Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-09-2004, 20:06
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Stom iets om me druk om te maken, maar toch; wat is een 25
in 'normale' maten? Ik lees/hoor nogal wat tegenstrijdigheden
nl. :/

Morgen weer bloedprikken en ik hoop dan tóch aanvullende
tabletten te krijgen oid, kennelijk kan ik het zelf niet snel
genoeg weer op de goede waardes krijgen; het lijkt alleen
maar erger te worden ipv beter.

Hopen dat het niet lager geworden is iig.
__________________
Drie.
Advertentie
Oud 23-09-2004, 20:07
Verwijderd
Is dit nou vallen en opstaan?
Oud 23-09-2004, 20:43
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Waarom mailde je me nou....
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 23-09-2004, 21:01
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Jongens!!!!!
Oud 23-09-2004, 21:16
Verwijderd
hmmm.. dat gedoe ook..
ben vandaag niet op mn best.. qua humeur kan t beter en van de simpelste dingen snap ik niets meer...
Oud 23-09-2004, 21:58
zus
Avatar van zus
zus is offline
Oke, ik zit dus bij een praatgroepje van een paar meiden en vanavond ging het over je eigen problemen. Ik liet doorschemeren dat ik niet at in gezelschap omdat ik bang was dat mensen dachten dat ik al dik was en dan ook nog at en ook dat ik zenuwachtig ben in de buurt van me ouders...en nog een aantal dingen

De leidster zei dat een psycholoog wel wat voor mij is, maar me ouders weten nog van niks..

Ik liet zo half en half aan me ma weten dat ze had gezegd dat een psych wel wat voor mij was vanwege negatieve gedachtes, voor de rest niets, nou me ma keek me aan en ging weer over naar ander onderwerp..

Ik wou het zelf al niet, maar ik ga dus zeker niet..
__________________
Dare to fly!
Oud 24-09-2004, 06:35
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Quiana schreef op 23-09-2004 @ 21:06 :
Stom iets om me druk om te maken, maar toch; wat is een 25
in 'normale' maten? Ik lees/hoor nogal wat tegenstrijdigheden
nl. :/
25 is ontzettend dun/klein... 29 = 36/38
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 24-09-2004, 08:04
Verwijderd
en dan lees ik:
I've been talking to myself lately, saying that I don't need nobody else..

hoe bedoel je onzin het past niet echt in t plaatje en weer husselt t me door elkaar
Oud 24-09-2004, 10:16
Verwijderd
Heel slecht geslapen. En ik dacht dat ik wel goed ging slapen.

En ik wil graag knuffelen.
Oud 24-09-2004, 12:18
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Kwam net een ex-vriendje tegen . Ff lekker gepraat, was gezellig. Was altidj een leuke jongen. Zo zou het gewoon altijd moeten gaan tussen ex-en .
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 24-09-2004, 15:19
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
waarom kan ik nooit mijn grote bek houden, alles komt er anders uit dan ik bedoel Nu is mama weer kei kwaad op me. ik weet het echt niet meer
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 24-09-2004, 15:52
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
WEEKEND



Moest er eventjes uit
__________________
"25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV."
Oud 24-09-2004, 15:54
Verwijderd
Grrtvrr, een stukje van m'n kies afgebroken, snotterig en slapjes. Als dat maandag maar over is.
Oud 24-09-2004, 16:21
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
nare man schreef op 24-09-2004 @ 16:54 :
Grrtvrr, een stukje van m'n kies afgebroken, snotterig en slapjes. Als dat maandag maar over is.
Je kies zal er, hoe erg het ook is, maandag nog steeds afgebroken zijn. Dat is nou éénmaal zo.
__________________
"25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV."
Oud 24-09-2004, 16:27
Verwijderd
(8) It's just a little bit of history repeating (8)
Bah.


