Oud 29-03-2006, 20:24
Verwijderd
Citaat:
eddie schreef op 29-03-2006 @ 20:04 :
Ik was een jaarsalaris kwijt. En dat was nog te weinig, achteraf gezien.
Dan ben je niet goed bij je hoofd.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-03-2006, 21:00
Orpa
Orpa is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 29-03-2006 @ 21:24 :
Dan ben je niet goed bij je hoofd.
Dat is iig duidelijk
__________________
I Love Ducks!!!!!! A girl is ALWAYS allowed to change her mind!
Met citaat reageren
Oud 29-03-2006, 21:10
Verwijderd
Citaat:
eddie schreef op 29-03-2006 @ 20:04 :
Ik was een jaarsalaris kwijt. En dat was nog te weinig, achteraf gezien.
Hm, ik ben nu voor vijftienhonderd all-in klaar, en daarvan was ongeveer duizend voor een computer
Met citaat reageren
Oud 29-03-2006, 21:13
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 29-03-2006 @ 22:10 :
Hm, ik ben nu voor vijftienhonderd all-in klaar, en daarvan was ongeveer duizend voor een computer
Kijk, dan doe je het beter.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2006, 21:16
Verwijderd
Ja, zwerver lifestyle all the way.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2006, 21:17
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 29-03-2006 @ 22:16 :
Ja, zwerver lifestyle all the way.
dan kun je in ieder geval geld aan zinnige dingen uitgeven
Met citaat reageren
Oud 29-03-2006, 21:19
Verwijderd
Nouja, ik wil wel een beetje fatsoenlijk kunnen leven, maar je kunt op een hoop dingen enorm besparen. Bijv. dingen als een bureau, ladenkast, bureaustoel e.d. kosten vaak enorm veel maar die haal ik altijd bij Stamacon in Deventer, een bedrijf in tweedehands kantoormeubilair. Dat is echt kwaliteitsspul (HAG, Ahrend, et cetera), niet van die semi-professionele Ikea-stoelen, maar echt 'arbo-grade' bedoeld voor bedrijfsgebruik. Je kunt daar vaak stoelen met een nieuwwaarde van 750+ euro voor nog geen tiende van die prijs kopen. Dat geldt ook voor directeursbureau's, kasten, e.d. WIN
Met citaat reageren
Oud 29-03-2006, 21:21
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
nare man schreef op 29-03-2006 @ 22:19 :
Nouja, ik wil wel een beetje fatsoenlijk kunnen leven, maar je kunt op een hoop dingen enorm besparen. Bijv. dingen als een bureau, ladenkast, bureaustoel e.d. kosten vaak enorm veel maar die haal ik altijd bij Stamacon in Deventer, een bedrijf in tweedehands kantoormeubilair. Dat is echt kwaliteitsspul (HAG, Ahrend, et cetera), niet van die semi-professionele Ikea-stoelen, maar echt 'arbo-grade' bedoeld voor bedrijfsgebruik. Je kunt daar vaak stoelen met een nieuwwaarde van 750+ euro voor nog geen tiende van die prijs kopen. Dat geldt ook voor directeursbureau's, kasten, e.d. WIN
Ja, die ken ik ook. Binnenkort wil ik daar weer eens langs voor een mooie bureaustoel. Dan kan dit zwakbegaafde geval ook het raam uit.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 29-03-2006, 21:41
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 29-03-2006 @ 21:24 :
Dan ben je niet goed bij je hoofd.
Of je hebt niet een heel groot salaris?
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Met citaat reageren
Oud 29-03-2006, 23:04
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
nare man schreef op 29-03-2006 @ 22:19 :
Nouja, ik wil wel een beetje fatsoenlijk kunnen leven, maar je kunt op een hoop dingen enorm besparen. Bijv. dingen als een bureau, ladenkast, bureaustoel e.d. kosten vaak enorm veel maar die haal ik altijd bij Stamacon in Deventer, een bedrijf in tweedehands kantoormeubilair. Dat is echt kwaliteitsspul (HAG, Ahrend, et cetera), niet van die semi-professionele Ikea-stoelen, maar echt 'arbo-grade' bedoeld voor bedrijfsgebruik. Je kunt daar vaak stoelen met een nieuwwaarde van 750+ euro voor nog geen tiende van die prijs kopen. Dat geldt ook voor directeursbureau's, kasten, e.d. WIN
Die zijn goed ja. Ik heb mijn bureaustoel daar ook vandaan. Echt prima ding
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2006, 23:23
Verwijderd
Ja, als je bij Ikea ofzo een bureaustoel koopt dan is die natuurlijk niet écht goed. Ze zijn grappig, maar meer niet. Je kunt veel beter honderd euro uitgeven aan een gebruikte kwaliteitsstoel dan tweehonderd aan een nieuwe matige.

