Oud 23-05-2002, 22:19
Piccola
Piccola is offline
Wanneer vinden jullie je vriend[in] het mooist??
Ik kom net bij mijn vriend vandaan. We hebben weer eens bonje gehad dus ik natuurlijk weer janken... Nu is alles gelukkig wel weer goed! Maar hij zei daarna dat ie me altijd ontzettend mooi vindt als ik gehuild heb... Hij vindt mij het mooist als ik gehuild heb, na de seks en als ik net wakker ben. Ik snap dit voor geen meter, maar goed. Toch leuk!

Wanneer vindt jij je vriend[in] echt super mooi? Op wat voor moment ofzo? Natuurlijk altijd... Maar dat bedoel ik nu niet!

Ik vind mijn vriend altijd heel erg mooi als hij over films of hardcore praat! Hij is van die 2 dingen gewoon heel erg gek en als ie er dan over praat krijgt een heel lief glimlachje en er gebeurd iets in zijn ogen.. Een twinkeling! Sterretjes... En natuurlijk na de seks, maar dan is alles mooi.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-05-2002, 22:25
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Hmm, kweeniej. Hij kijkt me soms aan mn zo'n verliefde blik in zijn ogen (meestal dus ) en da's zooooooow mooj!
*smelt*
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 22:27
kHebTrekInWatLekkers
Avatar van kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Citaat:
Piccola schreef:
Wanneer vinden jullie je vriend[in] het mooist??
Ik kom net bij mijn vriend vandaan. We hebben weer eens bonje gehad dus ik natuurlijk weer janken... Nu is alles gelukkig wel weer goed! Maar hij zei daarna dat ie me altijd ontzettend mooi vindt als ik gehuild heb... Hij vindt mij het mooist als ik gehuild heb, na de seks en als ik net wakker ben. Ik snap dit voor geen meter, maar goed. Toch leuk!

Wanneer vindt jij je vriend[in] echt super mooi? Op wat voor moment ofzo? Natuurlijk altijd... Maar dat bedoel ik nu niet!

Ik vind mijn vriend altijd heel erg mooi als hij over films of hardcore praat! Hij is van die 2 dingen gewoon heel erg gek en als ie er dan over praat krijgt een heel lief glimlachje en er gebeurd iets in zijn ogen.. Een twinkeling! Sterretjes... En natuurlijk na de seks, maar dan is alles mooi.

Misschien wat rustiger aan doen met de make-up?
__________________
Ik heb trek in wat lekkers
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 22:28
xxx_anouk_xxx
Avatar van xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
Als hij net onder de douche vandaan komt.. als hij gitaar speelt en als ie net zn haar heeft gedaan, en het zo lekker nog nat is..

Kus
__________________
Ik weet, hoe onvoorstelbaar wreed je verscheurd wordt, als liefde wordt gescheiden door zee
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 22:34
Angeloes
Avatar van Angeloes
Angeloes is offline
Wanneer hij druk bezig is met school/ huiswerk etc, achter zijn pctje, in volle concenteratie, of dat die rustig, chill met peukje op de bank zit en zijn haar voor zijn gezicht valt...

als je meezingt/rapt met 2pac, ach dat is zo jammie, sexy etc..

kusje voor mousje, loes
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 22:35
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef:
Misschien wat rustiger aan doen met de make-up?
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 22:35
Thutshui
Avatar van Thutshui
Thutshui is offline
Als we net onder de doesj vandaan komen ziet ze d'r heel mooi uit
__________________
[ http://www.cu2.nl/Thutshui ] - [*Having A Major Crush On Hukkie*]
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 22:35
Squall
Avatar van Squall
Squall is offline
deze topic is weer typisch zo´n topic voor piccola. waarom moet jij je altijd zo aanstellen get a life and change your name because piccolo is much better.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 22:37
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Squall schreef:
deze topic is weer typisch zo´n topic voor piccola. waarom moet jij je altijd zo aanstellen get a life and change your name because piccolo is much better.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 22:37
-Meisje-
Avatar van -Meisje-
-Meisje- is offline
Mijne vind me ook mooi als ik gehuild heb
Kvind hem ook wel mooi als ie huilt, maar IK zie er echt erg uit
Ik vind hem het mooist als ie uit de douche komt, of als hij lacht... Zo'n mooie glimlach dat die heeft...!!! Of als ie mooi gebruind is van de zon..
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 22:40
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Squall schreef:
deze topic is weer typisch zo´n topic voor piccola. waarom moet jij je altijd zo aanstellen get a life and change your name because piccolo is much better.
Hoe triest... Piccola heeft geen ene f*ck met dat Dragonball van je te maken. En al zou het? Nou en! En ja, ik stel me heerlijk aan. Als je me zo irritant vindt open dit topic dan niet en negeer me lekker ofzo!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 22:41
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
-Meisje- schreef:
Mijne vind me ook mooi als ik gehuild heb
Kvind hem ook wel mooi als ie huilt, maar IK zie er echt erg uit
jah precies! Ik heb dan dikke ogen en rooie wangen enzo.. Niet bepaald mooi lijkt mij!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 22:53
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Als hij net wakker is... oh zo ultiem schattig, van die rooie wangetjes en zn haar helemaal door de war, zo'n lekker duf koppie
En als hij ergens geconcentreerd mee bezig is, aan het tekenen of zo (houdt zich veel bezig met ontwerpen), zo'n mooie ernstige uitdrukking op zn gezicht
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 15:20
Mindfields
Mindfields is offline
Als ie gitaar speelt en zijn haar over zijn ogen valt
Als hij net klaar gekomen is
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 15:43
my baby
Avatar van my baby
my baby is offline
als ie net onder de douche vandaan komt en zich net heeft aangekleed.

