Oud 11-01-2012, 18:36
Smokeyking
Smokeyking is offline
Hallo allemaal,
ik heb een probleem en vroeg me af of jullie wisten wat ik nu zou moeten doen;

Mijn vriendin is niet heel erg van het aanraken, omdat ze vroeger weleens geslagen is als kind. Ze heeft hier vooral mentaal last van. Nou is het volgende; We hadden na 2 jaar nogsteeds geen sex gehad, nou dat lijkt me geen probleem. Als zij daar niet aan toe is, kan ik er ook op wachten. Maanden geleden zou ik bij haar gaan slapen, en had ze voordat we het bed gingen opmaken gezegd dat ze geen sex wilde, nou ik zei haar dat ze me kon vertrouwen. Toen we eenmaal gingen slapen, vroeg ze of ik naast haar kwam liggen. Dus wij gingen liggen, en van het een kwam het ander we begonnen dus te zoenen, en al snel lag ik zonder kleren en zij alleen met een string. Ik vroeg bij alles wat ik deed of ze het wilde of niet en goed vond, uit eindelijk haar string uit en ik ging in haar. Ik moest er van haar bijna meteen uit, en dus dat deed ik. Verder niks gebeurd en we zoende. De volgende ochtend was ze ijskoud, ik bestond nietmeer leek wel. Ze was ijskoud over wat er gebeurd was, ik moest me zelfs doodschamen! Ik heb echter niks met opzet gedaan, ik vroeg zelfs of het goed was of niet , toen zei ze ja, toen vroeg ik; eerlijk? Zij; ja! Ik heb dat 100x uitgelegd, maar ze wilde het niet geloven omdat er een jaar geleden ook al zoiets voordeed met vingeren. Nu zijn we inmiddels maanden verder, en ze zegt dat haar gevoel voor mij op slot zit en dat dat misschien wel terug komt, ze wilt dat wel en ze houd ongelooflijk veel van me en wilt me niet kwijt, maar ik moet wel voor haar vechten(!?) Ik heb vervolgens gezegd dat ik dat heel moeilijk vind, omdat ik al maanden zo weinig liefde/aandacht van haar krijg, zeg maar gerust niks. Ze zegt daarop dat ze bij me weg gaat als het niet veranderd. Ik ben er van overtuigd dat als ze mij probeert te begrijpen, dan zou ze me niet zoveel verwijten, wat eigenlijk het hele probleem is! Maar ze zegt dat IK degene ben die moet er voor moet vechten, dan pas kijkt ze of zij er voor kan vechten.

Nou is mijn vraag; Wat moet ik doen? Ik wil alles voor haar doen, alles. Ik zou het me echt niet voor kunnen stellen zonder haar, we hebben ook voor dit een super relatie gehad, we zijn op vakantie geweest, zijn overal uitgekomen en we waren gelukkig!
Moet zij een spiegel voorkrijgen? Of moet ik wat doen? Zo ja, wat? Ik heb niks slecht bedoeld ... Please help me out!

x
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-01-2012, 19:02
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Wat ontzettend naar dat zij zich zo gedraagt. Ik neem aan dat je al heel veel met haar gepraat hebt hierover, maar misschien moet je toch proberen heel duidelijk te maken dat jij alles doet wat je kan en je het gevoel hebt dat er van haar juist geen moeite komt. Ze klinkt in mijn oren heel erg onredelijk, dat ze je toestaat om met haar te vrijen en vervolgens 's ochtends er weer heel anders over denkt. Het feit dat ze zegt dat haar gevoel voor jou op slot zit en ze hoopt dat het misschien weer terugkomt klinkt niet als een goed teken, ik heb zelf namelijk ook wel eens zoiets gehad en zo'n gevoel komt echt niet zomaar terug, zeker niet als zij er helemaal geen moeite voor doet en vastbesloten is om jou de schuld van haar gevoelens te geven. Ik denk dat je niet uit moet sluiten dat ze gewoon geen sterke gevoelens voor je meer heeft en jullie gewoon uit elkaar gegroeid zijn. Na twee jaar is dat niet heel gek als jullie allebei nog jong zijn.

