Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-05-2008, 23:03
Verwijderd
Citaat:
Morgenochtend staat er politie bij kazet voor de deur...
Die hebben wel wat beters te doen.
Advertentie
Oud 20-05-2008, 23:09
Verwijderd
Citaat:
Die hebben wel wat beters te doen.
Ja, het flitsen langs de snelweg.
Oud 20-05-2008, 23:12
Lethe
Lethe is offline
Ik ga slapen, slaap lekker allen!
__________________
Nice
Oud 20-05-2008, 23:12
Verwijderd
Ik heb nog nooit een boete gehad en rijd vooralsnog schadevrij. Ik ben een voorbeeldige chauffeur.
Oud 20-05-2008, 23:13
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik heb nog nooit een boete gehad en rijd vooralsnog schadevrij. Ik ben een voorbeeldige chauffeur.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 20-05-2008, 23:16
Verwijderd
Ik rijd ook heel zuinig!
Oud 20-05-2008, 23:17
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Ik heb in mijn eentje gewerkt ?!
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 20-05-2008, 23:21
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik rijd ook heel zuinig!
Maar soms is het gewoon leuk om te proberen een porsche bij te houden
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 20-05-2008, 23:23
Verwijderd
Citaat:
Ik rijd ook heel zuinig!
je rijdt niet?
Oud 20-05-2008, 23:23
Verwijderd
Citaat:
Maar soms is het gewoon leuk om te proberen een porsche bij te houden
Als ik in de automaat van mijn moeder rijd, dan trek ik altijd de BMW's en Mercedessen eruit bij het stoplicht.
Oud 20-05-2008, 23:24
Verwijderd
Citaat:
je rijdt niet?
Zeker wel! Maar niet zo vaak.
Oud 20-05-2008, 23:26
Verwijderd
Citaat:
Zeker wel! Maar niet zo vaak.
Juistem. Dat is zuinig gedrag.
Oud 20-05-2008, 23:27
Verwijderd
Citaat:
Juistem. Dat is zuinig gedrag.
Ik ben vooral zo zuinig omdat ik zelf geen auto heb. Maar goed, ik doelde er dus op dat zelfs wanneer ik wel rijd, ik dat zuinig doe.
Oud 20-05-2008, 23:37
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Als ik in de automaat van mijn moeder rijd, dan trek ik altijd de BMW's en Mercedessen eruit bij het stoplicht.
Onze vorige auto had ook automaat, en dan win je het inderdaad op het langzamere schakelen van handgeschakelde autos
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 20-05-2008, 23:54
Verwijderd
*post*
Oud 20-05-2008, 23:55
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
*past*
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 20-05-2008, 23:57
Verwijderd
*pest*

ik ga echt niet pist schrijven
Oud 21-05-2008, 00:00
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
*pust*

ik ook niet
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 21-05-2008, 00:00
Verwijderd
Bah pust is vies hoor

*Piest*

hihi
Oud 21-05-2008, 00:01
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
*paast*

(Als in: 'meest paas-achtig)

Citaat:
Zo'n 100 GB, valt wel mee dus.
Pff, patser. Ik heb iets meer dan 30, en dat krijg ik al bijna niet allemaal geluisterd.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 21-05-2008, 00:03
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
*poest*
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 21-05-2008, 00:04
Verwijderd
*passt*

Voetbal
Oud 21-05-2008, 00:07
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
*paust*!
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 21-05-2008, 00:09
Verwijderd
Haha zo van, wololo


*paarst*
Oud 21-05-2008, 00:10
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
*peest*
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 21-05-2008, 02:48
Verwijderd
Weinig nachtbrakers, hier.
Oud 21-05-2008, 02:49
Verwijderd
Citaat:
*peest*
pe·zen (onovergankelijk werkwoord)

3 (peesde, heeft gepeesd) (informeel) vrijen, geslachtsgemeenschap hebben
4 (peesde, heeft gepeesd) zich prostitueren
Oud 21-05-2008, 03:12
Verwijderd
Is Deslyxie down, trouwens? Ik krijg een 'mijndomein' site.
Oud 21-05-2008, 03:21
Verwijderd
Oh holy fuck jongens, wat was mijn avond gruwelijk gaaf
Oud 21-05-2008, 03:22
Verwijderd
Wat heb je gedaan dan?

