Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2013, 20:26
robinPSVk.
robinPSVk. is offline
HELP!!!
Er is een meisje die ik echt ongelofelijk leuk vind. En nu krijgen we binnenkort een schoolbal. Ik heb er al wel als eerste gevraagd en ze weet ook dat ik haar leuk vind, alleen nu heeft iemand anders haar ook gevraagd en is ze aan het twijfelen. En ik ben bang dat ik het echt niet aankan om haar met iemand anders te zien schuifelen. En als het niet nog erger kon, ik had al een rot hekel aan hem, laat staan hoe erg ik hem nu haat.

Advies? alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-04-2013, 20:32
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Rustig blijven. Laat zien dat je volwassen kunt zijn (en ga niet extra lullig tegen deze andere jongen doen, want dat kan voor haar een grote afknapper zijn).
Als ze tegen jou al "ja" gezegd heeft zou ze zich daar toch gewoon aan moeten houden? Dan hoort ze helemaal niet te twijfelen, maar gewoon met jou te gaan, ja toch? Afspraak is afspraak. En mocht ze toch met die ander gaan; get over it. Als ze met jou zou gaan en ze heeft je laten zitten kan ze nog zo leuk lijken, maar is ze misschien toch niet zo lief als jij hoopt.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 11-04-2013, 20:51
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Als ze twijfelt vindt ze jou duidelijk niet leuk, dus waar maak je je druk om? Je hebt geen "concurrentie", want je maakt sowieso geen kans.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2013, 20:54
Verwijderd
Ze had al toegezegd en nu twijfelt ze opeens? waarom wil je haar nog?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2013, 20:58
robinPSVk.
robinPSVk. is offline
Elin3 dankje voor je reactie, maar ze heeft geen ja gezegd. De reden waarom is denk ik omdat ze bang is dat haar vriendinnen mij niet leuk vinden. Maar als wij 1 op 1 praten dan stuurt ze ook gewoon x-jes enzo. Die andere jongen mag dan populairder zijn maar ik ga echt niet zonder slag of stoot opgeven. En ik ga niet extra lullig tegen hem doen want hij weet niet dat ik haar heb gevraagd. Zij heeft het tegen mij verteld dat hij haar heeft gevraagd. Dus ik weet het wel van hem, maar hij niet van mij.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2013, 21:41
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Elin3 dankje voor je reactie, maar ze heeft geen ja gezegd. De reden waarom is denk ik omdat ze bang is dat haar vriendinnen mij niet leuk vinden. Maar als wij 1 op 1 praten dan stuurt ze ook gewoon x-jes enzo. Die andere jongen mag dan populairder zijn maar ik ga echt niet zonder slag of stoot opgeven. En ik ga niet extra lullig tegen hem doen want hij weet niet dat ik haar heb gevraagd. Zij heeft het tegen mij verteld dat hij haar heeft gevraagd. Dus ik weet het wel van hem, maar hij niet van mij.
Als ze daar bang voor is geeft dat een lastige situatie.
Er zijn dan twee dingen die zij kan doen, (1) bang blijven en met de andere jongen gaan of (2) toegeven dat ze je leuk vindt en met jou gaan.
In situatie 1 baal jij waarschijnlijk flink. Maar bedenk je dan dat het waarschijnlijk toch niks geworden zou zijn aangezien ze jou niet leuk genoeg vindt om dat toe te geven. Ik heb zelf een aantal jaar geleden ook een lange tijd bijna-iets gehad met een jongen (leuke gesprekken op msn, x-jes, hvj, etc) maar hij durfde er tegenover zijn schoolvrienden ook niet voor uit te komen. Natuurlijk is dat niets geworden, want je kunt niet iets hebben als de ander jou niet leuk genoeg vind om over die angst heen te komen.
In situatie 2 moet je gewoon genieten van de avond, haar vertellen dat je het tof vind dat ze met jou gegaan is en daarna wel verder zien wat ervan komt.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 12-04-2013, 01:14
Verwijderd
Citaat:
Maar als wij 1 op 1 praten dan stuurt ze ook gewoon x-jes enzo.
Oh, dan zou ik me nergens druk om maken.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2013, 01:34
summer t
summer t is offline
ik sluit me er wel bij aan dat je je zelf moet blijven.

zelfde als wat reverend zeg, maak je je nergens druk om.

