Oud 13-07-2009, 15:07
May90
Avatar van May90
May90 is offline
Haay iedereen,

Ik lees eigenlijk al jaar dit forum en dit is de eerste keer dat ik zelf met een "probleem" zit waar ik graag een mening over zou krijgen.. dus ik hoop dat jullie er even de tijd voor willen nemen om 't te lezen!

Het begon allemaal een week of 3 geleden.

Ik was op een donderdagavond naar de stad geweest met een vriendin (Romy) en toen ik haar thuis afzette vroeg ze of ik de volgende dag s'avonds een film wilde komen kijken omdat er een jongen zou komen waar ze niet alleen bij wilde zijn in de zin van hij was niet zo leuk..

Dus ik die avond in mn sportbroek (..want we gingen toch maar film kijken zoals we vaker doen) naar haar toe. En blijkt die jongen gewoon wél heel leuk te zijn. Ik heb er verder in m'n hoofd niks mee gedaan omdat hij voor haar kwam en dat naar mijn idee al genoeg zei.

Weekje later zijn we met een groepje bij hem film gaan kijken, en gingen ze even later naar boven (naar wat ik gehoord heb alleen gezoend). Schijnbaar zag ze hem dus wél zitten. Maar zodra we in de auto zaten begon ze te vertellen dat hij de hele tijd smste en ze dat heel irritant vond enzo.. heel duidelijk (?!)

Nu kijk ik weleens op haar hyves en zag ik hem tussen haar vrienden staan, en begonnen we via hyves te praten. Daarna ook op msn, en het klikte wel. Hij lokte me een beetje de kast uit wat ik van hem vond en schijnbaar had hij precies hetzelfde, hij dacht dat ik hem niet zag zitten omdat ik gewoon mee kwam als Romy d'r vriendin.

Dus we hadden afgesproken dat hij zondag (gisteren) langs zou komen want hij wilde weten hoe 't was om eens samen te zijn. Maar ik kreeg afgelopen zaterdag van Romy voor we uit gingen te horen dat hij de dag ervoor nog naar haar was gekomen voor een kwartiertje en dat ze weer gezoend hadden. Dus ik had mijn verhaal ook verteld en we waren dus best boos op hem dat ie 't op zo'n manier speelt. Toen ik s'nachts terug kwam was hij nog op msn, en hebben we gepraat (was echt boos, en dat heeft ie ook gemerkt) en heeft hij tegen Romy gezegd dat hij niks met haar wilde en dat het dom van hem was om naar haar toe te gaan, maar gewoon wilde weten hoe 't was. Romy belde mij huilend op met wat hij gezegd had en toen heb ik om haar te troosten gezegd dat ik niks met hem wilde, dat het een eikel is, niet te vertrouwen etc. Maar eigenlijk was ik juist blij dat ie voor mij gekozen had terwijl we nooit echt samen geweest waren. Ik durfde 't alleen niet tegen haar te zeggen.

Nu is hij gisteren geweest en was 't super gezellig, uren gepraat, gezwommen, en gedoucht. Alleen voel ik me nu heel schuldig dat we gezoend hebben en 't waarschijnlijk gewoon serieus gaat worden, aangezien ze helemaal gek op hem is. We hebben nu afgesproken dat we 't na de vakantie (hij zit nu in de bus naar spanje) haar zouden vertellen. Maar ook dat voelt niet helemaal goed, want ik weet dat ze er zelfs erg mee zit dat ie gisteren geweest is.

Ik weet dat ik serieus wat voor hem voel, terwijl ik niet snel verliefd wordt, en de vriendschap met Romy ook belangrijk voor me is. De vraag is alleen, wat zouden jullie in deze situatie doen. Voor je vriendin gaan, of iemand waarmee 't echt serieus kan worden?

