Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2018, 00:45
dennis123456
dennis123456 is offline
Ik en mijn vriendin hebben regelmatig sex, en slikt sinds een week de pil. Is er een risico op zwanger worden als ik in haar klaarkom zonder condoom? Kan ze hierbij zwanger raken, of zitten hier geen consequenties aan wanneer ik zonder condoom in haar klaar kom?
Met citaat reageren
Oud 20-03-2018, 06:37
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
De pil verminderd de kans op zwangerschap maar is niet 100% waterdicht. Ook beschermt het niet tegen soa's
Met citaat reageren
Oud 20-03-2018, 11:11
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Seks heeft altijd risico op zwangerschap of soa. Je kunt kans alleen verkleinen
Met citaat reageren
Oud 20-03-2018, 11:15
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Lees eventueel samen de bijsluiter van de pil van je vriendin door, dan weet je precies welke risico's er zijn (de pil werkt namelijk het beste bij correct gebruik, als je vriendin regelmatig een pil vergeet, of bijvoorbeeld pas ziek geweest is, is deze minder betrouwbaar).
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 20-03-2018, 11:49
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Het hangt er vanaf op welke dag ze is begonnen met de pil.

Ik geloof dat de pil alleen veilig is als je ermee begonnen bent op de eerste dag van je cyclus. Dus als ze halverwege is begonnen, dan moet je wachten tot ze weer ongesteld is geworden. Daarnaast is de pil minder veilig bij diarree en antibiotica.

Samen de bijsluiter lezen vind ik een supergoed idee!
Met citaat reageren
Oud 20-03-2018, 11:59
Aardbeimeisje
Aardbeimeisje is offline
Citaat:
Het hangt er vanaf op welke dag ze is begonnen met de pil.

Ik geloof dat de pil alleen veilig is als je ermee begonnen bent op de eerste dag van je cyclus. Dus als ze halverwege is begonnen, dan moet je wachten tot ze weer ongesteld is geworden. Daarnaast is de pil minder veilig bij diarree en antibiotica.

Samen de bijsluiter lezen vind ik een supergoed idee!
Heeft de huisarts van je meisje niet met haar besproken hoe de pil werkt?
Het antwoord van onze dekaloog klinkt wel heel compleet en verstandig. Verder is de pil mits goed gebruikt wel heel erg veilig en gerieflijk.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2018, 12:03
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Heeft de huisarts van je meisje niet met haar besproken hoe de pil werkt?
Het antwoord van onze dekaloog klinkt wel heel compleet en verstandig. Verder is de pil mits goed gebruikt wel heel erg veilig en gerieflijk.
Dat ligt er maar net aan hoe eerlijk de vriendin van TS is geweest bij de huisarts. Ik ging naar de huisarts voor de pil, puur omdat ik mijn menstruatie uit wilde stellen. Toen heeft de huisarts weinig gezegd over de risico's bij gebruik als voorbehoedsmiddel, omdat dat gewoon niet van toepassing was op dat moment. Als TS de pil heeft gekregen als voorbehoedsmiddel dan heeft de huisarts ongetwijfeld het gebruik toegelicht, maar als TS de pil om een andere reden (puistjes, menstruatie uitstellen, menstruatiepijn) heeft gekregen dan hoeft dat niet het geval te zijn.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 20-03-2018, 12:04
Aardbeimeisje
Aardbeimeisje is offline
Citaat:
Ik en mijn vriendin hebben regelmatig sex, en slikt sinds een week de pil. Is er een risico op zwanger worden als ik in haar klaarkom zonder condoom? Kan ze hierbij zwanger raken, of zitten hier geen consequenties aan wanneer ik zonder condoom in haar klaar kom?
Het klinkt zo Leuk en gretig,.. .. er in,. ..zonder condoom Klaar komen......hihi
Met citaat reageren
Oud 21-03-2018, 09:43
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Het klinkt zo Leuk en gretig,.. .. er in,. ..zonder condoom Klaar komen......hihi
Is ook
Met citaat reageren
Oud 21-03-2018, 22:12
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Natuurlijk is het lekkerder om te neuken zonder condoom. Maar houd er wel rekening mee dat jij jezelf kwetsbaar maakt als je in haar klaarkomt. Je moet er maar op vertrouwen dat ze de pil echt goed inneemt en als ze per ongeluk toch zwanger raakt, bepaalt zij en ALLEEN zij of ze het kind wil houden. Kun je met dat risico leven?

Daarnaast is zoals hiervoor gezegd de pil niet 100% waterdicht.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Masturbatie Tips Voor Mannen
kevinbi
25 11-06-2020 21:45
Seksualiteit aftrekken
1900
42 18-06-2017 14:24
Seksualiteit klaarkomen in condoom
LizardKing
4 02-03-2014 21:40
Seksualiteit klaarkomen in mij?
in-wonderland
24 05-12-2013 18:05
Seksualiteit Wat is er met zijn penis?
Wasabi
3 22-03-2013 15:34
Seksualiteit Seks zonder condoom.. (antwoord ajb)
Fructiske
57 15-05-2007 13:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:52.