Tussentijdse toets was daarentegen hilarisch
Oud 24-09-2004, 16:44
Verwijderd
een vriendin die 1,5 jaar lang (minstens) m'n beste vriendin is geweest kan nooit eens blij voor me zijn, altijd wel commentaar als ik iets zeg. Gelukkig wel veel andere vriendinnen waarmee ik wel veel lol heb!
die klotetandarts die nu opeens, toen m'n moeder erbij was, wel een afspraak wou maken....komt ie er ook nog mee dat ik een gaatje heb die er al een tijdje zit (waarom doe je er dan verdomme nix aan?!?)
Weet nog steeds niet of ik tegen die jongen moet zeggen wat ik vind en vooral hoe ik dat dan zou moeten zeggen...
Verder...ik had een 8 voor m'n verslag voor geschiedenis!
Oud 24-09-2004, 16:52
Verwijderd
Ok, ik doe de huisrekening bij ons in huis, en iemand heeft een brief met een aanmaning verstopt. Nu is de TV en het internet afgesloten. Kost minimaal 60 Euro (bovenop de nog openstaande rekening) om het weer aangesloten te krijgen. En we zaten al zo krap. Sommige mensen zijn echt te dom voor woorden. Als je ziet dat er een brief van de kabelmaatschappij ligt, dan stop je die toch niet ongeopend bij het oud papier?

Oh, vraag maar niet hoe ik wel nog online kan zijn
Oud 24-09-2004, 16:56
Verwijderd
Ik ga zometeen heel lang in bad met muziek aan denk ik.
Oud 24-09-2004, 17:28
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
IK BEN JARIG!! 14 JAAR!!

Zo'n geweldige dag vandaag! Vanochtend een klein tvtje, een dvd (brother bear) en een nijntje tas gekregen van mijn ouders & broer. En toen op school, allemaal vrienden en vriendinnen gezoent Ik denk misschien wel 30 mensen! En daar mascara, oorbellen, oorbellen en Kneipp badspullen gekregen! En toen net van m'n opa een geurtje van Hugo Boss en 20 euro en van m'n tante een scheurkalender en badzeepjes Morgen uiteten met de familie... Pff, ben weer ff helemaal gelukkig
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 24-09-2004, 17:33
PrimRose
Avatar van PrimRose
PrimRose is offline
*gdvr* flikt ze het me weer!

Een meisje wat ik al vanaf de havo ken, en goed bevriend mee ben, heeft ineens allemaal nieuwe vrienden.Waardoor onze vriendschap op een zijspoor is komen te staan lijkt het. Dit is al vaker gebeurd, en steeds heb ik haar erop aangesproken. Dat ik het niet leuk vind dat het contact meestal van mijn kant moet komen enz.

Maar ik ben er nu echt klaar mee. (Steeds als ik iets wil afspreken heeft ze geen tijd of geen geld. En afgelopen week zei ze op msn doodleuk dat ze samen met een vriendin een vakantie ging boeken, ze gaat waarschijnlijk over 4 weken. En dat is bij mij heel verkeerd gevallen...)

Mijn nieuwe plan van actie is te kijken hoe zeer ze onze vriendschap nog waardeert. Ik heb besloten om geen contact meer op te nemen (het kwam toch al voornamelijk vanaf mij) en te kijken hoe lang het duurt voordat zij eens contact met mij opneemt. 't klinkt heel kinderachtig, ik weet het, maar ik heb al vaker in deze situatie met haar gezeten, en steeds heb ik haar ermee geconfronteerd, steeds zei ze dat ze onze vriendschap heel erg waardeert enzo. Nu vind ik dat ze alles wat ze gezegd heeft dan ook maar eens moet waarmaken.
__________________
Rollo Tomasi! Sometimes, I wanna take your big, dumb, dummy head, and just nyhhhh! [makes stabbing motions]
Oud 24-09-2004, 17:36
kroot
kroot is offline
@ Nijn: gefeliciteerd, ik heb het al gezegd in het fototopic maar ik zeg het gewoon lekker nog een keer
Oud 24-09-2004, 17:53
zus
Avatar van zus
zus is offline
Bah, wat is ze toch schijnheilig..

Ze negeerde me gisteren ook al een beetje (goeie vriendin) ze stookt het andere meisje tegen me op...

Vandaag gaat ze zo in de klas zitten zodat ik in me eentje aan de andere kant moest gaan zitten..Dan zit ze me haar nog af te kraken, ja ik weet nu wel dat het niet mooi is..En ik ben even boos maar durf het weer niet te laten merken..Ik ben nu nog wel boos, of nouja meer teleurgesteld..

