HELEMAAL uitgespeeld..kben nu met die klere Dark Aeons bezig...op de eerlijke manier). Ik moet de eerdere delen nog uitspelen, maar ik vind die gameplay niezzo lekker...het verhaal is dan wel prima, maar de battles zijn oersaai (geen tot weinig tactiek voor nodig) en de snelheid op de psx is idd niet erg optimaal....maar als een die-hard..sla ik me er doorheen, en ga ik na mn examens ff al die SNES delen uitspelen...al heb ik nog een stuk of 10 RPGs liggen om (uit) te spelen....
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 20:18
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Ik heb de meeste FF ook wel gezien en gespeeld. FF 5, 6, 7, 8 en 10

Ik persoonlijk vind ze allemaal gewoon goed, met elk hun sterke en zwakke kanten. Ik vind het verhaal en hoe het verteld word in de grafische manier gewoon geweldig. Dat ze in FF 10 volledig 3D zijn gegaan heeft me gelukkig ook helemaal niet gestoord. Maar omdat het verhaal me het meest boeit, doe ik bv. niet dingen zoals de persoon hierboven doet. Ik kan weinig tot geen lol hebben in het puur verslaan van ubersterke beesten.. dark aeons .. ..

FF5 werkte geloof ik met jobs. Ik heb het een paar uur gespeeld; ik weet er niet zoveel meer van eigenlijk.

Het moment waar ik het eerst echt 'Whoa' dacht en riep, was toen in FF 6 (3) Kefka de drie standbeelden bewoog en de hele wereld veranderden. Ik zal me ook altijd herinneren in het begin dat Kefka zit te zeuren over dat er zand op z'n schoenen zat, en die soldaatjes het schoon moesten poetsen, en dan met die echte SNES graphics. Niet te vergeten natuurlijk die hele opera met Celes!! Ik was gewoon practisch zelf verliefd op haar!! Geweldig gewoon. Ik heb nu de PSX van 6.

FF 7 doet het helaas niet meer op mijn pc, en ik weet niet waarom. FF 8 nog wel. Ik vond het een geweldig verhaal. En ik was weer helemaal verkocht. Ik heb FF7 in Canada gekocht en daar gespeeld.

FF 8 vond ik het een beetje irritant dat je gewoon telkens magie moest .. opzuigen .. van beesten. Vond ik jammer. Ook schijnt dat in FF 8 de vijanden en hun HP/MP gewoon worden aangepast aan hoe sterk Squall is; en dat vind ik ook wel jammer, want dan heeft het levelen eigenlijk weinig zin meer. Ik weet niet of dit ook in de andere FF's is.

FF 9; dat die karakters er zo vreemd uitzagen heeft me een beetje weerhouden; misschien dat ik de PSX versie nog is koop, nu ik een PS2 heb.

FF10 vind ik gewoon geweldig; dat battle systeem vind ik het fijnst. Dat grid waarop je kan levelen vind ik wat minder; vond ik de FF 7 met materia toch fijner.

FF10-2 heb ik nog niet, sinds die alleen nog in Japan is gereleased volgens mij; en ik ben niet zo'n iemand met enorm veel tijd of geduld dat ik het ga spelen met een vertaling bij de hand. Ik hoop wel dat ze het verhaal niet te veel verkloten; die drie meiden zagen er wel heel sexy uit. Ik hoop niet dat ze het daar op gaan gooien.

Laatst gewijzigd op 08-04-2003 om 20:21.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 20:22
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Morridin schreef op 08-04-2003 @ 18:09:
Tip: download een SNES-emulator met een ff6 rom. Op psx issie zo verdomd traag. Dat is echt irritant. FF10 speelt nog sneller(met betrekking op dat je veel gesprekken niet kunt wegklikken)
NEE!! Koop de PSX versie!! Daar zitten cutscenes bij; die krijg je niet op je ZSNES versie ding. En de PSX versie is helemaal niet zo duur!! En je moet het ook niet in een dag uit willen spelen!! Het is meer een vervanging van een goed boek lezen!! Je moet er de tijd voor nemen!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 21:15
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 08-04-2003 @ 21:18:

FF 8 vond ik het een beetje irritant dat je gewoon telkens magie moest .. opzuigen .. van beesten. Vond ik jammer. Ook schijnt dat in FF 8 de vijanden en hun HP/MP gewoon worden aangepast aan hoe sterk Squall is; en dat vind ik ook wel jammer, want dan heeft het levelen eigenlijk weinig zin meer. Ik weet niet of dit ook in de andere FF's is.

