Oud 30-08-2003, 17:57
Williams
Avatar van Williams
Williams is offline
ik ben aan het twijfelen over iets....

ik heb dus 16 maandjes iets met n meisje gehad, en we hebben het uitgemaakt omdat ik volges haar veranderd was, niet meer romantisch,niet meer heel attent, niet meer laten merken dat ik echt vand r hou etcetc...

maar we hebben nu dus zeg maar even een stop, en waarin we gaan kijken of dat trug komt etc. dus dat ik weer de oude word....

maja vanavond komt ze dus naar mij thuis, en ben ik eigk van plan (mn ouders zijn weg)om allemaal kaarsjes door de huiskamer te zetten, lekkere hapjes te maken, een wijntje open maken..romantische muziek op etcetc...maar ik ben een btje aant twijfelen, want we zijn nu tenslotten gewoon 'vrienden' en we hebben nix...
dus kweet niet of ze het zou waarderen, omdat het misschien iets te benauwend overkomt ofzo? snappen jullie het...
wat zou ik doen?

zouden jullie plies snel willen reageren... alvast bedankt..
__________________
I need your love...So Fuck you All

Laatst gewijzigd op 31-08-2003 om 11:12.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-08-2003, 17:59
Dotcom
Avatar van Dotcom
Dotcom is offline
Lijkt me een heel goed idee! Zal ze heel erg leuk vinden denk ik, ook gewoon als vrienden zijnde!
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 18:00
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
"kijken of dat trug komt"

Nou ja in dat geval moet je 't zeker doen, als je tenminste nog wat met haar wilt?
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 18:05
Williams
Avatar van Williams
Williams is offline
hmm, ja ik was bang dat het misschien opdringerig zou over komen....
__________________
I need your love...So Fuck you All
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 18:08
Dotcom
Avatar van Dotcom
Dotcom is offline
Nee, komt niet opdringerig over. Doe ik ook wel eens gewoon voor de gezelligheid als ik een meisje uitnodig.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 18:10
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
Citaat:
Williams schreef op 30-08-2003 @ 18:05:
hmm, ja ik was bang dat het misschien opdringerig zou over komen....
zoals ik gisteren ook tegen je zei...
Waarschijnlijk zal ze dat alleen maar gezellig vinden (dat vidn elk meisje) Zolang jij gewoon normaal doet en echt gewoon jezelf bent, zodat ze ziet op wie ze ook alweer verliefd was, ben je niet opdringerig.. ga je overdrijven.. dan wel..
__________________
Kleine Denise
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 20:09
Verwijderd
Zelfs als een vriend dit voor mij zou doen zou ik dat erg vinden, ook gewoon gezellig. DUs ja wrom niet ik vind dat het ook laat zien dat je toch nog wel wat voor haar overhebt, dus suc6 dr mee.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 00:56
Rubke18
Rubke18 is offline
Hoe is het nou afgelopen?
__________________
Je weet pas wat je mist als het er niet meer is :S
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 11:07
Williams
Avatar van Williams
Williams is offline
supergoed!

we hebben lang gepraat, tegen elkaar aangezeten, geknuffeld etcetc er zijn ook veel zoenmomenten geweest maar ik heb gezoend...maar als k t wel had gedaan had ze trug gezoend,maar kwou dr geowon laten zien daarmee dak dr tijd geef!
ze zei...zoals t nu gaat en zoals ju nu doet is gewoon superperfect,en als je zo blijft doen komt t zeker weten goed!maar ik ben nu gewoon nog n btje bang dat je niet zo blijft doen.(en dat kank wel begrijpen)
nu ziek dr morgen weer..khoop egt zooo dat t dan al goed komt he..

wat denken jullie drvan? wat moek doen?

dr gaan vertellen en redenen aanhalen wrom ze niet bang hoef te zijn dak weer anders ga doen (bijv...kijk..als we nu iets krijgen mag ik lekker tegen iedreen gaan vertellen dat we iets hebben en benk suppperblij en trots dat jij mn friendinnetje bent, en als ik dan weer anders ga doen benk je weer supersnel wkijt, en dat is toch niet wat ik wil?) ziets...ik bedoel ik ben daar supergoed in....en ik krijg dr denkik wel overgehaald dan..mar is dat goed??

life is too short to be afraid
__________________
I need your love...So Fuck you All

Laatst gewijzigd op 31-08-2003 om 11:14.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 11:14
wilco984
Avatar van wilco984
wilco984 is offline
Weet je mag ik je 1 tip geven.. Klinkt hard.. Maar je moet altijd jezelf zijn en je niet anders voor gaan doen om haar terug te krijgen.. Want anders loopt het toch ooit weer een keer mis.. Klinkt best hard.. maar als zij de echte jij niet waardeerd.. zal het nooit iets kunnen worden..
P.s. hoop dat je het niet te persoonlijk opvat
__________________
It's gonna be one of those days (24)
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 11:17
Williams
Avatar van Williams
Williams is offline
neej, omdat je volkomen gelijk hebt!
maar ik ben NU weer de echt IK...en dat wou zij ook!! dat was waar het om ging..om weer IK te worden...