Succes ermee!
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 11-01-2012, 20:41
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Zij heeft een probleem dat al 2 jaar jullie relatie heel negatief beïnvloedt, en jij moet het oplossen?!? Dat kan natuurlijk niet, en als zij niks aan haar issues wil doen, zou ik er mee stoppen.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2012, 21:29
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Zoals het hier staat lijkt het mij vooral dat dit meisje hulp nodig heeft met het verwerken van wat zij heeft meegemaakt. Ik zou haar dat adviseren en aangeven dat je bereid bent om haar bij te staan, op haar te wachten, etc. Maar dat zij toch ook weldegelijk een rol heeft in dit geheel.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2012, 07:29
Verwijderd
Dump haar. Traumatische ervaringen in het verleden zijn geen smoes voor wat ze nu flikt.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2012, 10:27
Verwijderd
'Weleens geslagen'

Even uit nieuwsgierigheid, is ze stelselmatig lichamelijk mishandeld of heeft ze weleens een corrigerende tik ontvangen?

Ik zou, wanneer zij zegt: vecht ervoor, aangeven dat jij niks kunt doen behalve haar tijd geven, iets wat je al twee jaar doet. Jij kunt haar problemen niet oplossen en het is onredelijk dat van jou te verwachten. Blijft ze zich onredelijk opstellen, dan zoek iemand die je niet op deze wijze probeert te manipuleren.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2012, 12:37
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Zoals het hier staat lijkt het mij vooral dat dit meisje hulp nodig heeft met het verwerken van wat zij heeft meegemaakt. Ik zou haar dat adviseren en aangeven dat je bereid bent om haar bij te staan, op haar te wachten, etc. Maar dat zij toch ook weldegelijk een rol heeft in dit geheel.
dit lijkt me heel correct. En hoe is je gevoel zelf ? Is het echt elke keer nog van wauw wat een meid? Of is het tja ik ga vanmiddag naar haar toe, maar ik zit net zo lief met wat vrienden een biertje te doen... ach het moet maar.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2012, 19:17
Smokeyking
Smokeyking is offline
Zij hoeft maar 1 ding te doen om aandacht te geven, een kus of even iets liefs te zeggen al is het maar een smsje. Dan ben ik al tevreden, dat hoeft ze te doen om mij weer helemaal goed te laten voelen. Maar ze kan dat op dit moment gewoon even niet zegt ze, maar dat is al heel lang. We hebben een héle bijzondere en mooie relatie, en we hebben in feite alleen elkaar (altijd zo geweest). We zijn gewoon 1, dus dat is ook eigenlijk het mooie. We zijn ook al behoorlijk volwassen voor onze leeftijd, en ook qua relatie. Ik vind het gewoon moeilijk, en weet even niet zo goed wat ik moet doen. Stoppen is voor mij geen optie, ze is echt alles en ik geloof er nog wel in. Tips om het een beetje luchtiger te maken? Om het een beetje dragelijker te maken?

Thanks!
Met citaat reageren
Oud 24-01-2012, 19:25
Verwijderd
Iemand voelt zich net wat te gemakkelijk in die slachtofferrol.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2012, 19:27
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Uh, hallo, wat is dit voor vreemd verhaal. Ben jij nu serieus aan het denken dat dit aan jou ligt? Twee jaar een relatie en nog geen seks is één ding (zelf zou ik daar al voor passen, no offense), maar als ze jou toestemming geeft en daarna het gore lef heeft om het jou kwalijk te nemen, dan is dat toch niet eerlijk? Dat snap je zelf toch ook wel? En nu verwacht ze dat jij gaat "vechten" voor haar terwijl ze zelf geen moeite doet? Wat bedoelt ze überhaupt met "vechten?" Me dunkt dat je wel genoeg doet voor haar. Je wacht al twee jaar omdat zij issues heeft en zij verwacht dat jij haar problemen oplost? Zij heeft het recht niet jou dingen te verwijten en ik vind het ontzettend belachelijk dat ze zegt dat ze zelf niets gaat doen "totdat jij verandert" en dat ze dreigt om bij je weg te gaan.

