Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-04-2005, 07:54
willow1
Avatar van willow1
willow1 is offline
Ik heb 2 weken geleden een jongen ontmoet in de disco, we waren allebei heel erg dronken en wa hadden de hele avond staan zoenen. De dag erna kreeg ik in de avond een sms'je van hem. We hebben een beetje heen en weer zitten smsen en toen hebben we msn adressen uitgewisselt. Hij vroeg of ik volgende week weer in die disco zou zijn. Ik zei ja en hij zou ook komen. Dus vorig weekend weer hetzelfde, heel de avond staan zoenen. En de dag erna zei hij op msn en in sms'sjes dat hij verlieft was. Om eerlijk te zijn had ik ook wel gevoelens Hij wou afspreken op een weekdag, onder "normale omstandigheden" nuchter dus. Wij afgesproken in een cafetje. Alles ging heel goed, hij zei dat hij van me hield en dat hij echt een serieuse relatie wou. Ondertussen zaten er een paar vrienden van hem bij ons aan de tafel. Ik had z'n mobiel genomen om spelletjes te spelen en ik vroeg of ik z'n sms'jes mocht lezen. Hij zei dat dat mocht.
Nu stond z'n mobiel vol met sms'jes van 3 andere meiden. Die meiden stuurde naar hem dat ze hem mistte en van hem hielden enz. Zijn excuus was: dat hij dacht dat ik het niet meende met hem en dat hij dacht dat hij gewoon een flirt voor me was. En dat hij daarom nog niet gebroken had met die meiden.
Later op die avond ben ik in gesprek geraakt met een vriend van hem, die vertelde me dat die jongen een echte player was, maar dat hij gezegt had dat hij met mij wel een serieuse relatie wou. Nu weet ik echt niet meer wat ik moet denken.
Gisteren stond er iets in z'n nickname over twijfels, dus ik vraag waaraan hij twijfelt. En hij zei dat hij bang is dat ik het niet meen met hem, en dat hij denkt dat ik hem zal bedriegen en dat hij echt van me houd.

Nu vraag ik me af of ik hem zal geloven? Wie weet zegt hij al die dingen om me in bed te krijgen, want dat is volgens zijn beste vriend altijd zijn doel. Of misschien houd hij wel echt van me...
Wat denken jullie? Eens een player altijd een player? Misschien ook handig om te weten, we zijn allebei 20.
__________________
I just want you for my own, more then you will ever know. Make my wish come true... All I want for christmas is you...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-04-2005, 08:42
Someboy
Avatar van Someboy
Someboy is offline
Hmmm lastige situatie.. Het is wel zo: jullie hebben in die disco heel de avond staan zoenen en daarna hebben jullie WEER afgesproken en weer staan zoenen heel de avond. Dat zegt misschien wel dat hij je leuk vind... Maar aan de andere kant misschien doet hij dat wel in de hoop dat jij meer voor hem gaat voelen en zoals zijn vriend zei: om jou uiteindelijk in zijn bed te krijgen.
Het is lastig maar ik heb het niet zo op dat soort figuren. Wie weet doet hij je dalijk wel pijn dus zou ik nog eens goed nadenken voor je een echte beslissing neemt. Btw: kijk of hij vaker smsjes krijgt van die andere 3 meiden en wat hij eventueel terug smst??
__________________
...
Met citaat reageren
Oud 29-04-2005, 09:00
MoonWolf
Avatar van MoonWolf
MoonWolf is offline
Ik vind het feit dat ie ook al meteen zegt dat hij van je houdt ook een beetje vreemd.
Maar verder denk ik niet dat je kan zeggen eens een player, altijd een player. Iedereen kan veranderen.
Maar hij heeft dus duidelijk wel van die trekjes. Als ik iemand leuk zou vinden (zoals hij zegt dat hij jou leuk vindt) zou ik er geen behoefte aan hebben om andere meisjes 'achter de hand' te hebben. Ik zou geen behoefte hebben aan andere dan dus zou zowieso dat contact verbreken.
Dus ik vind het wel een beetje een vreemd geval. Je kan natuurlijk altijd gewoon vaker met hm afspreken en kijken hoe het loopt en idd kijken of ie nog vaker smsjes krijgt. Zolang je een beetje op je hoede blijft kan er denk ik niks fout gaan
__________________
...
Met citaat reageren
Oud 29-04-2005, 09:05
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
eens een player is idd altijd een player.

