Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-11-2005, 17:22
looneylover
Avatar van looneylover
looneylover is offline
hallo,

het is echt raar gewoon... ik zou een beetje zo goed als ik kan vertelle wat er is...
ik ben depressief.. en het ging de laatste tijd echt wel beter.. vooral de af gelopen weken ging het heel goed met me... ook vooral omdat ik aan een wedstrijd heb meegedaan en daarmee 3de voor Limburg ben geworden (sinds gister)...
maar dan opeens vandaag.. ik moest vandaag naar de psycholoog maar ik had zoiets als ik daar naar toe ga dan is me dag verpest omdat ik dan weer daar even met me gedachten zit.. en omdat ik vandaag wel vrolijk was enzo... maar ja ik ben toen dus niet naar de psycholoog gegaan en daar voel ik me nou al zoiezo wel shit over...
en dan was het ook nog op school onder de natuurkunde les echt shit gegaan.. omdat die leraar de klas niet echt in orde kan houden (of hoe je dat ook zegt) is de klas druk enzo.. en dat is eigenlijk wel elke les zo... daarom ga ik met een paar andere altijd voor in de klas zitte om toch de uitleg mee te krijgen.. maar vandaag was het gewoon zo erg dat ik helemaal ben uitgeflipt en ik het gewoon niet meer zag zitten.. en dan zeiden hun weer van die domme opmerkingen van: och stel je niet zo aan enzo..

maar ja ik voel me nou gewoon shit... en ik vind het altijd gewoon kut dat als ik iets heel leuks heb meegemaakt enzo en dat dan meteen de dag erna het weer fout gaat.. en dat ik er gewoon niet langer van kan genieten om het zo maar te zegge..
want me hele dag ging goed tot dat ik die natuurkunde les had gehad.. en dat vind ik gewoon shit..

naja dat wou ik gewoon ff kwijt..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-11-2005, 17:33
LOLA3000
LOLA3000 is offline
Dit lijkt me meer iets voor het lucht-je-hart-topic. Of je moet er een vraag aan koppelen want hier kunnen we niet zoveel mee.
__________________
Don't worry, be happy!
Met citaat reageren
Oud 11-11-2005, 17:34
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
wat wil je met dit topic? ervaringen uitwisselen? tips hoe je hieruit kunt komen? medeleven? Want als je het kwijt wil, kun je het ook posten in het lucht-je-hart-topic

Iig vervelend voor je. Denk alleen dat het slim is wel naar je psycholoog te blijven gaan. Zeker als je depressief bent. Want je weet zelf ook wel dat je humeur snel kan veranderen. Het is natuurlijk fijn als je vrolijk bent, maar bij de meeste mensen kan dat niet zo snel omslaan in het tegenovergestelde. En daar kan die psycholoog je juist mee helpen.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 11-11-2005, 17:35
Verwijderd
sorry, ik weet niet wat je eraan kunt doen, ik wou alleen even zeggen dat het me heel bekend voorkomt. Gebruik je medicijnen voor je depressie? Anders is dat misschien een optie(?). Ik vind het zelf meestal wel helpen om met iemand (psycholoog) te praten, op dat moment dan vaak niet maar naderhand wel, maar ik kan me voorstellen dat je er tegen opziet. Als je erover wilt praten mag je me best toevoegen op msn als je dat wilt . Veel sterkte !
Met citaat reageren
Oud 11-11-2005, 17:35
looneylover
Avatar van looneylover
looneylover is offline
oh ja sorry da was ik vergete..
maar ik had de vraag of dat nou echt normaal is dat als je eerst heel blij bent en dan in 1 klap gewoon het echt niet meer ziet zitten enzo...?
want ik hoor wel vaker dat de klap dan harder aan komt enzo.. maar toch...
Met citaat reageren
Oud 11-11-2005, 17:36
looneylover
Avatar van looneylover
looneylover is offline
Citaat:
Rasmusje schreef op 11-11-2005 @ 18:35 :
sorry, ik weet niet wat je eraan kunt doen, ik wou alleen even zeggen dat het me heel bekend voorkomt. Gebruik je medicijnen voor je depressie? Anders is dat misschien een optie(?). Ik vind het zelf meestal wel helpen om met iemand (psycholoog) te praten, op dat moment dan vaak niet maar naderhand wel, maar ik kan me voorstellen dat je er tegen opziet. Als je erover wilt praten mag je me best toevoegen op msn als je dat wilt . Veel sterkte !


