Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2002, 17:11
Verwijderd
ik heb (geloof ik) een eetprobleem en ik zou graag reacties krijgen van meiden die hetzelfde probleem hebben en wat ze eraan gedaan hebben
ik wil absoluut niet naar een kliniek ofzo
maaar goed
ik hoop dat ik reacties krijg

c.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 17:20
Rian-x-
Rian-x- is offline
mm ik denk dat je ff wat duidelijker moet zijn in WAT voor probleem je hebt. zo is het een beedje onduidelijk.
__________________
Wie over zich laat lopen is een stoeptegel! *loesje*
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 17:46
vanilla
vanilla is offline
ik denk 't ook;
eet je niet omdat je je verrot voelt?
eet je niet omdat je wil afvallen?
eet je heel veel en kots je 't vervolgens uit?

Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 18:38
Butterflygirly
Butterflygirly is offline
Ik heb zelf wel eetproblemen gehad, ik spuugde m'n eten uit als ik wat gegeten had. Maar op een gegeven moment kwam mijn vriend erachter en die zei dat ik heel mooi ben zoals ik nu ben en dat ik ermee moest stoppen. Ik raad jou dus ook aan, begin er niet mee (je eten uitspugen)want het is dan moeilijk weer te stoppen en voor je gevoel ben je dan nooit slank genoeg, terwijl je in werkelijkheid bijv. heel mager bent. Eet gezond en genoeg, zo ben en blijf je mooi!
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 12:57
Verwijderd
ok, ik zal iets duidelijker zijn

ik eet niet omdat ik me rot voel als ik het wel doe. niet egt om af te vallen alhoewel ik best iets dunner zou mogen zijn. ik kan me eten niet uitkotsen (gelukkig). ik wil er graag vanaf maar dat is nog niet zo makkelijk. niet eten is namenlijk verslavend.
mijn gewicht schommelt erg. nu gaat het redelijk. ik ben 1.75 meter en ik weeg 52 kg.

-x- c.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 16:45
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
als je gaat eten krijg jij onmiddelijk een jojo effect. Je lichaam is nu gewend uit weinig voedsel veel energie te halen, straks halen ze uit veel eten net zoveel energie en kom je best wel wat aan. Je moet gewoon gaan eten of naar een psychiator gaan, want het ligt niet in de lichamelijke aard.
Misschien zou je topic zelfs verplaatst moeten worden.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 16:49
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
parapluutje schreef:
ok, ik zal iets duidelijker zijn

ik eet niet omdat ik me rot voel als ik het wel doe. niet egt om af te vallen alhoewel ik best iets dunner zou mogen zijn. ik kan me eten niet uitkotsen (gelukkig). ik wil er graag vanaf maar dat is nog niet zo makkelijk. niet eten is namenlijk verslavend.
mijn gewicht schommelt erg. nu gaat het redelijk. ik ben 1.75 meter en ik weeg 52 kg.

-x- c.
Ik heb net even je Queteletindex (ook Body Mass Index of BMI genoemd) uitgerekend en kom uit op een waarde van ongeveer 16,98, zodat je in de categorie "te mager" valt. Een Queteletindex tussen 20 en 25 is het beste, en dat betekent, gegeven jouw lichaamslengte, dat je gewicht tussen 61,25 en 76,6 kg zou moeten liggen omdat je dan in de categorie "gezond" valt. Het is dus zaak dat je er voor zorgt dat je meer gaat eten en dat je er verstandig aan doet om hierover met je huisarts contact op te nemen. Jullie kunnen dan samen kijken wat voor jou de beste aanpak is.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 17:46
Kat
Avatar van Kat
Kat is offline
Als ik jou was zou ik eerst eens naar een dokter gaan. je weegt te weinig, en het is handig als daar iets aan gedaan word. Maar dan hoef je (volgens mij) niet meteen naar een kliniek.
__________________
mjah....vast
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie eetprobleem??
sissi16
45 05-12-2004 18:35
Lichaam & Gezondheid eetprobleem???
LucyWillow
7 15-05-2004 20:48
Verhalen & Gedichten boeken over eetprobleem?
Carlie
17 18-01-2004 16:12
Psychologie Anorexia? Eetprobleem?
Niemande
53 02-06-2003 15:36
Psychologie Eetprobleem
Cinamon
12 11-07-2002 12:53
Verhalen & Gedichten Eetprobleem
Kippetje
6 03-05-2002 11:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:30.