Als zij niet wil meewerken om de situatie te verbeteren zou ik haar keihard dumpen. Er is zoveel mis met dit verhaal dat ik niet eens weet waar ik moet beginnen.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2012, 20:51
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
nu zeg je dat je echtecht bij haar wilt blijven, ik ga je niet proberen om te praten want dat heeft toch geen nut. ik zou als ik jou was om te beginnen ervoor zorgen dat je wereldje wat groter wordt. je zegt dat jullie alleen elkaar hebben, zorg dat je vrienden krijgt door te gaan sporten, werken, bij je studie enz. ik denk dat als je minder afhankelijk van haar bent, je beter kunt zien wat er allemaal niet klopt. en anders heb je er tenminste leuke mensen bij.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2012, 23:05
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
I'm with Vowel
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 25-01-2012, 01:11
sir_mcmanus
Avatar van sir_mcmanus
sir_mcmanus is offline
Ik zou zeggen: kappen ermee. Het klinkt heel banaal, maar de manier waarop zij met jou omgaat, met jouw gevoelens, is een relatie niet waardig. Zij zit met de problemen, jij doet je stinkende best om haar in haar waarde te laten en je vraagt constant of het wel allemaal goed is waar ze jou toestemming voor geeft .. en uiteindelijk verwijt ze JOU dat JIJ iets fout hebt gedaan en dat JIJ het maar op moet lossen door je gedrag te veranderen ..

Zij heeft echter issues die ZIJ moet oplossen en niet JIJ. Het enige wat jij als lieve vriend kan doen, is haar daarbij steunen bij de verwerking van haar issues. Het lijkt me niet dat jij nu nog jaren zonder seks door moet gaan in een relatie met een kind dat issues heeft van hier tot ginder omdat zij vindt dat jij je gedrag moet veranderen. Een relatie doe je samen, zit je samen in, maar zo te lezen heeft zij nog een heleboel te doen voordat jullie weer op gelijke voet staan. Het kan best zijn dat zij alles is voor je, maar als dat betekent dat jij je de rest van de relatie als een voetveeg voor haar problemen moet gedragen, dan is dat zielig en zonde voor jou en triest van haar.

Nee, afbreken en verder gaan. Zij houdt je enkel terug. Je zegt wel dat jullie 1 zijn, maar door haar claimende gedrag (dat jij constant je gedrag aan moet passen zodat ZIJ zich op haar gemak voelt) is het ook niet gek dat jij dat gaat denken .. En overigens, je zegt dat jullie bij elkaar passen (en dus één zijn), maar wordt het ook niet tijd dat je aan jezelf gaat denken in plaats van constant aan haar? Een kerel van jouw leeftijd (ik denk dat je rond de 16-18 bent?) zoekt zeker seks in zijn relatie, maar als je constant aan haar gevoelens moet denken waardoor je de jouwe buitenspel moet zetten, dan lijkt het me dat zij verkeerd bezig is. Als ik jou was, zou ik haar zeggen dat ZIJ eens wat moet veranderen en dat ze het anders mooi kan bekijken zónder jou!

Laatst gewijzigd op 25-01-2012 om 02:04.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2012, 14:57
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik sluit me aan bij Lente. Je gaat nu niet meteen bij haar wegwillen, maar als zij geen zin heeft om je aandacht te geven dan moet je je maar elders bezig houden en met vrienden enzo. Misschien werkt dat toch wel als een soort reality-check en besef je dan dat je echt wel iemand kan vinden die je de moeite waard vindt.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 26-01-2012, 10:33
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Ik begrijp dat je niet weg wil, je bent 't zo gewend, je weet niet beter, de wereld daarbuiten is zo onzeker en je bent bang alleen achter te blijven.
Het probleem is; zij weet dat van jou, ook omdat ze het waarschijnlijk zelf zo voelt.
Dat betekent ook dat jij diezelfde kaart kan uitspelen; zij zal óók niet alleen willen blijven.
Laat haar eens schrikken door te zeggen dat je een tijdje afstand wil, dat je wil kijken of deze relatie echt nog wel is wat je voor ogen had.
Als ze om jou geeft zal ze dus nu voor JOU moeten vechten. Als ze dat niet wil weet je meteen hoe het er nu voor staat...