FF10 vind ik gewoon geweldig; dat battle systeem vind ik het fijnst. Dat grid waarop je kan levelen vind ik wat minder; vond ik de FF 7 met materia toch fijner.

FF8. Dat vijanden sterker worden met Squall´s LEVEL is juist wel fijn. Je kunt namelijk door magic te junctionen hele hoge hp halen(gewoon 100 Full-life erop zetten) Je kunt met 100 Ultima je strength omhoog laten schieten. De vijanden zijn dan verdomd zwak terwijl jij ze zo in de pan hakt.

FF10: Och ieder zo zijn favo manier. Op zich vond ik het skills leren van Item in 9 Super. In 10 vind ik het ook erg mooi, want ik het begin zijn ze nog heel verschillend. Maar later doet zelfs Yuna 99999 damage(Ja, dat zijn 5 9´s) Valt trouwens nou niet bepaald te vergelijken met materia.

Wat ik fijn vond aan deel 9 is dat je daar niet zulke belachelijke sterke spreuken hebt. De summons doen niet meer dan 1 keer damage. Zidane heeft geen Omni Slash/LionHeart/Blitz Ace
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 21:28
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Morridin schreef op 08-04-2003 @ 22:15:
FF8. Dat vijanden sterker worden met Squall´s LEVEL is juist wel fijn. Je kunt namelijk door magic te junctionen hele hoge hp halen(gewoon 100 Full-life erop zetten) Je kunt met 100 Ultima je strength omhoog laten schieten. De vijanden zijn dan verdomd zwak terwijl jij ze zo in de pan hakt.
Ow; ja, 100 full-life en 100 ultima, die heb je dan ook fijn in het begin.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 22:53
Big Brother
Avatar van Big Brother
Big Brother is offline
heb alles wat op de psx beschikbaar is uitgespeeld (4 t/m 9)
en 7 t/m 9 niet 1 keer maar wel 4 keer ofzo
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 11:41
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 08-04-2003 @ 22:28:
Ow; ja, 100 full-life en 100 ultima, die heb je dan ook fijn in het begin.
in het begin heb je wel cure en fire/lightning/ice
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 15:53
.Mpje Dual
.Mpje Dual is offline
Ik vind persoonlijk FF 1, 2 en 3 niet zo fijn, vanaf 5 begin ik me eigenlijk pas te vermaken
__________________
piemel
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 17:45
Mindfields
Mindfields is offline
Hier een fan
8&9 uitgespeeld, ben nu bezig met 10. Leuk spel, vind alleen het level up systeem zuigen.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 19:04
Verwijderd
Waar blijft Sephiroth GVD

Dit zou hem toch eindelijk eens moeten trekken. Een paar dagen geleden heeft ie nog een topic gesloten(na een maand niks doen en nu issie er weer niet.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 19:09
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Ben ik trouwens een van de weinige die Sepiroth niet cool vind? (Ik bedoel het FF karakter, niet de forumbaas hier; die kan sowieso niet koel zijn )

Ik vind bv. Auron veel en veel stoerder.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-04-2003, 19:10
.Mpje Dual
.Mpje Dual is offline
Citaat:
Morridin schreef op 09-04-2003 @ 20:04:
Waar blijft Sephiroth GVD

Dit zou hem toch eindelijk eens moeten trekken. Een paar dagen geleden heeft ie nog een topic gesloten(na een maand niks doen en nu issie er weer niet.
Mensen die op een forum Sephiroth heten zijn hip
__________________
piemel
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 09-04-2003 @ 20:09:
Ben ik trouwens een van de weinige die Sepiroth niet cool vind? (Ik bedoel het FF karakter, niet de forumbaas hier; die kan sowieso niet koel zijn )

Ik vind bv. Auron veel en veel stoerder.
Auron is de Master!

