Oud 08-09-2017, 19:32
anoniemaf
Avatar van anoniemaf
anoniemaf is offline
hai

ik was op de basisschool 4 jaar bevriend met een jongen ik had toen een klas overgeslagen dus ik ging een jaartje eerder weg (wel 6/7/8 klassen dus al lang bij elkaar gezeten terwijl ik ietjes hoger zat) in de 1e nog 1 keertje met m afgesproken toen kneusde ik mijn schouder bij het voetballen (gleed uit in modder) toen met zn moeder naar de huisarts allemaal prima gegaan enzo. nu ben ik blijven zitten zit weer bij m in de klas nu 3 weken bezig hij heeft nog geen enkele keer wat gezegd tegen me terwijl ik wel gwn gesprek probeer te starten met hem. kwam er ook achter dat ie me had geblocked op insta al vrij lang schijnbaar vroeg of ie ervan wist hij zei: o zou kunnen

ik snap niet waarom hij zo doet, tis niet dat ik meer vrienden nodig heb in mn klas kan met bijna iedereen goed vinden maar is er misschien iets wat ik mis? ik heb na dat ongelukje niet echt meer met m gesproken maar ik vind t gewoon raar hij gedraagt zich alsof ik iets heel erg fout heb gedaan ofz


edit: Ik kan prima spellen en ik zit op VWO maar dit is mijn disguise
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-09-2017, 23:14
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Het is nog lastig voor ons om daar iets over te zeggen. Heb je echt geen idee waarom hij boos zou kunnen zijn?

Ik zou het gewoon even laten rusten en hem een beetje mijden. Dan na een tijdje weer een poging doen en hem eventueel confronteren en vragen waarom hij zo raar doet.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2017, 04:55
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Tsja, vriendschappen kunnen veranderen. Als hij zou lauw reageert op een vraag als "Heb je me geblokkeerd" dan zou ik persoonlijk niet te veel hoop meer houden. Het is natuurlijk heel jammer, maar er is weinig aan te doen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 09-09-2017, 11:37
anoniemaf
Avatar van anoniemaf
anoniemaf is offline
Citaat:
Tsja, vriendschappen kunnen veranderen. Als hij zou lauw reageert op een vraag als "Heb je me geblokkeerd" dan zou ik persoonlijk niet te veel hoop meer houden. Het is natuurlijk heel jammer, maar er is weinig aan te doen.
Tja het rare is we zitten nog in dezelfde vriendengroep dus het is een beetje awkward
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 00:28
Verhalen & Gedichten Een treinbrief ( beetje lang weer )
Verwijderd
14 15-09-2004 14:45
Verhalen & Gedichten Nog 2 columns uit de oude doos
Shitonya
4 23-03-2004 16:17
De Kantine Groot Moppentopic [1]
Negrotiator
82 16-01-2004 07:44
Muziek Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!!
OLD DIRTY BASTERD
24 25-07-2002 18:04
Huiswerkvragen: Exacte vakken Doping
juutje_17
8 06-04-2001 13:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:57.