Oud 18-12-2001, 21:04
Mef
Avatar van Mef
Mef is offline
ik kom op school bijna iedere dag te laat. ze hebben al van alles geprobeerd (uren na laten komen, 2 weken om 7:45u op school zijn, na de vakantie weer een week), maar het helpt niet, het heeft gewoon geen zin.
mijn vader heeft er ook last van, hij slaapt net als ik een paar keer door zn wekker heen, voordat hij uit bed komt.

Dus mijn stelling: Te laat komen is aangeboren.
__________________
Take another pill and tell another lie and lie amongst your lies like tuna in the brine (c) Daniel Johns
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-12-2001, 21:08
Verwijderd
Of aangeleerd. Overgenomen gewoonte van je vader.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2001, 21:10
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Mef schreef:
Dus mijn stelling: Te laat komen is aangeboren.
Het is iets dat met behulp van een goede wekker en een koude douche kan verholpen worden
Met citaat reageren
Oud 19-12-2001, 14:23
dystopia
dystopia is offline
Dat heeft niks met aangeboren te maken. Zal je 'ns precies zeggen wat het is, alleen de waarheid is wel bijzonder hard.

Volgens mij komt dat voort uit desinteresse. Laten we ervan uitgaan, dat wanneer iemand iets wil, dat ook kan, wanneer dat natuurlijk in de mogelijkheden ligt.

Stel het is zaterdag en je hebt om 10 uur 's morgens (beetje vroeg but okay) een afspraak met je vriend of iemand anders om wie je ontzettend veel geeft. Wedje maken, dat jij op tijd komt?

Zo is dat ook met school. Jij kunt best op tijd komen, alleen je doet daar gewoon je best niet voor hoe dat komt, tja dat weet ik niet precies. Kan komen omdat je het niet naar je zinhebt op school, je je niet op gemak voelt?
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 19-12-2001, 14:39
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
Mef schreef:
ik kom op school bijna iedere dag te laat. ze hebben al van alles geprobeerd (uren na laten komen, 2 weken om 7:45u op school zijn, na de vakantie weer een week), maar het helpt niet, het heeft gewoon geen zin.
mijn vader heeft er ook last van, hij slaapt net als ik een paar keer door zn wekker heen, voordat hij uit bed komt.

Dus mijn stelling: Te laat komen is aangeboren.
er zullen vast wel genen zijn die op een of andere manier te maken hebben met slapen. dus ik denk dat ik het er wel mee eens ben.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2001, 22:00
Mef
Avatar van Mef
Mef is offline
Citaat:
Marc S schreef:
Het is iets dat met behulp van een goede wekker

ik druk op snooze en draai me weer om, wekker heeft dus weinig zin...tja, na vier keer snooze gedrukt te hebben, kom ik er wel uit

Citaat:
en een koude douche kan verholpen worden
tja, dat doe ik mezelf natuurlijk niet aan
__________________
Take another pill and tell another lie and lie amongst your lies like tuna in the brine (c) Daniel Johns
Met citaat reageren
Oud 19-12-2001, 22:02
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Mef schreef:
tja, dat doe ik mezelf natuurlijk niet aan
Misschien iemand anders wel?

Je kent toch zeker wel iemand die dat voor je doet

Even met een koude emmer water voorbij komen en splash!

Sorry, ben een beetje melig op het moment
Met citaat reageren
Oud 19-12-2001, 22:05
Mef
Avatar van Mef
Mef is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Of aangeleerd. Overgenomen gewoonte van je vader.
kan ook ja

Citaat:
dystopia schreef:
Dat heeft niks met aangeboren te maken. Zal je 'ns precies zeggen wat het is, alleen de waarheid is wel bijzonder hard.

Volgens mij komt dat voort uit desinteresse. Laten we ervan uitgaan, dat wanneer iemand iets wil, dat ook kan, wanneer dat natuurlijk in de mogelijkheden ligt.

Stel het is zaterdag en je hebt om 10 uur 's morgens (beetje vroeg but okay) een afspraak met je vriend of iemand anders om wie je ontzettend veel geeft. Wedje maken, dat jij op tijd komt?