Die mag niet eens meegerekend worden, want dan maakt de rest geen schijn van kans.
Een zombie die een hoofdrol heeft is cool
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 20:49
empyrian
Avatar van empyrian
empyrian is offline
FF7,8 uitgespeeld...ben nu met FFX bezig.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 20:59
empyrian
Avatar van empyrian
empyrian is offline
Citaat:
Marcade schreef op 09-04-2003 @ 20:09:
Ben ik trouwens een van de weinige die Sepiroth niet cool vind? (Ik bedoel het FF karakter, niet de forumbaas hier; die kan sowieso niet koel zijn )

Ik vind bv. Auron veel en veel stoerder.
hou op man, Sephiroth is te stoer... Auron is wel grappig, maar verder..nah ik ben niet het type dat vergelijkingen trekt tussen niet bestaande personages, maar Sephiroth... hmm
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 21:31
Verwijderd
Fear Factory jazeker

Urm huh wat?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 08:20
Rufus Lee
Avatar van Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Auron is cool, Sephiroth is cooler, maar toch vind ik Rufus Shinra het allercoolste!!
__________________
Dit is misschien de laatste kans, kom mee en vlucht met mij! En dans met mij de laatste dans, dan ben je eindelijk vrij!
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 01:37
Verwijderd
Heb hier thuis ooit gehad:

FF IV (kapot)
FF V (nu nog)
FF VI (nu nog)
FF VII (kapot )
FF VIII (kapot, wat vervelend )
FF IX (nu nog)

m'n zus was boos op me en slashte in op m'n PSX spellen
Dag FF IV , VII en VIII


Verder heb ik op de SNES emulator alle FF's

(FF I t/m FF VI, maar ook een FF puur om de chocobo's en Japanse FF IV)

En ik kan zo nu en dan FF X spelen op de PS II van m'n zwager.

Ik vind zelf FF VII het allerbeste. Geweldig verhaal, geweldig uitgebreid, geweldig battle system, leuke mini games, etc etc.

En idd zoals al werd vermeld, FF VII is alleen al zeer bruut om Cloud en Sephiroth
Maar om daar dan ook nog Barret, Cid, Tifa, Vincent en Red XIII (??) bij te hebben is ook niet erg

Ik vind Yunie, Aeris en Caith Sith maar schraal
Al moet ik eerlijk zeggen dat ik een paar tranen heb gelaten in die scene waar Aeris wordt vermoord.

En verder is FF VII gewoon geweldig groot, alleen al al die sub-quests om al die Materia te krijgen. En dan natuurlijk nog Sea en Ruby Weapon. En uiteraard de chocobo's
: \ DAMN.
Wat een geweldig spel is dat toch.

En dan krijg je daarna zo'n schraal kutspel als FF VIII.
Dit meen ik serieus.
Ik vind er NIKS aan.
Simpelweg omdat het bijna realistisch wordt : \
Zoals je in VII ziet, alleen al die zieke zwaarden van Cloud
Die heb je niet in VIII. En je speelt met alleen mensen. Vind ik een beetje jammer. En je komt daar beesten tegen die 10x groter zijn dan Squall, en die zijn dan zwakker dan 1 of andere paddestoel : \
BEEEEETJE vreemd.
Ik vind zelfs het verhaal van VIII slecht.
En dat is iets waar ik FF juist zo goed om vind, het verhaal.

