Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-01-2016, 17:12
Inmymaxi
Inmymaxi is offline
Hallo mensen,

Duss, ik heb al een half jaar geen relatie meer.

Tegenwoordig begin ik telkens meer koppels te zien en mijn vrienden en mijn ex hebben ook weer een vriend of vriendin.

Als ik ga slapen mis ik ook gewoon iemand die naast me ligt of tegen me aan ofzo. Of samen iets leuks gaan doen en gewoon chillen.

Ik ben inmiddels 21 (en een half!) dus ik begin langzaam wel te denken aan iemand waarmee ik een lange tijd samen kan zijn, i.p.v. gewoon iets willekeurigs. Ik zou iets korts en kleins tijdelijk leuk vinden maar als het iemand is waar ik heel lang mee samen kan zijn dan zou dat natuurlijk beter zijn.

Ik ben een redelijk verlegen jongen. Ik vind veel meiden mooi en leuk maar ik denk automatisch aan het feit dat ze een hoger niveau ofzo staan, dus nooit iets met mij zouden hebben.

Ik heb wel datingstites kort geprobeerd maar heb nooit echt iemand gezien waar ik een connectie mee zou kunnen hebben enzo.
Ik ga ook nooit uit want ik vind het niks en de meeste typjes die daar komen zijn niet echt mijn stijl.

Heeft iemand tips?

Laatst gewijzigd op 18-01-2016 om 17:18.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-01-2016, 18:29
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Toch erop uitgaan en mensen ontmoeten. Als je bijvoorbeeld sport of iets dergelijks kun je daar contacten leggen.

Als je nergens heen gaat en datingsites niks brengt dan wordt het wel lastig natuurlijk.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2016, 18:40
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Naar buiten gaan, toch sociale dingen doen, en misschien je aansluiten bij een studenten of sportvereniging om mensen te leren kennen?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 18-01-2016, 19:00
Inmymaxi
Inmymaxi is offline
Het klinkt als een goed idee, maar ik ben nogal een introvert.

Ik ben niet goed met dat soort sociale situaties. Het is niet zo dat ik antisociaal ben ofzo, maar ik weet gewoon niet goed hoe ik me moet gedragen en wat ik moet zeggen enzo.

Ik ben ook nooit echt meegegaan in die rage van elk weekend uitgaan enzo.

Ik kan hartstikke gezellig zijn enzo, maar uitgaan en grote druktes dat is niet mijn ding.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2016, 19:08
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik ben ook echt geen uitgaanstype, maar op mijn (wat kleinere) studentenvereniging heb ik het wel enorm naar mijn zin.

Hoe je je moet gedragen is ook vooral een kwestie van veel oefenen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 18-01-2016, 19:12
Inmymaxi
Inmymaxi is offline
Mijn kennis van het sociale gebeuren is letterlijk 0%

Ik weet niet wat mensen doen als ze gaan chillen. Ik weet niet waar mensen heen gaan en ik heb absoluut geen idee wat ze doen. Ik weet niet hoe alles moet.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2016, 19:15
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Hoe heb je een relatie gekregen dan?
Met citaat reageren
Oud 18-01-2016, 19:16
Inmymaxi
Inmymaxi is offline
Citaat:
Hoe heb je een relatie gekregen dan?
We zaten in dezelfde klas op school. We waren eerst vrienden voor 2 jaar ofzo en daarna gingen we soms gewoon chillen.

Op een avond zaten we tot midden in de nacht film te kijken en we lagen op een gegeven moment gewoon tegen elkaar aan onder een laken. Daarna zoenden we etc. etc.

Vanaf toen ging het allemaal vanzelf.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2016, 21:41
ikxxx
Avatar van ikxxx
ikxxx is offline
hoe zijn jullie toen vrienden geworden? misschien dat als je je ergens bij aansluit (al is het maar een schaakclub ofzo waar je niet veel moet praten ik zeg maar iets op) kun je misschien dezelfde tactiek toepassen? Kijk dan eens hoe dat andere mensen om je heen met elkaar omgaan, probeer interesses te vinden in bepaalde personen en misschien vind je wel iets om over te praten en loopt het dan ook wel allemaal vanzelf?
__________________
The soul is a hostige, trapped in his own body
Met citaat reageren
Oud 20-01-2016, 14:33
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Als je jezelf blind staart op het krijgen van een relatie, is de kans klein dat dat gaat lukken. Je moet eerst jezelf zien te vinden en gelukkig met jezelf te worden, dan zal het ook gemakkelijker zijn om het sociale op peil te krijgen. De een is supersociaal, de ander heeft er minder behoefte aan. Ik kreeg zelf pas weer op m'n 28e een relatie, terwijl iedereen om me heen al lang samenwoonde of zelfs al kinderen kreeg. Ga eerst eens ontdekken wat jij leuk vindt en probeer mensen te leren kennen met dezelfde interesse.
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten De dictatuur van de liefde
Verwijderd
17 03-11-2010 19:43
Psychologie Het missen van liefde en daardoor depressief.
Kevin v L.
91 20-11-2005 12:07
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Als de liefde voor de maan gaat.
Ieke
0 05-04-2005 16:44
Liefde & Relatie Reactie op al die topics over de zomervakantie en missen..............
Rio
23 26-06-2002 15:22
Verhalen & Gedichten Een onafgemaakt af gedicht over de liefde en het niet...
Secreet
3 12-06-2002 08:02
Verhalen & Gedichten ik mis wat ik niet missen kan
Angelleyes
6 04-02-2002 10:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:55.