Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2004, 22:44
Radijs
Radijs is offline
Nou ik ben dus dit jaar in 5 vwo blijven zitten, maar ik heb geprobeerd om nog vakken af te sluiten. Bij ons op school sluit je aan het eind van de 5de de vakken Anw, Ckv, Ml en gym, af. Ik heb voor alle 4 vakken op mijn eind les een v of voldoende in cijfers staan. Dit betekent dat ik de vakken af heb gesloten en dat ik in het nieuwe schooljaar in de 5 niet naar de bovengenoemde vakken hoeft te gaan. Dit is ook zo, maar niet voor gym zegt de schoolleiding. Nou is de gym bij ons op school een beetje apart, want je heb 6 periodes over een heel jaar waar bij je iedere periode een andere sport beoefent, je moet verslagen schrijven over die periodes, werkstukken over bepaalde sporten en nog wat meer. Dat ik heb dus allemaal gedaan en alles naar behoren voldaan, dit betekent dat ik ook dit heb afgesloten, en er staat ook een v op mijn eindles. Betekent dit niet dat ik dan volgens school jaar niet naar gym toe hoeft?

Weet iemand iets over dit soort zaken of misschien een site waar ik terrecht kan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-07-2004, 22:46
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik denk dat hier moeilijk iets over te zeggen valt aangezien dit per school verschillend is en ik niet de exacte situatie bij jou op school ken.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 22:49
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Gym is wel leuk toch? Ik ben vorig jaar in havo 5 blijven zitten, en heb dit jaar alleen in het begin mee gedaan omdat ik gym gewoon leuk vind. Verder lijkt het me een beetje raar dat je heen moet, ze zullen wel zeggen dat het moet, maar volgens mij ben je niet meer daartoe verplicht. Maar zeker kan ik het niet zeggen.
Het lijkt mij dat als je wel naar gym MOET, dat je dan even de situatie aan je gymleraar voorlegt en met hem kun je misschien tot de afspraak komen om je werkstukken en die gein niet meer hoeft te maken!
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 23:21
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
IjSbLoKiE schreef op 19-07-2004 @ 23:49 :
Gym is wel leuk toch?
daar zijn de meningen erg over verdeeld

maar bij ons hoef je geen gym meer te volgen als je bent blijven zitten en voldaan hebt aan de eisen van dat jaar. hoe dat op andere scholen zit weet ik niet.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 12:47
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
beetje erg kinderachtig als ze je het opnieuw laten doen ondanks dat je het voldoende afgesloten hebt,maarja als zij het willen,zul je wel moeten.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 13:41
Verwijderd
Hmm, ga naar je conrector en leg het probleem uit, vraag om een goed argument waarom je nog mee zou moeten doen. (Als hij zegt dat het goed is voor je, die lichaamsbeweging, zeg je lekker dat je zelf al sport naast school )
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 20:48
ArtemisQ
Avatar van ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Hmm, ik blijf ook zitten in 4vwo, en ik moet gym nog wel een keer volgen.
__________________
On the internet, no one can hear you scream...
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 09:48
rubenrtv
Avatar van rubenrtv
rubenrtv is offline
Maar jij hebt het nog niet afgesloten

Ik zou gewoon gaan, ik vind het leuk, maar anders gewoon naar je leraar toe gaan
__________________
Arguing online is just like the paralympics; even if you win, you're still retarded
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 09:59
Nomen Est Omen
Avatar van Nomen Est Omen
Nomen Est Omen is offline
Wij hadden dit jaar ook 2 mensen in de klas die waren blijven zitten in vwo5, en gym hadden afgesloten. Maar ze moesten ook meegymen, heel raar (andere afgesloten vakken hoeven ze toch ook niet nog eens te volgen?) Ze hebben wel wat lessen gespijbeld, en daar werd niet zo moeilijk over gedaan. Maar ze moesten eigenlijk wel komen.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 11:22
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Als je bij ons in de 4e blijft zitten hoef je, de tweede keer dat je de 4e klas doet, ook niet te gymen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 11:26
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Het gaat ze waarschijnlijk om de beweging. Zeg in ieder geval dat je die werkstukken niet wilt maken
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saai zu Eins #1665
Verwijderd
500 17-06-2012 18:20
Algemene schoolzaken Nog steeds gym moeten volgen als je zakt in vwo 6
Solee
4 02-05-2010 12:47
De Kantine Wat is het raarste wat je ooit voor elkaar gekregen hebt?
tuincentrum
105 31-05-2008 17:29
Algemene schoolzaken gym op school
alpha
58 02-09-2002 13:05
Psychologie Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!!
*leintje*
20 12-03-2002 20:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:56.