En je kunt daar ook echt alles kopen, misschien richt ik mijn kamer wel in met zo'n vergadertafel met zes stoelen erbij
Met citaat reageren
Oud 29-03-2006, 23:57
Martine1986
Avatar van Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
Estar schreef op 29-03-2006 @ 20:12 :


Ik bedoel ik ga liever voor een iets duurder product waarvan ik weet dat een fabrikant er 10 jaar garantie op geeft, dus garandeerd dat het 10 jaar goed is dan iemand die geen garantie geeft en een heel stuk goedkoper is, helemaal met het vloer en andere duurdere meubels wat lang mee moet gaan.
Als je een duurder product wilt dat 10 jaar blijft liggen dan ga je toch geen laminaat kopen? En je vloer hoeft maar net zo lang mee te gaan als dat je op één plek blijft wonen, en dat is bij mij écht geen 10 jaar hoor
Ohja, ik heb trouwens laminaat van de kwantum; ik meen 5.50 per vierkante meter (in de aanbieding gekocht, originele prijs was iets van 8 euro geloofik) en ik heb er weinig op aan te merken. Het is natuurlijk niet het mooiste laminaat dat er is, maar het is ook echt niet lelijk ofzo. In ieder geval veel mooier dan veel andere merken in die prijsklasse.

En ontopic: Ik zou iig met het aanschaffen van dingen als koelkasten, gasfornuizen en ovens even wachten tot je weet wat er allemaal aanwezig is in het appartement dat je gaat huren. Anders heb je dalijk net een koelkast gekocht en dan staat er daar gewoon een. Het is niet gebruikelijk geloofik, maar bij mij al wel 2x het geval geweest
__________________
Blow, Blow me out, I am so sad, I don't know why
Met citaat reageren
Oud 30-03-2006, 06:42
Estar
Estar is offline
Citaat:
Martine1986 schreef op 30-03-2006 @ 00:57 :
Als je een duurder product wilt dat 10 jaar blijft liggen dan ga je toch geen laminaat kopen? En je vloer hoeft maar net zo lang mee te gaan als dat je op één plek blijft wonen, en dat is bij mij écht geen 10 jaar hoor
Ohja, ik heb trouwens laminaat van de kwantum; ik meen 5.50 per vierkante meter (in de aanbieding gekocht, originele prijs was iets van 8 euro geloofik) en ik heb er weinig op aan te merken. Het is natuurlijk niet het mooiste laminaat dat er is, maar het is ook echt niet lelijk ofzo. In ieder geval veel mooier dan veel andere merken in die prijsklasse.

En ontopic: Ik zou iig met het aanschaffen van dingen als koelkasten, gasfornuizen en ovens even wachten tot je weet wat er allemaal aanwezig is in het appartement dat je gaat huren. Anders heb je dalijk net een koelkast gekocht en dan staat er daar gewoon een. Het is niet gebruikelijk geloofik, maar bij mij al wel 2x het geval geweest
Ik wil in ieder geval niet om de haverklap verhuizen eigelijk.