Ik heb me vriend nog, maar voor de rest heb ik eigenlijk gewoon geen vrienden..Hoe kan ze dit toch doen? Het ging al niet zo lekker, en dan doet ze nu zo..

Ook denkt ze stoer te zijn om te zeggen dat ze zo verlegen is, maar ondertussen praat ze met de hele klas en iedereen mag d'r enzo..Nou..als dat verlegen is Ze maakt contact in de trein met alle vreemden..

Ik weet het niet meer met dr hoor, als ik dr helemaal zou laten vallen heb ik niemand meer op school..Maar dit is ook niet echt geweldig..
__________________
Dare to fly!
Oud 24-09-2004, 19:21
moon
Avatar van moon
moon is offline
@Nijn*: Gefeliciteerd!!!!!
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 24-09-2004, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Nijn* schreef op 24-09-2004 @ 18:28 :
IK BEN JARIG!! 14 JAAR!!

gefeliciteerd

Oud 24-09-2004, 19:59
Dreamerfly
Avatar van Dreamerfly
Dreamerfly is offline
*Blij zijn als een kind met een spel en een heeeel mooi bijzonder "boek"*
__________________
Dat je wou dat je nog kind was...
Oud 24-09-2004, 20:19
PrimRose
Avatar van PrimRose
PrimRose is offline
ehm, dat meisje (ziepost hierboven ergens) zit dus nu online, en zegt af en toe iets.....maar echt minimaal.

*grrrrrr* makes me *mad*

van de ene kant wil ik haar de waarheid zeggen. Van de andere kant heb ik dat ooit al een keer gedaan, en werd zij kwaad omdat "je dit soort dingen niet over msn bespreekt" en bleef ik met een nog kutter gevoel achter.....
__________________
Rollo Tomasi! Sometimes, I wanna take your big, dumb, dummy head, and just nyhhhh! [makes stabbing motions]
Oud 24-09-2004, 20:49
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Ohjee. tranen.
Oud 25-09-2004, 01:23
Verwijderd
Ok. Ik heb mijn ex net even gezien, maar het deed me niets.

Nu slapen.

Laatst gewijzigd op 25-09-2004 om 09:13.
Oud 25-09-2004, 10:42
Verwijderd
Ga weg uit mn dromen!!!
Oud 25-09-2004, 12:35
Lotte
Avatar van Lotte
Lotte is offline
Weer eens ruzie met mijn moeder gehad... (om niets dus ik snap niet waarom ze er zo hevig emotioneel bij deed)
Nu heeft ze een brief geschreven dat ze weggaat enzo Kortom, mijn dag is verpest en ik krijg weer eens een schuldgevoel terwijl ik dat niet zou moeten hebben. Wat zijn sommige mensen toch moeilijk om mee om te gaan
Oud 25-09-2004, 13:56
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Ik haat mezelf omdat ik blijf hopen...
En sommige dingen maken het er niet beter op
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 25-09-2004, 15:59
phensicske
Avatar van phensicske
phensicske is offline
Waarom denk ik altijd aan alles en nog wat tegelijkertijd? Het helpt me niets vooruit...
Oud 25-09-2004, 16:01
Verwijderd
Citaat:
metallica schreef op 25-09-2004 @ 14:56 :
Ik haat mezelf omdat ik blijf hopen...
En sommige dingen maken het er niet beter op
dat heb ik nou ook
Oud 25-09-2004, 16:06
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Hmmmm... Door die verhuizing is nergens meer tijd voor, het arbeidsbureau is op zaterdag dicht en ik heb mijn moeder nodig om me even te helpen met een brief en wat gegevens (voor mijn studie nota bene) en die heeft ook doodleuk geen tijd. En vanavond wel lekker met vrienden eten, maar ik ben niet uitgenodigd. Dus ik mag alleen eten.
Bah, laat me dan meteen helemaal alleen en ga ook geen herrie maken als ik heel even wil forummen.

