Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2007, 13:53
Verwijderd
Ik heb een beetje een vreemde vraag.
Op 17-01-2007 is er dus een open dag op HBO Nederland in Adam/Rdam.
En ik zit in de 5e, dus dan moet je aantal blablapunten in dat jaar besteden aan bezoekjes aan open dagen etc.
Oke, dit gaat nu misschien heel raar klinken wat ik ga vertellen. Je mag dus een dag vrij nemen ervoor. Die hele woensdag hoef ik dan niet op school te komen. Wat ik dan wel moet doen is naar de open dag gaan, rondkijken en dan later verslagje van halve blz erover schrijven.

Ik ben eigenlijk meer van plan om die vrije dag te gebruiken voor.. om iemand op te zoeken. Een oude vriend. En ga nou niet denken "vieze spijbelaar", want ik ben bijv. ook naar de studiebeurs geweest en niet dat ik er veel aan heb gehad. Bovendien weet ik toch al precies welke studie ik volg na mn VWO, dus orriënteren hoef ik niet.
In het weekend/vrije tijd kan ik niet naar die vriend toe. Waarom doet er niet toe, laten we er op houden dat het echt niet kan en dit zo'n beetje enige kans is . En voor mij is het belangrijk dat ik diegene snel zie. Probeer dat plz te begrijpen iig.

Ik zit alleen nog een beetje met dat verslagje dat ik erna moet laten zien aan mijn mentor. Dit is nieuw voor mij, heb geen idee hoe een open dag op een hogeschool eruit ziet.
Welke punten moet ik er in zetten, zodat het lijkt alsof ik echt ben gegaan? Gaat er iemand misschien toevallig ook heen, kan je me dan vertellen hoe het was?

Maar goed, ik wil wel serieuze reacties/hulp en geen botte/flauwe opmerkingen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-01-2007, 14:44
Anika
Ik zette in zo'n verslag altijd wat de studie globaal inhoudt, wat ik van zo'n dag opgestoken had en of het me wat leek of niet en waarom.
En ik ga niet maar die open dag dus daar kan ik je verder niet mee helpen.

Overigens snap ik niet waarom je je niet gewoon ziek kunt melden, stuk makkelijker. Maar dat moet je zelf weten
Met citaat reageren
Oud 08-01-2007, 20:21
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ziekmelden mag je toch niet zelf als je 16 bent? (Je kunt het altijd proberen, maar of ze het goed vinden is een tweede.)
__________________
Met citaat reageren
Oud 09-01-2007, 07:51
Verwijderd
Als je er binnenkomt dan wordt gevraagd voor welke opleiding je komt, er zijn er maar vier, dus die moet je even kiezen. Dan moet je naar een lokaal waar eerst door de directeur een algemeen praatje over de school wordt gedaan en vervolgens moet je naar een ander lokaal waar dan specifiek een mooie spreadsheetpresentatie (dubbele woordwaarde) wordt gehouden, wat eigenlijk ook allemaal al in het boekje staat en op de website...
Met citaat reageren
Oud 09-01-2007, 12:25
Verwijderd
Dankjewel!!

Trouwens, ik ben op de website geweest, maar volgens mij staat daar niks over het programma wat jij net zei.

Laatst gewijzigd op 09-01-2007 om 13:35.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2007, 16:42
Verwijderd
Zorg inderdaad dat je goed op de site kijkt en aan informatieboekjes komt, daar kun je dan veel uit overnemen, ook over de inhoud van de opleiding(en). Maar je zegt dat het maar een halve pagina hoeft te zijn, dus die heb je zo vol.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2007, 21:28
Verwijderd
Citaat:
SENSASIAN schreef op 09-01-2007 @ 13:25 :
Dankjewel!!

Trouwens, ik ben op de website geweest, maar volgens mij staat daar niks over het programma wat jij net zei.
Nou ja, ze geven dan info over die specifieke opleiding en dat staat op de site...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren HBO Journalistiek Utrecht
P2
9 09-11-2009 18:52
Studeren Voor mensen die Journalistiek overwegen
Hempo
1 07-02-2007 08:52
Algemene schoolzaken Wanneer studeer je eigenlijk??
DP17
88 13-08-2005 12:53
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school?
Jabotinsky
84 02-11-2004 01:12
Algemene schoolzaken Wat is nou beter Mbo of Havo
Labalubalub
39 25-02-2004 10:36
Algemene schoolzaken studie psychologie
alpha
20 27-06-2003 23:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:05.