En natuurlijk wordt een vloer eerder vervangen, maar ik houd wel rekening ermee dat het misschien niet gaat om de 3/4 jaar, want het kost toch genoeg geld een nieuwe vloer.
en als het een goede is en hij is na 4 jaar nog steeds mooi, dan hoeft dat van mij eigelijk niet.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2006, 07:55
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Martine1986 schreef op 30-03-2006 @ 00:57 :
Als je een duurder product wilt dat 10 jaar blijft liggen dan ga je toch geen laminaat kopen? En je vloer hoeft maar net zo lang mee te gaan als dat je op één plek blijft wonen, en dat is bij mij écht geen 10 jaar hoor
Ohja, ik heb trouwens laminaat van de kwantum; ik meen 5.50 per vierkante meter (in de aanbieding gekocht, originele prijs was iets van 8 euro geloofik) en ik heb er weinig op aan te merken. Het is natuurlijk niet het mooiste laminaat dat er is, maar het is ook echt niet lelijk ofzo. In ieder geval veel mooier dan veel andere merken in die prijsklasse.

En ontopic: Ik zou iig met het aanschaffen van dingen als koelkasten, gasfornuizen en ovens even wachten tot je weet wat er allemaal aanwezig is in het appartement dat je gaat huren. Anders heb je dalijk net een koelkast gekocht en dan staat er daar gewoon een. Het is niet gebruikelijk geloofik, maar bij mij al wel 2x het geval geweest
bij een kamer in een studentenhuis (of vergelijkbare armoedige toestanden) kan ik me nog voorstellen dat er al een koelkast is, maar in een appartementje dat je gewoon van een huurbedrijf / woningstichting huurt lijkt me dat toch hoogst onwaarschijnlijk

overigens koop ik dat soort zooi - als ik het al moet kopen - pas wanneer t echt nodig is. Stel, ik koop nu een wasmachine, en over een jaartje heb ik 'm nodig. beetje lullig als ik er dan achter kom dat-ie t niet doet.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 30-03-2006, 08:03
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 29-03-2006 @ 21:24 :
Dan ben je niet goed bij je hoofd.
Tja, da's jouw mening.

Ik had gewoon geen zin om alles zelf te doen. Tevens was het nieuwbouw en was alles dus kaal.

Ik een interieurarchitecte ingeschakeld om dingen te 'matchen' en zo iemand weet wat 'in' is. Daarnaast is alles (vloer leggen, behangen/schilderen, etc) gedaan door normale bedrijven; dus geen zwartwerk e.d. en zoiets wil ik zéker niet zelf doen; ook niet met 'familie'...

Als laaste een bureaustoel van 1500 euro

Laatst gewijzigd op 30-03-2006 om 08:26.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2006, 08:03
Verwijderd
Ja, maar je hele jaarsalaris eraan besteden?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2006, 08:49
Verwijderd
Ja. Kwaliteit en 'design' vind ik belangrijk.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2006, 09:09
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
nare man schreef op 30-03-2006 @ 00:23 :
Ja, als je bij Ikea ofzo een bureaustoel koopt dan is die natuurlijk niet écht goed. Ze zijn grappig, maar meer niet. Je kunt veel beter honderd euro uitgeven aan een gebruikte kwaliteitsstoel dan tweehonderd aan een nieuwe matige.

En je kunt daar ook echt alles kopen, misschien richt ik mijn kamer wel in met zo'n vergadertafel met zes stoelen erbij
Dat soort kantoormeubilair kan je vaak ook goed op de kop tikken bij bedrijven die nieuw meubilair aanschaffen en het oude eerst proberen te verkopen bij hun medewerkers en later gewoon aan iedere gegadigde. Zo ben ik aan mijn bureaustoel gekomen via mijn vader zijn werk.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 30-03-2006, 09:10
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 30-03-2006 @ 08:55 :
bij een kamer in een studentenhuis (of vergelijkbare armoedige toestanden) kan ik me nog voorstellen dat er al een koelkast is, maar in een appartementje dat je gewoon van een huurbedrijf / woningstichting huurt lijkt me dat toch hoogst onwaarschijnlijk

