Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2005, 11:02
Middlefinger1
Avatar van Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
ja, dat wordt vanavond een leuk avondje in het stadion ... ow ja, sorry voor de echte fans die geen kaartjes hebben
__________________
Nee, ik spreek geen alto !!
Advertentie
Oud 13-04-2005, 11:24
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline



wel prachtige foto
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 13-04-2005, 12:09
2e Ketjing
Avatar van 2e Ketjing
2e Ketjing is offline
Mijn voorspelling voor de finale: Lyon - Chelsea. En ja ik krijg nu heel brabant over me heen, maar dat boeit me niet zo

Vanavond: 89e minuut: Eindhoven zingt al luidkeels: Boeruhhh Boeruhh want ze gaan een ronde verder, maar dan staat hij op de man die in Nederland heeft gespeeld en hij schiet van 5 meter buiten de zestien de bal naast Gomez. 0-1 en Lyon is door. Zijn naam: Diarra

(of draaf ik nu door? ?)
__________________
Appelsap en Ligakoeken
Oud 13-04-2005, 12:39
PV
PV is offline
Citaat:
kalinho schreef op 13-04-2005 @ 12:24 :
[afbeelding]


wel prachtige foto
Idd een mooie foto.

Naja, PSV is vandaag belangrijker zoals Tofke_H zei. Ik heb er wel vertrouwen in dat het gaat lukken, ik hoop op een spannende wedstrijd met een doelpunt of 5 3-2 ofzo als uitslag
Oud 13-04-2005, 12:49
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
mrhanky schreef op 13-04-2005 @ 00:27 :
dit waren geen gewone fakkels.

Was op een bepaald beeld volgens mij duidelijk te zien hoe iets zich lanceerde en stuk vloog om vervolgens op veld te landen
Dat dacht ik ook, maar volgens mij lag dat aan de manier van filmen of gooien. Je hebt ook 2-meter fakkels, maar ik betwijfel dat dat het waren.

In ieder geval was het redelijk onschuldig vuurwerk, zolang het niet met tientallen tegelijk op het veld komt
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 13-04-2005, 12:53
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Wat gisteren gebeurde was natuurlijk schandalig.

Als Feyenoord zo'n straf krijgt zonder het daadwerkelijk raken van de keeper en 1 of 2 vuurpijlen, dan verwacht ik dat Inter een jaar (of meer) niet in eigen stadion en/of met eigen publiek mag spelen en misschien wel een schorsing van een x aantal jaar op zn ergst.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 13-04-2005, 12:56
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
WolterB schreef op 13-04-2005 @ 13:53 :
Wat gisteren gebeurde was natuurlijk schandalig.

Als Feyenoord zo'n straf krijgt zonder het daadwerkelijk raken van de keeper en 1 of 2 vuurpijlen, dan verwacht ik dat Inter een jaar (of meer) niet in eigen stadion en/of met eigen publiek mag spelen en misschien wel een schorsing van een x aantal jaar op zn ergst.
Nou jah, wat er in de Serie A gebeurt, daar heeft de UEFA natuurlijk erg weinig mee te maken.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 13-04-2005, 13:05
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 13-04-2005 @ 13:56 :
Nou jah, wat er in de Serie A gebeurt, daar heeft de UEFA natuurlijk erg weinig mee te maken.
Officiëel is het een wedstijd onder het UEFA-label, al zijn het 2 Italiaanse ploegen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 13-04-2005, 13:41
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
WolterB schreef op 13-04-2005 @ 14:05 :
Officiëel is het een wedstijd onder het UEFA-label, al zijn het 2 Italiaanse ploegen
Je begrijpt me niet. De UEFA kan ze schorsen voor europees voetbal, maar voor de serie A maakt dat niets uit. Dus zullen ze gewoon voor eigen publiek mogen spelen. Het ergste dat ze kan overkomen is een jaar schorsing in de UEFA cups.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 13-04-2005, 13:43
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 13-04-2005 @ 14:41 :
Je begrijpt me niet. De UEFA kan ze schorsen voor europees voetbal, maar voor de serie A maakt dat niets uit. Dus zullen ze gewoon voor eigen publiek mogen spelen. Het ergste dat ze kan overkomen is een jaar schorsing in de UEFA cups.
Dat was waar ik ook op doelde, dus blijkbaar begrepen wij elkaar niet
Maar voor de Serie A zal er ws een soortgelijk incident moeten voorvallen voordat ze echte maatregelen kunnen nemen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.