Ik heb van dichtbij gezien hoe die meesterlijke jongens die meisjes het bed inpraten. Het is echt lachwekkend, en ze trappen er allemaal in.
Ze zeggen de liefste dingen, doen de liefste dingen, en als het jongens onder elkaar is zitten ze de meisjes belachelijk te maken en hebben ze het erover wat ze nou weer voor elkaar hebben gekregen.
Zelfs als de vrienden met die meiden het erover hebben, trappen de meisjes er nog steeds in. "want hij is zo lief bij mij". hahaha.

Meid begin er niet aan. Jij wordt straks de 4e meid in zijn telefoon die zogenaamd van hem houd. En los van hetgene dat hij niet wist wat het met jouw zou worden en hij niet met die andere wou breken, wtf doet hij dan met 3 meisjes???? 1 okey, mocht het verhaal kloppen, maar 3?
Tuurlijk zal er oooit weleens een uitzondering zijn, maar zo'n gozer zou ik echt nevernooitniet vertrouwen.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2005, 09:13
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik zou iig heel rustig aan gaan doen en geen overhaaste beslissing nemen. Je twijfelt nu en zolang je twijfels hebt, moet je niet wat serieus met iemand beginnen. Laat hem aantonen dat hij te vertrouwen is.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2005, 09:15
Verwijderd
Citaat:
zeep007 schreef op 29-04-2005 @ 10:05 :
eens een player is idd altijd een player.

Ik heb van dichtbij gezien hoe die meesterlijke jongens die meisjes het bed inpraten. Het is echt lachwekkend, en ze trappen er allemaal in.
Ze zeggen de liefste dingen, doen de liefste dingen, en als het jongens onder elkaar is zitten ze de meisjes belachelijk te maken en hebben ze het erover wat ze nou weer voor elkaar hebben gekregen.
Zelfs als de vrienden met die meiden het erover hebben, trappen de meisjes er nog steeds in. "want hij is zo lief bij mij". hahaha.

Meid begin er niet aan. Jij wordt straks de 4e meid in zijn telefoon die zogenaamd van hem houd. En los van hetgene dat hij niet wist wat het met jouw zou worden en hij niet met die andere wou breken, wtf doet hij dan met 3 meisjes???? 1 okey, mocht het verhaal kloppen, maar 3?
Tuurlijk zal er oooit weleens een uitzondering zijn, maar zo'n gozer zou ik echt nevernooitniet vertrouwen.
Yeah, wijze woorden!

Als je nu al weet dat zijn mobiel vol staat met sms'jes van anderen...nouja ik ga het niet eens uitleggen...

Players kunnen alleen maar aan meerdere meiden hun aandacht besteden. Jij zult nooit zijn nummer 1 zijn en volgens mij weet je dat ook wel.

