Oud 08-08-2021, 23:38
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Gefeliciteerd!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-08-2021, 11:34
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Oeeeh nice macraa, gefeliciteerd!

Had je nog iets speciaals erbij geregeld?
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2021, 16:10
Verwijderd
Gefeliciteerd Macrador! Het hele forum komt op de bruiloft!
Met citaat reageren
Oud 09-08-2021, 16:26
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Gefeliciteerd Macrador! Het hele forum komt op de bruiloft!
Gelukkig is dat niet zo veel
Met citaat reageren
Oud 09-08-2021, 17:51
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Gefeliciteerd!
Met citaat reageren
Oud 09-08-2021, 19:08
Verwijderd
He Macra wat gaaf! Gefeliciteerd! Compleet met rozenblaadjes en strijkkwartet?
Met citaat reageren
Oud 09-08-2021, 19:18
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Het was niet heel speciaal, maar toch wat sneaky.
Ik had tickets om de Sint-Romboutstoren in Mechelen te beklimmen en de skyline te bezichtigen. Haar beste vriendinnen had ik ingeschakeld om met een spandoek met "Lolo wil je ...?" beneden te staan op de Grote markt.
Dus toen we eindelijk boven waren (na bijna te laat te zijn door haar badkamermomentje en file in Brussel ) gaf ik haar een verrekijker om een beetje rond te turen. Op een bepaald moment zag ik ze het open klappen zei ik: "Kijk daar eens. Kan je het lezen? Lees het eens hardop voor."
Daarna vroeg ik het dus na een kort speechje.

Daarna op restaurant met de hoop.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 09-08-2021, 19:23
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Aaawww, wat romantisch! Gefeliciteerd!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 09-08-2021, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Het was niet heel speciaal, maar toch wat sneaky.
Ik had tickets om de Sint-Romboutstoren in Mechelen te beklimmen en de skyline te bezichtigen. Haar beste vriendinnen had ik ingeschakeld om met een spandoek met "Lolo wil je ...?" beneden te staan op de Grote markt.
Dus toen we eindelijk boven waren (na bijna te laat te zijn door haar badkamermomentje en file in Brussel ) gaf ik haar een verrekijker om een beetje rond te turen. Op een bepaald moment zag ik ze het open klappen zei ik: "Kijk daar eens. Kan je het lezen? Lees het eens hardop voor."
Daarna vroeg ik het dus na een kort speechje.

Daarna op restaurant met de hoop.


Zo mooi dat ik er een beetje monogaam van word.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2021, 20:43
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ahw dat is wel echt tof! Gefeliciteerd
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 09-08-2021, 21:18
neardo
neardo is offline
Gefeliciteerd! En wat een schattig aanzoek.
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Met citaat reageren
Oud 10-08-2021, 09:37
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Het was niet heel speciaal, maar toch wat sneaky.
Ik had tickets om de Sint-Romboutstoren in Mechelen te beklimmen en de skyline te bezichtigen. Haar beste vriendinnen had ik ingeschakeld om met een spandoek met "Lolo wil je ...?" beneden te staan op de Grote markt.
Dus toen we eindelijk boven waren (na bijna te laat te zijn door haar badkamermomentje en file in Brussel ) gaf ik haar een verrekijker om een beetje rond te turen. Op een bepaald moment zag ik ze het open klappen zei ik: "Kijk daar eens. Kan je het lezen? Lees het eens hardop voor."
Daarna vroeg ik het dus na een kort speechje.

Daarna op restaurant met de hoop.
Nou vind het toch best speciaal. Je hebt er in ieder geval moeite voor gedaan!
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2021, 19:08
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Ze heeft ja gezegd
Gefeliciteerd!
__________________
Lophophanes cristatus
Met citaat reageren
Oud 09-03-2022, 10:47
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ik heb heel misschien een nieuwe crush
Ik ken haar nog niet lang, dus ik wil eerst het nog even aankijken

MAAR OMG WAT IS ZE KNAP
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2022, 19:29
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Ik heb heel misschien een nieuwe crush
Ik ken haar nog niet lang, dus ik wil eerst het nog even aankijken

MAAR OMG WAT IS ZE KNAP
Ai, de knapsten zijn meestal zo rot als wat.
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 09-03-2022, 20:36
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Gelukkig vroeg ik niet om jouw mening
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2022, 20:54
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Shots fired hier
Met citaat reageren
Oud 09-03-2022, 22:58
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Gelukkig vroeg ik niet om jouw mening
High five Jaapie
Met citaat reageren
Oud 10-03-2022, 09:06
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Jeetje pr0x, hebben zie helemaal geen respect voor ouderen hier?
Met citaat reageren
Oud 06-04-2022, 00:22
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Ik heb heel misschien een nieuwe crush
Ik ken haar nog niet lang, dus ik wil eerst het nog even aankijken