Laatst gewijzigd op 13-04-2005 om 13:46.
Oud 13-04-2005, 13:44
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
WolterB schreef op 13-04-2005 @ 14:43 :
Dat was waar ik ook op doelde, dus blijkbaar begrepen wij elkaar niet
Maar voor de Serie A zal er ws een soortgelijk incident moeten voorvallen voordat ze echte maatregels kunnen nemen
De Serie A heeft er gewoon niets mee te maken. Punt. Het zal ze ook worst wezen wat er in de UEFA gebeurt. En dat is logisch.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 13-04-2005, 13:46
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 13-04-2005 @ 14:44 :
De Serie A heeft er gewoon niets mee te maken. Punt. Het zal ze ook worst wezen wat er in de UEFA gebeurt. En dat is logisch.
Klopt. Helaas maar waar.
Hopen dat ze bij Inter zo verstandig zijn om ervoor te zorgen dat dit niet nog eens zal gebeuren.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 13-04-2005, 13:55
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
WolterB schreef op 13-04-2005 @ 14:46 :
Klopt. Helaas maar waar.
Hopen dat ze bij Inter zo verstandig zijn om ervoor te zorgen dat dit niet nog eens zal gebeuren.
Mjah, het is daar politiecontrole, heeft Inter weinig mee te maken en het controleren van enkele tienduizenden Inter supporters is best een klus. Maar goed, het zal ze absoluut weer even alert maken.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 13-04-2005, 14:06
Supersuri
Supersuri is offline
Die italiaanse ploegen zijn wel lekker bezig. Hopelijk mag italie gewoon voor een jaar geen Europees voetbal spelen.

Want bij As Roma gebeurde er dit jaar al wat en het jaar daarvoor ook en nu weer bij Inter, en als Feyenoord al zo een hoge straf krijgt (ook in vergelijking met Roma) dan moet het voor Inter flink veel erger worden.

Maarja zal wel niet, aangezien de uefa bepaalde landen voortrekt
Oud 13-04-2005, 18:07
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
WolterB schreef op 13-04-2005 @ 14:46 :
Klopt. Helaas maar waar.
Hopen dat ze bij Inter zo verstandig zijn om ervoor te zorgen dat dit niet nog eens zal gebeuren.
Bij een club waar je een scooter het stadion in kunt smokkelen valt er, denk ik, nog maar heel weinig te redden.
Al die verscherpte maatregelen bij UEFA-cup wedstrijden, staan plaatsen moeten vervangen worden voor stoeltjes, geen bier, een heleboel paniek om Nederlandse clubs en vervolgens gooien supporters in Milaan hun hele inboedel op het veld.

Helaas is het gewoon waar dat Nederlanse en Engelse clubs met hun armpjes over elkaar moeten zitten en clubs in Zuid-Europa zo heerlijk enthousiast hun eigen stadion in de fik mogen steken. Gewoon omdat ze daar zo fantastisch temperamentvol zijn!



Wel mooi dat AC Milan gewoon naar de halve finale is trouwens!
Oud 13-04-2005, 18:11
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
kalinho schreef op 13-04-2005 @ 12:24 :
wel prachtige foto
Knappe tifosiactie!
Heracles is er niets bij….