Laatst gewijzigd op 29-04-2005 om 09:17.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2005, 09:17
sgaapje
Avatar van sgaapje
sgaapje is offline
Wat voor hem pleit is dat die vriend heeft gezegd dat hij met jou wel een serieuze relatie wilt, maar dat kan net zo goed gespeeld zijn om zijn vriend aan de meid te helpen.
Je kunt hem wel een kans geven, maar ik zou zeker op mijn hoede blijven. Dat hij zegt dat hij van je houdt na drie afspraakjes is in mijn ogen ook niet echt normaal. Volgens mij is dat een typisch player-trekje..
En drie meiden achter de hand houden voor als jij niet wilt.. kom op zeg, waar heeft hij drie meiden voor nodig. Mocht je hem een kans geven, hou dan zeker zijn telefoon in de gaten (want als je er nu in mocht kijken, zul je dat ook vast wel vaker mogen)
Met citaat reageren
Oud 29-04-2005, 09:33
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Als je er nu al aan twijfelt, kan je er beter niet aan beginnen. Daarnaast zou je kunnen afvragen of je wel een vriend wil die zo met meisjes omgaat. Hij houdt dus die andere meiden aan het lijntje en wacht tot jij een relatie met hem aan gaat. Dat kan die ook met jou flikken. Want misschien ben jij wel niet nummer 4, maar nummer 14 bijvoorbeeld.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 29-04-2005, 10:12
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Ik zou het niet vertrouwen.... Hij zegt dat ie van je houdt en bang is dat je hem gaat bedriegen Na 1 afspraakje... Ik vertrouw hem nu al niet.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2005, 10:34
Verwijderd
Ik zou hem niet geloven. Dit soort dingen zijn meteen al een aanwijzing dat er iets niet klopt. Dit is precies waar je straks aan denkt als je gedumpt bent, en dan zeg je "eigenlijk wist ik toen al dat hij niks voor mij was, was ik maar niet zo stom geweest."

En dan nog het volgende: hij zei dat hij nog niet gebroken had met die 3 meiden, omdat hij dacht dat jij het niet serieus meende.. maar.. 3 meiden!.
Hij hield dus 3 meiden tegelijk aan het lijntje en jij bent straks de 4e. Wat hij als excuus gaf is geen excuus, want hij had er al teveel tegelijk voordat hij jou kende.. een player dus.
Wat denk je dat hij tegen die andere meisjes vertelt? Waarschijnlijk ook dat hij van ze houdt enzo, anders bleven ze dat niet naar hem smsen. Dus wat betekent "ik hou van je" dan nog uit zijn mond? Niks dus!

En sowieso is het nogal verdacht dat hij meteen zegt dat hij van je houdt. Ik vind het vreselijk als een jongen zoiets doet. Als je dan echt een relatie met 'm hebt en hij zegt het, dan is het meteen niet meer speciaal, omdat hij het blijkbaar al hartstikke snel roept.
Houden van is echt iets anders dan wat hij al na 2 weken en 3 afspraakjes denkt of beweert te voelen.
Je kunt je afvragen of hij echt iets voor je voelt, maar je moet je niet gaan afvragen of hij echt van je houdt, want dat doet ie sowieso niet.

Mocht je toch twijfelen en het toch met 'm willen proberen, doe het dan rustig aan. Duik niet meteen met 'm in bed, schenk hem niet meteen al je vertrouwen, maar kijk eerst een beetje de kat uit de boom. Eens zien wat er gebeurt, eens zien of hij wel lief is en gewoon leuke dingen met je wil doen zonder sex.

Maar het is ook (zoals iemand al zei) de vraag of jij wel een jongen wil die zo met meisjes omgaat. Terwijl jij nog lekker onbezorgd met hem stond te zoenen waren er dus al minstens 3 andere meisjes in z'n leven, met wie hij waarschijnlijk regelmatig afsprak en vanalles deed.

Laatst gewijzigd op 29-04-2005 om 10:37.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2005, 10:44
juno
Avatar van juno
juno is offline
Misschien krijgt hij er over een jaar of tien genoeg van, zegt hij de meiden bij bosjes vaarwel, gaat een tijdje echt op zichzelf zijn, en komt dan iemand tegen die op dat moment echt de enige is en met wie hij serieus verder kan, maar niet nu.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2005, 11:12
Verwijderd
Ik vind 'houden van' al heel gewaagd, dat heb ik zelfs nog maar 1x in een relatie gebruikt. Ik zou opzoek gaan naar een ander, iemand waarbij je niet meteen vanaf het begin twijfels hebt.

SMSjes van 3 andere meiden waarin staat dat ze hem missen en van hem houden vind ik trouwens best wel pimp ass!
Met citaat reageren
Oud 29-04-2005, 12:33
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
Euh de meeste vinden het nog kunnen dat ie 1 meisje aan het lijntje houdt terwijl hij met de TS bezig is? WTF ??
Dus het is niet erg om een scharreltje erbij te hebben voor het geval de nieuwe niet lukt? Iets om op terug te vallen? Dit vind ik dus al niet kunnen!