overigens koop ik dat soort zooi - als ik het al moet kopen - pas wanneer t echt nodig is. Stel, ik koop nu een wasmachine, en over een jaartje heb ik 'm nodig. beetje lullig als ik er dan achter kom dat-ie t niet doet.
Een koelkast vaak niet, tenzij er echt inbouwapparatuur in de keuken zit maar dat is bij huurwoningen zelden het geval, bij koopwoningen komt dat wel voor. Een kookplaat is er soms wel, als ie ingebouwd is. Dat was hier ook zo.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 30-03-2006, 09:28
Martine1986
Avatar van Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 30-03-2006 @ 08:55 :
bij een kamer in een studentenhuis (of vergelijkbare armoedige toestanden) kan ik me nog voorstellen dat er al een koelkast is, maar in een appartementje dat je gewoon van een huurbedrijf / woningstichting huurt lijkt me dat toch hoogst onwaarschijnlijk
Ja dat dacht ik ook, maar misschien dat ik gewoon geluk heb gehad (ik heb het trouwens inderdaad over apartementen)
__________________
Blow, Blow me out, I am so sad, I don't know why
Met citaat reageren
Oud 30-03-2006, 17:02
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Dukko schreef op 28-03-2006 @ 22:25 :
Zullen we gaan samenwonen? ik moet ook naar Zwolle

Ik heb trouwens ook al een handige site gevonden om aan woonruimte te komen in Zwolle. De huurprijzen zijn er ook niet bepaald stervenshoog.
w000t forumstad Kom je ook in de assendorp wonen?
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2006, 19:04
Verwijderd
Citaat:
eddie schreef op 30-03-2006 @ 09:03 :
Tja, da's jouw mening.

Ik had gewoon geen zin om alles zelf te doen. Tevens was het nieuwbouw en was alles dus kaal.

Ik een interieurarchitecte ingeschakeld om dingen te 'matchen' en zo iemand weet wat 'in' is. Daarnaast is alles (vloer leggen, behangen/schilderen, etc) gedaan door normale bedrijven; dus geen zwartwerk e.d. en zoiets wil ik zéker niet zelf doen; ook niet met 'familie'...

Als laaste een bureaustoel van 1500 euro
Volgens mij had je beter een cursus 'hoe kan ik met geld leren omgaan' kunnen volgen.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2006, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Gauloises schreef op 30-03-2006 @ 20:04 :
Volgens mij had je beter een cursus 'hoe kan ik met geld leren omgaan' kunnen volgen.
My thoughts exactly
Met citaat reageren
Oud 30-03-2006, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Gauloises schreef op 30-03-2006 @ 20:04 :
Volgens mij had je beter een cursus 'hoe kan ik met geld leren omgaan' kunnen volgen.
Tja... nu zuinig aan doen, nergens van genieten en op een houtje bijten zodat je later wat meer geld hebt (wat tegen die tijd niks meer waard is) of nu gewoon lekker voluit leven en niks te kort hebben?

Hmm... keuzes, keuzes.

Later ben je dood en dan heb je niks aan al je geld.
Geld moet rollen.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2006, 20:09
Go
Avatar van Go
Go is offline
Citaat:
eddie schreef op 30-03-2006 @ 21:06 :
Tja... nu zuinig aan doen, nergens van genieten en op een houtje bijten zodat je later wat meer geld hebt (wat tegen die tijd niks meer waard is) of nu gewoon lekker voluit leven en niks te kort hebben?

Hmm... keuzes, keuzes.