Waar zijn de banderi’s?
Oud 13-04-2005, 18:35
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Jammer dat Chelsea door is ik gun het Mourinho gewoon niet.
Schandalig inderdaad wat is gebeurd in Milaan. En weer in Italië na het incident met Frisk bij AS Roma. Hebben ze daar nou nooit van fouilleren gehoord? Maar goed, door dit stelletje malloten kan Inter dus rekenen op een periode geen Europees Voetbal en een fikse boete. Lekker slim weer.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 13-04-2005, 18:46
2e Ketjing
Avatar van 2e Ketjing
2e Ketjing is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 13-04-2005 @ 19:35 :
Jammer dat Chelsea door is ik gun het Mourinho gewoon niet.
Schandalig inderdaad wat is gebeurd in Milaan. En weer in Italië na het incident met Frisk bij AS Roma. Hebben ze daar nou nooit van fouilleren gehoord? Maar goed, door dit stelletje malloten kan Inter dus rekenen op een periode geen Europees Voetbal en een fikse boete. Lekker slim weer.
Voetbal team hier is ooit naar Juve geweest, die hoefde niet eens een kaart te laten zien. Zelf ben ik bij Barcelona geweets en daar is men ook niet streng, je pakt een ingang en je gaat ergens zitten klaar.
Ik denk dat men het in zuidelijke landen niet zo nauw neemt met fouilleren en dergelijke
__________________
Appelsap en Ligakoeken
Oud 13-04-2005, 21:39
2e Ketjing
Avatar van 2e Ketjing
2e Ketjing is offline
Liverpool door
Slecht wat Juve deed, totaal geen druk. Slechtste wedstrijd ooit volgens mij in de CL maar wel rete spannend
__________________
Appelsap en Ligakoeken
Oud 13-04-2005, 22:22
2e Ketjing
Avatar van 2e Ketjing
2e Ketjing is offline
daar ging mijn droom voor Lyon, wat een ontzettend slechte pingels van die twee donkere spelers. Zonder overtuiging.
Verder niet veel van de wedstrijd gezien dus ik kan niet oordelen over de hele wedstrijd
__________________
Appelsap en Ligakoeken
Oud 13-04-2005, 22:28
EaSy-M3
Avatar van EaSy-M3
EaSy-M3 is offline
Citaat:
2e Ketjing schreef op 13-04-2005 @ 23:22 :
Verder niet veel van de wedstrijd gezien dus ik kan niet oordelen over de hele wedstrijd
PSV speelde veel overtuigender dan hiervoor... gelukkig
__________________
Wanna play..?
Oud 13-04-2005, 22:33
Master of Puppets
Avatar van Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Ja echt, chapeau voor PSV. Goed gedaan, spannende wedstrijd.
__________________
Let Jackie D. take the shame away.
Oud 13-04-2005, 22:36
Twanos
Avatar van Twanos
Twanos is offline
dit is niet goed voor je hart... Wat een fokking spannende wedstrijd zeg.

PSV GAAT VOOR DE TREBLE

hoelang was het geleden dat een NL'se ploeg in de halve finale stond ?

ajax toen ze de CL wonnen (in '96 was het toch) ?
__________________
Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer.
Oud 13-04-2005, 22:40
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Fantastisch. Lyon was levensgevaarlijk, maar PSV stond sterk. Paar goede kansen gehad op de 2-1 en de pingels waren gewoon goed! Nou ja, 4 van de 5 in ieder geval
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 13-04-2005, 22:46
_Moby_
Avatar van _Moby_
_Moby_ is offline


*in extase*
__________________
Como se dice..
Oud 13-04-2005, 23:29
Verwijderd
Gomes über alles.
Oud 13-04-2005, 23:30
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Wat een heerlijk voetbal-seizoen voor Nederland... Het kan weleens het beste Europese seizoen ooit worden denk ik, mochten PSV en AZ beiden de titel pakken. Geloof niet dat dat eerder is voorgekomen, 2 Nederlandse clubs die in hetzelfde seizoen een Europese titel pakken... Zou echt geweldig zijn.