OT:
Niet mee verder gaan! Het gaat er denk ik niet om of het 'eens een player, altijd een player?' is, maar meer of hij NU nog een player is. En ja dat is ie nu nog wel! Dus gewoon niet mee verder gaan, er zijn nog zat andere...
__________________
WOEi !
Met citaat reageren
Oud 29-04-2005, 12:39
Isiyanka
Avatar van Isiyanka
Isiyanka is offline
Hehe, nou moet ik toegeven dat ik zelf ook wel eens tegen jongens zeg dat ik van ze hou en ze mis, maar dan weten we allebei wel dat ik het lichtelijk overdrijf, dan zijn we gewoon bevriend Ik zou het inderdaad niet snel zeggen in een echte relatie, daarvoor moeten we toch wel een tijdje bij elkaar zijn, maar ik weet dat dat niet voor iedereen zo is (het vriendje van een vriendin stuurt haar constant smsjes dat hij zo van haar houdt en ze zijn pas twee maanden samen, en volgens mij doet hij het al van voor het begin) dus misschien 'betekent' het voor hem gewoon wat minder
Verder is drie meisjes inderdaad wel erg veel, wat ik dan wel weer voor hem vind pleiten is dat je wel gewoon zn smsjes mag lezen. Of hij vindt niet dat het iets is om je voor te schamen, of er is gewoon niks aan de hand
Doe gewoon voorzichtig aan zou ik zeggen Ik weet niet of een player voor altijd een player is, je zou zeggen van wel, ik denk dat de kans klein is dat hij verandert voor een meisje wat hij nog maar net kent en waar hij zowat alleen maar dronken mee heeft gezoend.
__________________
Reina de la Calle
Met citaat reageren
Oud 29-04-2005, 12:40
willow1
Avatar van willow1
willow1 is offline
Ben net te weten gekomen dat hij dus echt met die meisjes gebroken heeft. Hij heeft hun een sms gestuurt en gezegt dat hij een serieuse relatie heeft met mij en dat ze hem vanaf nu met rust moeten laten.
Maar toch... Langs de ene kant is het wel mogelijk dat hij echt verlieft is geworden nu. Ik denk dat ik het toch maar ga proberen en zoals Alicia Silverstone zei: geen sex. Toch niet de eerste weken
__________________
I just want you for my own, more then you will ever know. Make my wish come true... All I want for christmas is you...
Met citaat reageren
Oud 29-04-2005, 14:13
The0
The0 is offline
Sterk oneens, bekende van mij (weet het, lekker hard bewijs) was vroeger echt player van de maand en heeft nu al meer dan anderhalf jaar dezelfde vriendin.