"Je moet voor me vechten"... lamenielachen..
Met citaat reageren
Oud 29-01-2012, 21:53
Smokeyking
Smokeyking is offline
Behoorlijk confronterend dit moet ik zeggen, ergens denk ik ook wel dat jullie gelijk hebben. Ik heb alleen geen idee hoe ik dat voor elkaar moet gaan krijgen, en dan heb ik het met name over het haar laten inzien. En jongens even voor de duidelijkheid, ik heb vrienden en ik sport, maar op school hebben we alleen elkaar omdat we alleen elkaar aanspreken begrijpen jullie wat ik bedoel? Bedankt iedereen trouwens.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2012, 22:45
Smokeyking
Smokeyking is offline
En daarbij, is het mij toch ook te vewijten dat het niet de 1e keer is? Ze had het die middag gezegd, alleen toen die avond zei ze anders en ik ging daar op dat moment van uit.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2012, 22:56
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
En daarbij, is het mij toch ook te vewijten dat het niet de 1e keer is? Ze had het die middag gezegd, alleen toen die avond zei ze anders en ik ging daar op dat moment van uit.
Nee. Wtf? Als zij blijft volhouden dat ze iets wil en tegen jou zegt dat het goed is, dan kan ze achteraf toch niet boos worden op jou? Vooral niet als je wel direct bent gestopt toen ze aangaf dat ze het toch niet wilde. Kom op zeg, dat snap je toch zelf wel? Dan moet je haar maar eens duidelijk vertellen dat ze niet moet liegen. Als ze iets niet wil moet ze niet zeggen dat ze het wel wil. It's that simple.

Jezus, dat mens moet sowieso al dankbaar zijn dat jij twee jaar op haar aan het wachten bent en het dan ook nog over je kant laat gaan dat ze je als oud vuil behandelt en jou dingen kwalijk neemt die niet jouw schuld zijn. Pfft.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-01-2012, 17:21
Smokeyking
Smokeyking is offline
Haar moeder en stiefvader weten het inmiddels ook, en die 'kijken' nu ook anders tegen me aan. Haar moeder wilt dat ze naar een psycholoog gaat. Zij heeft het dus ervaren als een verkrachting(?!) ..
Met citaat reageren
Oud 30-01-2012, 20:50
Verwijderd
Wat een lage kutstreek.

Ik hoop voor je dat de waarheid uiteindelijk boven tafel komt, en ook dat het niet jouw schuld is en je je niet schuldig hoeft te voelen. Wat zij doet is crimineel.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2012, 22:57
Smokeyking
Smokeyking is offline
Jongens, of ik ben brainwashed, of ik ben hartstikke blind, maar ik probeer het ook door haar ogen te zien .. Ze zal het toch nooit slecht bedoelen, dat geloof ik nooit. Verwijt me niet mijn eventuele blindheid alstublieft, ik zoek een uitweg MET haar!
Met citaat reageren
Oud 30-01-2012, 22:58
Smokeyking
Smokeyking is offline
Heb haar overigens inmiddels wel verteld dat we een beetje afstand houden de komende tijd.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2012, 23:29
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Tuurlijk bedoelt ze het slecht, ze wil gewoon aandacht. Dumpen die handel.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2012, 23:30
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Oh jezus, dumpen die handel. Wtf? Verkrachting?

