Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-07-2002, 12:38
DigitalStorm
DigitalStorm is offline
Wat jij? Ik weet het niet. Ik denk dat op zich bij jongens dit wel het geval is, omdat ze ook echt gemaakt zijn om vaker aan hun geslachtsdeel te zitten dan meisjes.
__________________
Forbidden fruit always tastes sweeter
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 12:41
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
ik snap je vraag niet
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 13:06
Rerisen Phoenix
Avatar van Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
nee - masturbatie komt voor bij slimmere diersoorten die het verband hebben weten te leggen tussen handmatige seksuele stimulatie en plezier.
En dan wordt het gedaan omdat het leuk is en bevredigd.

Bij meisjes is het denk ik gewoon minder leuk en misschien speelt er ook iets van maatschappelijke druk...
__________________
Ik denk meer dan jij dus ik besta meer dan jij.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 13:52
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
Rerisen Phoenix schreef:
nee - masturbatie komt voor bij slimmere diersoorten die het verband hebben weten te leggen tussen handmatige seksuele stimulatie en plezier.
En dan wordt het gedaan omdat het leuk is en bevredigd.

Bij meisjes is het denk ik gewoon minder leuk en misschien speelt er ook iets van maatschappelijke druk...
well spoken
__________________
The best thing since canned vegetables.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 14:12
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
waarom zou het voor meisjes minder leuk zijn? ik snap niet helemaal wat er bedoelt wordt ...

maar goed, de vraag is wel goed, ik heb geen idee waarom er gemasturbeerd wordt, van oorsrong ...
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 14:30
Lindansje
Avatar van Lindansje
Lindansje is offline
Citaat:
youriw schreef:
waarom zou het voor meisjes minder leuk zijn? ik snap niet helemaal wat er bedoelt wordt ...

maar goed, de vraag is wel goed, ik heb geen idee waarom er gemasturbeerd wordt, van oorsrong ...
Het is niet minder leuk, maar wel 'moeilijker'.

Moeilijker, omdat de clitoris nogal verborgen zit, je komt er niet zo heel snel per toeval achter dat over/langs je clitoris wrijven lekker is...
__________________
No sig today.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 14:35
Verwijderd
Echt gewoon, kei veel jongens doen dat en van meisjes hoor je dat echt nooit.

Nou ik zal het je vertellen
Ik doe da echt mega vaak
Nee serieus Ik snap niet waarom meisjes dat over het algemeen minder doen of zelfs nooit. Des toch net zo normaal als dat jongens het doen ?


voelt zich nu wel bietje ehhhhh
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 14:46
Vinzz
Avatar van Vinzz
Vinzz is offline
nee.... volgens mij is het geen instinct ofzo...
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 15:46
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
precies wat LoveGirl zegt, volgens mij doen meisjes het net zo vaak als jongens. tuurlijk zijn er ook meisjes die het niet of amper doen, maar zo zijn er ook jongens!
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 16:28
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
youriw schreef:
precies wat LoveGirl zegt, volgens mij doen meisjes het net zo vaak als jongens. tuurlijk zijn er ook meisjes die het niet of amper doen, maar zo zijn er ook jongens!
Mmmz, ik denk toch dat meisjes het minder doen. Er zullen er natuurlijk een aantal zijn die er niet voor uit durven komen, maar goed. Ikzelf heb er ook maandenlang niet aan gedaan op een gegeven moment.. en nog steeds ben ik niet erg fanatiek
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 16:56
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Volgens mij doen jongens er stoer over ofzo en meisjes niet. Laat ik details besparen, maar jongens onder elkaar zeggen meestal wel hoe vaak en hoe...
__________________
I have a dream.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 19:23
Rerisen Phoenix
Avatar van Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Citaat:
Rerisen Phoenix schreef:
meisjes is het denk ik gewoon minder leuk en misschien speelt er ook iets van maatschappelijke druk...
Dit is in ongeveer 3 seconden opgezette theorie uitgaande van feit dat meisjes over het algemeen minder masturberen. - voeg daar dus eventueel moeilijkheidsgraad ook aan toe.
__________________
Ik denk meer dan jij dus ik besta meer dan jij.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 19:25
Rerisen Phoenix
Avatar van Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Citaat:
Cryptic Winterstorm schreef:
Volgens mij doen jongens er stoer over ofzo en meisjes niet. Laat ik details besparen, maar jongens onder elkaar zeggen meestal wel hoe vaak en hoe...
Je spreekt generaliserend. Uit eigen ervaringen weet ik dat ik en mijn vrienden dat niet doen. - we hebben het er btw nooit over... wat zou er zo boeiend aan moeten zijn om over te praten?