Zo is dat ook met school. Jij kunt best op tijd komen, alleen je doet daar gewoon je best niet voor hoe dat komt, tja dat weet ik niet precies. Kan komen omdat je het niet naar je zinhebt op school, je je niet op gemak voelt?

voor iets echt belangrijks kom ik ook wel op tijd. als ik bijvoorbeeld schoolexamens heb ofzo, ben ik er op tijd. maar die maatregeltjes helpen mij niet om gewoon in de les op tijd te komen. en ik ga echt niet met overdreven tegenzin naar school ofzo, ik denk dat het eerder een gewoonte is (eigenlijk combi van gewoonte en aangeboren)

afspraken met vrienden ben ik trouwens standaard een half uur te laat. maar dat komt denk ik omdat ze toch wel verwachten dat ik te laat kom. dan ga ik mn best ook niet meer doen om op de afgesproken tijd te verschijnen.
__________________
Take another pill and tell another lie and lie amongst your lies like tuna in the brine (c) Daniel Johns
Met citaat reageren
Oud 19-12-2001, 22:07
Mef
Avatar van Mef
Mef is offline
Citaat:
Marc S schreef:
Misschien iemand anders wel?

Je kent toch zeker wel iemand die dat voor je doet

Even met een koude emmer water voorbij komen en splash!
mijn zus
maar dat hoeft ze niet te doen hoor, niet zo'n behoefte aan

Citaat:
Sorry, ben een beetje melig op het moment
maakt niet uit, melig zijn is


__________________
Take another pill and tell another lie and lie amongst your lies like tuna in the brine (c) Daniel Johns
Met citaat reageren
Oud 19-12-2001, 22:10
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Mef schreef:
mijn zus
maar dat hoeft ze niet te doen hoor, niet zo'n behoefte aan
Nah, het werkt wel hoor

Je moet het alleen willen!
Met citaat reageren
Oud 19-12-2001, 22:11
!KiTTiE!
Avatar van !KiTTiE!
!KiTTiE! is offline
ik kom op school ook altijd te laat, meer omdat ik er geen zin in heb denkik, maar ik ben overal te laat, dusz ook aangeboren.
mijn ouders zijn ook altijd overal te laat, dusz daar zal ik het dan wel van hebben.
als ik echt iets belangrijks heb kom ik meestal wel op tijd gelukkig
__________________
ik ben een muisje
Met citaat reageren
Oud 19-12-2001, 22:12
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Mef schreef:
voor iets echt belangrijks kom ik ook wel op tijd. als ik bijvoorbeeld schoolexamens heb ofzo, ben ik er op tijd.
Prioriteiten; je wilt niet op tijd komen.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2001, 22:16
Mef
Avatar van Mef
Mef is offline
Citaat:
Marc S schreef:
Prioriteiten; je wilt niet op tijd komen.
ik wil best op tijd komen, alleen ik wil nog liever zo lang mogelijk in mijn warme bedje liggen.
toch is het ook een aangeboren iets hoor! je hebt mensen die echt meteen wakker zijn als ze wakker zijn (duidelijk) maar ik heb echt een halve ochtend nodig om echt te ontwaken + giga ochtendhumeur (maar dat even terzijde)
__________________
Take another pill and tell another lie and lie amongst your lies like tuna in the brine (c) Daniel Johns
Met citaat reageren
Oud 19-12-2001, 22:18
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Mef schreef:
ik wil best op tijd komen, alleen ik wil nog liever zo lang mogelijk in mijn warme bedje liggen.
Ik zou in herhaling kunnen vallen


Citaat:
toch is het ook een aangeboren iets hoor! je hebt mensen die echt meteen wakker zijn als ze wakker zijn (duidelijk) maar ik heb echt een halve ochtend nodig om echt te ontwaken + giga ochtendhumeur (maar dat even terzijde)
Ik ben pas rond 2 's middags echt wakker, maar ben 's ochtends om 8 uur gewoon tijdig op kantoor.