Jij wacht twee jaar, vraagt haar meerdere malen of ze het goed vindt en of ze het wil én je stopt meteen wanneer ze zich opeens bedenkt, en dan heb jij haar plotseling verkracht? Serieus, gast, wat moet je met zo'n wijf? Ga je nou echt je leven verzieken door bij iemand te blijven die zulke issues heeft? Pfft, echt hoor. Laat haar lekker in de stront zakken.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2012, 17:38
missmarple
Avatar van missmarple
missmarple is offline
Dit kan toch niet gezond zijn, ik neem aan je nog relatief jong bent dus zou maar eens goed nadenken in hoeverre je in haar gedoe mee wilt gaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-01-2012, 22:47
Smokeyking
Smokeyking is offline
Ik ken haar, ze bedoeld het écht niet slecht. En ik weet dat ik nog jong ben voor zo'n relatie, dat realiseer ik me ook wel. Ik ben 16 en we zijn al 2 jaar samen, ze heeft het gewoon anders ervaren en dat verwijt ze mij. Is er niemand die haar begrijpt dan? Ik wil haar begrijpen namelijk, ik snap er nl helemaal niks van!
Met citaat reageren
Oud 31-01-2012, 23:17
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Nee. Ik begrijp dat ze van gedachten veranderde omdat ze het toch vervelend vond, maar dat heeft ze aangegeven en toen ben jij gestopt. Dát kan gebeuren. Maar dat ze jou nu de schuld geeft, dreigt het uit te maken, zelf geen fuck meer aan de relatie wil doen maar jou beveelt voor haar te "vechten" en dan ook nog eens het gore lef heeft om het woord verkrachting in de mond te nemen en dat tegen haar ouders te zeggen.. Dát begrijp ik niet. Maar wat ik nog minder begrijp is dat jij het over je kant laat gaan. Wtf.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2012, 00:03
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
ik snap dat je haar wil begrijpen, maar ga daar niet zo ver in dat je je schuldig gaat voelen. want dat hoeft écht niet. en heel goed dat haar ouders haar naar een psycholoog sturen.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2012, 08:24
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Smokey, laat het gewoon.
Dit heeft geen zin voor jou of voor haar.
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 01-02-2012, 09:58
Verwijderd
Ik snap haar wel. Ze wil graag reactie en aandacht.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2012, 14:03
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Ik kan me iets bij voorstellen dat toen ze 14 was, ze wilde wachten.
Nu 2 jaar later was het toch ècht wel tijd voor meer, vooral als ze beweert van je te houden, dan neem ik ook aan dat ze fysiek van je houdt, niet alleen van je lieve woordjes.
Hoe waren de (stief-) ouders eronder trouwens? Kijken "anders" tegen je aan als in; boos, aardig, trots of teleurgesteld?
Goed dat je even afstand houdt, kijk het nog eens rustig aan of kijk ook om je heen wat er verder aan prinsessenspul rondloopt, ze zijn er echt ! Je bent met je 14e niet meteen gebonden aan de eerste, al deed ze je dat eerst wel geloven.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2012, 16:58
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Nee. Ik begrijp dat ze van gedachten veranderde omdat ze het toch vervelend vond, maar dat heeft ze aangegeven en toen ben jij gestopt. Dát kan gebeuren. Maar dat ze jou nu de schuld geeft, dreigt het uit te maken, zelf geen fuck meer aan de relatie wil doen maar jou beveelt voor haar te "vechten" en dan ook nog eens het gore lef heeft om het woord verkrachting in de mond te nemen en dat tegen haar ouders te zeggen.. Dát begrijp ik niet. Maar wat ik nog minder begrijp is dat jij het over je kant laat gaan. Wtf.
Ik sluit me hierbij aan. ik denk dat je een hele lieve jongen bent maar dat ze gewoon niet boeiend meer vindt en je nu tot het randje wil duwen om te kijken hoe ver je voor haar zou gaan. Ik denk dat ze een spelletje speelt met je en jij beter je tijd kunt besteden aan een lief meisje dat jou wel op prijs stelt. Ik denk dat ze alleen maar zal blijven kwetsen om haar macht over je uit te oefenen en jij daar beter zelf gauw uit kunt stappen. Laat je niks wijsmaken, als zij niet protesteerde en jij stopte als ze dat wel deed heb je haar nergens toe gedwongen en zeker niet verkracht.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 01-02-2012, 17:01
Smokeyking
Smokeyking is offline
Ze zijn in me teleurgesteld, zij geloven (natuurlijk) haar en denken ook dat ik iets gedaan heb wat zij niet wilt. Ik heb d'r vandaag uitgelegd, dat het voelt alsof ik word veroordeeld voor moord zonder een moord te plegen. Zo voelt het ook.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2012, 17:07
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Ja, ik kan het blijven herhalen, maar je wilt haar toch niet dumpen. Ik snap het alleen niet. Wil je nou echt bij iemand zijn die:
1. zulke issues hebt dat jij haar amper aan kan raken (en dat al twee jaar zo ervaart).
2. niets voor de relatie wil doen, maar wel van jou verwacht dat je voor haar "vecht."
3. zelfs dreigt het uit te maken als jij niet verandert, terwijl zij degene is met issues.
4. aangeeft dingen te willen, zich daarna bedenkt en jou dat dan kwalijk neemt.
5. het woord verkrachting in de mond neemt voor hetgeen gebeurde bij punt 4.
6. haar hele familie tegen jou opzet.
7. ...
8. ...
9. ...

