Oud 20-09-2012, 13:48
shinshen
shinshen is offline
Dag allen,

Ik moet voor mijn opleiding een onderzoeksverslag maken. Mijn onderwerp is singer-songwriter Bob Dylan en moet dit eigenlijk koppelen met het Chelsea hotel.

In de tijd dat hij hier verbleef zat hij op zijn creatieve hoogtepunt en hier wil ik dus ook mijn onderzoeksvraag aan binden.

(Dit onderzoek is niet alleen maar gebaseerd op informatie, maar ook op eigen inbreng; hoe kijk ik naar dit onderwerp).

Mijn onderzoeksvraag is nu:
Hoe geef ik op mijn manier de invloed van het Chelsea hotel op Dylan’s creatieve proces weer?

Nu is mijn vraag: Is deze onderzoeksvraag duidelijk? Hoe zou ik hem nog concreter kunnen formuleren? En wat zouden eventuele deelvragen kunnen zijn?

Alvast bedankt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-09-2012, 15:13
Verwijderd
Deze onderzoeksvraag is niet zo handig. Hoe geef ik het weer? Dan kun je antwoorden 'met een tekening' en dan hoef je (om de onderzoeksvraag te beantwoorden) die tekening niet eens erbij voegen. Houd die 'ik' uit de vraag.

Welke invloed had hotel op Dylan? / Hoe was het hotel van invloed op de creativiteit van Dylan?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Exacte vakken [NA] profielwerkstuk: zwaartekracht in het zonnestelsel
job159
2 04-09-2012 15:06
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 11:19
Algemene schoolzaken Wat is een profielwerkstuk?
Verwijderd
7 16-05-2002 08:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:34.