Later ben je dood en dan heb je niks aan al je geld.
Geld moet rollen.
Dat je geld dan niets waard is klopt niet, althans als je het op een spaarrekening hebt staan. Je gaat er meestal zelfs een beetje op vooruit. Maar er is ook nog altijd de middenweg. Als je het later wat moeilijker krijgt is het ook wel makkelijk dat je wat achter de hand hebt.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2006, 20:45
Verwijderd
Citaat:
gerwin schreef op 30-03-2006 @ 21:09 :
Als je het later wat moeilijker krijgt is het ook wel makkelijk dat je wat achter de hand hebt.
Wie zegt dat ik dat niet heb dan?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2006, 20:48
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Ik was gisteren alleen al ruim 100 euro kwijt aan bestek en glazen ed, en dan heb ik nog niet eens borden ofzo, blij dat ik wat gespaard heb dus :')
Met citaat reageren
Oud 30-03-2006, 20:53
Go
Avatar van Go
Go is offline
Citaat:
eddie schreef op 30-03-2006 @ 21:45 :
Wie zegt dat ik dat niet heb dan?
Zo kom je wat op me over. Geld moet rollen... Maar als je dat wel hebt, moet je helemaal zelf weten hoeveel je uitgeeft. Als jij een hoog inkomen hebt is het misschien helemaal niet gek om een bureaustoel voor 1500 euro te kopen (niet ironisch bedoeld).
Met citaat reageren
Oud 30-03-2006, 21:04
Verwijderd
Citaat:
gerwin schreef op 30-03-2006 @ 21:53 :
Zo kom je wat op me over. Geld moet rollen... Maar als je dat wel hebt, moet je helemaal zelf weten hoeveel je uitgeeft.
Precies. Zoals iedereen zelf moet bepalen hoeveel geld hij waar aan uitgeeft.

Vervolgens zijn er een paar die mij 'niet goed bij mijn hoofd' noemen omdat ik zelf bepaal wat ik met mijn geld doe. Mag ik? Het is mijn geld.

Maar ontopic:
Hoe meer geld je hebt/wilt besteden, hoe meer en kwalitatief betere producten je meestal wilt hebben. Daarom is een bedrag gebaseerd op je jaarsalaris een goede indicatie; ieder jaar krijg je als het goed is meer salaris, waardoor je meer/betere spullen kunt/wilt kopen.

Citaat:
gerwin schreef op 30-03-2006 @ 21:53 :
Als jij een hoog inkomen hebt is het misschien helemaal niet gek om een bureaustoel voor 1500 euro te kopen (niet ironisch bedoeld).
Gelukkig gaat hij minimaal 10 jaar mee. En heeft hij 10 jaar garantie.
Deze:

Laatst gewijzigd op 30-03-2006 om 21:12.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2006, 22:02
Verwijderd
Citaat:
eddie schreef op 30-03-2006 @ 21:06 :
Tja... nu zuinig aan doen, nergens van genieten en op een houtje bijten zodat je later wat meer geld hebt (wat tegen die tijd niks meer waard is) of nu gewoon lekker voluit leven en niks te kort hebben?
Er is nog een middenweg, en ik geef liever geld uit aan boeken etc (persoonlijke spullen dus) dan aan een inrichting. Maar ik heb dan ook een smaak waarbij de Ikea héél goed past
Met citaat reageren
Oud 30-03-2006, 22:14
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Bloem schreef op 30-03-2006 @ 21:48 :
Ik was gisteren alleen al ruim 100 euro kwijt aan bestek en glazen ed, en dan heb ik nog niet eens borden ofzo, blij dat ik wat gespaard heb dus :')
Ik ben volgende week jarig en vraag uitzet aan mn ouders + familie. Heb sowieso al glazen, bestek en borden gehad dus dat gaat goed Voorlopig zal ik helaas nog niet het huis uit gaan, maar dit scheelt straks wel een hoop.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2006, 22:18
Estar
Estar is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 30-03-2006 @ 23:14 :
Ik ben volgende week jarig en vraag uitzet aan mn ouders + familie. Heb sowieso al glazen, bestek en borden gehad dus dat gaat goed Voorlopig zal ik helaas nog niet het huis uit gaan, maar dit scheelt straks wel een hoop.
Scheelt zeker, ik ben al jaren bezig, niet echt dat het veel is, maar gewoon een leuke aanbieding ofzo dat ik dan op zolder kan zetten voor de 'uitzet'
Maar nu is het al zover dat ik eigelijk alleen de behang,vloer en grote meubels moet aanschaffen als ik uit huis ga.