Maar goed, niet op de zaakjes vooruit lopen. Eerst Milan nog uitschaken. En dat wordt niet makkelijk om het zachtjes uit te drukken.
Maar eerst morgen AZ-Villarreal.
__________________
Zuur...
Oud 13-04-2005, 23:30
PV
PV is offline
Wat een wedstrijd Idd niet zo goed voor je hart Die verlenging zag ik wel aankomen, maar dat PSV het met penalty's zou winnen.. wow. En dat Bouma er nog een durfde te nemen ook. Die commentator ook aan het begin van de tweede helft; "zo nu hebben we de fout van Bouma alvast gehad"

Morgen AZ!
Oud 13-04-2005, 23:39
Jamie Oliver
Avatar van Jamie Oliver
Jamie Oliver is offline
Citaat:
kalinho schreef op 13-04-2005 @ 12:24 :
[afbeelding]


wel prachtige foto
Die foto is absoluut mn nieuwe achtergrond..en PSV toch wel strak! Complimenten van een AJAX fan
__________________
Dûsss...
Oud 13-04-2005, 23:46
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
haha die foto was mijn desktop ook al

Kreeg toch wel de bibbers van PSV vanavond, wat een prachtig team
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 13-04-2005, 23:51
EggeD
Avatar van EggeD
EggeD is offline
Zo ! Boeren ! Dit was beter dan horror. (;
__________________
Lampaan.
Oud 14-04-2005, 03:18
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Mooie wedstrijd idd, heerlijke spanning en mooie ontknoping
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 14-04-2005, 08:13
Middlefinger1
Avatar van Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
zo in het stadion waqs de sfeer toch best wel oke gisteren

met Gomez in het Doel naar Istanboel !!!
__________________
Nee, ik spreek geen alto !!
Oud 14-04-2005, 08:43
Verwijderd
Gomes en Alex roeleren
Oud 14-04-2005, 08:59
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Twanos schreef op 13-04-2005 @ 23:36 :
dit is niet goed voor je hart... Wat een fokking spannende wedstrijd zeg.

PSV GAAT VOOR DE TREBLE

hoelang was het geleden dat een NL'se ploeg in de halve finale stond ?

ajax toen ze de CL wonnen (in '96 was het toch) ?
'96 toen ze in de finale van Juve verloren
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 14-04-2005, 09:51
tss
Avatar van tss
tss is offline
Citaat:
WolterB schreef op 14-04-2005 @ 09:59 :
'96 toen ze in de finale van Juve verloren
in 97 ook, toen verloren ze in de halve finale van juve
__________________
;)
Oud 14-04-2005, 10:02
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
tss schreef op 14-04-2005 @ 10:51 :
in 97 ook, toen verloren ze in de halve finale van juve
Gingen ze er toen niet in de kwartfinales tegen Atletico Madrid uit?
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 14-04-2005, 10:25
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Citaat:
Twanos schreef op 13-04-2005 @ 23:36 :
dit is niet goed voor je hart... Wat een fokking spannende wedstrijd zeg.

zeg dat wel , vooral die verlenging , sinds een doelpunt van lyon dubbel telde, zou die dodelijk zijn geweest. Bij de strafschoppen was ik wat zekerder, Gomes is gewoon een hele goede keeper.

Goed gedaan PSV
Oud 14-04-2005, 10:30
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
die frank snoeks is commentator he

wel spannende wedtrijd, gomes

hoewel de penalty's van lyon weel heel slecht wren ingeschoten...


Citaat:
Gingen ze er toen niet in de kwartfinales tegen Atletico Madrid uit?
Daniel da cruz carvalho, meer zeg ik niet

toch wel: atlético was kwart, juve halve finale. werd 1-4 thuis en 2-1 uit as ik t goed heb. Litmanen scoorde in de ArenA
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 14-04-2005, 10:56
Sultan_of_Swing
Avatar van Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Citaat:
kalinho schreef op 14-04-2005 @ 11:30 :
die frank snoeks is commentator he
Wat een kerel is het toch. "Het was een zware bevalling, maar moeder en kind maken het goed en daar is de vader."
__________________
doe de fridge open, vol met pilsener mag ik hopen
Oud 14-04-2005, 14:10
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Geweldige wedstrijd maar tegen Milan zal het einde wel in zicht zijn.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 14-04-2005, 15:19
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Mooie voetbalavond, alleen de complimenten voor Frank Snoeks mogen wel achterwege blijven.

