Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-06-2003, 14:56
Verwijderd
Stel je hebt een relatie met een meisje voor ongeveer 2 maanden. Er is spraken van echte liefde en volgens haar ook. Na 2 maanden komt er toch een einde aan de relatie omdat zij nogal erg moeite heeft met de afstand en jij zelf ook niet meer verder wilt op die manier. Je praat met haar erover maar komt uiteindelijk toch met de beslissing om er dan maar beter een punt achter te zetten en zij gaat akkoord maar komt wel met het idee om het niet echt uit te maken maar meer een soort van "pauze", zodat ze zelf na kan denken om vervolgens weer de draad op te pakken.
De enige reden dat de relatie is afgelopen heeft voor beide niks te maken omdat de ander niet meer verliefd is of wat dan ook, maar puur de afstand en alle omstandigheden eromheen.
Na een week spreken jullie elkaar weer en praten er nog eens over. Je bent nog steeds stapelverliefd op haar en mist haar ontzettend en hoopt niks anders dan dat het weer goed komt tussen jullie. Maar dit vertel je niet omdat je die gevoelens voor jezelf wilt onderdrukken omdat het anders gewoon pijn doet. Zij vertelt dat ze die zaterdag, 1 week nadat het uit is tussen jullie, een andere jongen heeft gezoend maar verder niet weet wat ze er mee aan moet omdat ze nog steeds met jou zit. Zij vertelt dat ze nog nooit zoveel heeft gehouden voor een jongen dan als voor jou en nog steeds doe, dat je nog steeds veel voor haar betekend en dat de kans heel erg groot is dat als jullie elkaar weer zien al die gevoelens uit die relatie weer naar boven komen en ze dus weer stapelverliefd op je zou kunnen worden.
Al die woorden doen jou heel goed, en de hoop die je hebt word alleen maar groter en groter.
Je spreekt haar zo ongeveer 2 weken niet meer. Wanneer jullie elkaar weer spreken krijg je dus te horen dat ze nog steeds contact heeft met die jongen.. vervolgens krijg je te horen dat ze iets hebben met elkaar.. en vervolgens krijg je ook nog eens te horen dat ze een week eerder met elkaar naar bed zijn geweest.

En dit allemaal terwijl het pas 3 weken uit tussen jullie en zij
vertelde dat jij haar groter liefde was.

Nou vraag ik me dan af.. Als een meisje een vriendschappelijke relatie heeft met een jongen voor ongeveer een half jaar, en zij vervolgens ruim 2 maanden een liefdes relatie heeft met die jongen en zij elke keer beweerde dat ze echt zo ontzettend veel van hem hield, dat ze zelfs nadat het uit was beweerde nog steeds van hem hield en dat ze nog nooit zoveel van een jongen heeft gehouden als van hem. Kan een meisje die jongen dan binnen 3 weken al vergeten en vervangen voor een andere jongen en er zelfs mee naar bed gaan? Heeft ze dan mischien niet gewoon uit der nek zitten kletsen? Waren al die gevoelens die ze zogenaamd voor hem had gewoon onzin? Of weet ze gewoon niet wat echte liefde is?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-06-2003, 15:06
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
jeetje, die heeft je dan ook mooi voor de gek gehouden zeg!!

ik geloof nooit dat je je grote liefde in 3 weken tijd zomaar kunt vergeten en dan met een ander aan de haal gaan.. dat geloof ik niet hoor!

Ik denk eigenlijk dat je dus nooit zo haar grote liefde bent geweest.. (daar zou je toch best die afstand voor kunnen overbruggen??) en dat ze een beetje uit dr nek heeft zitten kletsen..

Of ze wist zelf gewoon echt niet beter..

(gaat dit eigenlijk over jou zelf of over een vriend oid?)
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 15:14
Verwijderd
Uhm.. over mij.... Maar doet dat er verder niet echt toe
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 15:23
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
3307 schreef op 20-06-2003 @ 16:14:
Uhm.. over mij.... Maar doet dat er verder niet echt toe
hehe dat dacht ik al, doet er inderdaad niet toe verder..

Ik denk toch dat dat meisje of niet weet wat ''echte liefde'' en ''de ware'' is, of dat ze je gewoon voor de gek heeft gehouden..