Liefs, May.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-07-2009, 16:02
Verwijderd
Ga voor de vriendschap en niet voor de liefde. Er is weinig zo erg als het in je rug gestoken worden door iemand die je vertrouwd, ik heb het ook gehad.
Nieuwe liefdes komen er nog echt wel.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2009, 16:13
May90
Avatar van May90
May90 is offline
Thanks voor je reactie!
Dat er weer anderen komen geloof ik ook wel hoor, 't is alleen jammer.
Beide houden zal misschien problemen veroorzaken, dus ik denk dat je gelijkt hebt.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2009, 16:23
Verwijderd
Vriendschap is belangrijker inderdaad. Maar ik snap dat het moeilijk is om iets los te laten wat zo goed voelt, vooral als je zo moeilijk verliefd wordt. Ik weet niet hoe lang hij weg is, maar misschien zou je er in de tussentijd wel met Romy over kunnen praten. Gewoon eerlijk zijn. Zij zal vast niet boos worden omdat je verliefd bent geworden; daar kun jij namelijk ook niets aan doen. En misschien (je weet het niet) vindt ze het uiteindelijk toch niet zo erg en kun je er toch iets van proberen te maken.

Ik heb dat namelijk ook een keer gehad, dat een vriendin van mij verliefd werd op een jongen die ik ook leuk vond. En het feit dat ze het eerlijk tegen me heeft verteld en niets achter mijn rug om heeft gedaan vond ik harstikke fijn. Uiteindelijk vond ik het daarom ook echt niet erg dat ze iets met die jongen kreeg. Ze was namelijk een vriendin en die wil ik gewoon gelukkig zien, toch?

Overigens moet ik wel zeggen dat ik hem, door zijn gedrag, waarschijnlijk ook niet echt zou vertrouwen. Hij vindt haar niet leuk, maar zoent met haar. Dan spreekt-ie met jou af en gaat nog wel even bij haar langs om weer met haar te zoenen.. Ik weet het niet hoor.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2009, 16:33
May90
Avatar van May90
May90 is offline
Ik zal wel met haar moeten gaan praten ja, ze vraagt ook continue wat er gebeurd is gisteren en doet uitspraten zoals "het zal vast wel gezellig zijn daar". Ze zegt ook inderdaad dat ze het niet erg vind, dat ik hem mag hebben en ze hem niet meer hoeft te zien etc. Maar omdat ik haar langer ken als vandaag en ze het onderwerp wel erg vaak naar boven brengt weet ik dat ze er wel mee zit. Ik vind het alleen moeilijk om het er met haar over te hebben omdat ze me gewaarschuwd heeft dat ik hem leuk zou gaan vinden omdat hij daar goed in is, en heb ik gezegd dat dat niet zou gebeuren omdat we alleen zouden gaan praten.. niet slim van me, weet ik.. maar op dat moment wilde ik haar niet nog meer pijn doen.

En over dat afspreken heb ik ook nagedacht, en ben zelf tot de conclusie gekomen dat hij naar mijn idee zelf niet helemaal wist wat 'ie nou wilde, en niet verwacht had dat hij iemand anders leuker kon gaan vinden, en dat ook nog eens haar vriendin zou zijn. Zo heeft hij het ook ongeveer gezegd.

Maar 't is in iedergeval hoopvol dat jouw vriendin zo gereageerd heeft, geeft mij weer net dat beetje extra moed om het toch maar eens te gaan doen!
Met citaat reageren
Oud 13-07-2009, 16:37
Verwijderd
klinkt idd niet als iemand waar je een leuke relatie mee kan opbouwen. Vriendschap is zoveel belangrijker!!
En ook lekker om een relatie met zoon begin te hebben.. dat geeft vertrouwen