Niet dat ik zo veel doe dan, maar ik ben er wel
Met citaat reageren
Oud 19-12-2001, 22:25
Mef
Avatar van Mef
Mef is offline
Citaat:
Marc S schreef:
Ik zou in herhaling kunnen vallen
Zou je kunnen doen ja, maar IK WEET HET NU WEL.

Citaat:
Ik ben pas rond 2 's middags echt wakker, maar ben 's ochtends om 8 uur gewoon tijdig op kantoor.

Niet dat ik zo veel doe dan, maar ik ben er wel
omdat ik als ik 'wakker' wordt van de wekker, totaal niet wakker ben, val ik weer snel in slaap, waardoor ik weer te laat kom... misschien toch ns wat vroeger naar bed gaan
__________________
Take another pill and tell another lie and lie amongst your lies like tuna in the brine (c) Daniel Johns
Met citaat reageren
Oud 19-12-2001, 22:26
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Mef schreef:
omdat ik als ik 'wakker' wordt van de wekker, totaal niet wakker ben, val ik weer snel in slaap, waardoor ik weer te laat kom... misschien toch ns wat vroeger naar bed gaan
Dat zou ook een idee kunnen zijn

Of ga je me nu vertellen dat 'laat naar bed gaan' ook erfelijk is?
Met citaat reageren
Oud 19-12-2001, 22:31
Mef
Avatar van Mef
Mef is offline
Citaat:
Marc S schreef:
Dat zou ook een idee kunnen zijn

Of ga je me nu vertellen dat 'laat naar bed gaan' ook erfelijk is?


neehoor, ben maar niet bang
DAT heb ik helemaal zelf in de hand
__________________
Take another pill and tell another lie and lie amongst your lies like tuna in the brine (c) Daniel Johns
Met citaat reageren
Oud 19-12-2001, 22:33
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Mef schreef:
neehoor, ben maar niet bang
DAT heb ik helemaal zelf in de hand
Ga slapen dan

Hehe, ik ga nu maar ook eens... ben al een beetje grieperig enzo en moet bovendien morgen weer om half 7 uit me nest... ik ben zo al suf genoeg

Groetjes,
Marc
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-12-2001, 22:38
Mef
Avatar van Mef
Mef is offline
Citaat:
Marc S schreef:
Ga slapen dan

Hehe, ik ga nu maar ook eens... ben al een beetje grieperig enzo en moet bovendien morgen weer om half 7 uit me nest... ik ben zo al suf genoeg

Groetjes,
Marc
ja, laat ik zo ns gaan slapen en dan morgen weer om 7:00u eruit!

maar jij welterusten hè en succes met opstaan morgen

grtz
Femke (om maar ns mn eigen naam bekend te maken )
__________________
Take another pill and tell another lie and lie amongst your lies like tuna in the brine (c) Daniel Johns
Met citaat reageren
Oud 20-12-2001, 10:22
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
Mef schreef:
ik wil best op tijd komen, alleen ik wil nog liever zo lang mogelijk in mijn warme bedje liggen.
toch is het ook een aangeboren iets hoor! je hebt mensen die echt meteen wakker zijn als ze wakker zijn (duidelijk) maar ik heb echt een halve ochtend nodig om echt te ontwaken + giga ochtendhumeur (maar dat even terzijde)
en God schiep koffie,thee en cafeine.

Met citaat reageren
Oud 20-12-2001, 10:36
Mef
Avatar van Mef
Mef is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
en God schiep koffie,thee en cafeine.
koffie lust ik niet, andere cafeinehoudende dranken ben ik ook niet zo verzot op (ten minste niet om 8 uur 's ochtends)
thee= optie