het enige wat je zou kunnen vragen is. of ze misschien al een antwoord weet.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2013, 05:59
robinPSVk.
robinPSVk. is offline
summer t, ik heb het al zo vaak gevraagd aan haar, alleen het probleem is dat ze dus echt zit te twijfelen tussen mij en die gladjakker. Jammer dat als je een jongen leuk vind er bang voor bent dat je vriendinnen mij niet leuk vinden. Nou is die andere jongen ook niet bepaald knap (zeg maar gewoon gerust niet), dat is ook de reden dat ik er geen bal van snap.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2013, 06:08
robinPSVk.
robinPSVk. is offline
Elin3, als ze voor jou optie 1 kiest dan heb ik een heel groot probleem, want dan zit ik heel de avond te kijken hoe het meisje van mn dromen staat te schuifelen met de allergrootste kneus op aarde die echt met iedereen ( en dan bedoel ik ook echt iedereen ) ruzie loopt te zoeken en zo dom is als een koe zonder hersens. En dat is ook nog eens op kamp dus dan lig ik de rest van de nacht nog tegen die verhaaltjes van hem aan te luisteren. Maar als ze voor jou optie 2 kiest dan kan het wel eens de mooiste avond van mn leven worden. Ik hoop echt dat ze snel beslist van de zenuwen gieren 24 uur per dag door mn lichaam en ik krijg 's ochtends geen hap door mn keel (ik eet wel gewoon hoor), en dat nu al drie dagen lang. Iemand daar nog tips voor???
Met citaat reageren
Oud 12-04-2013, 09:11
meneergaar
meneergaar is offline
Citaat:
Elin3, als ze voor jou optie 1 kiest dan heb ik een heel groot probleem, want dan zit ik heel de avond te kijken hoe het meisje van mn dromen staat te schuifelen met de allergrootste kneus op aarde die echt met iedereen ( en dan bedoel ik ook echt iedereen ) ruzie loopt te zoeken en zo dom is als een koe zonder hersens.
Liefde maakt blind I guess...

Ga lekker leuke dingen doen met vrienden ofzo, ff wat afleiding is misschien handig om die zenuwen tegen te gaan, al is maar een uurtje.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2013, 14:14
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Citaat:
Maar als wij 1 op 1 praten dan stuurt ze ook gewoon x-jes enzo
Wat heeft iedereen toch met dat? Het betekend helemaal niks, dat doet ze waarschijnlijk bij nog veel meer jongens.

Ze heeft geen interesse, anders had ze wel meteen ja gezegt tegenover zo'n 'kneus'. Want dan ben jij net als die 'kneus', niks bijzonders met wie ze gewoon een leuke avond wil.
Of ze is zo verlegen dat ze geen ja durft te zeggen omdat ze je leuk vind. Dat ze dan denkt dat ze blunders maakt waardoor je op haar afknapt, ik denk het niet bij jou want je klinkt best verlieft.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2013, 16:16
robinPSVk.
robinPSVk. is offline
Citaat:
Liefde maakt blind I guess...

Ga lekker leuke dingen doen met vrienden ofzo, ff wat afleiding is misschien handig om die zenuwen tegen te gaan, al is maar een uurtje.
meneergaar, misschien heb je wel gelijk, als ze voor die klojo kiest dan ga ik er gewoon een leuke avond van maken met mn vrienden
Met citaat reageren
Oud 12-04-2013, 16:21
robinPSVk.
robinPSVk. is offline
Citaat:
Wat heeft iedereen toch met dat? Het betekend helemaal niks, dat doet ze waarschijnlijk bij nog veel meer jongens.

Ze heeft geen interesse, anders had ze wel meteen ja gezegt tegenover zo'n 'kneus'. Want dan ben jij net als die 'kneus', niks bijzonders met wie ze gewoon een leuke avond wil.
Of ze is zo verlegen dat ze geen ja durft te zeggen omdat ze je leuk vind. Dat ze dan denkt dat ze blunders maakt waardoor je op haar afknapt, ik denk het niet bij jou want je klinkt best verlieft.
sebastiaan133 ze stuurt geen x-jes naar andere jongens maar dat geeft niet het hoef inderdaad niks te beteken, maar het kan natuurlijk altijd. Ik denk niet dat ze geen '' ja '' durft te zeggen omdat ze bang is dat ze op me afknapt, want ze weet dat ik haar ook leuk vind. Maar zoals ik al eerder zei vanwege haar vriendinnen. En als ik verliefd klink dan is dat niet goed want ik ben smoorverliefd!!!
Met citaat reageren
Oud 12-04-2013, 17:00
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
je snapt wat ik bedoel, toch?

Ik vind het vreemd, hoezo door haar vriendinnen? Wat doen die dan?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2013, 17:30
robinPSVk.
robinPSVk. is offline
Citaat:
je snapt wat ik bedoel, toch?