succes!
Met citaat reageren
Oud 13-07-2009, 16:45
May90
Avatar van May90
May90 is offline
Nee ik vind ook dat jullie gelijk hebben, probeer ook de hele tijd mezelf voor de gek te houden omdat ik hem gewoon écht leuk vind.
Ik zal hieronder proberen het gesprek te plaatsen wat zaterdagnacht heeft plaatsgevonden.. misschien dat jullie daar meer aan hebben!
Met citaat reageren
Oud 13-07-2009, 17:05
May90
Avatar van May90
May90 is offline
Hij: slapen jullie bij elkaar?
Ik: nee
Hij: okee
Hij: net thuis?
Ik: yep
Hij: sorry dat je het van romy heb moeten horen
Hij: en weet niet of je de uitleg wilt weten. of dat het niet meer hoeft?
Ik: haha 't maakt mij niet uit hoor, ik zie er toch niks in, romy schijnbaar wel hoorde ik net.
Hij: heozo?
Ik: hoezo wat?
Hij: wat zei romy dan?
Ik: dat vraag je dr zelf maar
Hij: ga ik ook niet
Hij: ga ik ook doen*
Hij: niet = doen
Ik: als je dr echt leuk vind heb je in ieder geval heel wat goed te maken
Hij: dan wel ja
Ik: precies.
Ik: ik ga slapen.
Ik: succes.
Hij: waarom succes?
Hij: wilde eig'k ook nog even met jou praten als dat mag
Hij: als je dat wilt en goed vind
Ik: nou als het binnen 5 minuten kan
Hij: wat jou betreft hoef je helemaal niet meer met me te zwemmen?
Ik: nu ik weet dat romy jou leuk vind niet nee.
Hij: hmmm okee
Hij: naja daar heb ik het miss zelf naar gemaakt, dat ze me nu leuk vind
Ik: misschien wel ja.
Hij: maar vind het wel vreemd dat ze eerst zei dat ze me 'bijna irritant' vond
Ik: ja maar ik heb daarna ook gezegd dat het misschien alleen maar naar mij toe is en dat ze 't anders voelt.
Hij: ja okee
Hij: thats true
Hij: hmmm ik vind het jammer
Ik: tja oud gezegde, maar wie zn billen brandt moet op de blaren zitten .
Hij: doe ik liever in een zwembad=$
Ik: and that's supposed to mean?
Hij: dat ik iets wil wat niet meer kan/mag
Ik: prioriteiten stellen
Hij: had je dan eerder mogen zeggen, want ik ben daar niet zo goed in geloof ik
Ik: eerder mogen zeggen?!
Ik: ik ben niet degene die verschillende verhalen gaat lopen ophangen
Hij: het was meer een sarcastische grap:X
Ik: aha
Ik: nou fijn dat jij er wel om kunt lachen dan
Hij: loop ik verschillende verhalen op te hangen dan?
Hij: welke dan
Ik: als jij tegen mij zegt dat je geen contact zoekt met romy (ookal was het als grapje) en 't naar mij laat over komen alsof je er klaar mee bent, en ondertussen met haar afspreekt voor een kwartiertje nog wel betekent niet dat er dezelfde dingen worden gezegd.
Hij: ik had idd gister niet naar haar toe mogen/moeten gaan, maar ik wilde ook gewoon weten hoe het nou was enzo, een x samen alleen..
Hij: ik weet niet
Ik: hmm nee en dat heb je ook nooit eerder met haar gehad kan ik me herinneren, come on.
Hij: niet alleen afgesproken
Ik: voor dat je dat soort beslissingen maakt moet je toch even goed nadenken welke consequenties ze meebrengen.
Hij: dat heb ik dus niet gedaan. en heb er nu spijt van
Hij: en zou het graag willen terug draaien!
Ik: tja dan hoop ik dat je ervan geleerd hebt.
Hij: voor een ander?
Ik: daar ga ik wel vanuit ja.
Hij: niet voor jou? :x
Ik: kijk, ik ben boos omdat je een van mn beste vriendinnen pijn hebt gedaan.
Ik: ik ben het wel gewend dus mij raakt het niet.
Ik: daarbij ben ik ook niet snel verliefd en komt dat in dit geval goed uit.
Ik: dat er niks was zeg ik niet, maar daar blijft het dan nu ook bij.
Hij: hmmm okee
Hij: dus je hoeft geen smsje meer van me?
Hij: verder nauwelijks aandacht
Ik: wat wil je nou precies (horen) ?
Hij: een ja voor morgenavond
Hij:. ben eigenwijs ja
Ik: ja en dan
Ik: weer van voor af aan beginnen.
Hij: verder dan voor af aan
Ik: tja kijk weet je wat het is.
Ik: ik weet niet wat je tegen haar hebt gezegd.
Hij: over het algemeen, altijd? of nu net?
Ik: wat je kwijt kunt.
Ik: de details hoef ik niet te horen verder.
Hij: naja romy wenste me al plezier met jou.. en maakte de opmerking van; have a nice life, dus ik vroeg of ik haar nooit meer ging spreken, want ik vind dat gewoon jammer
Hij: dan opeens is het over
Hij: ik doe verder niets meer met haar
Hij: en er zal ook niets komen
Ik: wat heb je gezegd dat ze dat zei dan?
Hij: naja eerst zaten we gewoon te praten en toen opeens; naja have a nice life..
