Oud 31-08-2020, 13:49
Map out
Avatar van Map out
Map out is offline
Hoi allemaal,

Voor een project ben ik bezig met het verzamelen van informatie om betere studievaardigheden aan te leren. Uiteindelijk wil ik iets uitbrengen waarbij scholieren in één overzichtelijke app of overzichtelijk boek kunnen plannen en daarbij studievaardigheden aan kunnen leren. Het doel daarbij is ook dat je met behulp van een stappenplan / een opdracht beter wordt in het aanleren van studievaardigheden. Ik denk dat daarbij hoort:
- Per maand, week, dag en uur kunnen plannen en overzicht creëren
- Het doel kunnen bepalen en naar je doel toe kunnen werken
- Weten waarom je naar dat doel toe werkt
- Wat moet je daarvoor kunnen?
- Welke kennis moet je daarvoor hebben?
- Wat heb je nodig?

Maar dit is wat ik kan bedenken.. wat denken jullie? Wat zou nou echt handig en ideaal zijn waardoor je studievaardigheden aanleert? Wat versta jij onder studievaardigheden?

En stel dat dit online of op papier uitgebracht wordt in één app / document / boek, hoe zou jij dat dan ontwikkelen? Please tell me!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-09-2020, 11:16
Verwijderd
Je wilt dus feitelijk dat wij letterlijk al jouw werk doen?
Met citaat reageren
Oud 01-09-2020, 12:24
Map out
Avatar van Map out
Map out is offline
Nee, zeker niet. Ik wil hiermee bereiken dat wat ik ga maken aansluit bij de doelgroep. Dus vandaar mijn vraag aan jullie.
__________________
www.mapout.nl
Met citaat reageren
Oud 01-09-2020, 13:02
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik wil best meedenken, maar zie op je site dat jij €45 per uur vraagt. Dus dat wil ik dan ook
Met citaat reageren
Oud 01-09-2020, 17:22
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2020, 17:35
Verwijderd
Hij vraagt 45 euro per uur om iets te maken waar hij anderen mee van dienst wil zijn maar laat anderen dan het werk doen? Of begrijp ik dat nu verkeerd?
Met citaat reageren
Oud 01-09-2020, 18:58
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Maak het er maar 50 euro per uur van en ik maak je app kant en klaar.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2020, 19:00
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
45 euro per uur om mensen te begeleiden met een psychische-(leer)stoornis.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2020, 19:05
Map out
Avatar van Map out
Map out is offline
Hahaha ja, zo kun je er een leuke draai aan geven. Die tarieven zijn er voor begeleiding / coaching / lesgeven. Daarvoor lever ik kennis en kunde / coaching / begeleiding.

Het project waar ik dit topic voor ben gestart wil ik gaan doen, zodat leerlingen en studenten zelf studievaardigheden kunnen gaan leren en beter en meer gemotiveerd worden m.b.t. het het leren. Maar voordat ik de inhoud ga schrijven en de app ga ontwikkelen wil ik eerst weten waar scholieren echt behoefte aan hebben. Op die manier hebben ze ook echt iets aan wat ze kunnen gebruiken.

En iedereen die mee wil denken: super fijn! Dat kan door de vragen te beantwoorden in dit topic of in een berichtje.
__________________
www.mapout.nl
Met citaat reageren
Oud 01-09-2020, 21:52
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Dit klinkt een agenda met extra steps
Met citaat reageren
Oud 02-09-2020, 10:49
Verwijderd
Nou wil ik het wel opnemen voor die 45 euro per uur, dat is echt geen schokkend tarief. Vind maar eens wit een loodgieter of automonteur voor die prijs.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:53.