Ik vind het vreemd, hoezo door haar vriendinnen? Wat doen die dan?
ja tuurlijk maar ik vind haar al een jaar leuk (en dat zonder resultaat vooralsnog) (en ja ik ben een doorzetter) en ik wordt er nu onderhand wel eens gek van. Maar om effe bij het onderwerp te blijven, ze is bang dat ze haar vriendinnen kwijt raakt als ze met mij aan komt zetten (ik ben namelijk niet echt wat je noemt de aller populairste). Maar ze doen voor de rest niets
Met citaat reageren
Oud 12-04-2013, 17:32
robinPSVk.
robinPSVk. is offline
en heeft iemand tips hoe ik er helemaal kan inpakken (ik heb al een super romantische picknick geregeld!!!)
Met citaat reageren
Oud 12-04-2013, 17:34
Verwijderd
Als ze bang is dat haar vriendinnen er een mening over hebben en daarom niets met je wil dan is ze dus niet verliefd.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-04-2013, 17:37
robinPSVk.
robinPSVk. is offline
Citaat:
Als ze bang is dat haar vriendinnen er een mening over hebben en daarom niets met je wil dan is ze dus niet verliefd.
ja of juist wel, het kan natuurlijk dat ze zich daar misschien voor schaamt?!
Met citaat reageren
Oud 12-04-2013, 17:59
Verwijderd
Dat is het punt.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2013, 18:02
robinPSVk.
robinPSVk. is offline
Citaat:
Dat is het punt.
maar dat betekent dan toch niet dat ze me niet leuk vind
Met citaat reageren
Oud 12-04-2013, 18:08
Verwijderd
Doorgaans zoekt men een partner op waar hij/zij zich niet voor schaamt.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2013, 18:08
huntingyade
Avatar van huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
maar dat betekent dan toch niet dat ze me niet leuk vind
ze vind haar vriendinnen een stuk leuker dan jou
__________________
"this is of no offence but... you are a robot aren't you?"
Met citaat reageren
Oud 12-04-2013, 18:11
robinPSVk.
robinPSVk. is offline
Citaat:
Doorgaans zoekt men een partner op waar hij/zij zich niet voor schaamt.
ja ik denk dat ik het verkeerd heb uitgelegd, ik bedoelde dat ze bang is om vriendinnen kwijt te raken
Met citaat reageren
Oud 12-04-2013, 18:12
robinPSVk.
robinPSVk. is offline
Citaat:
ze vind haar vriendinnen een stuk leuker dan jou
dat is meestal zo
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-04-2013, 18:19
Verwijderd
Citaat:
ja ik denk dat ik het verkeerd heb uitgelegd, ik bedoelde dat ze bang is om vriendinnen kwijt te raken
Dat heb je juist heel helder uitgelegd. Als jij verliefd zou zijn op een meisje, als in echt oprecht verliefd, zou jij je dan iets aantrekken van wat je vrienden er eventueel van zouden vinden?

