Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2016, 16:47
Halloikbenano
Halloikbenano is offline
Ik heb dus een vriend echt al heeel lang, nu is het de laatste tijd zo dat hij opeens uit het niets helemaal geirriteerd en boos doet zonder maar enige reden. Ik ben dan weer het type dat daarom boos word hij negeert me dan eb dat is het laatste waar ik tegen kan.

Ik heb hem gevraagd of hij nig wel verder wlt en dan beantwoord hij met ja natuurlijk en ja ik zou zelfs met je trouwen enzo.

Wij zijn inmiddels al 4 jaar samen maar ik vind dit wel even vervelend want het is al een paar maanden aan de gang?

Een vraag voor de jongens dus weten jullie hoe dit komt of hoe ik het het best kan behandelen want als ik er met hem over wil praten word hij boos ...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-01-2016, 18:01
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Heeft hij het erg druk of een lastige thuissituatie op het moment, waardoor hij gefrustreerd raakt en op jou afreageert?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 03-01-2016, 19:18
Fool_
Fool_ is offline
Mensen worden wel eens geïrriteerd door dingen, dat hoeft echt niet per se aan jou te liggen.

Al eens aan hem gevraagd of hij ergens mee zit?
Met citaat reageren
Oud 03-01-2016, 22:12
Halloikbenano
Halloikbenano is offline
Nee dat is het hem juist, ook nu het vakantie is heeft hij het heel rustig en zijn thuis situatie is goed.
Ik heb vaak gevraagd of er wat is en ben ook vaak stil gwn om ergere ruzies te vermijden maar dan antwoord hij met er is niks het is altijd uit het niets gewoon daarom dat ik het zo raar vind
Met citaat reageren
Oud 04-01-2016, 07:59
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Weet hij dat jij er mee zit?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 04-01-2016, 09:06
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Weet hij dat jij er mee zit?
Ga er idd even voor zitten met zijn 2tjes.

Spreek het naar elkaar uit en begrijp elkaar. Zo blijft het voor jullie beiden vaag.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2016, 10:38
Halloikbenano
Halloikbenano is offline
Ik heb vaak tegen hem gezeg van waarom doe je zo ik vind het echt vervelend enzo en ltobeeer ook rustig te blijven maar dat negeert hij gewoon
Met citaat reageren
Oud 04-01-2016, 10:40
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik heb vaak tegen hem gezeg van waarom doe je zo ik vind het echt vervelend enzo en ltobeeer ook rustig te blijven maar dat negeert hij gewoon
Heb je het ook wel eens gezegd op een moment dat hij rustig was, of alleen wanneer hij al zo geïrriteerd reageerde?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 04-01-2016, 14:39
Halloikbenano
Halloikbenano is offline
Ja dus ook als hy rustig is .
Ik hrb eigenlijk vrijwel al het mogrlijke geprobeert maar kom er niet uit daarom dat ik huer om hulp kwam vragen
Met citaat reageren
Oud 04-01-2016, 17:29
luse.janssen
luse.janssen is offline
Citaat:
Ja dus ook als hy rustig is .
Ik hrb eigenlijk vrijwel al het mogrlijke geprobeert maar kom er niet uit daarom dat ik huer om hulp kwam vragen
Misschien als hij echt niet wilt luisteren, moet je met zijn ouders of vrienden gaan praten en vragen of er iets is, en of het aan jou ligt..?
Anders zou ik echt een keer op een totaal random moment, als jullie het gezellig hebben, gewoon eventjes alles uitpraten.. Ik ben zelf een jongen en je moet het dan rustig brengen en gewoon zeggen dat je het gevoel hebt dat het soms niet zo goed gaat, maar dat je het heel graag weer beter wilt maken en daarom bijvoorbeeld iets speciaals met hem wilt doen om het goed te maken! Breng het voor voorzichtig want ik weet uit ervaring dat je je in zo een situatie snel aangevallen voelt..
Met citaat reageren
Oud 04-01-2016, 18:05
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik heb vaak tegen hem gezeg van waarom doe je zo ik vind het echt vervelend enzo en ltobeeer ook rustig te blijven maar dat negeert hij gewoon
Op zo'n manier ga je heel erg uit van het negatieve, wat bij de meeste mensen niet zo lekker valt. Misschien handiger om eens met hem te praten als hij vrolijk is, en dan is het misschien handiger iets te zeggen als 'hee, ik heb het gevoel dat je de laatste tijd niet helemaal lekker in je vel zit, klopt dat?' of iets in die richting. Dan maak je geen 'beschuldiging' richting hem, laat je hem open om in te vullen of het klopt en heb je een grotere kans dat je een goed gesprek krijgt dan met 'waarom doe je zo vervelend?'.

Wat betreft z'n gedrag: het kan zijn dat hij niet lekker in z'n vel zit, zich verveelt, ergens mee zit, veel stress ervaart, zijn emoties niet goed kan uiten of dat hij zich aan jou ergert om wat voor reden dan ook. De enige manier om er achter te komen is echter door met hem erover te praten, wij kunnen dat niet invullen.