Alhoewel het uiteraard vaak niet zo is, KUNNEN mensen veranderen, MITS ze dit zelf willen natuurlijk
__________________
A l l e s k o m t g o e d.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2005, 15:17
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
willow1 schreef op 29-04-2005 @ 13:40 :
Ben net te weten gekomen dat hij dus echt met die meisjes gebroken heeft. Hij heeft hun een sms gestuurt en gezegt dat hij een serieuse relatie heeft met mij en dat ze hem vanaf nu met rust moeten laten.
Maar toch... Langs de ene kant is het wel mogelijk dat hij echt verlieft is geworden nu. Ik denk dat ik het toch maar ga proberen en zoals Alicia Silverstone zei: geen sex. Toch niet de eerste weken
Het KAN dat hij het met jou wel serieus wilt. Maar dan blijft het fout/verdacht om direct te gaan zeggen dat ie van je houdt en dat hij schrik heeft dat je hem gaat bedriegen... (wie was de player...? Juist, hij, niet jij)
Met citaat reageren
Oud 29-04-2005, 15:25
sgaapje
Avatar van sgaapje
sgaapje is offline
Citaat:
willow1 schreef op 29-04-2005 @ 13:40 :
Ben net te weten gekomen dat hij dus echt met die meisjes gebroken heeft. Hij heeft hun een sms gestuurt en gezegt dat hij een serieuse relatie heeft met mij en dat ze hem vanaf nu met rust moeten laten.
Maar toch... Langs de ene kant is het wel mogelijk dat hij echt verlieft is geworden nu. Ik denk dat ik het toch maar ga proberen en zoals Alicia Silverstone zei: geen sex. Toch niet de eerste weken
Hoe weet je zo zeker dat hij zo'n smsjes heeft gestuurd? Vertrouw hem niet te snel! Maar het is leuk voor je als het echt zo is En geen seks de eerste weken is idd een goed idee, succes ermee!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-04-2005, 15:45
Boris_Beer
Boris_Beer is offline
Citaat:
Ik zou het niet vertrouwen.... Hij zegt dat ie van je houdt en bang is dat je hem gaat bedriegen Na 1 afspraakje... Ik vertrouw hem nu al niet.
Wijze woorden deze jongen is idd niet te vertrouwen, maar dat zal je vanzelf wel merken.

Citaat:
Ben net te weten gekomen dat hij dus echt met die meisjes gebroken heeft. Hij heeft hun een sms gestuurt en gezegt dat hij een serieuse relatie heeft met mij en dat ze hem vanaf nu met rust moeten laten.
Maar toch... Langs de ene kant is het wel mogelijk dat hij echt verlieft is geworden nu. Ik denk dat ik het toch maar ga proberen en zoals Alicia Silverstone zei: geen sex. Toch niet de eerste weken
Hij heeft zeker gesmst waar jij bij was, of je de smsjes van die meiden laten zien… hahahah… dat bewijst niets een kennis van mij doet dit soort dingen ook altijd. Als een meisje moeilijk bij hem gaat doen en niet wil omdat ze denkt dat hij een player is kapt hij alle andere contacten tijdelijk af door te zeggen dat hij verliefd is op dat ene meisje. Hij laat haar die smsjes of mailtjes lezen, zij gelooft hem, ze neukt met hem en daarna zoekt hij weer gewoon anderen.
Je moet begrijpen dat players het geen donder kan schelen, ze zeggen zogenaamd meisjes voor jouw af omdat ze weten dat ze toch wel weer andere naieve meiden vinden die daarin trappen.

Veel succes!!
Met citaat reageren
Oud 29-04-2005, 17:34
mara18
mara18 is offline
Erg gevaarlijk!
Mensen kunnen liegen en blijven liegen tot zolang ze het zelf gaan geloven
Met citaat reageren
Oud 29-04-2005, 18:21
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Hij houdt van je... Na twee keer zoenen en drie keer zien. Als mij dat werd gezegd bij de derde ontmoeting, dan bleef het ook bij 3 ontmoetingen en kon hij het verder vergeten...
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 29-04-2005, 18:34
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Linke soep. Kan zomaar zijn dat ie het wel meent, kan ook zijn dat het een truc is, bij dit soort figuren weet je het eigenlijk nooit zeker... Ik zou er zelf denk ik niet eens aan beginnen, maar als je het toch doet, wees heeeeeeel voorzichtig en onderwerp hem aan bijna iedere test die je je bedenken kan (wel subtiel natuurlijk).
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 29-04-2005, 20:12
dragonstorm
Avatar van dragonstorm
dragonstorm is offline
als ik vrouw was, dan zou ik 'm heeeel heeeel heeeeeel hard z'n best doen om 'm mijn vertrouwen te laten winnen.

haaktie af, dan is t een player.

hell, eigenlijk zou ik hem totaal niet vertrouwen. een beetje 4 meisjes aan een lijntje houden (voor de veiligheid?), en dan zeggen dat 'm van je houd? nee, meisje, deze vent wil je gewoon in bed, niets meer niets minder. Je houd jezelf voor de gek als je denkt dat 'm enigzins betrouwbaar is.