Al met al, heel lang gewacht met IX kopen. En wat dom van me dat ik zo lang wachtte. Zeer bruut spel, met leuke (doch vreemde) karakters. Maar wederom heel veel side quests (koffie, chocobo treasure hunt, etc)
Ik ben nog steeds bezig met IX (heb hem pas een week of ... 2? ) en heb net Kuja verslagen. Zit nu bij 1 of ander eng wit beest die best sterk is. (lees: ik kan 'm nog niet aan)
Wat ik wel jammer vind, is dat het verhaal hier enigszins vaag is. Misschien dat het nog allemaal duidelijk wordt aan het einde. Maar dat zie ik dan wel weer

En dan, FF X...
Ik snap niet dat mensen dit spel afkraken.
EINDELIJK full-speech movies. Daar heb ik echt op gewacht sinds FF VII. En het battle system is echt geweldig. Je hebt nu gewoon een party van meer dan 3 personen. En dat is heel relaxed. En verder leuk bedacht dat Wakka makkelijker vliegende mafketels aankan enzo. Geweldige mooie animaties trouwens En dat systeem met de Aeons is ook heel koel . Vechten met de Aeon, hoe gaaf.

Maar al met al, Final Fantasy VII vind ik het allerbest.
Zeker omdat je daar ook moeilijkere battles hebt.
En moeilijkere/meer keuzes moet maken m.b.t. magic.

WHARG, ik moet dat spel weer hebben

ik stop nu met dit lange oersaaie verhaal
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 01:41
Verwijderd

*kwijl*
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 10:54
Big Brother
Avatar van Big Brother
Big Brother is offline
hey chill plaatje

mwah ik vind sephiroth wel cool maar die koningin uit ff9 is zooo geil
nah vind siefer uit ff8 wel cool
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 19:39
.Mpje Dual
.Mpje Dual is offline
Citaat:
Bazz schreef op 12-04-2003 @ 02:37:
Heb hier thuis ooit gehad:
FF IV (kapot)
FF V (nu nog)
FF VI (nu nog)
FF VII (kapot )
FF VIII (kapot, wat vervelend )
FF IX (nu nog)
FF I t/m IV (roms )
FF V (heb ik, maar nooit gespeeld)
FF VI (heb ik, maar nooit gespeeld)
FF VII (CD 3 kapot)
FF VIII (CD 4 kapot)
FF IX (halverwege gestopt en nooit meer naar omgekeken)
Binnenkort begin ik er maar weer mee denk ik, ik heb nog een stuk of 30 spellen liggen die een beetje dust zitten op te vangen, ik heb zelfs nog die by the sword hier liggen (gekocht kort na de launch)
geld teveel? Mwah..
__________________
piemel
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 19:42
.Mpje Dual
.Mpje Dual is offline
Ik vindt FF VIII toch wel behoorlijk goed hoor, ik was helemaal van slag toen CD 4 kapot ging
__________________
piemel
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 19:50
Rufus Lee
Avatar van Rufus Lee
Rufus Lee is offline
ik vind FFVIII toch ook niet slecht, ik ben er behoorlijk gek van geweest, vooral van Squall's ketting enzow

*loopt sinds kort ook met een Squall ketting *
__________________
Dit is misschien de laatste kans, kom mee en vlucht met mij! En dans met mij de laatste dans, dan ben je eindelijk vrij!
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 19:59
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
.Mpje Dual schreef op 12-04-2003 @ 20:42:
Ik vindt FF VIII toch wel behoorlijk goed hoor, ik was helemaal van slag toen CD 4 kapot ging
.. *jij moet VI spelen gvd* ..
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 21:28
Verwijderd
Citaat:
Bazz schreef op 12-04-2003 @ 02:41:
[afbeelding]
*kwijl*
Ik ken die al een hele tijd ja, maar ik 2 grote commentaren erop.

Punt1: seffie lijkt net een jongen van 12 /13.
Punt2: De eerste aandacht werd bij mij gericht op Aeris en ik dacht toen meteen dat het een Link(van oa legend of zelda dus) Poster was, want Aeris lijkt totaal niet op haar computerevenbeeld. Ze heeft, vind ik, sterke gelijkenis met Link.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Wat hebben we vandaag (of gister) allemaal uitgevreten?
AngelLena
500 08-07-2004 14:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:46.