MAAR OMG WAT IS ZE KNAP
Na een paar weken ben ik nog steeds niet helemaal zeker of ik er wat mee wil doen, maar mijn gevoelens voor haar zijn nog steeds aanwezig
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2022, 09:23
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Citaat:
Na een paar weken ben ik nog steeds niet helemaal zeker of ik er wat mee wil doen, maar mijn gevoelens voor haar zijn nog steeds aanwezig
Bosje bloemen geven.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2022, 17:30
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
omg die bloem is geweldig
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2022, 10:47
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Citaat:
omg die bloem is geweldig
Is toch romantiek, een fallisch bosje
Met citaat reageren
Oud 07-04-2022, 11:45
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
En ook meteen een helder teken
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2022, 14:08
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Precies en daarom ben ik inmiddels al bijna 8,5 jaar getrouwd.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2022, 14:32
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ik ben erachter gekomen dat mijn beste vriend wat heeft gekregen met m'n ex.

Aan de ene kant vind ik het een bizarre naaistreek van allebei

En aan de andere kant vind ik ook dat ik er geen mening over mag hebben omdat ik niet hun geluk in de weg wil zitten, specifieker het geluk van mijn vriend.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2022, 15:30
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Citaat:
Ik ben erachter gekomen dat mijn beste vriend wat heeft gekregen met m'n ex.

Aan de ene kant vind ik het een bizarre naaistreek van allebei

En aan de andere kant vind ik ook dat ik er geen mening over mag hebben omdat ik niet hun geluk in de weg wil zitten, specifieker het geluk van mijn vriend.
Wil jij een liefdesrelatie met haar? Wil je een liefdesrelatie met hem?
Als het antwoord op beide vragen "nee" is, dan zou dat op zich voldoende moeten zijn.

Of haat je je ex nu zo dat het je je beste vriend gaat kosten?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2022, 16:03
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Antwoord op beide vragen is nee.

Het ligt ook iets lastiger. Mijn ex en ik kwam aan het eind van onze relatie in november. Sinds die tijd heb ik om de zoveel tijd een bericht gehad van mijn ex over dat ik haar zou hebben bedrogen, dat ik haar vertrouwen heb beschaamd, dat soort dingen. We hebben daar meerdere gesprekken over gevoerd en alles was uitgepraat, heb ik meerdere keren naar gevraagd. Ze bleef alleen doorgaan met die berichten, die werd ik op een gegeven moment best wel zat.

Uiteindelijk is er een meetup gekomen (omdat mijn ex ook in de vriendengroep zat) met mijn beste vriend en nog wat anderen. Ik was ook uitgenodigd, maar ben niet gegaan omdat ik geen zin had om daar ruzie te hebben met mijn ex. Blijkbaar is ze toen gaan stoken over mij door allemaal roddels en leugens over mij te verspreiden.

Het ding met name is, als ik ruzie met iemand heb, vind ik dat het gaat tussen mij en die persoon. Dus een 1v1 situatie. Door te gaan stoken en mensen tegen me op te zetten, is dat 1v4 geworden. Alleen wil ik niet naar die mensen toe gaan om mezelf te verdedigen of terug te stoken, want het enige wat je daarmee bereikt is dat andere vriendschappen gesloopt worden.

Mijn probleem nu met name is dat ze nu wat heeft gekregen met mijn beste vriend, en ik dus niet kan uitsluiten dat ik meer zwartgemaakt word. En ik wil niet in hun relatie gaan stoken, maar de kans bestaat daardoor dus dat hij het gaat geloven, met name omdat ik mezelf niet verdedig.

Voor zover ik weet was er ook een ongeschreven regel over dat vrienden niet met elkaars exen daten. Ik begin wel te snappen waarom die regel er is
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2022, 19:31
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Citaat:
Antwoord op beide vragen is nee.

Het ligt ook iets lastiger. Mijn ex en ik kwam aan het eind van onze relatie in november. Sinds die tijd heb ik om de zoveel tijd een bericht gehad van mijn ex over dat ik haar zou hebben bedrogen, dat ik haar vertrouwen heb beschaamd, dat soort dingen. We hebben daar meerdere gesprekken over gevoerd en alles was uitgepraat, heb ik meerdere keren naar gevraagd. Ze bleef alleen doorgaan met die berichten, die werd ik op een gegeven moment best wel zat.

Uiteindelijk is er een meetup gekomen (omdat mijn ex ook in de vriendengroep zat) met mijn beste vriend en nog wat anderen. Ik was ook uitgenodigd, maar ben niet gegaan omdat ik geen zin had om daar ruzie te hebben met mijn ex. Blijkbaar is ze toen gaan stoken over mij door allemaal roddels en leugens over mij te verspreiden.

Het ding met name is, als ik ruzie met iemand heb, vind ik dat het gaat tussen mij en die persoon. Dus een 1v1 situatie. Door te gaan stoken en mensen tegen me op te zetten, is dat 1v4 geworden. Alleen wil ik niet naar die mensen toe gaan om mezelf te verdedigen of terug te stoken, want het enige wat je daarmee bereikt is dat andere vriendschappen gesloopt worden.