Ik: dus ze heeft de keuze voor jou gemaakt.
Hij: hoe bedoel je die?
Hij: want dalijk zeg ik wat verkeerds
Ik: nou als jullie normaal zaten te praten en ze zegt min of meer van ik vind 't goed met jou, is de keuze makkelijk gemaakt lijkt me.
Hij: ja idd
Hij: maar die wilde ik zelf toch al wel nemen..
Hij: ..:X
Ik: hmm oke.
Ik: nou heb haar even gebeld want ze smste dat 't niet goed ging en schijnbaar klopt wat je nu zegt wel, maar ik heb haar nog nooit zo meegemaakt moet ik eerlijk zeggen.. want 't is een harde hoor.
Hij: ja daarom verwacht ik dit ook niet
Ik: had je verwacht dat ze dr schouders op zou halen in de trant van je doet maar dan?
Hij: nee dat ook niet, maar had niet verwacht dat ik haar pijn kon doen!
Ik: nee ik ook niet en heb ook gezegd dat ze 't ook wel tegen me had mogen zeggen, maar vind 't nog echt kut om haar zo te moeten horen.
Ik: hoop dat je dat wel begrijpt
Hij: ja tuurlijk begrijp ik dat wel
Hij: vind het zelf ook kut
Hij: want eig'k wist ik dus neit eens waar ik mee bezig was
Ik: nu wel begrijp ik? want ze heeft alles opgelezen en toen heb je ook gezegd dat je mij niks vond schijnbaar.
Ik: kijk, 't maakt mij verder niet uit hoor.
Ik: maar 't is misschien wel even zo handig als je duidelijk bent in wat je nou wel en niet bedoelt.
Hij: i'll try
Hij: dat was het gesprek na die zondag ofz.. teon zij zei dat ik hele tijd naar je zat te kijken
Hij: toen had ik je nog niet op msn
Hij: en sprak ik je niet
Hij: ik kon, en verwachtte ook neits van je, en er zat dus ook niets in mn hoofd over jou ofzo
Ik: volgens haar was dat nu net, ze heeft 't allemaal opgelezen achter elkaar.
Hij: nou ik ehb net niet tegen haar gezegt dadt ik jou niets vind8-)
Ik: "ik zeg niet dat ik haar leuk vind" is dus niet gezegd?
Hij: oooh dat heb ik wel gezgt, maar dan zeg ik toch niet dat ik je niet leuk vind?
Ik: is wel erg dubbelzinnig
Hij: ik vind je niet leuk, omdat we nog niets afgesproken hebben ofzo
Hij: je ziet er goed uit, en het smsen/msnen is gezellig
Hij: maar dan wil ik niet meteen zeggen dat ik je leuk vind..
Hij: leuk vinden zie ik als een groter iets zeg maar
Hij: als je iemand echt serieus ziet zitten
Ik: nou dat zie ik dan toch meer als verliefdheid maar goed, kan bij iedereen anders zijn.
Ik: ik denk ook dat romy 't zo opvat
Hij: verliefdheid?
Ik: nee dat niet
Hij: wat dan?
Ik: nou iemand leuk vinden zien wij waarschijnlijk anders dan.
Ik: ik zeg niet dat 't ene goed is en 't andere fout.
Ik: maar 't kan zijn dat 't anders overkomt snapje?
Hij: ja tuurlijk
Hij: dat begrijp ik dan ook wel!!
Hij: maar zo bedoelde ik het dus neit
Ik: oh, nou dat geef ik dan wel eventjes door.
Hij: okee
Hij: wat denk je nu?
Ik: dat ik niet weet wat ik hiermee aan moet.
Hij: naja je kan ja of nee zeggen?
Hij: over morgen
Ik: ben blij dat je nu eerlijk bent, maar is lastig omdat 't wel met de gevoelens van een vriendin te maken heeft.
Ik: nou dat vroeg ze dus ook, en zei ook dat als ik 't wilde 't gewoon moest doen. maar ik ken haar vanaf de basisischool en jou misschien net 3 weken. en dat tegen elkaar afwegen is lastig.
Ik: dus kan nu niet veel zeggen over morgen
Ik: ik zou me schuldig voelen tegenover haar.
Hij: dus ook niet afspreken met een zekerheid van dat er niets gebeurd?
Hij: alleen gewoon elkaar leren kennen enzo?
Ik: nouja dat stond bij mij sowieso al vast, vandaar dat ze misschien verbaast was over je uitspraak want ze kent me maar al te goed.
Ik: nouja ik heb 't er morgen nog even over met dr, en dan laat ik 't wel weten.
Hij: i'll understand
Ik: allright
Hij: naja we smsen morgen dan nog wel even!
Ik: Oke
Ik: dan ga ik nu naar bed, morgen weer vroeg eruit.
Hij: slaap lekker alvast, en ik hoop dat het in de kelder nog wel een beetje gezellig is geweest
Ik: Ja 't was wel gezellig & thanks you too.
Ik: Byee xx
Hij: (K)
Met citaat reageren
Oud 13-07-2009, 17:15
Verwijderd
Citaat:
ik ken haar vanaf de basisischool en jou misschien net 3 weken. en dat tegen elkaar afwegen is lastig.
Ik zie het al, groot probleem he!
Met citaat reageren
Oud 13-07-2009, 17:20
Alyssia
Alyssia is offline
Iets met hangende pootjes...