Wat heb ik een schurft hekel aan die gast.

Bommel schiet de bal langs de paal en hij zegt ; als er een vlieg gezeten had, had ie geen vleugels meer gehad....

Snoeks die lult 90 minuten vol, met onzinnige domme opmerkingen, en 'weetjes' waar niemand in geïnteresseerd is.

Afijn, Milan lijkt me een tegenstander waarbij PSV 20% kans heeft om door te gaan. Wie weet...
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 14-04-2005, 15:24
Gary Glitter
Avatar van Gary Glitter
Gary Glitter is offline
weer milan, ik worstel nog met mn trauma van 2003 [ajax in de kwartfinale tegen milan, tomasson scoort in de 93e minuut ofzo]
intussen hebben ze wel stam en crespo erbij gekregen
hmmm..
Oud 14-04-2005, 15:25
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
haha ik kan me daar niet aan storen, maar mijn vader irriteerde zich ook zwaar aan die opmerkingen
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 14-04-2005, 15:26
Gary Glitter
Avatar van Gary Glitter
Gary Glitter is offline
en die frank snoeks is echt lache ja, maar ik wil Jack van Gelder! wilde brullen en krijsen door de kamer heen
Oud 14-04-2005, 15:27
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Gary Glitter schreef op 14-04-2005 @ 16:24 :
weer milan, ik worstel nog met mn trauma van 2003 [ajax in de kwartfinale tegen milan, tomasson scoort in de 93e minuut ofzo]
intussen hebben ze wel stam en crespo erbij gekregen
hmmm..
Was eigen schuld van Ajax. Fout van Chivu die Del Piero zo laat lopen. Vond ze ook echt niet sterker toen. En Milan is nu nóg sterker dan toen.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 14-04-2005, 15:28
Gary Glitter
Avatar van Gary Glitter
Gary Glitter is offline
dat zeg ik, kom maar eens langs stam
Oud 14-04-2005, 15:31
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 14-04-2005 @ 16:19 :
Mooie voetbalavond, alleen de complimenten voor Frank Snoeks mogen wel achterwege blijven.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 14-04-2005, 15:33
Gary Glitter
Avatar van Gary Glitter
Gary Glitter is offline
eigenlijk hoop ik op 2x 0-0, scoren wordt toch moeilijk voor PSV, en dan strafschoppen; seedorf heeft 0,1% kans van raken, maar hij neemt er toch eentje, en stam neemt de laatste en die schiet keihard over
psv in de finale
Oud 14-04-2005, 15:34
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Gary Glitter schreef op 14-04-2005 @ 16:33 :
eigenlijk hoop ik op 2x 0-0, scoren wordt toch moeilijk voor PSV, en dan strafschoppen; seedorf heeft 0,1% kans van raken, maar hij neemt er toch eentje, en stam neemt de laatste en die schiet keihard over
psv in de finale
Ken je Shevchenko?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Nederland op weg naar EK 2008
Fides
500 22-08-2007 22:55
Vrije tijd Transfers & Geruchten X
Stom Konijn
500 03-02-2007 12:03
Vrije tijd Play-offs om verloren terrein goed te maken.
EmilioFCG
205 11-05-2006 21:44
De Kantine Spam
sextinction
52 27-03-2004 12:12
Vrije tijd Transfers en geruchten.
EmilioFCG
500 26-03-2004 12:22
Vrije tijd UEFA Cup wordt veranderd vanaf 2004-2005
Verwijderd
10 21-06-2003 00:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:54.