Oud 21-09-2017, 14:19
Master Of LOLz
Master Of LOLz is offline
Beste mensen,
Op mijn middelbare school heb ik een docent die, als je je huiswerk niet hebt gemaakt, je dwingt een reep chocola voor haar te kopen. Is dit legaal? Want het lijkt me niet. Ik hoop dat de wet aan de kant staat van ons, arme scholieren 😏

-Vincent
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-09-2017, 14:40
Verwijderd
Ik zou aangifte doen.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2017, 15:17
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Beste mensen,
Op mijn middelbare school heb ik een docent die, als je je huiswerk niet hebt gemaakt, je dwingt een reep chocola voor haar te kopen. Is dit legaal? Want het lijkt me niet. Ik hoop dat de wet aan de kant staat van ons, arme scholieren 😏

-Vincent
Het is de bedoeling dat jij gewoon je huiswerk maakt. Dat je docent zich laat omkopen is een slechte zaak, en zou je kunnen aankaarten bij je mentor of teamleider, maar dat betekent wel dat jij in het vervolg altijd je huiswerk op orde moet hebben

Er is geen sprake van dwang: je hebt een keuze, je huiswerk maken of chocolade kopen. In principe hoor je je huiswerk al te maken, dus zou je helemaal nooit met deze situatie geconfronteerd moeten worden.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 21-09-2017, 15:24
Verwijderd
Ik maakte nooit huiswerk en kocht ook geen chocola, wat een nonsens.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2017, 15:35
Master Of LOLz
Master Of LOLz is offline
Citaat:
Het is de bedoeling dat jij gewoon je huiswerk maakt. Dat je docent zich laat omkopen is een slechte zaak, en zou je kunnen aankaarten bij je mentor of teamleider, maar dat betekent wel dat jij in het vervolg altijd je huiswerk op orde moet hebben

Er is geen sprake van dwang: je hebt een keuze, je huiswerk maken of chocolade kopen. In principe hoor je je huiswerk al te maken, dus zou je helemaal nooit met deze situatie geconfronteerd moeten worden.
Eerst, ik maak altijd mijn huiswerk, daar niet om.
Ze laat zich ook niet omkopen, het is gewoon dat, ook al heb je een goede reden, je moet per sé die reep chocolade van €2,85 kopen. Als je je schrift of boek bent vergeten, moet je chocola kopen. Het moet ook van je eigen geld en je ouders e.d. mogen het niet betalen.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2017, 15:49
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Als je er oprecht een probleem mee hebt, kaart het aan op school. Bij je mentor of teamleider.

Krijg je geen straf (behalve chocolade kopen) als je je spullen vergeten bent, of geen huiswerk hebt gemaakt?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 21-09-2017, 16:07
Master Of LOLz
Master Of LOLz is offline
Citaat:
Als je er oprecht een probleem mee hebt, kaart het aan op school. Bij je mentor of teamleider.

Krijg je geen straf (behalve chocolade kopen) als je je spullen vergeten bent, of geen huiswerk hebt gemaakt?
Het chocola kopen is de straf, tenzij je het heel vaak doet, dan moet je nablijven.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2017, 18:03
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Nee, jouw docent mag jullie niet gebruiken om haar eetverslaving te financieren. Dat is machtsmisbruik.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2017, 19:38
Verwijderd
De oplossing is trouwens vrij simpel; Regel overtreden en dan geen chocola kopen. Kijken hoe hij dát aan je ouders gaat vertellen....
Met citaat reageren
Oud 21-11-2017, 21:33
Sir Darknight
Sir Darknight is offline
Citaat:
Het is de bedoeling dat jij gewoon je huiswerk maakt. Dat je docent zich laat omkopen is een slechte zaak, en zou je kunnen aankaarten bij je mentor of teamleider, maar dat betekent wel dat jij in het vervolg altijd je huiswerk op orde moet hebben

Er is geen sprake van dwang: je hebt een keuze, je huiswerk maken of chocolade kopen. In principe hoor je je huiswerk al te maken, dus zou je helemaal nooit met deze situatie geconfronteerd moeten worden.
Ik zit bij Masterofloz in de klas en het probleem is DIE DOCENT IS ONZE MENTOR
Met citaat reageren
Oud 21-11-2017, 21:45
Verwijderd
Omg wat erg. Doe aangifte.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:46.