Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-02-2003, 20:59
joopie
Avatar van joopie
joopie is offline
Ok, ik heb tieten, ben een man en ik wil er snel vanaf. Verder ben ik niet bijzonder dik, maar die tieten Mijn ouders betalen geen fitness en ik heb er geen geld voor.

Wat zijn, behalve minder zooi eten, goede oefeningen om thuis uit te voeren zodat ze zo snel mogelijk weggaan? (geen grapjes s.v.p. wat ik wil er serieus vanaf.)

EDIT: Sorry, ik ben hier nieuw, kan deze verplaatst worden naar 'lichaam en gezondheid?'
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 21:25
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Maak je geen zorgen, word geregeld.

(Dat verplaatsen dan he...)

Wel heel goed dat je het zelf al merkt, dat 'ie op L&G hoort.

Welkom op het forum!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 21:41
Dr. Oetker
Avatar van Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:

Wel heel goed dat je het zelf al merkt, dat 'ie op L&G hoort.


ga hardlopen of zwemmen, goedkope sporten
of ga werken en betaal daar je sport van.
__________________
De man die bakt
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 22:35
notbonefish
notbonefish is offline
minder soja eten.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 22:59
Verwijderd
Hoe oud ben je?

Het kan best zijn dat jongetjes in de puberteit last krijgen van 'tieten' () In die periode is je hormoonhuishouding gewoon nogal in de war en kunnen dat soort dingen gebeuren.

Als je al echt helemaal volgroeid (20+) bent, dan kun je misschien eens een afspraak maken met je huisarts.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 06:51
Evangelion
Avatar van Evangelion
Evangelion is offline
Ook gehad. Lose some weight.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 09:09
Verwijderd
LoL

Sorry Jouw 'tieten' zijn waarschijnlijk alleen maar vetophopingen en een gebrek aan spieren (vormgeving borstkas).

Dus, sporten lijkt me de beste oplossing. Ik zou zeggen begin eens met opdrukken en sit-ups. Eerst 10 per dag, en dat dan opbouwen tot 50 - 100 per dag. Wedden dat je er dan anders uitziet?

Suc6.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 09:16
Verwijderd
geef ze aan mij
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 10:30
Yolcu
Yolcu is offline
Goh die titel spreekt me echt ontzettend aan.. ook al ben ik een meisje

Maar tips heb ik niet echt.. naja eentje dan: neem een bijbaantje en betaal de fitness. Zo duur is dat ook weer niet..
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 13:57
Kronkeltje
Avatar van Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
geef ze aan mij
Zullen we delen??
__________________
xxx
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 15:03
DarkRaven
Avatar van DarkRaven
DarkRaven is offline
Tieten?

Vette tieten? (dus tieten waar alleen maar vet in zit)

Anders zou ik het niet weten, je kan je borstspieren trainen
Maar dan krijg je ook tieten (Gespierde tieten)
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 16:51
joopie
Avatar van joopie
joopie is offline
Citaat:
nare man schreef:
Hoe oud ben je?

Het kan best zijn dat jongetjes in de puberteit last krijgen van 'tieten' () In die periode is je hormoonhuishouding gewoon nogal in de war en kunnen dat soort dingen gebeuren.

Als je al echt helemaal volgroeid (20+) bent, dan kun je misschien eens een afspraak maken met je huisarts.
Ik ben 17...het zou kunnen, de schoolarts heeft dat ook weleens vertelt. Ze zi dat het vanzelf wegging maar ik denk toch dat ik gewoon wat meer in beweging moet komen.

[qoute]
Maar tips heb ik niet echt.. naja eentje dan: neem een bijbaantje en betaal de fitness. Zo duur is dat ook weer niet..
[/quote]

Mja, ik heb een bijbaantje en loop stage, voor mijn bijbaantje verdien ik net genoeg om uit te gaan, bioscoop enz. Mijn ouders hebben een tijdje fitness betaald maar ze vinden het toch te duur. Buskaart, kabelinternet, kleding...dat kost maandelijk sook heel wat.

Hardlopen...mja, vooral in deze tijd van het jaar heb ik daar eigenlijk helemaal geen zin in, helemaal niet als ik alleen moet want ik denk dat niemand van mijn vrienden daar wel zin in heeft. Jullie denken natuurlijk: "geen zin in? Wat een lamzak!" Ok wel een beetje gelijk maar ik denk ook dat hardlopen geen snel resultaat boekt.

