Oud 15-12-2001, 16:18
tiktoktak
tiktoktak is offline
de laatste tijd is echt een kuttijd geweest
Ondanks gezellige feestjes met vrienden en de lol die we maakte,zijn de laatste paar weken gewoon heel erg kut gegaan

Allereerst ben ik dus mijn paardje kwijt geraakt op een hele asociale manier.Ik moet die mensen nog bedanken dat ze me belden,en dat ze me op tijd waarschuwde
Dat zat me de laatste tijd dus ook erg dwars.Ik kon goed bij me paard zitten,lekker denken.Nu is het over,zomaar opeens.En ik heb het gevoel dat als ik ze hartelijk bedankt heb(zeg maar de huis vol heb gescholden maar dan op een sarcastische manier)dat er dan een stukje last van mijn schouders valt.

Wat me ook dwarszit,is dat ik geen leuke klas heb.Een asociale klas,iedereen laat elkaar vallen.Ik wil zo graag terug naar me vorige klas,waar al me vrienden inzitten.
Er is ook 1 meisje en die moet mij voordurend hebben.Ik sla der binnenkort een keer op der smoel,ik zweer het je.Altijd scheld ze me uit,niet op die manier van "ik haat je" maar meer op de manier van "ik denk nu dat ik grappig ben" Soms zit ze achter me,en dan zegt ze slet enzo.Dan is het de bedoeling dat ik ga reageren,maar zo achterlijk ben ik niet.En soms staart ze me de hele tijd aan,ze wil dan dat ik terug ga kijken zodat ze kan zeggen:"wat kijk je nou"
Ook loopt ze dingen over mij te lullen.Ze probeert iedereen tegen me op te zetten.Gister zat ze achter me,toen begon ze ook weer met slet en alles.Toen ze mijn naam zei keek ik pas om.Toen begon ze over het feit dat ik me paard kwijt ben en geen vriendje heb."Dus nu heb je niemand meer he"
Ik zei dat ik heus wel iemand had maar dat ik dat niet aan haar neus ga hangen(heb ik eigenlijk ook niet,maar dan heeft zij weer een xtra "wapen" zeg maar).Maar ik had alweer teveel gezegd.Toen ging ze vrolijk aan iedereen vertellen dat ik een vriendje heb.Ze doet dat maar lekker,zit ik niet echt zo mee,maar ik zit wel met het feit dat ze gewoon leugens over mij verteld.
Ik voel me dus gewoon niet fijn in de klas.Ik ga ook veel minder graag naar school.Ik ben dan nooit een schoolgek geweest maar in me vorige klas was het veel gezelliger en nu niet meer.En die stomme slet er ook nog es bij...

En dan nog het altijd bekende "liefde" of zoals ik het moet zeggen "geen liefde"
Daar zit ik ook heel erg mee.Niemand vindt mij leuk,en om soms te horen te krijgen dat ik lelijk ben,maakt het er natuurlijk ook niet beter op.Er is dan een zekere jongen in de klas en die zie ik wel zitten.eigenlijk zijn er wel meer leukere jongens op school,maar laten we het maar bij deze houden
Op een dozerige manier heb ik laten weten dat ik hem leuk vindt.Dat is al een tijd geleden en nu is iedereen het zo'n beetje vergeten(hoop ik) Ik denk nu ook wel zeker te weten dat hij mij niet leuk vindt,maar toch krijg ik soms het gevoel van dat ie me wel leuk vindt.Gister keek hij naar me,en als een jongen die leuk is dat doet,ben ik in de wolken.Tuurlijk ben ik reeel,want hij wil me toch niet,maar ik droom nou eenmaal graag.En daar zit ik ook mee...best wel...

en wat ook nog wel een beetje meespeelt is het feit dat ik dacht liefde te krijgen,maar alleen maar gebruikt werd.Tis al zo lang geleden,maar toch huil ik er nog om.Ik wil die jongen niet meer,zo slim ben ik wel.Maar soms heb ik het gevoel dat ik gewoon nog verliefd op hem ben.En dan droom ik hoe hij me dan toch nog gaat veroveren,maar eigenlijk weet ik dat dat nooit zal gebeuren.

Er zit me dus best veel dwars de laatste tijd.Ik heb feestjes gehad,ik heb deze week nog weer feestjes,de kans om alles even te vergeten.Niemand heeft het dus eigenlijk opgemerkt dat ik me van binnen toch depri voel.Ik laat dat ook niet zo snel zien,maar dan doet het me toch weer wat.Mijn vrienden kennen me dus niet zo goed
Ik heb ook een beetje ruzie gehad wat nu weer over is btw

tja,wat moet ik verder zeggen.tis gewoon een shittijd geweest,ik voelde me niet lekker in me vel.Ja soms wel,maar vaak niet.Tis heel vreemd eigenlijk.Bij me vrienden kan ik gewoon lol hebben.Dan ben ik vrolijk,maar tja....toch voel ik me klote.

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-12-2001, 09:34
BlackMystery
Avatar van BlackMystery
BlackMystery is offline
kan ik ook best geloven dat het een shittijd is als ik het allemaal zo lees
ik heb zo ook een maand meegemaakt
de maand voor het exaams
persoonlijk ben ik er in blijven steken
maar dit is gewoon voor aan te tonen dat je moet blijven hopen
zonder hoop heb je niets meer
en weet je niet meer of je leeft
en de liefde
tjah
daar heb je me een rotbeest genoemt
maar ja
je moet altijd blijven dromen
realiteit is niet leuker
en tjah
vroeg of laat komt liefde wel voor iedereen
en je zegt iets over hoe je er uit ziet
maar wat maakt het uit?
het innerlijke is nog altijd wat het doet bij lange relaties (bij sommige toch nog)
dus het komt wel
en de dood van je paard
tjah
daar kan ik je alleen sterkte voor wensen
xxxx
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie kweet t gewoon nie meer
Lttle_Lautjuh
13 09-08-2003 22:53
Liefde & Relatie nog een kans???
Love Is Your Energy
11 18-06-2003 19:38
Flora & Fauna Ik krijg een pup! Wie weet er nog speeltjes??
nattyster
17 31-01-2003 18:39
Psychologie ik zeik ff tegen jullie aan...
Gwenniej
21 15-02-2002 22:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:34.