Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-12-2001, 13:17
*shadygirl*
*shadygirl* is offline
Ik woon nou een paar maanden op mezelf, en elke avond zit ik daar zieligjes in me eentje tv te kijken van 6 tot 1. Gezellig wijntje erbij, kaarsjes aan, maar niemand om het met me te delen. Vooral 's avonds is het kut. Ik doe het licht uit zodat ik mezelf niet kan zien, maar alles is zo fucked up... Iedereen heeft massas vrienden, behalve ik. Wat doe ik fout? Ben ik te lelijk?
__________________
~De Galerij roelt!!!Grtjz aan CHMD,Signy,flowgirl,Tofke_H,Saskiatje&Nivava.Eminem kicks azz!!!SV Circumflex ROELT!!! Jackass = ademen, leven, bestaan~
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-12-2001, 13:27
Marc S
Marc S is offline
Ik heb ook geen vrienden, net zoals nog meer mensen...

't is alleen dat je andere loners niet zo snel zult zien op straat...

Tja, wat kan ik zeggen? Zoek contacten, ga gewoon ergens heen, ga op een sport ofzo... hangt helemaal van jezelf af...

Ik heb bestwel veel moeite daarmee, aangezien ik nogal onzeker van aard ben, maar het ligt toch bij jezelf.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2001, 13:29
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Plaats eens een oproepje op een datingsite om zo met mensen in contact te komen die mee willen gaan stappen of met je willen mailen. Kortom: sluit je niet op, maar ga naar buiten en zoek contact met anderen. Mocht je hier verder met me over willen praten, dan kun je me bereiken op mijn e-mailadres arno.van.asseldonk@hetnet.nl.



[Dit bericht is aangepast door mathfreak (19-12-2001).]
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 19-12-2001, 13:32
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
mathfreak schreef:
Plaats eens een oproepje op een datingsite om zo met mensen in contact te komen die mee willen gaan stappen of met je willen mailen.
De man met ervaring...

En kreeg je (bruikbare) reacties op die oproepjes?
www.penvrienden.nl wil ook wel eens helpen
Met citaat reageren
Oud 19-12-2001, 14:28
shania
shania is offline

Als je wil kun je me mailen op shania85@hotmail.com
Misschien kunnen we een keer afspreken want ik voel me op dit moment ook erg eenzaam.
Waarom ben je eigenlijk alleen gaan wonen??
Schrijf me!

Liefs Shania
__________________
Zij die niet vechten, zullen ten onder gaan in de strijd
Met citaat reageren
Oud 19-12-2001, 20:06
Internationalist
Avatar van Internationalist
Internationalist is offline
Citaat:
*shadygirl* schreef:
Ik woon nou een paar maanden op mezelf, en elke avond zit ik daar zieligjes in me eentje tv te kijken van 6 tot 1. Gezellig wijntje erbij, kaarsjes aan, maar niemand om het met me te delen. Vooral 's avonds is het kut. Ik doe het licht uit zodat ik mezelf niet kan zien, maar alles is zo fucked up... Iedereen heeft massas vrienden, behalve ik. Wat doe ik fout? Ben ik te lelijk?
Iemand die het besef heeft dat het systeem zuigt moet vrienden kunnen vinden!
__________________
*ONKRUID VERGAAT NIET* *Doc is de meest drinkende forumbaas* *ik slaap in hetzelfde bed als Iotje* *ik= wanabe WC-ontstopper*
Met citaat reageren
Oud 19-12-2001, 21:26
timonx
timonx is offline
Ik wou dat ik een kamer kon krijgen maar er zijn echt veeeeel te lange wachlijsten! Dan heb ik juist een keer rust en tijd om over alles na te denken > Sorry, moest er even uit.

Als je wilt kun je me altijd mailen (klik maar op het mail pictogrammetje
__________________
Het enige waarvoor ik leef is mijn werk. Voor de rest heb ik niets
Met citaat reageren
Oud 20-12-2001, 06:17
Verwijderd
Citaat:
timonx schreef:
Ik wou dat ik een kamer kon krijgen maar er zijn echt veeeeel te lange wachlijsten! Dan heb ik juist een keer rust en tijd om over alles na te denken > Sorry, moest er even uit.
Dit denk je nu. Maar er is een verschil tussen alleen zijn en alleen alleen zijn, geloof mij. Nu lijkt het je heerlijk, dat is het voor even ook wel, maar op een gegeven moment ga je daar waarschijnlijk wel anders over denken.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2001, 07:18
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Dit denk je nu. Maar er is een verschil tussen alleen zijn en alleen alleen zijn, geloof mij. Nu lijkt het je heerlijk, dat is het voor even ook wel, maar op een gegeven moment ga je daar waarschijnlijk wel anders over denken.
Daar ben ik ook bang voor, daarom wil ik thuis helemaal niet weg... alleen schijnt dat nooit tot iemand door te dringen *hmpf*

Wanneer ik het huis uit zou gaan, val ik in een ongelooflijk gat. Dan is het helemaal over met mij denk ik...
Met citaat reageren
Oud 20-12-2001, 10:27
shania
shania is offline

Ik ga over een paar maanden waarschijnlijk een tijdje in het Herlaarhof in
Vught wonen en de rust lijkt me heerlijk. Maar het lijkt me inderdaad ook niet geweldig om voor altijd het huis uit te gaan.
Sterkte,
Liefs Shania
__________________
Zij die niet vechten, zullen ten onder gaan in de strijd
Met citaat reageren
Oud 20-12-2001, 21:32
timonx
timonx is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Citaat:
timonx schreef:
Ik wou dat ik een kamer kon krijgen maar er zijn echt veeeeel te lange wachlijsten! Dan heb ik juist een keer rust en tijd om over alles na te denken > Sorry, moest er even uit.
Dit denk je nu. Maar er is een verschil tussen alleen zijn en alleen alleen zijn, geloof mij. Nu lijkt het je heerlijk, dat is het voor even ook wel, maar op een gegeven moment ga je daar waarschijnlijk wel anders over denken.
Dan heb ik voor het eerst sinds lange tijd wel weer een paar heerlijke dagen dus toch de moeite waard lijkt mij

__________________
Het enige waarvoor ik leef is mijn werk. Voor de rest heb ik niets
Met citaat reageren
Oud 21-12-2001, 07:10
Verwijderd
Citaat:
timonx schreef:
Dan heb ik voor het eerst sinds lange tijd wel weer een paar heerlijke dagen dus toch de moeite waard lijkt mij

Dagen, 'hoor' je wat je zegt? Als je het huis uit bent dan is het geen kwestie van dagen. Maar goed, dat besef je je wel als het eenmaal zo ver is.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Porsaailain Heart #1736
Verwijderd
501 14-11-2012 15:28
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #109
rare kwast
494 03-10-2007 17:39
Psychologie niet meer met broer samen willen leven?
Eend
75 06-05-2003 19:27
Liefde & Relatie Een verhaal. Ik ben verliefd zonder het te willen
GRRR
20 24-04-2003 16:52
Liefde & Relatie ik ben een lul he??
GRRR
53 17-09-2002 19:25
Psychologie hoe overtuig ik mijn ouders?
miep
14 19-05-2002 17:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:12.