Ik zou gaan voor je vriendschap met Romy, zo'n jongen is dit gedoe allemaal helemaal niet waard.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2009, 17:28
May90
Avatar van May90
May90 is offline
Citaat:
Ik zie het al, groot probleem he!
Is dat sarcastisch bedoelt?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2009, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Is dat sarcastisch bedoelt?
Neeeee joh.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2009, 18:06
May90
Avatar van May90
May90 is offline
Citaat:
Neeeee joh.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2009, 18:19
Verwijderd
Wat 'n prutser
Met citaat reageren
Oud 13-07-2009, 19:10
Parlaa
Avatar van Parlaa
Parlaa is offline
Vertel het Romy, en als het een goede vriendin is dan moet ze het accepteren.
Ookal vindt ze hem leuk. Hij heeft voor jou gekozen en aangezien er wel een relatie uit kan komen...
Maar als het echt een keuze moet zijn, dan zou ik voor Romy kiezen.
Een vriendschap is veel belangrijker dan een jongen.
Ik heb dat zelf ook meegemaakt...
__________________
Ciaoo
Met citaat reageren
Oud 13-07-2009, 22:57
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Ik ben het er niet mee eens dat je automatisch ervan uit moet gaan dat je geen leuke relatie met zo iemand op zou kunnen bouwen. Wellicht dacht hij echt dat je vriendin een leuke nieuwe relatie op zou kunnen leveren, dat jullie blijkbaar beter bij elkaar passen had niemand van tevoren gedacht.