Succes.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 04-01-2016, 19:16
Halloikbenano
Halloikbenano is offline
Jaa! Dankjewel voor de tips allemaal, ik ga binnenkort weer even als we samen zijn kijken of ik rustig kan praten , geweldig ! 😄
Met citaat reageren
Oud 11-01-2016, 19:27
2e jaars
2e jaars is offline
jongens vinden het niet leuk om de les gewezen te krijgen....want zij moeten die stoere sterke slimme mannen zijn, dat is een soort instinct
Met citaat reageren
Oud 11-01-2016, 19:33
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
jongens vinden het niet leuk om de les gewezen te krijgen....want zij moeten die stoere sterke slimme mannen zijn, dat is een soort instinct
Dat is generaliserende onzin.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 17-01-2016, 21:25
Halloikbenano
Halloikbenano is offline
Nou soms moet het wel gebeuren dus ben het niet helemaal met je eens , en het gaat ook om de manier op hoe je net elkaar omgaat hij kan altijd stoer blijven
Met citaat reageren
Oud 20-01-2016, 21:47
Verwijderd
Sws respect dat je t nog niet hebt uitgemaakt, maar de kans is groot dat hij bijvoorbeeld ruzie met iemand heeft of ook een periode heeft dat hij niet goed in z'n vel zit
Met citaat reageren
Oud 21-01-2016, 17:17
lissaatje
lissaatje is offline
ik heb het nu net aan een jongen gevraag met wie ik goed contact heb, hij zei dat het aan meerdere dingen kan liggen.

Wordt je vriendje misschien gepest? dat ligt bij meerdere jongens heel erg gevoelig en daarom zou hij misschien zich anders kunnen gedragen.

Heeft je vriendje niet zo een fijne thuis basis? er zijn jongens die dan opeens heel erg gaan veranderen, ik weet natuurlijk niet of het daar aan ligt.

is er iemand laatst overleden in zijn familie/vrienden?

misschien is het ook de puberteit (ik weet niet hoe oud je vriendje is), het zou kunnen zijn dat hij stoer wilt zijn/doen

Ik zou in ieder geval met een paar vrienden, leerkracht(mentor), ouders, broer/zus enz. praten misschien weten zij wat er is.
ik vind het echt top dat je zoveel om je vriendje geeft, ik wens je echt veel suc6 hopelijk weet je snel wat er aan de had is

groetjes Lissaatje
Met citaat reageren
Oud 23-01-2016, 09:31
Halloikbenano
Halloikbenano is offline
Citaat:
Sws respect dat je t nog niet hebt uitgemaakt

Hahahahaha tja ik hou echt van hem dus dan heb ik er wel wat voor over bedankt hahahaha
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-01-2016, 09:33
Halloikbenano
Halloikbenano is offline
Citaat:
ik heb het nu net aan een jongen gevraag met wie ik goed contact heb, hij zei dat het aan meerdere dingen kan liggen.

Wordt je vriendje misschien gepest? dat ligt bij meerdere jongens heel erg gevoelig en daarom zou hij misschien zich anders kunnen gedragen.

Heeft je vriendje niet zo een fijne thuis basis? er zijn jongens die dan opeens heel erg gaan veranderen, ik weet natuurlijk niet of het daar aan ligt.

is er iemand laatst overleden in zijn familie/vrienden?

misschien is het ook de puberteit (ik weet niet hoe oud je vriendje is), het zou kunnen zijn dat hij stoer wilt zijn/doen

Ik zou in ieder geval met een paar vrienden, leerkracht(mentor), ouders, broer/zus enz. praten misschien weten zij wat er is.
ik vind het echt top dat je zoveel om je vriendje geeft, ik wens je echt veel suc6 hopelijk weet je snel wat er aan de had is

groetjes Lissaatje
Hay lisa,

Dankjewel dat je het ook aan iemand anders hebt gevraagd voor me.

Me vriend is 18 en ik 17. Ik heb zelf ook echt al bij al die punten staan nadenken maar op school ligt het probleem eht niet want hij is soortvan 'de leider' van al zijn vrienden. En thuis gaat het ook wel goed want weet echt altijd alles daarom dat ik nu zoveel twijfel.

Dankjewel voor je hulp en ik ga zeker nog even verder oo zoek naar het antwoord ! 😘
Met citaat reageren
Oud 23-01-2016, 09:58
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hahahahaha tja ik hou echt van hem dus dan heb ik er wel wat voor over bedankt hahahaha
Soms is houden van alleen helaas niet genoeg. Als het niet werkt en er geen zicht is op verbetering moet je je ook afvragen hoe lang jij zo'n relatie nog kan en wil hebben
Als je er samen aan werkt is echt niet alle hoop verloren, maar belangrijk is dan wel dat jullie er allebei helemaal voor gaan. Om te leren omgaan met de problemen die er zijn of die problemen te voorkomen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:35.