Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-11-2012, 16:10
Hans Peter
Hans Peter is offline
Hallo allemaal,

Ik ben een student die een onderzoek doet naar kortingswebsites ivm een scriptie. Denk hierbij aan groupon. Als je daar bekend mee bent zou je mij willen helpen deze enqute te willen invullen? Duurt 5-7 minuutjes,

Alvast bedankt!

http://www.thesistools.com/web/?id=304284
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-11-2012, 16:45
Verwijderd
Op een gegeven moment heb je een vraag waarbij je vraagt hoeveel je de afgelopen tijd bij kortingswinkels bestelt/koopt en dan zijn de keuzes meer, normaal of minder oid. Meer dan wat ? En hoe lang is de afgelopen tijd?
Tevens vind ik dat je wel erg vaak vraagt hoe je over iets denkt. Voor mijn gevoel vraag je het namelijk meerdere malen dubbel en dan geef ik dus ook een dubbel antwoord. Maar goed, dat kan natuurlijk je bedoeling zijn.
Verder vind ik vraag 37 nog onhandig geformuleerd , als in, je vraagt wat wij op WePurch. van toepassing vinden en dan zet je er alsnog 'ik ben' en 'ik heb' neer, dat vind ik toch wat onhandig. Oh en er staan nog al wat spelfouten in de enquete en ik ben geen grammaticawonder, dus als ik ze eruit haal dan zullen anderen dat ook wel doen.

Puur bedoeld als hulp trouwens, niet om je hele enquete af te zeiken. Ik heb hem verder helemaal voor je ingevuld
Met citaat reageren
Oud 16-11-2012, 18:12
brands
Avatar van brands
brands is offline
Ingevuld!
__________________
Gr. Brands
Met citaat reageren
Oud 16-11-2012, 18:43
Hans Peter
Hans Peter is offline
Citaat:
Op een gegeven moment heb je een vraag waarbij je vraagt hoeveel je de afgelopen tijd bij kortingswinkels bestelt/koopt en dan zijn de keuzes meer, normaal of minder oid. Meer dan wat ? En hoe lang is de afgelopen tijd?