Ja, chagerijnig, ik weet het.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 25-09-2004, 17:19
Verwijderd
Citaat:
metallica schreef op 25-09-2004 @ 14:56 :
Ik haat mezelf omdat ik blijf hopen...
En sommige dingen maken het er niet beter op
Citaat:
Loontjuh schreef op 25-09-2004 @ 17:01 :
dat heb ik nou ook
Dat maakt drie van ons. Net smsje gehad.
Oud 25-09-2004, 18:14
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Elke keer als een jongen uit m'n team een strafworp mist, zit ik hem te plagen dat ik nog noooit een strafworp in een wedstrijd gemist heb ... maar ja, nu we zelf onze strafworpen moeten nemen, kreeg ik het toch wel even benauwd , de 1e heb ik om die reden weggegeven, want als ik die gemist had zou ik het wel horen ...
Maar ja, die werd gemist en moest ik alsnog de laatste minuut m'n strafworp nemen . En ik hoorde hem al roepen en het enige wat door je hoofd schiet is dan dat je hem wel MOET scoren, anders kon ik dat natuurlijk nooit meer zeggen met m'n grote mond ... Maar gelukkig, ondanks de druk ging ie raak . Toch nog gescoord.
Eigenlijk stond ik er naast, maar gelukkig was m'n moeder mee, dus mocht ik toch spelen .

Net helemaal met de auto naar Den Haag gegaan en weer terug. Had helemaal rode wangetjes van inspanning -> . Maar het ging goed. Nog 3 uur les en dan m'n examen. Waar ik natuurlijk ook al weken van roep dat ik in 1x slaag ... Wordt nog wat zo ...

[edit] Damn, smily invasie [/edit]
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 25-09-2004, 18:49
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Zo hehe, ik zit in Leuven en ik kan internetten. Ik ben zo blij dat het allemaal in een keer goed ging, ik schrok me al dood toen mijn vader zei dat het internetkabeltje niet goed was maar hij moest er schuin in en niet recht. En ik kan msnen terwijl dat eigenlijk niet zou moeten kunnen maar ik ben heel blij dat het wel kan Mijn internet is ook nog eens megasnel en mijn vader is stikjaloers, dat is echt leuk Verder is het hier maar saai, ik zit in een studentenflat maar ik ben de enige op mijn gang die er is van de acht kamers die er op de gang zijn. Ik hoop dat de anderen morgen komen zodat ik hier niet meer zo alleen zit, dat vind ik toch niet zo fijn. Is gelijk zo'n hele grote overgang van huis naar kot maar ook wel fijn om ff te wennen, dan heb je niet zo het idee dat er steeds iemand op je vingers kijkt. Nu ik zo op msn zit heb ik ook niet zo het idee dat ik hier eigenlijk helemaal alleen zit, dus dat is wel fijn voor de eerste avond. Ik hoor wel allemaal rare geluiden hier steeds, zullen wel de geluiden van het huis zijn waar ik nog aan moet wennen. Dat komt vast ook wel goed. Voorlopig bevalt het me hier best wel, ik zit hier met een volle maag achter mijn eigen oude computertje wat het eigenlijk nog prima doet met megasnel internet met gezellige mensen en niemand die zegt dat ik niet mag eten achter de pc, mijn avond kan niet meer stuk
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 25-09-2004, 18:58
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
wat een rot dg eigenlijk vandaag. Vol goede moed naar mijn werk gegaan, 2de dag Is dat mens wat de leiding had vandaag niet echt iemand waarvan ik zeg YES gezellig, laat ze me allemaal K*T werk doen, ik weer lekker chagerijnig gelijk door enorm slaaptekort, want ergens weet ik dat het best mee viel. k mis mijn oude baantje en collega's, daar kon ik tenminste mee praten
En dan probeer je thuis een beetje interesse te tonen in je mede mens krijg je alleen gesnauw
En dan wil ik vroeg naar bed mag ik niet omdat mijn mama haar verjaardag viert voor haar vriendinnen, moet ik bij blijven en helpen en als ik ergens een hekel aan heb

sorry ik ben in een enorme zeur bui, k heb er totaal geen zin meer in
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 25-09-2004, 19:00
phensicske
Avatar van phensicske
phensicske is offline
'k Zit hier terug te wenen..en k weet echt niet waarom.
Ik ben bang dat ik terug aan het vallen ben in mijn negativiteit.