Ik kan de lijst wel langer maken, maar ik denk dat je het wel snapt.

Als ik jou was zouden mijn gevoelens voor haar sowieso ontzettend zijn veranderd (lees: verdwenen) na al dit gezeur. Dit is toch geen relatie meer? Zij wil gewoon niets veranderen en ze wil niet inzien dat zij degene is die problemen heeft. Ga je nou echt nog jaren lang jezelf verantwoorden en je excuses aanbieden voor dingen die niet jouw schuld zijn, alleen om haar happy te houden (en het is sowieso onmogelijk haar happy te krijgen want ze heeft issues)?
Met citaat reageren
Oud 01-02-2012, 22:41
Smokeyking
Smokeyking is offline
Jullie hebben ook wel gelijk inderdaad .. Vind het gewoon erg lastig, heb namelijk de hoop nog dat het wel weer goed komt. Vond het niet niks om tot de conclusie te komen dat m'n 2 jarige relatie zo naar de knoppen gaat. Hopelijk kan ik dit topic nog even open houden, zodat als ik verder nog vragen heb jullie kan raadplegen. In iedergeval al bedankt.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2012, 23:08
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
Jullie hebben ook wel gelijk inderdaad .. Vind het gewoon erg lastig, heb namelijk de hoop nog dat het wel weer goed komt. Vond het niet niks om tot de conclusie te komen dat m'n 2 jarige relatie zo naar de knoppen gaat. Hopelijk kan ik dit topic nog even open houden, zodat als ik verder nog vragen heb jullie kan raadplegen. In iedergeval al bedankt.
Aan alles moet een einde komen, en bij veel dingen eerder dan je hoopte.
In principe begin je bij hopen, dan acceptatie en daarna handelen, jij gaat weer terug naar punt 1, dat is niet de bedoeling.
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-02-2012, 00:48
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Dat is wel waar.

Je vriendin zou trots en blij met je moeten zijn dat je zo je best voor haar gedaan hebt. Ik weet hoe het is om jaren te wachten op seks met je vriendin (soortgelijk verhaal, is verkracht toen ze 6 was), en alhoewel het aan één kant de normaalste zaak van de wereld is dat je dat over hebt voor iemand waar je echt van houd, blijf je man, en wil je seks .

Nu lijkt zij de boel gewoon overal te bespelen, voor aandacht, terwijl jij het eigenlijke slachtoffer bent.

Goed dat ze naar een psych gaat, maar ik denk dat je beter kan uitkijken naar iemand die jou verdiend.
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 01:11
sir_mcmanus
Avatar van sir_mcmanus
sir_mcmanus is offline
Ben ik het mee eens. In een leuke, fijne en prettige relatie werken jullie alletwee (hard) voor elkaar en werken jullie je samen een weg door alle dingen die op jullie pad komen in de relatie. Dat zij problemen heeft, is tot daar aan toe, maar ze kan niet van jou verwachten dat jij ze óf voor haar oplost, óf net zolang jezelf blijft veranderen tot je een eendimensionaal persoon geworden bent dat enkel en alleen maar haar kan en zal aanbidden in alles wat zij doet.