want ..ja klinkt misschien triest...maar ik dacht n half jaartje geleden dat ze me niet meer intressant geneog vond als ik gewon IK was, en ben me toen n btje anders gaan gedragen en daardoor is t fout gelopen.....nu benk gewoon IK, mezelf..maah zij is bang dat ik weer trug ga..dus dak ik wer n btje anders ga doen..maar dat ga ik niet doen!alleen is zij daaar bang voor...
__________________
I need your love...So Fuck you All
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 11:26
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
Wees gewoon jezelf, en let things happen. Als het niet werkt, dan werkt het niet. Als het wel goed gaat, fijn dan. Maar geef elkaar de ruimte en laat niet zo over je heen lopen, want jij doet altijd maar hoe zij wil. Als je dat okay vind, in dit geval moet je dat ook doen, wees altijd jezelf, maar als zij zegt "rechts" dan hoef je niet perse ook rechts te gaan, enkel omdat je haar dan misschien verliest. Denk wat belangrijker is, jezelf zijn en je eigen weg volgen, dan doen wat zij wilt en samen zijn (terwijl je dan misschien helemaal niet zo gelukkig bent)

sorry dit is een beetje verder dan wat je vroeg maar goed..
__________________
I like to say what I want to say
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 11:52
Williams
Avatar van Williams
Williams is offline
ja keej,maar ik pas mezelf niet voortdurend aan...

kben nu gewoon mezelf...

maar wat moet ik nu?? morgen proberen iets met dr te rkijgen, of het laten rusten...?gister was t al netttt op t randje van wel iets hebben, niet iets hebben..snap je?twas gewoon biiijjjjna weer aan...
morgen echt proberen dan?
__________________
I need your love...So Fuck you All
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 12:08
Verwijderd
"Wil je verkering?"
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 12:48
Williams
Avatar van Williams
Williams is offline
wat heb jij toch altijd zinnige posts man
__________________
I need your love...So Fuck you All
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 12:55
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik vind het een beetje klinken alsof zij gewoon constant verwend wil worden. Dat JIJ romantisch moet zijn, dat JIJ attentjes moet geven, dat JIJ constant voor haar moet zijn hoe zij jou wil zien.
Klinkt alsof ze nogal gebruik maakt van het feit dat jij verliefd op d'r bent en zij die verwennerij wel ziet zitten. Als ze namelijk écht van je houdt dan maakt 't d'r ook niet uit dat jij eens niet romantisch bent.
Maar goed, dat is puur hoe het klinkt, het kan zijn dat ik de situatie compleet verkeerd inschat. Toch blijf ik vinden dat ze veel van je vraagt. Jongens zijn nou eenmaal niet gemaakt om áltijd romantisch en attent te zijn

Maar zolang jij je d'r goed bij voelt en d'r vertrouwt is het goed. Ik wil gewoon zeggen dat je niet helemaal in alles mee moet gaan en toch ook een beetje jezelf moet blijven (en daar horen dus ook de minder romantische momenten bij!)
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 13:11
Verwijderd
Citaat:
Williams schreef op 31-08-2003 @ 12:48:
wat heb jij toch altijd zinnige posts man
Anders jij wel
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 13:14
Williams
Avatar van Williams
Williams is offline
Citaat:
linda85 schreef op 31-08-2003 @ 12:55:
Ik vind het een beetje klinken alsof zij gewoon constant verwend wil worden. Dat JIJ romantisch moet zijn, dat JIJ attentjes moet geven, dat JIJ constant voor haar moet zijn hoe zij jou wil zien.
Klinkt alsof ze nogal gebruik maakt van het feit dat jij verliefd op d'r bent en zij die verwennerij wel ziet zitten. Als ze namelijk écht van je houdt dan maakt 't d'r ook niet uit dat jij eens niet romantisch bent.
Maar goed, dat is puur hoe het klinkt, het kan zijn dat ik de situatie compleet verkeerd inschat. Toch blijf ik vinden dat ze veel van je vraagt. Jongens zijn nou eenmaal niet gemaakt om áltijd romantisch en attent te zijn