Mijn avond was ook redelijk heftig. Ik heb net anderhalf uur gelopen, alleen. Daarvoor wandelde ik nog met anderen. Ik heb ongeveer vanuit Amsterdam West naar Amsterdam Zuidoost gelopen, .
Oud 21-05-2008, 03:33
Verwijderd
kggggg
Oud 21-05-2008, 03:34
Verwijderd
Goedemorgen, . Op naar het werk?
Oud 21-05-2008, 03:35
Verwijderd
Ja Goedemorgen.
Oud 21-05-2008, 03:36
Verwijderd
Ik moet zo nog naar mijn bedje toe. Ik ben helaas nog klaarwakker, dankzij mijn belachelijke wandeling.
Oud 21-05-2008, 03:39
Verwijderd
En het is ook al weer bijna licht!
Oud 21-05-2008, 03:41
Verwijderd
Ik hoor de vogeltjes alweer fluiten, <3. Ik heb net tijdens het wandelen ook een mooie klaproos gevonden. Die had ik hier in de buurt al een heel lange tijd niet meer gespot.
Oud 21-05-2008, 03:43
Verwijderd
Hier in de buurt staan her en der grote oranje klaprozen En laatst spotte ik een uil 's ochtends en hij deed dat ding met zijn nek dat uilen kunnen.
En nu moet ik arbeiden ;(
Welterusten Jaeger!
Oud 21-05-2008, 03:44
Verwijderd
Bedankt, . Ik ga nu inderdaad maar eens naar mijn bedje toe. Veel plezier op het werk, voor zover dat gaat lukken.

Wanneer ik wakker word, moet ik maar eens de nieuwe House binnenhalen.

(3.99 posts p. dag, heh)
Oud 21-05-2008, 03:50
Verwijderd
@ Jaeger: Ik ging naar de Einsturzende Neubauten in de Melkweg. Als ik bijgekomen ben van de opgedane indrukken dan schrijf ik daar een impressie-stukje over, zometeen, over een halfuurtje. Nu moet ik even stilte en voor me uitstaren, want het was zó ontzettend indrukwekkend en sfeervol en geniaal. Het publiek was echt muisstil, afgezien van enkele mongolen, maar de leadzanger wierp ze een strenge blik toe en toen hielden ze ook hun bek.
Ze speelden heel veel van het nieuwe album, dat was gaaf. Maar ze deden ook Sabrina en enkele dingen die niet officieel uitgebracht zijn. En ze hadden echt enorm veel rare zelf-uitgevonden instrumenten bij zich waar ze enorm veel truukjes op konden. De interactie tussen de band en het publiek was echt briljant, we waren zo stil en onder de indruk allemaal, maar zodra een nummer afgelopen was brak de zaal letterlijk los in applaus en geroep. Tussendoor vertelde de zanger dingen over de band en maakte grapjes, maar niet geforceerd, want de humor lag in zijn manier van vertellen en bewegen. Het waren ook echt.. Mooie dingen, die hij zei. Grappig en waar en móói. Op een manier die niet alledaags is, van die verrassende uitspraken.

De band had zelf de belichting geregeld, allemaal vreemde lampen, het zag er zo surrealistisch en gaaf uit. En dan nog allemaal vreemde instrumenten erbij, ahh.

Toen het afgelopen was hebben we een minuut of tien staan roepen en applaudiseren, dus kwamen ze terug voor een toegift. Gelijk drie nummers, heel gaaf. Na ieder nummer riep het publiek tussen het applaus door extatisch dankbetuigingen in het Engels/Nederlands/Duits, allemaal door elkaar. Maar zodra ze weer begonnen met spelen was iedereen weer doodstil.

Na het toegift gingen ze weer weg, dus bleven we applaudiseren, zonder hoop op nog een toegift, maar gewoon omdat het zo geniaal was.

Maar toen kwamen ze opeens terug, na een tijdje. Ze legden uit dat deze tweede toegift zelden gedaan werd, want daarvoor moest aan twee voorwaarden voldaan worden. 1) De stad waarin ze speelden moest een metro hebben. 2) Het publiek moest zichzelf bewezen hebben als goed publiek, enthousiast maar geconcentreerd/oplettend/stil als ze speelden. (En dat tweede is dus echt lastig, naar het schijnt, want na afloop hoorde ik dat ze zich nogal snel ergeren aan het publiek. En dat ze soms daadwerkelijk weglopen of de zaal inlopen om mensen weg te sturen/boos op ze te worden, als er teveel lawaai is tijdens het spelen.)

Toen legden ze uit dat ze een spel gingen spelen, waarbij ieder bandlid een aantal kaartjes trok uit een tas/zak/whatever. Daar stonden woorden op, namen van instrumenten, maar ook zelfstandige naamwoorden zoals 'ijzer' of 'tape' en dingen als 'constant', 'refrein' of 'breken'. Vervolgens gingen ze met deze woorden improviseren, bijvoorbeeld door de voorwerpen als instrument te gebruiken op de beschreven manier. Tijdens het trekken van de kaartjes en het bij elkaar zoeken van de benodigde voorwerpen/instrumenten/etc werd ons verteld dat het wel eventjes kon duren, dus moesten we doen alsof we op de metro aan het wachten waren. Ha! Het improvisatiestuk was echt gaaf en daarna speelden ze nog een laatste nummer.