Jij wil heel lief voor haar zijn, dat ben je ook voor haar, je bedoelt het goed en je wil graag dat dit een oplossing kent voor jullie samen. Meer kun je niet doen. Klaar. Nu is het aan haar. Zo te lezen heeft ze het eigenlijk compleet verkeerd gedaan door jou verwijten te maken, je in een kwaad daglicht zetten bij haar ouders en wensen dat je alles doet voor haar.

Ze vertrapt je hart en laat jou met de stukken achter die je wanhopig weer aan elkaar plakt en weer aan haar aanbiedt. Zij verwijt je dat hij smerig is en wil een nieuwe, een mooiere. Zo kun je blijven plakken en lijmen, maar ook de plakband raakt ooit op ..
Met citaat reageren
Oud 03-02-2012, 16:18
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Dat zij het heeft ervaren als verkrachting (als in: achteraf je er erg kut onder voelen, je vies voelen, etc.) kan zij mogelijk niet helpen. Je kan je gevoel helaas niet uitschakelen en zelfs als je ergens aan mee werkt, kan je daar achteraf spijt van hebben en kan je je er naar onder voelen.
Maar rationeel moet zij weten dat de situatie géén verkrachting is geweest. Zij moet toch weten dat zij zelf heeft meegewerkt en dat jij voortdurend aan haar hebt gevraagd of het goed was wat jullie deden. Dus ik vind de manier waarop ze er mee omgaat (jou beschuldigen) erg vreemd!

Op basis daarvan zou ik zeggen, kappen ermee. Simpelweg omdat jouw vertrouwen in haar weg is, neem ik aan. Maar als je toch echt dol dol dolgraag bij haar blijft, dan zou ik nu letterlijk eisen dat ze hulp zoekt.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2012, 20:11
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Uitmaken is sowieso altijd moeilijk. Maar dat het niet makkelijk is om het uit te maken wil niet zeggen dat je maar beter door kunt gaan. Mensen zijn dieren van gewoonte en als iets nog niet volkomen ondragelijk is vinden ze het fijner om dan maar gewoon door te buffelen als ze daarmee een drastische verandering kunnen voorkomen. Dat is natuurlijk niet altijd goed voor je. In dit geval denk ik dat je beter kan stoppen met doorbuffelen en hard weg kunt rennen. Heel veel sterkte, welke keuze je ook maakt. Het is allebei moeilijk denk ik. Luister naar je brein!
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 04-02-2012, 01:53
sir_mcmanus
Avatar van sir_mcmanus
sir_mcmanus is offline
Get out of your comfort zone en stap de wereld in!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2013, 22:03
Smokeyking
Smokeyking is offline
Ben ik weer, paar maanden later. Het is inmiddels uit! Mis d'r nogsteeds, maar wat een opluchting. Thanks for helping me out with all my bullshit, hahaha.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2013, 02:32
summer t
summer t is offline
wat ik zo las zat het er wel aan te komen. het gemis kan je wel oplossen om dingen te doen die je voor haar ook deed, ga met vriende stappen, verwijder van facebook, en als je veel op de telefoon kijk, verwijder haar daar ook.

iedereen verwerk het weer anders.

veel sterkte met het verwerken
Met citaat reageren
Oud 12-04-2013, 08:05
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ben ik weer, paar maanden later. Het is inmiddels uit! Mis d'r nogsteeds, maar wat een opluchting. Thanks for helping me out with all my bullshit, hahaha.
Goed zo
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 12-04-2013, 15:26
sebastiaan133
Avatar van sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Beter man, je werd de hele tijd aan het lijntje gehouden.
__________________
It's just Me, Myself and I!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2013, 22:29
kuikenpower
kuikenpower is offline
Jij verdient veel beter, heb jij het zelf uitgemaakt of zij. En wat hoe reageerde ze dan. Was het van o niet erg of deed ze moeilijk. Als het dat eerstebwas zat ze je dus duidelijk echt alleen maar aan het lijntje te houden....... Nou ja maakt niet uit je bent van haar af :+)
Met citaat reageren
Oud 13-04-2013, 22:58
sebastiaan133
Avatar van sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Citaat:
dus duidelijk echt alleen maar aan het lijntje te houden
Na-aper.
__________________
It's just Me, Myself and I!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:40.