Oud 06-08-2022, 10:09
Anoniem1611
Anoniem1611 is offline
Hey hoi,

Ik heb een tijdje terug een leuke meid ontmoet. We keken elkaar aan in de club en het voelde gewoon direct goed. We hebben erg veel contact gehad via app waarna we een paar keer gedate hebben. Het gaat erg soepel en we voelen wel een fysieke aantrekkingskracht. We houden elkaars hand vast en we kussen vaak maar zij twijfelt enorm over wat ze nu voelt. Bij onze laatste date zijn we ook intiem geweest (misschien wat vroeg maar het moment was daar) waarna er bij mij wel een zekerheid is dat ik echt verliefd ben. Echter weet zij nog niet hoe ze zich voelt. Ze kan niet zonder me, mist me nu ze op vakantie is (we bellen en appen dagelijks). Stuurt lieve dingen en toont oprecht veel belangstelling. Ze lacht als ze met me appt (vernomen van haar zus heb er goed contact mee.). Echter is er bij haar nog die ongelooflijke twijfel. Nu kwam tijdens de laatste date jaar zus naar me toe over hoe het nu tussen ons zat omdat zij het zelf ook niet snapt. Verder geeft ze aan dat ze wel meer tijd nodig heeft om te snappen wat ze nu precies voelt en ze toont oprecht initiatief om meer dingen samen te gaan doen. Nu zit ik met een dilemma wat ik hier nu mee moet en waar mijn grenzen liggen. Het voelt voor mij al als een relatie maar volgens haar is dit het nog niet en wil ze daar nog mee wachten. Wat moet ik hier mee?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-08-2022, 16:20
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Haar de ruimte geven om het te ontdekken. Niet claimen. Dat werkt niet. Zeg haar gewoon dat je haar de tijd en ruimte geeft om uit te zoeken wat ze wil.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2022, 13:55
mikoe95
mikoe95 is offline
ik moet zeggen dat ik pas dit ( https://www.paypro.nl/producten/Conv...g/35795/126108 )
heb geprobeerd en ik moet zeggen dat ik er laatste tijd totaal niet meer overna denk hoe ik iemand aan spreek.
bij mij heeft dit prima gewerkt, misschien is dit een optie voorje?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Twijfels over relatie
Mangler
24 08-12-2016 16:57
Verhalen & Gedichten Eeuwige stilte in dromenland.
Kerboga
3 13-04-2006 23:01
Psychologie 'k Weet niet meer wat ik met mezelf moet beginnnen.
phensicske
35 19-11-2004 20:32
Verhalen & Gedichten [Verhaal] verloren tss liefde en vrijheid
*nerwen elensar
28 15-08-2004 21:35
Verhalen & Gedichten Voor Eeuwig
Joy!
2 04-01-2003 17:19
Verhalen & Gedichten Mijn twijfel
Caatje
6 17-12-2001 07:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:14.