Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-02-2008, 14:19
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
door wat gedoe en misverstanden bij het overstappen van kabelmaatschappij, ben ik bang dat er een dezer dagen door de verkeerde partij óók geld wordt afgeschreven.

Ik zit bij ABN AMRO en wil het dan dus storneren. Duurt het lang voordat dit geld ook daadwerkelijk terug is? (op de site wordt gesproken over een 'verzoek', niet over 'regelen').

dank alvast
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-02-2008, 14:34
Verwijderd
Als je het via Internet Bankieren storneert heb je het dezelfde minuut nog op je rekening staan. Die link is wel ff zoeken trouwens.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2008, 21:52
Verwijderd
Citaat:
Als je het via Internet Bankieren storneert heb je het dezelfde minuut nog op je rekening staan. Die link is wel ff zoeken trouwens.
Bij abn duurt dat langer hoor, omdat je een mail moet sturen en die moet iemand lezen. Duurt maximaal 48 uur dacht ik
Met citaat reageren
Oud 25-02-2008, 15:01
Verwijderd
Citaat:
Bij abn duurt dat langer hoor, omdat je een mail moet sturen en die moet iemand lezen. Duurt maximaal 48 uur dacht ik
Nee hoor. Ik kan gewoon op een link klikken waarna je invult welke incasso je waarom gestorneerd wilt hebben en dezelfde minuut heb je het op weer op je rekening.
Aantal keer gezien bij een klasgenoot met ABN Amro en zelf ook 1x gedaan, ook ABN Amro.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2008, 20:53
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Bij abn duurt dat langer hoor, omdat je een mail moet sturen en die moet iemand lezen. Duurt maximaal 48 uur dacht ik
Bij de Postbank kun je het storneren zelf doen achter je eigen PC en staat het binnen enkele minuten weer op je girorekening.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2008, 23:16
Verwijderd
Citaat:
Bij de Postbank kun je het storneren zelf doen achter je eigen PC en staat het binnen enkele minuten weer op je girorekening.
klopt, maar persoonlijk vind ik de postbank vervelend met de tancodes die ze naar je mobiel sturen en als je dan een nieuwe mobiel hebt kan je gewoon 2 weken niet internetbankieren omdat ze eerst een bevestiging naar je oude nr sturen en dan naar je nieuwe nr
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht HELP! Fraude!
Verwijderd
31 09-09-2010 09:18
Werk, Geld & Recht Vraagje over geld overmaken
Crimson
19 27-08-2007 15:36
Werk, Geld & Recht opgelicht
Verwijderd
36 03-01-2007 13:57
Werk, Geld & Recht koop op internet, geld terug incasseren
Verwijderd
15 16-04-2005 15:22
Werk, Geld & Recht wijziging betaling
Verwijderd
15 07-05-2004 15:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:40.