Want na een week al met een andere jongen kussen vind ik behoorlijk snel als je net even een rustpauze ingelast hebt, in je huidige relatie met je grote liefde.. en dan vervolgens 2 weken later verkering hebben met die andere knul..

Tja zet haar maar uit je hoofd, ik zou haar niet eens meer willen eerlijk gezegd.. hoe gek je ook op haar was/bent, zij is blijkbaar niet zo gek op jou..
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 15:24
pyres74
Avatar van pyres74
pyres74 is offline
hmmmmmmmm

ik zou nog eens ff goed met haar praten want dit is natuurlijk niet leuk. ik zou haar gewoon confronteren en haar vertellen hoe jij je voelt. misschien had ze al gevoelens voor die jongen voordat of tijdens de relatie met jou. of het is een lustrelatie maar dat lijkt me onwaarschijnlijk

gewoon confronteren en zeggen dat je duidelijkheid wilt wat betreft haar gedrag. vraag een verklaring en werk daaruit verder.

maar between u and me: als iemand dit mij zou flikken, dan was ik al verder gaan zoeken
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 15:30
Jordi
Avatar van Jordi
Jordi is offline
Ze zal vast wel wat voor jou gevoeld hebben, maar ik denk dat ze dat wat enthousiaster uitdrukte dan ze het voelde.

Als ze helemaal over jou heen is, waarom zou ze dan zeggen dat ze nog van je houdt enz? Tenzij ze je wil pesten ofzo, lijkt het me dat dat is, omdat ze ook nog echt wel iets voelt.

Ik denk alleen ook dat ze wel iets voor die andere jongen zal voelen en aangezien ze die vaker ziet... En misschien voelt ze wel meer voor die jongen dan voor jou (ook al zegt ze van niet).

Maar wil je haar nog terug? En zij jou? Jullie moeten gewoon doen wat jullie het beste lijkt, maar ik vind het wel een beetje een naaiactie van haar..
__________________
Mommy, that salesman's on TV!
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 15:31
DopeBean
DopeBean is offline
vergeten die handel. Ik weet hoe moeilijk dit is moet het zelf ook doen op het moment maar er zijn genoeg andere die respect voor je hebbe.
__________________
http://I-TuneFM.tk
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 15:45
Verwijderd
Citaat:
AragornElessar schreef op 20-06-2003 @ 16:30:


Maar wil je haar nog terug? En zij jou? Jullie moeten gewoon doen wat jullie het beste lijkt, maar ik vind het wel een beetje een naaiactie van haar..
Als ik terug denk aan toen we iets hadden dan wil ik niks anders dan haar terug krijgen. Omdat zij voor mij wel een echte liefde was (is?). Ik heb een geweldige meid links laten liggen alleen maar omdat ik maar 1 persoon wou, en dat was me ex.
Maar aan de andere kant.. wat er nu gebeurd is.. vraag ik me eigenlijk af of ik nog wel iets voor zo`n iemand kan voelen.

Dus.. me hart zegt ja, maar me verstand zegt nee.

Laatst gewijzigd op 20-06-2003 om 15:48.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 16:01
elledc
elledc is offline
Zo is het nu eenmaal in de liefde. Dat heb ik al genoeg meegemaakt. Je zal nog genoeg tegenslagen kennen. Zoiets als de ware dat bestaat niet, je kan van vele vrouwen houden in een mensenleven.
Dat zij een andere vriend heeft na kort dat het uit was tussen jullie, dat zou ik toch ook moeilijk slikken.
Er leren mee omgaan is de boodschap en ze misschien wel proberen vergeten.
Want geef toe, het is toch niet de moeite om verliefd te blijven op iemand die voor een ander iemand gekozen heeft?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten TIJD voor een WEDSTRIJD-poll
Porcelain
123 25-10-2007 22:44
Verhalen & Gedichten verloren in een droom
Kanya
2 28-06-2005 22:22
Verhalen & Gedichten [Verhaal] De zwarte roos
Evil creature
3 31-05-2005 13:14
Verhalen & Gedichten Verhaal voor geschiedenis
Mirruh
1 22-03-2005 21:00
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Andere kijk op multicultuur door een moslimbroeder
Boosoog
2 20-10-2003 14:10
Muziek De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!]
Verwijderd
12 01-04-2003 08:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:35.