Ik bleef nog enige minuten onder de indruk staan, maar liep toen naar het podium om te vragen of ik een propje papier (..ze hadden ook papier gebruikt bij het improvisatiestuk) mocht hebben. In plaats daarvan kreeg ik opeens een setlist. Toen liep ik met m'n mattie door naar de merchendise-stand, alwaar ik hun laatste album aanschafte. Ik wilde al bijna weggaan, maar toen kwamen opeens drie bandleden nog eventjes langs bij de stand. Ze waren echt heel erg relaxt en aardig en tof, ik heb ze nog even gesproken en bedankt voor de geweldige show. Ze hebben ook m'n cd voor me gesigneerd en ik heb ze de hand geschud en aaahhhhhh. Ennnnn Rudolf Moser zocht een pen dus toen heb ik 'm mijn pen gegeven. Het is echt een fijn idee dat 'ie 'm heeft. /fangirl

Ik ben echt compleet ondersteboven van het concert. Het was absoluut briljant.
Oud 21-05-2008, 04:11
Verwijderd
Oja, we zijn ook nog in een kroeg wezen hangen en toen we op de nachtbus stonden te wachten raakten we aan de praat met zo'n typische Amsterdammer uit de Bijlmer. Op de een of andere manier ging het gesprek opeens over homo's en zat ik 'm te vertellen dat je écht niet kan kiezen of je homo wordt of niet. Hij was er namelijk van overtuigd dat mensen dat gewoon even konden besluiten. En tooooeeennn dook opeens Michael Diederich van Boom Chicago/Comedy Central News op, want hij stond ook op de nachtbus te wachten bij die halte. Dus dat werd echt een heel boeiende discussie. En nadat de Bijlmerkerel in z'n bus stapte hield de discussie op en werd het een boeiend gesprek, alleen kwam na een halfuurtje m'n eigen bus, dus volgens mij ben ik toen heel onbeschoft opeens weggerend.

Ah! Ik heb zo veel gave dingen gezien vandaag en zo veel boeiende mensen gesproken, nu moet ik echt minstens drie dagen thuis zitten om bij te komen. Maar dat kan niet, want morgen heb ik alweer een ander feest en overmorgen eehhhhhh ook.
Oud 21-05-2008, 06:44
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Minke (naamzoek!), ga je nu eigenlijk nog naakt spelen?
Oud 21-05-2008, 06:48
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Missy, succes vandaag!
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 21-05-2008, 06:50
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Wat moet je nou huilen, je hebt toch een scooter
Dan alsnog, neem je het niet te makkelijk mee.

Maar ik had even een vriendin een sms gestuurd. Krijg ik terug: 'Geen idee, ik denk het niet.' Dus ik dat ding helemaal opgezocht, krijg ik er later nog één dat het wel erg gek zou zijn om met een atlas daar aan te komen. Zeker omdat we het normaal van school krijgen.
Oud 21-05-2008, 06:51
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Missy, succes vandaag!
Idem. Heb jij vandaag ook een examen?
Oud 21-05-2008, 06:53
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Aardrijkskunde ja.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 21-05-2008, 06:56
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Ik ook. Ik maak me er eigenlijk helemaal niet druk om. Ik heb vandaag ook Engels, maar dat ik zeker goed te doen.
Oud 21-05-2008, 06:58
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik heb me ook compleet niet druk gemaakt om AK. Ik zie het wel, ik sta een voldoende dus ach.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 21-05-2008, 07:00
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Ik heb het doorgelezen. Maar de atlas en ik hebben een prima band, dus dat moet goed komen.
Oud 21-05-2008, 07:02
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Het komt vast wel goed ja.

In ieder geval: succes vandaag, ik ga maar eens.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 21-05-2008, 07:05
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Good luck.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saaikunde #743
Verwijderd
500 10-11-2009 20:24
De Kantine I thought everyone heard that the saai is the word! #373
TopDrop
500 11-10-2008 23:04
De Kantine De saaiheid heeft een lange neus. #239
Neko*
500 12-06-2008 23:14
De Kantine In 15 to 20 years, the Saai will have the whip over the Leuk #224
Swlabr
500 08-06-2008 22:24
De Kantine ♪ Excuse me while I kiss the saai!♪ #218
Trimm Trabb
500 26-05-2008 17:30
De Kantine The Fellowship of the Saai #215
Dinalfos
500 23-05-2008 21:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:11.