En behalve een player is 'm ook vrij stom.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2005, 13:12
mara18
mara18 is offline
Die andere meisjes zullen er waarschijnlijk op dezelfde manier zijn ingetrapt als jij nu... want hij zal bij hen ook wel wat meer hebben moeten doen dan enkel eens lief lachen gezien zijn imago. Grote kans dat hij tegen die andere meisjes ook heeft gezegd dat hij het deze keer wel serieus meent en dat hij met alle andere gebroken heeft...
Met citaat reageren
Oud 30-04-2005, 13:30
Verwijderd
Citaat:
willow1 schreef op 29-04-2005 @ 08:54 :
(...) hij zei dat hij van me hield en dat hij echt een serieuse relatie wou.
Wat klopt er niet? Hint: chronologische volgorde.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-04-2005, 15:26
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
haha jah inderdaad, hoezo hij houd van je dat kan nog helemaal niet zo snel
__________________
I Woke Up This MorniNg And NobOdy Is GoNna BriNg Me DoWn ToDaY!
Met citaat reageren
Oud 30-04-2005, 15:32
dragonstorm
Avatar van dragonstorm
dragonstorm is offline
Citaat:
nare man schreef op 30-04-2005 @ 14:30 :
Wat klopt er niet? Hint: chronologische volgorde.
idd, er klopt geen fuck van z'n hele verhaal

1-flirten
2-afspreken
3-zeggen dat 'm van dr houd
4-zeggen dat 'm een serieuze relatie wil
5-zeggen dat 'm 3 meisjes achter de hand hield voor t geval t maar een flirt was....


ow, wacht, 3 en 5 zijn redelijk met elkaar in conflict.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2005, 15:52
Verwijderd
als jij denkt dat hij het meent kun je het altijd proberen
Met citaat reageren
Oud 30-04-2005, 16:31
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
DiaNNe>!!! schreef op 30-04-2005 @ 16:26 :
haha jah inderdaad, hoezo hij houd van je dat kan nog helemaal niet zo snel
Kijk eens goed
Citaat:
...hij zei dat hij van me hield ...
Het staat in verleden tijd. Hij houdt dus helemaal niet meer van haar.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 30-04-2005, 16:38
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
dragonstorm schreef op 29-04-2005 @ 21:12 :
hell, eigenlijk zou ik hem totaal niet vertrouwen. een beetje 4 meisjes aan een lijntje houden (voor de veiligheid?), en dan zeggen dat 'm van je houd? nee, meisje, deze vent wil je gewoon in bed, niets meer niets minder. Je houd jezelf voor de gek als je denkt dat 'm enigzins betrouwbaar is.
Haha idd.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2005, 16:38
dragonstorm
Avatar van dragonstorm
dragonstorm is offline
Citaat:
belleblaasbel schreef op 30-04-2005 @ 16:52 :
als jij denkt dat hij het meent kun je het altijd proberen
als je denkt dat je het overleeft, kun je russisch roulette altijd proberen
Met citaat reageren
Oud 30-04-2005, 17:01
Verwijderd
Ja hoor. Natuurlijk houdt hij van je, als hij al twee avonden lang met je heeft staan zoenen!
Met citaat reageren
Oud 30-04-2005, 17:02
Kreator
Avatar van Kreator
Kreator is offline
Citaat:
Morgan schreef op 30-04-2005 @ 18:01 :
Ja hoor. Natuurlijk houdt hij van je, als hij al twee avonden lang met je heeft staan zoenen!