Nee, dat zou je niet.
Citaat:
dat is meestal zo
...nee
Met citaat reageren
Oud 12-04-2013, 19:26
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Met andere woorden, ze is niet verieft op je. Je ontwijkt de waarheid trouwens.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2013, 19:32
robinPSVk.
robinPSVk. is offline
Citaat:
Met andere woorden, ze is niet verieft op je. Je ontwijkt de waarheid trouwens.
ik dacht dat forums waren om mensen tips te geven, maar ik word nu van alle kanten afgekraakt, maar misschien hebben jullie ook wel gelijk. Ik houd jullie uiteraard wel op de hoogte van de uitslag
Met citaat reageren
Oud 12-04-2013, 19:43
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
ik dacht dat forums waren om mensen tips te geven, maar ik word nu van alle kanten afgekraakt, maar misschien hebben jullie ook wel gelijk. Ik houd jullie uiteraard wel op de hoogte van de uitslag
Je moet je niet te erg aangevallen voelen. De mensen bedoelen het goed en waarschijnlijk hebben ze gelijk. Als het meisje jou leuk vind genoeg vind zegt ze dat wel tegen haar vriendinnen, als ze dat niet durft vind ze je waarschijnlijk niet leuk genoeg. Niet echt een leuke gedachte, maar ze is niet het enige meisje op deze planeet dus je komt er vast wel overheen
Ik ben benieuwd hoe het afloopt!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 12-04-2013, 19:48
robinPSVk.
robinPSVk. is offline
Citaat:
Je moet je niet te erg aangevallen voelen. De mensen bedoelen het goed en waarschijnlijk hebben ze gelijk. Als het meisje jou leuk vind genoeg vind zegt ze dat wel tegen haar vriendinnen, als ze dat niet durft vind ze je waarschijnlijk niet leuk genoeg. Niet echt een leuke gedachte, maar ze is niet het enige meisje op deze planeet dus je komt er vast wel overheen
Ik ben benieuwd hoe het afloopt!
ja anders ik wel zeg pfff!!!
Met citaat reageren
Oud 12-04-2013, 19:52
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
ja anders ik wel zeg pfff!!!
Maak je er niet al te druk om hè? Het is maar een meisje en ik snap dat je verliefd op haar bent, maar je zal in je leven nog wel vaker verliefd (en ook vast nog wel vaker teleurgesteld) worden. Probeer jezelf gewoon een beetje af te leiden.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 13-04-2013, 10:13
Verwijderd
Citaat:
ik dacht dat forums waren om mensen tips te geven, maar ik word nu van alle kanten afgekraakt, maar misschien hebben jullie ook wel gelijk. Ik houd jullie uiteraard wel op de hoogte van de uitslag
Tips die je liever niet hoort zijn toch tips. Dat meisje geeft duidelijk niet zoveel om jou als jij om haar. Ze is het dus niet waard.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2013, 12:37
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Wat de rest ook al zegt: ze wil jou niet en jij probeert dat voor jezelf te ontkennen. Wat de rest zegt is niet bedoeld om jou af te kraken. Wel is het bedoeld als hulp voor jou om in te zien dat ze je niet wil en dat je je tijd beter ergens anders kunt besteden. Ik snap dat dat rot is, maar op deze manier doe je jezelf alleen maar meer pijn.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 13-04-2013, 12:39
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Citaat:
Wat de rest ook al zegt: ze wil jou niet en jij probeert dat voor jezelf te ontkennen. Wat de rest zegt is niet bedoeld om jou af te kraken. Wel is het bedoeld als hulp voor jou om in te zien dat ze je niet wil en dat je je tijd beter ergens anders kunt besteden. Ik snap dat dat rot is, maar op deze manier doe je jezelf alleen maar meer pijn.
Ik bedoelde het niet zo bot als het er stond
Met citaat reageren
Oud 13-04-2013, 17:28
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Ik zou gewoon afwachten tot na die 'superromantische picknick' en daarna kijken hoe het afloopt. Want als dat goed afloopt, heb je toch wel een vrij grote stap voor op die andere gozer. Nu is er niet superveel dat je kan doen..
Met citaat reageren
Oud 13-04-2013, 22:51
robinPSVk.
robinPSVk. is offline
Citaat:
Ik zou gewoon afwachten tot na die 'superromantische picknick' en daarna kijken hoe het afloopt. Want als dat goed afloopt, heb je toch wel een vrij grote stap voor op die andere gozer. Nu is er niet superveel dat je kan doen..
dankje wel voor je tip, ik dacht zelf ook al zo iets, maar wist niet zeker of het wel een goed plan was. Maar wel dus. Het moet eerst beter weer worden en voor ons allebei goed uitkomen, daana zie ik wel verder.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-04-2013, 01:46
Verwijderd
Citaat:
En ik ben bang dat ik het echt niet aankan om haar met iemand anders te zien schuifelen.
Als je niet gaat, zie je haar ook niet schuifelen met een ander
Met citaat reageren
Oud 14-04-2013, 07:26
Verwijderd
Citaat:
dankje wel voor je tip, ik dacht zelf ook al zo iets, maar wist niet zeker of het wel een goed plan was. Maar wel dus. Het moet eerst beter weer worden en voor ons allebei goed uitkomen, daana zie ik wel verder.
Goed plan, pff, als jij het wil laten afhangen van een meisje dat zo'n draaikont is, dan moet je het zelf weten, ik vind het geen goed plan om zoveel tijd in een meisje te stoppen dat zich zou schamen bij haar vriendinnen voor je.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie monopolistische concurrentie
qwerty54321
4 13-05-2011 13:08
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Economie: volledig vrije mededinging = volkomen concurrentie?
JBX
0 15-11-2008 15:44
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie gezonde concurrentie
regtur
1 12-10-2007 11:53
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie monopolistische concurrentie/heterogene oligopolie
Maiza
4 24-02-2004 13:40
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie concurrentie!?
L.
8 05-03-2003 01:02
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Concurrentie in VS
SnookDogg
3 02-04-2002 13:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:22.