ik gebruik geen medicijnen omdat ze hadde gezegd dat het waarschijnlijk niet nodig zou zijn..
maar ik praat zeg maar ook met iemand op school enzo... en ik heb zoiets dat ik daar wel genoeg aan heb...
Met citaat reageren
Oud 11-11-2005, 17:37
Verwijderd
Citaat:
looneylover schreef op 11-11-2005 @ 18:35 :
oh ja sorry da was ik vergete..
maar ik had de vraag of dat nou echt normaal is dat als je eerst heel blij bent en dan in 1 klap gewoon het echt niet meer ziet zitten enzo...?
want ik hoor wel vaker dat de klap dan harder aan komt enzo.. maar toch...
Volgens mij zijn er zat mensen die dat hebben (puberteit/manisch depressief?) redelijk normaal dus, maar wel erg vervelend
Met citaat reageren
Oud 11-11-2005, 17:38
looneylover
Avatar van looneylover
looneylover is offline
maar kan je daar dan ook iets aan doen of niet?? ik vind niet echt veel dingen leuk ofzo... en ik heb niet echt veel fantasie om iets te verzinne..
Met citaat reageren
Oud 11-11-2005, 17:42
Verwijderd
Citaat:
looneylover schreef op 11-11-2005 @ 18:36 :
ik gebruik geen medicijnen omdat ze hadde gezegd dat het waarschijnlijk niet nodig zou zijn..
maar ik praat zeg maar ook met iemand op school enzo... en ik heb zoiets dat ik daar wel genoeg aan heb...
ow, je bedoelt zo'n maatschappelijk werker ofzo? Misschien een stomme vraag, maar is dat dan wel een oplossing als je er tegen opziet om naar die persoon toe te gaan? Het klinkt niet echt alsof je je daar goed bij voelt.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2005, 17:44
looneylover
Avatar van looneylover
looneylover is offline
ja de gene waar ik met school praat is leerlingbegeleidster.. en daar kan ik heel goed mee praten..
ja ik weet het eigenlijk niet goed of ik goed met de psycholoog kan praten eigenlijk...
ik vertel eigenlijk niet alles ik wacht meestal gewoon of hij iets vraagt ofzo... terwijl met die gene van school dat ik gewoon alles vertel enzo en wat me dwars zit..
Met citaat reageren
Oud 11-11-2005, 17:45
Verwijderd
Citaat:
looneylover schreef op 11-11-2005 @ 18:38 :
maar kan je daar dan ook iets aan doen of niet?? ik vind niet echt veel dingen leuk ofzo... en ik heb niet echt veel fantasie om iets te verzinne..
Ik weet het niet, maar ik heb het iig meer als ik veel dingen opkrop, dan komt alles er na een tijdje in eén keer uit. dat uit zich dan meestal in eerst heel vrolijk zijn en daarna alles en iedereen de huid vol schelden zonder enige rede . Probeer anders een uitlaatklep te vinden, heb je een hobby waar je iets mee kunt? (denk aan tekenen of muziek?)
Met citaat reageren
Oud 11-11-2005, 17:48
looneylover
Avatar van looneylover
looneylover is offline
ja daar kan het waarschijnlijk ook wel aan liggen ja...
ja ik heb een hobby ik speel volleybal en daar leef ik me meestal ook goed in uit maar de afgelopen week kon ik er steeds niet naar toe omdat ik naar iets moest...
ik zet ook wel vaker gewoon de muziek heel hard enzo en dan ben ik alles ook wel een beetje kwijt enzo.. maar ik doe er verder niet echt iets mee... en met tekenen heb ik al helemaal niks
Met citaat reageren
Oud 11-11-2005, 17:51
Verwijderd
Citaat:
looneylover schreef op 11-11-2005 @ 18:44 :
ja de gene waar ik met school praat is leerlingbegeleidster.. en daar kan ik heel goed mee praten..
ja ik weet het eigenlijk niet goed of ik goed met de psycholoog kan praten eigenlijk...
ik vertel eigenlijk niet alles ik wacht meestal gewoon of hij iets vraagt ofzo... terwijl met die gene van school dat ik gewoon alles vertel enzo en wat me dwars zit..
Hm, ja, das niet fijn . Dat heb ik dus ook op school. Een leraar kan ik echt heel veel aan kwijt en mijn psycholoog weet nauwelijks iets. Daar voel ik me te gedwongen om iets te vertellen waardoor ik juist helemaal niks wíl of kan vertellen. Waarschijnlijk is het toch beter om naar die psycholoog te gaan als je je daar (redelijk) goed bij voelt, als je er met een rotgevoel heengaat heeft het ook geen zin voor jou.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2005, 17:53
looneylover
Avatar van looneylover
looneylover is offline
ja dat heb ik nou dus ook...
en ik weet ook niet of het nou beter voor mij is om er naar toe te gaan, maar ik denk dat ik gewoon met die van school erover ga praten wat het beste zou zijn..