Misschien klaart de psych wel wat op maandag...

Oud 25-09-2004, 19:53
Sterretje*
Avatar van Sterretje*
Sterretje* is offline
Ik wil geen eetprobleem meer hebben...
Al die spanningen, onzekerheden, stress, regeltjes, straffen, ontevredenheid en chaos in mijn hoofd. Ik ben het ZAT. En die hulpverleners heb ik ook niet meer nodig. Het helpt allemaal geen ene reet! Kijk nou toch! Nog ALTIJD kan ik niet normaal omgaan met eten. Ik word er zo moe van...
Ik WIL ECHT beter worden. Ben ik ziek dan? Neej, voor mijn gevoel niet en toch weet ik dat het niet 'normaal' is hoe alles gaat. Mijn gevoelens zijn zó tegenstrijdig. Pff...
Sorry mensen, moet echt even zeiken...
__________________
Many people will walk in and out your life, but only true friends leave footprints.
Oud 25-09-2004, 20:08
Verwijderd
vandaag is echt de slechtste dag sinds maanden.. het ging best wel goed allemaal, maar nu zie ik het gewoon even niet meer zitten
Oud 25-09-2004, 20:11
Mennuz
Avatar van Mennuz
Mennuz is offline
Heb me zelden zo lang zo goed gevoelt.
soms wel een dipje, maar dat overheerst niet zoals normaal
Oud 25-09-2004, 20:24
Verwijderd
Citaat:
Mennuz schreef op 25-09-2004 @ 21:11 :
Heb me zelden zo lang zo goed gevoelt.
soms wel een dipje, maar dat overheerst niet zoals normaal
fijn om dat van je te horen!
Oud 25-09-2004, 20:42
Verwijderd
*ergermoppergrom*
*huil*
Waarom gebeuren er dingen die ik niet wil? Die niemand wilt..
Wordt wakker man, het schiet toch niet op zo!
Oud 25-09-2004, 22:14
Verwijderd
Ik vind het niet eerlijk en begrijp het niet.

Of ben ik de enige die het zo ziet?
Oud 25-09-2004, 23:20
aboe
aboe is offline
Ik wil stoppen met de voorstellingen, maar moet er nog 7 spelen! hoop dat het goed gaat....
ben moe
__________________
het veiligste is om te doen waar je bang voor bent
Oud 26-09-2004, 10:00
Verwijderd
Pas rond 6 uur in slaap gevallen, maar dit keer voornamelijk door muggen en dergelijke.

Mijn ex bestookte me plots weer met smsjes, dat ze zo zielig alleen in het huis van haar ouders zat en dat de poezen me misten. Wat moet ik daar nu mee? Als ze me terug wil moet ze dat gewoon zeggen, en zo niet moet ze me geen valse hoop geven.
Oud 26-09-2004, 10:34
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
godver... Ik ben m'n tekst van de begrafenis van m'n vader kwijt! Ik kan het bijna niet geloven... Het betekent zoveel voor me...
__________________
Tsja
Oud 26-09-2004, 11:03
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 26-09-2004 @ 11:34 :
godver... Ik ben m'n tekst van de begrafenis van m'n vader kwijt! Ik kan het bijna niet geloven... Het betekent zoveel voor me...
waar had je m gelaten?
Oud 26-09-2004, 11:12
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 26-09-2004 @ 12:03 :
waar had je m gelaten?
bij m'n "verzameling"
gewoon... de rouwkaart, foto's, de lithurgie voor de dienst en de brieven/kaarten die ik van mensen had gekregen.
Daar ligt ie altijd bij, en nu niet

edit: volgens mij had ik t ook s hier op t forum gezet, dus dat ben ik nu aan t zoeken
__________________
Tsja
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 20:32
Psychologie Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #131
Pruts0r
493 02-07-2008 16:15
Verhalen & Gedichten Mooie gedichten
Verwijderd
111 19-09-2007 19:24
Psychologie Het grote lucht-je-hart topic!
Nona
500 08-04-2004 17:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:26.