Over die push- en situps...ik ga vanavond maar weer eens beginnen. Heb dit al vaker gedaan maar na 2 a 3 weken uiteindelijk weer gestopt. Mijn doorzettingsvermogen in die dingen is ook niet wat het zijn moet. Maar daar ga ik toch maar eens aan werken.

Verdere tips zijn welkom
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 17:37
Verwijderd
opdrukken moet er goed voor zijn
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 19:26
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Heb je niet 'gewoon' last van gynaecomastia? (=Borstgroei bij jongens). Hoewel dat op je zeventiende vrij laat is, maar ik kan me voorstellen dat het zou kunnen. Als dat het is dan kan je er namelijk weinig aan doen. Tis dan gewoon een een kwestie van je hormoonhuishouding, je hebt een teveel aan vrouwelijk hormoon (oestrogeen/progestron). Het enige wat je in dat geval kan doen is wachten. Gynaecomastia gaat over het algemeen binnen een paar maanden tot een jaar over.
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 20:37
Ilsje
Avatar van Ilsje
Ilsje is offline
Je hoeft niet perse naar de sportschool. Gewoon thuis oefeningen doen kan ook... Misschien dat je nog een groeispurt krijgt en dat je dan wat dunner wordt en dus je "borsten" kwijt raakt.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 20:57
Koning
Avatar van Koning
Koning is offline
jah heb ook tiete.. bestwel kut.. durf ook niet naar gym enzo
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 00:22
Leemer
Leemer is offline
k
ik doe fitness, hier een mannier om je borstkas te trainen, (op een goed kope manier), zodat je in jouw geval misschien wat vet wegwerkt. Koop bij de v&d ofzoiets gewichtjes(dumpels), het beste van die dingen waar je meer / minder gewicht aan kan hangen...
en ga op bed liggen en duw de gewicchten omhoog (kan ook met een halter) het beste is dat je op een bank gaat liggen zonder rugleuning zodat je je elebogen zo laag mogelijk kan laten zakken. begin met niet teveel gewicht ( ook niet te weinig het moet wel branden )
succes...

ps. gewichtjes zijn goed voor het trainen van bijna al je spieren duz das ook mooi meegenomen...
__________________
"life is an animal, try to tame it"
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 09:56
Verwijderd
Citaat:
joopie schreef:
Over die push- en situps...ik ga vanavond maar weer eens beginnen. Heb dit al vaker gedaan maar na 2 a 3 weken uiteindelijk weer gestopt. Mijn doorzettingsvermogen in die dingen is ook niet wat het zijn moet. Maar daar ga ik toch maar eens aan werken.
Kun je niet samen met iemand trainen?

Vroeger deed ik er elke avond 100. Maarjah, toen was ik meestal gefrustreerd van het werk enzo, dus kon ik het er lekker uitlaten

De laatste tijd ben ik niet meer zo agressief en verspannen, waardoor de behoefte minder is geworden. Al ga ik binnenkort ook weer harder trainen, al is het nu alleen om in vorm te komen.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 18:52
joopie
Avatar van joopie
joopie is offline
Citaat:
martijn1985 schreef:
Heb je niet 'gewoon' last van gynaecomastia? (=Borstgroei bij jongens). Hoewel dat op je zeventiende vrij laat is, maar ik kan me voorstellen dat het zou kunnen. Als dat het is dan kan je er namelijk weinig aan doen. Tis dan gewoon een een kwestie van je hormoonhuishouding, je hebt een teveel aan vrouwelijk hormoon (oestrogeen/progestron). Het enige wat je in dat geval kan doen is wachten. Gynaecomastia gaat over het algemeen binnen een paar maanden tot een jaar over.
Ik heb het vanaf mijn 13e eigenlijk al, ik was toen ook een stuk dikker dus ik dacht altijd dat het daaraan lag. Nu ben ik niet echt dik meer maar die borsten zijn er nog wel, wel wat minder...maar toch. Er is wel een kans dat het gynaecomastia is. Dat geeft me geen goed gevoel, zo kan ik er zelf niets aan veranderen (toch?) en weet ik ook niet hoe lang het nog gaat duren