bedankt!!
Met citaat reageren
Oud 11-11-2005, 18:03
Verwijderd
Citaat:
looneylover schreef op 11-11-2005 @ 18:48 :
ja daar kan het waarschijnlijk ook wel aan liggen ja...
ja ik heb een hobby ik speel volleybal en daar leef ik me meestal ook goed in uit maar de afgelopen week kon ik er steeds niet naar toe omdat ik naar iets moest...
ik zet ook wel vaker gewoon de muziek heel hard enzo en dan ben ik alles ook wel een beetje kwijt enzo.. maar ik doe er verder niet echt iets mee... en met tekenen heb ik al helemaal niks
Muziek is een goeie therapie . Hard de muziek opzetten en vals meeblèren.. heerlijk . Probeer iig niet vaak alleen te zijn, dan ga je alleen maar te veel nadenken en alles tien keer erger maken! (tenminste, da's mijn ervaring daarmee.) Als ik dan toch alleen ben probeer ik een soort van eigen wereld te creeren, zodat ik alles kan vergeten. valt te proberen . Succes
Met citaat reageren
Oud 11-11-2005, 18:06
looneylover
Avatar van looneylover
looneylover is offline
ja da doe ik ook hard de muziek aan zette en meeblere...
ja da is wel zo da ik nie alleen moe zijn want daar wordt het alleen maar erger door dat heb ik zelf ook al ervaren...
maar ja ik moet nu gaan...
beddankt voor de tips
Met citaat reageren
Oud 11-11-2005, 18:11
Verwijderd
Citaat:
looneylover schreef op 11-11-2005 @ 19:06 :
ja da doe ik ook hard de muziek aan zette en meeblere...
ja da is wel zo da ik nie alleen moe zijn want daar wordt het alleen maar erger door dat heb ik zelf ook al ervaren...
maar ja ik moet nu gaan...
beddankt voor de tips
asje
Met citaat reageren
Oud 12-11-2005, 12:21
Spiteful
Spiteful is offline
Een goede psycholoog zal je als je goed gezind bent, ook goed gezind proberen te houden, hoogstens voorzichtig wat in je ziel peuteren om te zien of je jezelf niet te veel wijsmaakt. Maar ja, hoeveel goede psychologen zijn er...
__________________
There's a time and a place for everything, and it's called college
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie ik weet het niet meer...
Verwijderd
8 08-01-2013 17:12
Liefde & Relatie Ik weet het niet meer...
Dzjun
51 03-07-2006 07:38
Liefde & Relatie Hij wil het uitmaken, wat moet ik doen?
.:zonnetje:.
36 21-04-2006 11:59
Liefde & Relatie Ow, ik kan het niet, ik weet het niet
Verwijderd
18 15-10-2002 20:20
Liefde & Relatie * Ik heb jullie hulp nodig * Ik weet het niet meer.. :( *
U-NiQ
16 03-02-2002 14:26
Verhalen & Gedichten ik weet het niet...
sweet angel
3 08-09-2001 13:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:18.