Ze zijn beiden ontzettend onduidelijk geweest in hun signalen naar jou toe en jij blijkbaar ook. Je vriendin heeft duidelijk gezegd hem irritant te vinden en op het moment dat ze afgewezen wordt vind ze dit toch vervelend.

Gewoon miscommunicatie. Als je niet snel verliefd bent, zal je hem waarschijnlijk toch niet snel uit je hoofd kunnen zetten. Ik ben van mening dat als je goede vriendinnen bent, dit een vriendschap moet kunnen overleven.

Een goed gesprek met je vriendin en alles vanuit jouw oogpunt uitleggen op een rustige manier zal vast helpen . En daarbij ben jezelf ook niet helemaal eerlijk geweest door tegen je vriendin te zeggen dat je niets van hem moest hebben. Ik zou dus niet teveel conclusies trekken uit het feit dat hij met jou afspreekt terwijl hij met je vriendin zoende.

Succes!

Laatst gewijzigd op 13-07-2009 om 23:07.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2009, 22:58
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
O ja, plaats nooit persoonlijke msn berichten op internet. Dat is echt heel erg vervelend voor degene die denkt een vertrouwelijk gesprek met je te voeren en ons gaat het in weze niets aan.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2009, 01:51
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Ik ken zulke gasten en ik betwijfel dat hij er iets van meent ik denk eerder dat hij het kut vind dat zij het doorverteld is over hem en Romy dan dat hij er spijt van heeft. Maar ik ken hem niet misschien is hij wel anders
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-07-2009, 03:37
Verwijderd
Wat een gezwam. Wat een moeilijkdoenerij. Als je nu al dit soort gezeik gaat krijgen en elkaar (op msn) steeds niet begrijpt, voorspel ik een moeizaam leventje met hem.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2009, 09:33
Keldion
Keldion is offline
Hij: je ziet er goed uit, en het smsen/msnen is gezellig

klinkt niet echt alsof hij voor je innerlijk gaat.
ik zou dus oppasen met je relatie. en bovendien je vriendin alles vertellen. daar is je vriendin toch voor?
Met citaat reageren
Oud 14-07-2009, 16:49
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Wat een rotstreek om te zoenen met de jongen die je vriendin leuk vindt en waar zij ook mee zoent. En dan ga je ook nog es de dag na een huilend telefoontje van haar, de hele dag met hem Dezelfde jongen leuk vinden kan natuurlijk en als hij dan voor jou kiest is dat jammer maar helaas voor haar. Maar dat je met hem aanrommelt terwijl je weet dat hij dat ook met haar doet en er ook nog es over liegen, kan echt niet
Met citaat reageren
Oud 15-07-2009, 19:08
May90
Avatar van May90
May90 is offline
Citaat:
Ik ben het er niet mee eens dat je automatisch ervan uit moet gaan dat je geen leuke relatie met zo iemand op zou kunnen bouwen. Wellicht dacht hij echt dat je vriendin een leuke nieuwe relatie op zou kunnen leveren, dat jullie blijkbaar beter bij elkaar passen had niemand van tevoren gedacht.

Ze zijn beiden ontzettend onduidelijk geweest in hun signalen naar jou toe en jij blijkbaar ook. Je vriendin heeft duidelijk gezegd hem irritant te vinden en op het moment dat ze afgewezen wordt vind ze dit toch vervelend.

Gewoon miscommunicatie. Als je niet snel verliefd bent, zal je hem waarschijnlijk toch niet snel uit je hoofd kunnen zetten. Ik ben van mening dat als je goede vriendinnen bent, dit een vriendschap moet kunnen overleven.

Een goed gesprek met je vriendin en alles vanuit jouw oogpunt uitleggen op een rustige manier zal vast helpen . En daarbij ben jezelf ook niet helemaal eerlijk geweest door tegen je vriendin te zeggen dat je niets van hem moest hebben. Ik zou dus niet teveel conclusies trekken uit het feit dat hij met jou afspreekt terwijl hij met je vriendin zoende.

Succes!
Thanks, hier heb ik echt wat aan .
En over je berichtje daaronder.. Ik denk niet dat hij op dit forum zit. Daarbij kent niemand ons verder en weet dus ook niemand over wie het gaat. Dat het vertrouwelijk is, is helemaal waar, maar ik vind dat niet zo belangrijk als het gaat om advies van derden.
Maar bedankt voor je reactie!

(iedereen bedankt overigens! )
Met citaat reageren
Oud 15-07-2009, 23:44
vilein
Avatar van vilein
vilein is offline
Ik weet niet hoor, maar ik vind je echt een rotvriendin. Kom nou, beetje met de kerel waar je best friend op is flikflooien.
__________________
Most of the time I don't have much fun. The rest of the time I don't have any fun at all.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2009, 21:02
Mark
Avatar van Mark
Mark is offline
Wannabee player.

Let him grow up.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2009, 12:41
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
Thanks, hier heb ik echt wat aan .
En over je berichtje daaronder.. Ik denk niet dat hij op dit forum zit. Daarbij kent niemand ons verder en weet dus ook niemand over wie het gaat. Dat het vertrouwelijk is, is helemaal waar, maar ik vind dat niet zo belangrijk als het gaat om advies van derden.
Maar bedankt voor je reactie!