Mijn probleem nu met name is dat ze nu wat heeft gekregen met mijn beste vriend, en ik dus niet kan uitsluiten dat ik meer zwartgemaakt word. En ik wil niet in hun relatie gaan stoken, maar de kans bestaat daardoor dus dat hij het gaat geloven, met name omdat ik mezelf niet verdedig.

Voor zover ik weet was er ook een ongeschreven regel over dat vrienden niet met elkaars exen daten. Ik begin wel te snappen waarom die regel er is
Ongeschreven regel, schmongeschreven schmegel. We zijn allemaal beestjes met dierlijke behoeftes en gevoelens. Het kan dus zomaar gebeuren dat een vriend een tunnelbuddy wordt.
Niemand kan vooraf bedenken of iets binnen zo'n vriendengroep wel of niet gaat werken. Soms loopt het leuk a la Friends, maar er staan ook tig deprimerende series over relaties in dat soort situaties op Netflix. Maar daar hebben jullie zelf een hand in, hoe dat loopt en afloopt.
Volgens mij moet je juist wel bij dat soort groepsgesprekken zijn, een verhaal heeft immers meer kanten. Ik snap wel dat je geen trek hebt in verdedigen, maar nu heb je haar gewoon vrij spel gegeven.
Jij vindt dat het iets 1v1 is, maar "wat je vindt moet je naar de politie brengen". Je weet niet of de rest er ook zo over denkt.
Dan is het hopen dat je vrienden, en zeker je beste vriend, slim genoeg zijn om er enigszins doorheen te prikken. Als jij je niet "verdedigt", dan heb je de schijn tegen + je lijkt ook niet echt moeite te doen om te zorgen dat ze jouw vrienden blijven.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2022, 00:55
HFSH
Avatar van HFSH
HFSH is offline
"Unwritten rules aren't worth the paper they're written on."
__________________
"We shall dive down through black abysses…
and in that lair of the Deep Ones we shall dwell amidst wonder and glory forever."
Met citaat reageren
Oud 14-05-2022, 00:57
HFSH
Avatar van HFSH
HFSH is offline
Citaat:
"wat je vindt moet je naar de politie brengen".
Naar de Gemeente, tegenwoordig. Politie doet al een tijdje niet meer aan gevonden voorwerpen.
__________________
"We shall dive down through black abysses…
and in that lair of the Deep Ones we shall dwell amidst wonder and glory forever."
Met citaat reageren
Oud 14-05-2022, 12:32
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Ongeschreven regel, schmongeschreven schmegel. We zijn allemaal beestjes met dierlijke behoeftes en gevoelens. Het kan dus zomaar gebeuren dat een vriend een tunnelbuddy wordt.
Niemand kan vooraf bedenken of iets binnen zo'n vriendengroep wel of niet gaat werken. Soms loopt het leuk a la Friends, maar er staan ook tig deprimerende series over relaties in dat soort situaties op Netflix. Maar daar hebben jullie zelf een hand in, hoe dat loopt en afloopt.
Volgens mij moet je juist wel bij dat soort groepsgesprekken zijn, een verhaal heeft immers meer kanten. Ik snap wel dat je geen trek hebt in verdedigen, maar nu heb je haar gewoon vrij spel gegeven.
Jij vindt dat het iets 1v1 is, maar "wat je vindt moet je naar de politie brengen". Je weet niet of de rest er ook zo over denkt.
Dan is het hopen dat je vrienden, en zeker je beste vriend, slim genoeg zijn om er enigszins doorheen te prikken. Als jij je niet "verdedigt", dan heb je de schijn tegen + je lijkt ook niet echt moeite te doen om te zorgen dat ze jouw vrienden blijven.
De meetup was meer bedoeld als gezellige ontmoeting, niet als een vergadering of groepsgesprek. Het was van hey wie heeft zin om ff te komen hangen? Daar reageerde mijn ex al snel met ja op, daarom besloot ik er niet naartoe te gaan. Ik had geen idee dat dit zou gebeuren.

Je hebt wel een punt met dat ik haar vrij spel heb gegeven. Ik heb intussen wel iets bedacht om mezelf te verdedigen. Ik heb een youtube video geüpload met mijn kant van het verhaal. Die ochtend na die meetup heb ik namelijk een pagina lange DM van haar gekregen over wat ze allemaal kut vond, een hele rits aan beledigingen erbij. Ik heb daarop gereageerd, met daarbij dus wat niet waar is wat ze zei. Ik heb daarbij geen nieuwe aanvallen of iets gelanceerd, afgezien van dat ik zei dat ik het kut vond dat ze mijn vrienden tegen me opzet. Ik heb die link verspreid naar de mensen die wel bij de meetup waren, afgezien van mijn ex. Die heb ik na dat bericht geblokkeerd omdat ik het wel zat was.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2022, 14:32
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Tja, hard gezegd: het hoe en waarom is leuk voor de geschiedenisboeken.
Goed dat je voor de vrienden vecht die je wil behouden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:39.