[Dit bericht is aangepast door Mef (20-12-2001).]
__________________
Take another pill and tell another lie and lie amongst your lies like tuna in the brine (c) Daniel Johns
Met citaat reageren
Oud 20-12-2001, 10:44
Mef
Avatar van Mef
Mef is offline
hoe dan ook, ik leer het niet af
vanochtend was het echt erg. de man van geschiedenis zei laatst: de volgende keer kom je op tijd, of je komt er niet meer in.
wat doe ik de volgende keer: ik kom te laat... mocht er uiteindelijk toch nog in

maar vanochtend hadden we 'proefmondeling'. na de vakantie hebben we mondeling van gesch., hij ging vanochtend ns laten zien hoe dat dan in zn werk gaat. wat denk je: Femke komt te laat. en nu kan ze het echt wel vergeten, wordt bij dat mondeling dus echt genaaid (als in 'hij gaat heel lullig doen om haar maar een laag cijfer te kunnen geven'.)

nouja, daar kunnen we wel mee leven
__________________
Take another pill and tell another lie and lie amongst your lies like tuna in the brine (c) Daniel Johns
Met citaat reageren
Oud 20-12-2001, 13:40
badtothebone
badtothebone is offline
Ik kende een man en die deed een systeem aanbrengen dat hij gewoon IPV een wekker een gigantische stoom schok kreeg.
Ik geef je advies om gewoon een regelmaat te maken in je leven
__________________
Wat is het dat wij niet de waarheid kunnen zien en alleenmaar de leugen geloven. Als je moe bent, zoek je je bed.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2001, 19:57
Mef
Avatar van Mef
Mef is offline
Citaat:
badtothebone schreef:
Ik kende een man en die deed een systeem aanbrengen dat hij gewoon IPV een wekker een gigantische stoom schok kreeg.
een stoom schok?
stroomstoot misschien (maakt niet uit)

Citaat:
Ik geef je advies om gewoon een regelmaat te maken in je leven
regelmaat heb ik wel, alleen dat regelmaat is dus dat ik iedere ochtend te laat opsta... ja, ik zal dat regelmaat dus moeten veranderen
__________________
Take another pill and tell another lie and lie amongst your lies like tuna in the brine (c) Daniel Johns
Met citaat reageren
Oud 21-12-2001, 18:24
X-je
X-je is offline
Citaat:
dystopia schreef:

Stel het is zaterdag en je hebt om 10 uur 's morgens (beetje vroeg but okay) een afspraak met je vriend of iemand anders om wie je ontzettend veel geeft. Wedje maken, dat jij op tijd komt?
Dit geldt niet voor mijn vriend, die komt namelijk ook altijd te laat als ie bij mij moet zijn. Je kan toch niet zeggen dat hij niet om me geeft?

X-je

__________________
mijn kipje, mijn leven...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-12-2001, 18:43
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
X-je schreef:
Dit geldt niet voor mijn vriend, die komt namelijk ook altijd te laat als ie bij mij moet zijn. Je kan toch niet zeggen dat hij niet om me geeft?
Tja, lullig.

Weet niet hoe dat in jullie relatie zit maar ik neem toch aan dat je het niet fijn vind dat hij te laat komt? Dus z'n acties van te laat komen, die hebben geen positieve invloed op jou? Irriteert dat je niet dan?
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 21-12-2001, 18:48
Ninnoc
Ninnoc is offline
heb vandaag , op mijn vrije dag, weer de hele dag op school gezeten omdat ik te vaak te laat kom.
Maar ben t met dystopia eens, desintresse, heb de dagen dat ik t vaakst te laat kom het 1ste uur frans en dat vind ik een onwijs kutvak
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 21-12-2001, 20:09
Verwijderd
zet je wekker keihard zodat als jij dan nog nie wakker wordt, je broertje/zusje of je ouders je wel op je donder komen geven
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Vraag betoog nederlands
avonden
0 10-11-2010 19:55
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Balkenende wil verbod huwelijken neven en nichten
Verwijderd
158 06-10-2009 19:03
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen gemaakte verslag over de multiculturele samenleving
smart_girl
1 21-05-2008 21:34
Lichaam & Gezondheid cosmetisch neuscorrectie als extra!!
chilloh
21 28-01-2007 10:53
Psychologie Antidepressiva, hoe werkt het? [BESCHRIJVING]
Eend
27 24-02-2003 18:49
Lichaam & Gezondheid ineens veel zwaarder..??!! :S
Verwijderd
31 09-10-2002 10:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:50.