en soms zomaar opeens dat ik denk van WOW!

kus my baby
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 15:59
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
mijn vriend kan me zo verliefd aankijken en dan voel k me ook echt gelukkig en als we op stap zijn ziet ie dr anders uit in mijn ogen kweetniet wrom mar dan is ie ook EXTRA lekker!!!
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 16:10
~*InDo SHorTy*~
Avatar van ~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
Citaat:
Signy schreef:
Hmm, kweeniej. Hij kijkt me soms aan mn zo'n verliefde blik in zijn ogen (meestal dus ) en da's zooooooow mooj!
*smelt*
jaah vind ik ook.. de manier waarop hij naar me glimlacht en de manier waarop hij naar me kijkt, hoe hij me aanraakt, hoe hij me van die lieve zachte kusjes geeft..

ennuh jaah ook net na de sex heh.. ziet ie er zo moe uit kijkt nog beetje horny uit z'n ogen enzo ghihi heel mooi
__________________
Wanneer je de grootste fout ooit maakt, komt er toch weer iets goeds uit..
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 16:32
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
hmm mn vriend vindt mij ook het mooist als ik gehuild heb.. en in t licht van mn groene lichtslang??

ik vind hem meestal t mooist bij een concertje, gewoon blij en vrolijk, en dat licht geeft miskien ook wel wat effect..
__________________
I'm in the forest
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-05-2002, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Piccola schreef:
Wanneer vinden jullie je vriend[in] het mooist??
Ik kom net bij mijn vriend vandaan. We hebben weer eens bonje gehad dus ik natuurlijk weer janken... Nu is alles gelukkig wel weer goed! Maar hij zei daarna dat ie me altijd ontzettend mooi vindt als ik gehuild heb... Hij vindt mij het mooist als ik gehuild heb, na de seks en als ik net wakker ben. Ik snap dit voor geen meter, maar goed. Toch leuk!

Hey, dat vind mijn vriend ook van mij. Na de seks heb ik altijd van die blosjes en zie ik dr heel 'wild' uit zeg maar en dat vind ie heel mooi, en als ik slaap vind ie me heel mooi want dan zie ik dr heel lief uit. En idd als ik huil, zegt ie altijd: ja, ik vind het zo stom nu te zeggen maar je bent zo mooi nu! en dat soort dingen..

Maar goed, ik vind hem echt heel erg mooi als ie aan het optreden is, dan heeft ie zn haar los, gaat ie helemaal uit zn dak op het podium en jah, klinkt stom, maar ik vind dat ie dan in een hele mooie houding staat met zn gitaar enzow, maar dus eigenlijk zoiezo als ie gitaar speelt, maar vooral tijdens optreden omdat dan zn haar ook los is. En dus ook met los haar, en tijdens de sex ook, als ie zeg maar zo'n beetje overeind zit enzow.. En als ie bloost
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 20:25
Verwijderd
Ik vond hem altijd mooi als ie sliep, of half wakker was
En na de seks, nee vooral tijdens de seks; Die fantastische geile lieve oogjes.. *zwijmel* Van die heerlijke donkerbruine ogen, die normaal heel groot zijn en tijdens seks zo heerlijk klein en glazig.. Zodat je goed kan zien dat het verstand op 0 staat

Maja.. euh verder.. eigenlijk altijd wel
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 20:38
Verwijderd
Ik vond hem het mooist als ie vrolijk was en goed uitgerust en als hij dan een hele brede glimlach had van "geluk", zoals hij zelf zei.
En als hij een wit overhemd aanhad, dat stond hem goed en als ie zich dan een halve week niet had geschoren
Damnz, das echt leuk die stoppeltjes

