Oud 20-03-2018, 08:43
Verwijderd
Hoi hoi, eigenlijk om maar meteen mer de deur in huis te vallen. Ik ben 18nog nooit een vriendin gehad en ik weet ook niet goed wat ik fout doe want ik ben wel eigenlijk opzoek...
Ergens doet het wel een beetje pijn dat niemand mij leuk vind zoals ik hun soms leuk vind.
Heeft iemand wat tips waardoor het makkelijker gaat?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-03-2018, 08:49
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Ga er op uit. Bezoek gelegenheden met veel mensen. Installeer een dating app. Gewoon niet zo zoeken maar je leven lekker sociaal invullen. Komt vanzelf. Je bent nog jong
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2018, 09:33
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Het is geen schande als je nog nooit een vriendin hebt gehad

Op welke manier ben jij op zoek? En waarom zou een meisje jou willen daten, wat heb jij te "bieden"? Wie ben jij als persoon?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 20-03-2018, 10:24
Verwijderd
Ik zou graag een vriendin willen hebben die naast mijn beste vriend ook iemand is die mijn leven met me wilt delen en andersom ook, en opzoek niet echt ik ben niet heel erg van het internet daten... ik loop liever iemand tegen het lijf als dat ik op internet iemand vind.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2018, 10:33
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Oké, dat is dus wat je zoekt. Maar wat heb jij te bieden? Wie ben jij als persoon?

En hoe is nu jouw contact met meiden?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 20-03-2018, 11:10
Verwijderd
Uhm ik heb heel veel te bieden. Zelf nu ben ik een kok in opleiding dus daar zullen mijn interesses ook liggen en het contact ja 1 iemand maar dat is gewoon een hele goede vriendin en ik zie dar niet opbloeien naar een relatie....
Met citaat reageren
Oud 20-03-2018, 11:34
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Wie jij bent als persoon (interesses maar ook je karakter) kan veel invloed hebben op de contacten die je hebt. Ben je open en leg je makkelijk nieuwe contacten, of ben je wat meer op jezelf? Ben je verlegen of misschien juist heel zelfingenomen? Veel mensen vinden iemand met zelfvertrouwen, die er verzorg uitziet, sneller aantrekkelijk. Sommige mensen vallen voor jongens met een goed gevoel voor humor, of voor mensen die ergens echt gepassioneerd over zijn.

Misschien kan je dan toch proberen wat meer contacten te leggen, via vrienden, of door bij een club of (studenten)vereniging te gaan bijvoorbeeld.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 20-03-2018, 23:54
Verwijderd
Citaat:
Wie jij bent als persoon (interesses maar ook je karakter) kan veel invloed hebben op de contacten die je hebt. Ben je open en leg je makkelijk nieuwe contacten, of ben je wat meer op jezelf? Ben je verlegen of misschien juist heel zelfingenomen? Veel mensen vinden iemand met zelfvertrouwen, die er verzorg uitziet, sneller aantrekkelijk. Sommige mensen vallen voor jongens met een goed gevoel voor humor, of voor mensen die ergens echt gepassioneerd over zijn.

Misschien kan je dan toch proberen wat meer contacten te leggen, via vrienden, of door bij een club of (studenten)vereniging te gaan bijvoorbeeld.
Ik ben wel snel in nieuwe contacten leggen maar open ben ik pas wanneer ik iemand echt vertrouw en dat is niet heel snel... ook ben ik best snel verlegen als ik een knappe meid zie en daarmee iets mee moet gaan doen bijvoorbeeld samen werken. Zelfvertrouwen geen probleem dat zit goed en verzorgen ja ik douche dagelijks doe mijn haar elke dag, en in het algemeen de beharing houd ik ook bij... humor ja je moet er van houden en tegen kunnen want ik ben vooral iemand die dingen met sarcasme doet. Gepassioneerd zeker ik ben best leergierig als het op mijn vak aan komt en kan er met plezier over uitleggen en praten...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Ik weet niet hoe ik me moet voelen.
jarne55555
5 28-05-2015 17:37
Werk, Geld & Recht Ik weet niet hoe ik moet soliciteren/Vragen of er nog werk vrij is.
Rikje18
8 30-05-2012 17:46
Liefde & Relatie Players
Miichelleee
3 21-05-2009 19:56
ARTistiek ik weet niet hoe ik het moet verwoorden...lees ff....................................
devilcat
19 30-10-2004 23:20
Verhalen & Gedichten Ik weet niet hoe..
Sleepingsun
3 25-09-2003 21:07
Liefde & Relatie ik weet niet zeker en ik weet niet hoe!?
elketje
2 07-06-2003 00:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:53.