Maar zolang jij je d'r goed bij voelt en d'r vertrouwt is het goed. Ik wil gewoon zeggen dat je niet helemaal in alles mee moet gaan en toch ook een beetje jezelf moet blijven (en daar horen dus ook de minder romantische momenten bij!)
je schat het wel n btje verkeerd in...want vroeger WAS ik gewoon ook echt super romantisch en attent....en dat was veranderd, en dat was niet goed, IK gewon mezelf...ben wl altijd romantisch etc...
__________________
I need your love...So Fuck you All
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 31-08-2003, 13:19
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
linda85 schreef op 31-08-2003 @ 12:55:
Ik vind het een beetje klinken alsof zij gewoon constant verwend wil worden. Dat JIJ romantisch moet zijn, dat JIJ attentjes moet geven, dat JIJ constant voor haar moet zijn hoe zij jou wil zien.
Klinkt alsof ze nogal gebruik maakt van het feit dat jij verliefd op d'r bent en zij die verwennerij wel ziet zitten. Als ze namelijk écht van je houdt dan maakt 't d'r ook niet uit dat jij eens niet romantisch bent.
Maar goed, dat is puur hoe het klinkt, het kan zijn dat ik de situatie compleet verkeerd inschat. Toch blijf ik vinden dat ze veel van je vraagt. Jongens zijn nou eenmaal niet gemaakt om áltijd romantisch en attent te zijn

Zo zat ik dus ook al te denken toen ik t las...Maar Williams, k heb je post op psych ook gelezen, dus ik weet ong, wel hoe t zit...Succes en sterkte ermee!
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 13:29
Williams
Avatar van Williams
Williams is offline
thnx, maja zoals je hebt kunne lezen...was ik gister weer echt mezelfd en is dat ook EN bevestigd EN ook nos es heel vaak gezegd dat dat zo was, en ze was dr zooo blij mee, alleen nu wil ze zien dat ik dat kan vasthouden....en dat kan ik, dusss t komt goed...alleen de vraag is nu..hoe snel...

khoop snel..
__________________
I need your love...So Fuck you All
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 18:18
Williams
Avatar van Williams
Williams is offline
wat zouk nu doen??

dr proebren over te halen (voorzichtig offcourse) om het nu al te proberen, of maar blijven wachten?
__________________
I need your love...So Fuck you All
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 18:46
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Niks doen, gewoon jezelf zijn. Meestal gaat het wel vanzelf. Als zij er ook weer klaar voor is, wordt het vanzelf weer iets, als zij er niet klaar voor is, dan moet je gewoon nog wat langer geduld hebben...

Toch wil ik nog ff benadrukken dat je niet altijd romantisch hoeft te zijn. Je kunt ook wel eens een periode een dipje hebben. Het lijkt me sterk dat een jongen (of meisje) ALTIJD maar romantisch is...
En zoals je post op me overkomt heb ik wel een vraagje: organiseert zij ook wel eens romantische dingen voor jou??
Want op mij komt het ook over alsof ze er helemaal van uit gaat dat een jongen romantisch moet zijn en haar moet verwennen en andersom niet...
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 10:10
Williams
Avatar van Williams
Williams is offline
krijg vannacht een smsje.....

(mn naam) het gaat niet, het is en uit, en dit betekent echt uit,kwil geen sms,geen telefoon, geen conctac meer...

wat moet je hier nou mee?
__________________
I need your love...So Fuck you All
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 10:37
Williams
Avatar van Williams
Williams is offline
okeeee...

dr ouders wisten niet dat wij weer contact hadden, en dat wij het willen proberen.
Dus dr ouders zijn er gister achtergekomen dat ze vandaag naar mij thuis zou komen....
en toen heeft zij gezegd..dat het helemaal over was tussen ons, toen zei dr vader,okee als je dat nu tegen ons zegt, ga je dat ook maar nu tegen hem zeggen, dus heeft ze dat moeten smse!! (ksnap niet wrom, we hebben altijd goed contact gehad eigk)
naja dus heeft dat gesmst, en ze belde toennet helemaal overstuur op, dat ze t voor iedreen kapot maakt, de realtie met dr ouders, mijn leventje etcetc....
ik vroeg...is t nu dan voorgoed over tussen ons? ja neej dat zeg ik niet...
wat moet ik nu? ik zou het liefste morgen ofzo een heeeel goed gesprek willen hebben met haar en dr ouders erbij, zodat het eindelijk es duidelijk is, maar ik ben bang dat zij dat soiso niet wilt, en dat alsss het al zou geberuen ze dan zegt, ja ik wil t zelf ook niet meer(om dr ouders te paaien)
__________________
I need your love...So Fuck you All
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 10:37
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Citaat:
Williams schreef op 01-09-2003 @ 10:10:
krijg vannacht een smsje.....

(mn naam) het gaat niet, het is en uit, en dit betekent echt uit,kwil geen sms,geen telefoon, geen conctac meer...

wat moet je hier nou mee?
laat haar maar effe met rust, want dat is wat ze nu op dit moment wilt.
Het is moeilijk, dat snap ik, maar laat haar maar effe.

sterkte!
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:33.