Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-10-2002, 22:56
ScarletWithin
Avatar van ScarletWithin
ScarletWithin is offline
goed, euhm...Ik heb een hele lieve vriend, alleen we hebben ontzettende ruzie gehad, en het is bijna uitgegaan, omdat ik me druk maak om de kleinste dingen...
Er was een misverstand over dat ik dacht dat hij naar mij toe zou komen, maar hij had dat helemaal niet begrepen, dus kwam hij natuurlijk niet...Ik hele scene schoppen, erge ruzie met em gemaakt, hele dag genegeerd...Uiteindelijk 's avonds met em gepraat. Daar is uitgekomen dat hij z'n vrijheid erg mist, maar dat hij denkt dat hij eroverheen kan komen...
Ik begin nu pas door te krijgen hoe ik doe tegen hem. Ik kwets degene van wie ik het meest hou ontzettend veel, omdat dit soort dingen al vaker zijn voorgekomen...
Goed, het punt van dit hele verhaal is...Hoe kan ik voorkomen dat ik nog eens kwaad word om niks? Want ik ben ook bang dat ik straks om niks meer kwaad word...Ik wou dat ik hem wat vrijer kon laten, maar dat durf ik dan ook weer niet omdat ik nogal wantrouwend, jaloers en bezitterig ben...
Iemand tips om aan deze dingen iets te doen?
__________________
Try Scaring The Cat, Not Me
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-10-2002, 07:46
Wasteland
Avatar van Wasteland
Wasteland is offline
Citaat:
ScarletWithin schreef:
goed, euhm...Ik heb een hele lieve vriend, alleen we hebben ontzettende ruzie gehad, en het is bijna uitgegaan, omdat ik me druk maak om de kleinste dingen...
Er was een misverstand over dat ik dacht dat hij naar mij toe zou komen, maar hij had dat helemaal niet begrepen, dus kwam hij natuurlijk niet...Ik hele scene schoppen, erge ruzie met em gemaakt, hele dag genegeerd...Uiteindelijk 's avonds met em gepraat. Daar is uitgekomen dat hij z'n vrijheid erg mist, maar dat hij denkt dat hij eroverheen kan komen...
Ik begin nu pas door te krijgen hoe ik doe tegen hem. Ik kwets degene van wie ik het meest hou ontzettend veel, omdat dit soort dingen al vaker zijn voorgekomen...
Goed, het punt van dit hele verhaal is...Hoe kan ik voorkomen dat ik nog eens kwaad word om niks? Want ik ben ook bang dat ik straks om niks meer kwaad word...Ik wou dat ik hem wat vrijer kon laten, maar dat durf ik dan ook weer niet omdat ik nogal wantrouwend, jaloers en bezitterig ben...
Iemand tips om aan deze dingen iets te doen?
Jepz, helemaal bekend en meegemaakt zelfs. Ik heb veeld dingen moeten verdragen. Nou wat jij beschrijft, bezitterig en dergelijke wat minder moet ik zeggen. Maar wel dat soort misverstanden. In het begin werd ik daar bang voor dus ik durfde ook niet te reageren op de dingen die ik eigenlijk niet wou. Dit heeft ongeveer 3 kwart jaar geduurd. Ik ben in de grote vakantie comppleet geestelijk ingestort. Ik ben depressief geworden onder andere daar mijn relatie. Op dit moment zijn de rollen omgedraaid. Als mijn vriendin iets zegt wat mij niet bevalt reageer ik met zwaar geschut terug. Misschien een zeer slechte oplossing maar de ontwikkeling van mijn depressie heeft veel dingen veranderd en ik ben nog steeds aan het veranderen. Op zich ben ik er heel blij mee. Ooit was ik het gedrag van haar compleet bue. Rob haal dit doe dat. Tis compleet afgelopen. Neei wij hebben ook op het punt gezeten om het uit te maken maar we zijn er toch uitgekomen. We zijn elkaar steeds beter gaan accepteren. En we zijn er allebei blij mee dat het nou zo gaat. Ieder gaat een beetje zijn eigen weg en we zijn toch veel bij elkaar............
__________________
Half Shadow, Half Human.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 19:18
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Ik denk dat accepteren en uitpraten de enige manier is die werkt. Als je het weet van jezelf is al heel knap. Heb het er nu met hem over en houd het allebei in de gaten. Samen komen jullie er wel uit.
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #75
rare kwast
492 11-11-2006 23:27
Psychologie Borderline (BL)
MisterDJ
10 11-05-2005 06:11
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 13:50
Psychologie Problemen met mezelf, de wereld, studie en nog veel meer.
SpaRood
28 19-08-2004 02:11
Verhalen & Gedichten [verhaal] Tanja.
Vlooienband
47 12-10-2002 13:15
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 16:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:54.