Ik hoop trouwens dat niet iedereen hier denkt dat ik borsten heb zoals de meeste vrouwen, dat is natuurlijk niet zo (Joopie denkt aan fight club ) Maar het zijn gewoon wat kleine ophopingen van vet, die een beetje opvallen in een t-shirt. Ik zou er graag voor de zomer vanaf zijn. Ik ga iig sporten de komende tijd, als er over een half jaar nog niets veranderd is zal het wel gynaecomastia zijn, en dan kan ik alleen maar hopen dat het zo snel mogelijk over gaat.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 19:24
KrizzZzZZzzjE :P
Avatar van KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
van opdrukke krijg je wel borstspiere, en dan wordt ut in ieder geval wel steviger (en mannelijker)
maar dan moet je dat wel blijven doen, want als je die spieren later weer verwarrloost krijg je nog meer tiet.
ik denk dat een kombienatie van alles wat al gezegd is , het beste is.
beter eten, en veel beweging en opdrukken
__________________
Estilapo coge la dretticos !!
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 20:21
Big Brother
Avatar van Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:
martijn1985 schreef:
Heb je niet 'gewoon' last van gynaecomastia? (=Borstgroei bij jongens). Hoewel dat op je zeventiende vrij laat is, maar ik kan me voorstellen dat het zou kunnen. Als dat het is dan kan je er namelijk weinig aan doen. Tis dan gewoon een een kwestie van je hormoonhuishouding, je hebt een teveel aan vrouwelijk hormoon (oestrogeen/progestron). Het enige wat je in dat geval kan doen is wachten. Gynaecomastia gaat over het algemeen binnen een paar maanden tot een jaar over.
in de pubertijd wordt bij ELKE jongen in ieder geval 1 tiet wat groter dan de andere, bij sommige jongens allebei
dat is inderdaad gynaecomastie
na je pubertijd moet het vanzelf weggaan, maar al gebeurd dat niet dan worden het harde schijfjes en kunnen ze bij druk ook pijn gaan doen
vooral bij mensen die trainen of fitnessen gebeurd het vaak dat het niet weg wilt gaan
een ingreep in het ziekenhuis is dan genoeg (dagopname) en ze halen dan je complete klier uit je tiet (lekker strakke borstkas!!! )
dat heb ik dus ook gehad en het was even opereren en voila een paar dagen later al geen last meer van

al is het echt vet wat er zit, dan moet je het gewoon trainen met borstoefeningen
dumbells pakken, je armen voor je uit stekken en dan opzij bewegen
dan gewoon 3 setjes van 20 elke dag een paar keer en het moet wel snel gaan (borstspieren gaan over het algemeen wel redleijk snel)
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 20:26
Imke_BF
Avatar van Imke_BF
Imke_BF is offline
Het is best vervelend als je zelf niet tevreden bent met je lichaam... Je wordt er onzeker van en voelt je er niet fijn over maar eens komt iemand erachter hoe speciaal je bent.. Want iedereen is speciaal en mooi hoe je er ook uitziet
Ik ben in een erg liefdevolle bui
IK HOU VAN JULLIE
__________________
Beter in je mond dan in je kont toch!
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 13:09
Tulpje6
Avatar van Tulpje6
Tulpje6 is offline
In ieder geval zeker geen bier gaan drinken want als je daar als man veel van drinkt dan kun je ook 'borsten'gaan ontwikkelen...voorbeelden genoeg in je omgeving denk ik...
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 13:10
Tulpje6
Avatar van Tulpje6
Tulpje6 is offline
kleine aanpassing: ik bedoel dus eigenlijk ook gewoon alcohol in het algemeen, niet alleen bier.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 20:55
zomer_oud
zomer_oud is offline
Citaat:
******** schreef:
LoL

Sorry Jouw 'tieten' zijn waarschijnlijk alleen maar vetophopingen en een gebrek aan spieren (vormgeving borstkas).

Dus, sporten lijkt me de beste oplossing. Ik zou zeggen begin eens met opdrukken en sit-ups. Eerst 10 per dag, en dat dan opbouwen tot 50 - 100 per dag. Wedden dat je er dan anders uitziet?

Suc6.

Hmm. zit best wat in hoor, maar bij mij is juist een beetje het omgekeerde gebeurt, ik ben sinds 3 mnd, elke dag 4x 50/60 gaan opdrukken omdat ik bang was dat ik na mijn winterstop ik geen spiereren meer over zou houden(ik zit in een roeiteam sinds de zomer) maar nu heb ik daar juist eigenlijk een soortje van tieten aan over gehouden, geen grammetje vet hoor maar of ik er nou echt zo blij mee ben dat weet ik nou nog net niet.

Dus ik heb ook maar meteen een vraagje, wat moet ik doen om wel mijn kracht te behouden maar om wel mijn "tieten" weg te krijgen?
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 07:01
zomer_oud
zomer_oud is offline
niemand enig id?
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:35.