Met citaat reageren
Oud 01-04-2006, 09:58
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 30-03-2006 @ 23:02 :
Er is nog een middenweg, en ik geef liever geld uit aan boeken etc (persoonlijke spullen dus) dan aan een inrichting. Maar ik heb dan ook een smaak waarbij de Ikea héél goed past
uh-uh ik houd van Ikea en Kwantum en Gamma
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2006, 10:00
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Estar schreef op 30-03-2006 @ 23:18 :
Maar nu is het al zover dat ik eigelijk alleen de behang,vloer en grote meubels moet aanschaffen als ik uit huis ga.

En in die grote dingen gaat juist het meeste geld zitten; gordijnen, verf/ saus, koelkast, bank, tafel, combimagnetron etc..
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2006, 10:05
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 30-03-2006 @ 23:14 :
Ik ben volgende week jarig en vraag uitzet aan mn ouders + familie. Heb sowieso al glazen, bestek en borden gehad dus dat gaat goed Voorlopig zal ik helaas nog niet het huis uit gaan, maar dit scheelt straks wel een hoop.
Dat is inderdaad handig, ik ben in december jarig geweest en wist toen niet dat ik al zo snel op mezelf ging wonen, anders had ik ook daar wat spullen voor gevraagd
Met citaat reageren
Oud 01-04-2006, 10:29
Ingetjuh19
Ingetjuh19 is offline
Ik heb een grote kamer met aparte slaapkamer en eigen keuken

Kosten spullen:ff afgerond
Bank 190
tafel 40
Kleed 100
2 barok stoeltjes 250
tvkastje 20
Eettafel 25
eetstoelen(4) 45
bed 60
matras(aanbieding) 30
Kledingkast 70

Ik heb de tafel, stoelen en tv kastje 2dehands gekocht en zelf geverfd:vind ik zelf leuker, heb je iets origineels
Verf totaal: 40

Keukenspullen(koelkast, gasplaat etc..) 700


totaal 1570 en dan is het nog heel luxe ingericht
Met citaat reageren
Oud 01-04-2006, 11:04
Verwijderd
Besparen op een meubel waar je 1/3 van je leven doorbrengt lijkt mij nou niet zo'n goed idee...
Met citaat reageren
Oud 01-04-2006, 11:09
Ingetjuh19
Ingetjuh19 is offline
Hij ligt heel lekker hoor


maja als ik weer geld heb ga k toch een 2persoonsbed kopen
Met citaat reageren
Oud 01-04-2006, 11:09
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
eddie schreef op 01-04-2006 @ 12:04 :
Besparen op een meubel waar je 1/3 van je leven doorbrengt lijkt mij nou niet zo'n goed idee...
Nee, maar van n aanbieding profiteren kan natuurlijk wel prima...
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Met citaat reageren
Oud 01-04-2006, 18:19
Estar
Estar is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 01-04-2006 @ 11:00 :
En in die grote dingen gaat juist het meeste geld zitten; gordijnen, verf/ saus, koelkast, bank, tafel, combimagnetron etc..
Daarom, het scheelt gewoon enorm als je vant e voren de kleine leuke dingen alvast koopt.

Eettafel en stoelen heb ik al, dat scheelt
Met citaat reageren
Oud 29-09-2022, 14:50
SylvieKamp
SylvieKamp is offline
Heeyyyy,

Als je van luxe houd is Wants&Needs misschien wel iets voor je, maar luxe kost dan ook wel wat hier....

Als je goedkoper wil kun je kijken bij Trend24 hun staan ook echt voor het idee van goedkope meubels en ik vind ze hier ook mooi. In een mailtje heb ik zelfs gehoord dat ze echt studentenpaketten gaan maken

xxx
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Hoeveel kost en inwoon?
willow1
28 03-07-2005 14:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:20.