(iedereen bedankt overigens! )
Mij is het jaren geleden ook eens gebeurd. Ik zat ook niet op dat ene specifieke forum, maar ben er via via achtergekomen dat diegene vertrouwelijke gesprekken aan het rondposten was. Ik kon wel door de grond heen zakken. Iedereen op een forum vormt een beeld van je terwijl niemand je ooit in werkelijkheid heeft meegemaakt. Maar mensen schromen zich niet om de meest nare dingen over je persoonlijkheid te zeggen, op basis van wat iemand op internet over je verteld heeft, of zo'n chatgesprek laat lezen.

Dat heeft mij toen heel erg gekwetst en ik vind het nog steeds niet kunnen. Dat mensen er zelf voor kiezen tegenwoordig hun hele hebben en houden op internet te plaatsen alsof het niets is, moeten zij weten. Maar andere mogen dat niet voor hen beslissen.

Dat wilde ik even gezegd hebben.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-07-2009, 13:56
Zwoek
Avatar van Zwoek
Zwoek is offline
Is hij ook serieus naar jou toe nu hij op vakantie naar Spanje is? Als hij makkelijk 2 meisjes achter elkaar zoent, zou ik het niet vertrouwen als hij in Spanje zit.
Met andere woorden, ik zou voor mijn vriendin gaan.
__________________
Geen juist moment
Met citaat reageren
Oud 19-07-2009, 20:21
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Dat hij met de bus naar spanje gaat zegt al genoeg over hem.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2009, 02:53
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
zucht...vrouwen...

nee hijs niet leuk
ja toch wel
nee niet
ja
nee
nouhouw

mag ik even heel brutaal vragen waarom jullie precies boos op hem werden omdat hij "het zo speelt" terwijl jullie eigenlijk elkaar lopen te flashen, lekkere vriendinnen zijn jullie.

kijk zijn actie is ook niet een van de netste maar dat kan ik nog wel volgen van een jongen met het "dilemma" van 2 meiden die je beiden willen.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 20-07-2009, 03:34
Verwijderd
Ja, in principe heeft-ie het nog goed bekeken ook. Hij is de eikel en jullie gaan ruzie maken met elkaar om hem.

Droppen die gast. Vriendschap gaat voor.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2009, 20:35
May90
Avatar van May90
May90 is offline
De vakantie staat natuurlijk al gepland, en aangezien we in feite nog niks hebben ga ik hem natuurlijk ook niets verbieden of verwijten.. Daarbij hebben ik en m'n vriendin ook helemaal geen ruzie gehad, dat heb ik ook nooit gezegd, dus ik begrijp niet zo goed waar jullie dat vandaan halen?
Ik heb haar vanmiddag aan de telefoon gehad en ze begon er zelf over dat ze bijna verkering had met een of andere jongen die uiteindelijk m'n vakantievriendje blijkt te zijn, dus ze zit er al helemaal niet meer mee.
Zo kunnen jullie mij wel een rotvriendin noemen, maar ik heb alleen nog niks gezegd omdat ik haar geen pijn wilde doen, en is ze ook niet duidelijk naar mij toe geweest wat ze nou precies van hem wilde, dat maakte het een beetje ingewikkeld omdat ik hem ook leuk vond.
Mocht 't niks worden kunnen we er uiteindelijk wel om lachen, mocht 't wel zo zijn, weet ik nu dat 't niks kapot maakt.

Bedankt voor de reacties zo ver!
Met citaat reageren
Oud 22-07-2009, 18:52
Verwijderd
nee maar uberhaupt busvakanties naar spanje
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wel of niet wat met hem nemen?
Kate0112
8 16-06-2016 21:26
Algemene schoolzaken Wel of niet doen?
hoppie100
10 05-12-2013 22:56
Liefde & Relatie Wel of niet doen?
SpeedyMartinos
9 20-04-2013 22:51
Studeren [IBMS] wel of niet doen?
InspirAzn
13 29-05-2010 02:21
Liefde & Relatie Wel of niet stoppen
_anoniem_
24 22-08-2008 16:03
Verkeer & Vervoer [Tussentijdse Toets] wel of niet doen?
0oFZo0
22 09-01-2006 11:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:46.