Tis gewoon iets wat je doet omdat je het leuk vind... geen wedstrijdje wie het meest produceert ofzow
__________________
Ik denk meer dan jij dus ik besta meer dan jij.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 19:40
Verwijderd
Ach, Net alsof het voor meisjes minder fijn zou zijn!
Das gewoon onzin. Denk ik dan. Maar ik geloof dat jongens en meisjes er evenveel plezier aan beleven.
Misschien schamen meisjes zich er meer voor? Ja kweenie. Ik heb tot een jaar geleden altijd gezegd dat het tegen mijn principes in was maar nu benk daar wel overheen gegroeid

Volgens mij doen mijn vriendinnen het ook wel, heb er 1 x heeel open met een vriendin over gepraat maar volgens mij zijn ze daar niet zo open over. Schaamte? Ik weet het niet. Ik hang het in ieder geval ook niet aan de grote klok.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 07:02
Verwijderd
Citaat:
LoveGirl schreef:
...........Ik heb tot een jaar geleden altijd gezegd dat het tegen mijn principes in was maar nu benk daar wel overheen gegroeid ......

Ohwja? Je was er al mee bezig toen juh 11 was. 3 a 4 jaar terug.
Oei oei... ik weet volgens mij nog veelste veel over jou
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 09:13
Verwijderd
Citaat:
3307 schreef:


Ohwja? Je was er al mee bezig toen juh 11 was. 3 a 4 jaar terug.
Oei oei... ik weet volgens mij nog veelste veel over jou
Hahaha Ja Mee bezig
Maar het echte klaarkomen
En het echte ontdekken van mijn lichaam
Heb ik pas dit jaar ontdekt


Hahaha Jeetje..Krijg ik nu overal reactie op?
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 16:19
stella
stella is offline
Citaat:
LoveGirl schreef:


Hahaha Ja Mee bezig
Maar het echte klaarkomen
En het echte ontdekken van mijn lichaam
Heb ik pas dit jaar ontdekt


Hahaha Jeetje..Krijg ik nu overal reactie op?

ja je neefje zou het toch van íemand moeten hebben he?
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 20:26
Verwijderd
Citaat:
stella schreef:



ja je neefje zou het toch van íemand moeten hebben he?
F*CK U
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 22:46
C r Y p S
Avatar van C r Y p S
C r Y p S is offline
ALS het al zo is dat meer jongens masturberen dan meisjes (en volgens mij is dat wel eens uit onderzoeken gebleken) komt dat misschien doordat
  • Masturberen voor meisjes vaak meer tijd kost / ze nemer er meer tijd voor (jongens kunnen in een ruk klaar zijn..... eeeh.... niet letterlijk)
  • Jongens zoiezo al vaker aan hun geslacht zitten (met plassen enzo)
  • Bij meisjes emotie een grotere rol speelt (?) Ik bedoel dat als ze zich niet zo goed voelen, ze er al snel geen zin meer in hebben (of lul ik nu ECHT raar )
__________________
Waar een weg is wil ik heen.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 22:59
Jones
Citaat:
Rerisen Phoenix schreef:

Je spreekt generaliserend. Uit eigen ervaringen weet ik dat ik en mijn vrienden dat niet doen. - we hebben het er btw nooit over... wat zou er zo boeiend aan moeten zijn om over te praten?

Tis gewoon iets wat je doet omdat je het leuk vind... geen wedstrijdje wie het meest produceert ofzow
Praten over masturberen is even boeiend als praten over je nieuwe computer...als je bij ieder onderwerp jezelf af gaat vragen of het wel boeiend is... en als jij en je vrienden het er NOOIT over hebben .. hoe weet je dan "uit eigen ervaring" dat jij en je vrienden het niet doen ?
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:35.