Maargoed, zwijmelen doe ik liever niet meer over hem
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 20:44
chillagirl13
Avatar van chillagirl13
chillagirl13 is offline
ik vond mijn vriend heel erg mooi als het regende en als hij helemaal druipnat binnen kwam ..die glans in zijn ogen zucht
__________________
his b*tch bites only when she is hungry
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 20:46
kipfilet
kipfilet is offline
Als hij op zo'n bepaalde manier ligt, op z'n rug en dan ligt 'ie met z'n hoofd op z'n handen uhm ik weet niet hoe ik het moet omschrijven. Is meestal na de seks. Dan genieten we allebei nog zo lekker na en hij heeft dan zo'n geweldig lieve blik in z'n ogen.
Ik vind 'm ook mooi als we elkaar zien op momenten dat we het niet hadden verwacht. Dan verschijnt er zo'n lach en dat is zó lief!
__________________
Ben weer vrijgezehehel!
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 20:48
Squall
Avatar van Squall
Squall is offline
deze topic slaat echt nergens op STFU ALL!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 20:57
spinningduck
Avatar van spinningduck
spinningduck is offline
Eigenlijk vind ik mijn vriend altijd mooi, maar vooral als hij zich net heeft ingespannen, rode wangetjes, klef lichaam, enz...
__________________
gekkenhuis
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-05-2002, 22:13
highlight
Avatar van highlight
highlight is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef:
en als we op stap zijn ziet ie dr anders uit in mijn ogen kweetniet wrom mar dan is ie ook EXTRA lekker!!!
vind ik ook ja!
__________________
|| ==-- Met mijn gedachten ergens anders, ben ik altijd overal --== ||
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 22:21
Verwijderd
- Als hij geniet (ja, tijdens sex).
- Als hij een mooie polo aan heeft en helemaal zn best heeft gedaan er goed uit te zien.
- Als hij net wakker wordt (dan kijkt ie zo van: "Waar ben ik? Hey, jij hier?" )
- Als hij op een bepaalde manier ligt (naakt of alleen een handdoek om zn middel) en zijn armen zijn dan zo mooi!!! Dan kijk ik echt zo: " is dat mijn vriend? Ja? Chill!!! )
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 23:09
PiNoW
Avatar van PiNoW
PiNoW is offline
irisje zegt: als hij geniet ergens van
als hij slaapt of net wakker is
als hij lacht

nik zegt: als ze onder de douche uit komt
of als ze bijna gaat slapen met zown tevreden gezichtje
__________________
RIELEKST!
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 23:14
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Ik vond hem het mooist als ie vrolijk was en goed uitgerust en als hij dan een hele brede glimlach had van "geluk", zoals hij zelf zei.
En als hij een wit overhemd aanhad, dat stond hem goed en als ie zich dan een halve week niet had geschoren
Damnz, das echt leuk die stoppeltjes


Jaaaah Stoppeltjes zijn echt super.. Maja dan ging ie zich altijd scheren, juist op het moment dat het zo mooi was
Wit overhemd, en dan wel open!!! Lekker

Citaat:
Maargoed, zwijmelen doe ik liever niet meer over hem
*shares the same thought*
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 00:00
Verwijderd
Hmz, ik vond toen ik, in een ver verleden, nog eens verliefd was, die persoon altijd leuk, maar vooral als hij lachte Helemaal als het naar mij was...
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 00:43
Verwijderd
als ik naar dr toe ga en ze me op staat te wachten bij de halte,
als ze naast me ligt te slapen, of als ze bij me ligt ofsow op de bank, zo lief echt..als ze danst.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 08:58
Gurly'z
Avatar van Gurly'z
Gurly'z is offline
als die vrolijk is, want dan lacht die sow lief!!
__________________
=> Love Blond's Or Die <=
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 09:55
Saralalalalalalala
Saralalalalalalala is offline
Wanneer hij trots naar mij kijkt, zo van: 'wat ben ik toch blij met jou '
__________________
** Joho Soho, doe relaxed, dan komt het vanzelf **
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Mooi zijn en mooi voelen, afstuderen
mandyvh
4 05-05-2016 10:28
Lifestyle Welk fotomodel vind jij erg mooi?
Verwijderd
25 05-07-2009 16:30
ARTistiek Over smaak valt niet te twisten..mooi of lelijk?
woezel
16 19-02-2006 11:31
Lichaam & Gezondheid het niet bijster grote wat vind ik mooi aan mezelf tropic
the_conquer
34 26-02-2002 17:32
Lichaam & Gezondheid "wie mooi wil zijn, moet pijn lijden"
Verwijderd
14 21-02-2002 15:38
Verhalen & Gedichten zo mooi
ekki
19 06-12-2001 20:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:32.