heerlijk sarcasme
__________________
Sterf, kuthoer.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2005, 20:27
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
een player/playster blijft altijd een player/playster.
het verwaterd wel, maar je moet ermee leven, dat hij/zij nog altijd oog heeft en oog zal blijven hebben voor het vrouwelijk/mannelijk schoon
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-
Met citaat reageren
Oud 01-05-2005, 00:20
Verwijderd
Trouwens het is niet waar dat een player altijd een player blijft. De stoerste jongens en de populairste meisjes van de middelbare school zijn de eerste die op hun 21e achter de kinderwagen lopen, is mijn ervaring.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2005, 01:37
bamiPoep
Avatar van bamiPoep
bamiPoep is offline
hhmmmjaahh misshcien moet je vertrouwen hebben in mensen enzo en niet zo achterdochtig zijn enzo
een paar smsjes en je denkt gelijk allemaal rare dingen
als ik die jonge was zou dat juist een goeie reden zijn om je te playen
__________________
ik schep sambal, schep jij?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-05-2005, 02:00
P&C
P&C is offline
Citaat:
willow1 schreef op 29-04-2005 @ 08:54 :

Gisteren stond er iets in z'n nickname over twijfels, dus ik vraag waaraan hij twijfelt. En hij zei dat hij bang is dat ik het niet meen met hem, en dat hij denkt dat ik hem zal bedriegen en dat hij echt van me houd.
zoals de waard is, vertrouwt ie zijn gasten....

zegt genoeg dunkt me
__________________
Rotterdam!
Met citaat reageren
Oud 01-05-2005, 11:24
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
iemand die zo snel zegt dat ie van me houdt zou ik sowieso niet vertrouwen.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2005, 13:22
Verwijderd
Citaat:
dragonstorm schreef op 30-04-2005 @ 17:38 :
als je denkt dat je het overleeft, kun je russisch roulette altijd proberen
dat bedoel ik
Met citaat reageren
Oud 01-05-2005, 13:51
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Lente schreef op 01-05-2005 @ 12:24 :
iemand die zo snel zegt dat ie van me houdt zou ik sowieso niet vertrouwen.
Inderdaad.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2005, 14:50
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
Citaat:
nare man schreef op 01-05-2005 @ 01:20 :
Trouwens het is niet waar dat een player altijd een player blijft. De stoerste jongens en de populairste meisjes van de middelbare school zijn de eerste die op hun 21e achter de kinderwagen lopen, is mijn ervaring.
misschien een grof foutje en daarnaast de meeste huwelijken houden toch geen stand
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-
Met citaat reageren
Oud 01-05-2005, 16:52
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Nu stond z'n mobiel vol met sms'jes van 3 andere meiden. Die meiden stuurde naar hem dat ze hem mistte en van hem hielden enz. Zijn excuus was: dat hij dacht dat ik het niet meende met hem en dat hij dacht dat hij gewoon een flirt voor me was. En dat hij daarom nog niet gebroken had met die meiden.
Even een off-topic verzuchting:

Waarom trappen er tenminste al vier meisjes in deze jongen. Bijna alle meisjes zeggen: ik moet geen player. Maar als ze dan zelf min of meer iets hebben met een player, dan 'is het altijd anders'.

Dames, een vraag. Waarom laten jullie dit soort heren niet links liggen? Wat is er nou aantrekkelijk aan een player?
Met citaat reageren
Oud 01-05-2005, 17:17
Kreator
Avatar van Kreator
Kreator is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 01-05-2005 @ 17:52 :
Even een off-topic verzuchting:

Waarom trappen er tenminste al vier meisjes in deze jongen. Bijna alle meisjes zeggen: ik moet geen player. Maar als ze dan zelf min of meer iets hebben met een player, dan 'is het altijd anders'.

Dames, een vraag. Waarom laten jullie dit soort heren niet links liggen? Wat is er nou aantrekkelijk aan een player?
Ach gut, de gevoelige jongen laat weer van zich horen
__________________
Sterf, kuthoer.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2005, 17:21
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 01-05-2005 @ 17:52 :
Dames, een vraag. Waarom laten jullie dit soort heren niet links liggen? Wat is er nou aantrekkelijk aan een player?
Geen idee waarom ik een player aantrekkelijk vind. De jongen die mij het meest heeft aangetrokken in heel mijn leven (oelah, heel mijn 22jarig leven ) is een player... Maar of het ermee te maken heeft
Ik denk dat meiden zich vooral aangetrokken voelen tot players omdat je ze nooit helemaal kan hebben. Echt een stomme theorie eigenlijk. Nee, ik snap het ook niet.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2005, 21:05
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 01-05-2005 @ 17:52 :
Dames, een vraag. Waarom laten jullie dit soort heren niet links liggen? Wat is er nou aantrekkelijk aan een player?
Misschien de goede hoop 'dat hij wel verandert voor jou', de onbereikbaarheid op de een of andere manier.
Players geven meiden aandacht. Die aandacht hebben vrouwen nodig en 'players' weten precies hoe ze daarmee om moeten gaan...

Ik heb een tijdje een vriend gehad. Hij zou nooit vreemdgaan, maar er hebben er al veel in zijn bed gelegen...
Die jongen wist precies hoe wat en wanneer hij iets moest doen. Gelukkig is het nu uit, want het is een kwal eersteklas.
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 01-05-2005, 21:15
mara18
mara18 is offline
Ik vind players ook enorm aantrekkelijk. De stoerdoenerij tegenover de buitenwereld en jij alleen lijkt hem daar vanaf te kunnen helpen. Maar er mee verkeren no way. Het is toch maar schijn
Met citaat reageren
Oud 01-05-2005, 23:32
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Ach gut, de gevoelige jongen laat weer van zich horen
Kreator, waarom beperkt je je niet gewoon tot het geven van opmerkingen die WEL zinnig zijn!?
Met citaat reageren
Oud 01-05-2005, 23:36
Verwijderd
Citaat:
annetjuh schreef op 01-05-2005 @ 15:50 :
misschien een grof foutje en daarnaast de meeste huwelijken houden toch geen stand
Nou, de meeste huwelijken...dat zou ik niet zeggen. Ongeveer 30% van de huwelijken loopt stuk na een jaar, maar dat percentage stijgt niet significant daarna. Er wordt niet voor niets gezegd 'als je het eerste jaar doorkomt lukt de rest ook wel'.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2005, 09:01
Verwijderd
Citaat:
hhendrikxx schreef op 01-05-2005 @ 17:52 :
Even een off-topic verzuchting:

Waarom trappen er tenminste al vier meisjes in deze jongen. Bijna alle meisjes zeggen: ik moet geen player. Maar als ze dan zelf min of meer iets hebben met een player, dan 'is het altijd anders'.

Dames, een vraag. Waarom laten jullie dit soort heren niet links liggen? Wat is er nou aantrekkelijk aan een player?
Die zaniken tenminste niet altijd zo dat meisjes altijd op de verkeerde jongens vallen en nooit op hen.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2005, 09:22
juno
Avatar van juno
juno is offline
Waarom wij op players vallen?

Omdat ze ons verleiden op de manier waarop we verleid willen worden. Ze zijn charmant, geven oh zo veel aandacht, fluisteren lieve woordjes, zeggen precies wat we willen horen, geven complimentjes, laten merken dat we zo speciaal zijn, zijn sexueel spannend, zijn vreselijk lief voor ons, geven alles wat ons hartje maar begeert...

En gewone jongens doen dat allemaal niet. Wat ze wel doen en zeggen menen ze hoor, maar het is te weinig voor meisjes om er bij bosjes voor te vallen.

Het nadeel van de player is dat hij het allemaal niet vol weet te houden, omdat het bedoeld is om ons te verleiden, en echt menen doet hij het niet, het is voor hem maar een spelletje. Maar dat willen wij niet geloven, omdat hij de ridder op het witte paard is, en dat willen we zo graag....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied? #48
miekmuis
500 14-11-2006 14:37
Liefde & Relatie zou je een relatie beginnen met...
Shitonya
360 06-10-2005 21:42
Liefde & Relatie playertje
i'mstronger
60 28-12-2004 11:48
Liefde & Relatie Luff?
Sushigirl
17 26-11-2004 18:50
Liefde & Relatie Hoe kan je een player versieren
Vissertje
76 11-06-2004 18:29
Liefde & Relatie Player of ni, ervoor gaan of ni?
Ariëlle
30 16-02-2003 16:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:48.