Oud 31-08-2002, 11:31
Wasteland
Avatar van Wasteland
Wasteland is offline
Wat raar toch, nu ik in een depressie leef, je kunt je eigen niet voorstellen hoe je bijvoorbeeld een jaar geleden zo ontspannen en rustig hebt kunnen leven. Waarom je die angst voor de dood op dat moment niet had.

Zeer raar. Ook of het ooit nog wel normaal net als een jaar geleden gaat worden dat de ouwe ik ooit nog terug komt.

Mensen met hetzelfde probleem??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-08-2002, 13:29
Verwijderd
Ja dit ken ik wel ja.
Ik zat er laatst ook over na te denken, vroeger vond ik het hoe ik me toen voelde normaal.. En als ik er nu bij na denk begrijp ik niet hoe ik me zo weer kan voelen, ik kan me het gewoon niet voorstellen.

Maar ik heb dit ook een dag nadat het wel een beetje beter ging, wanneer ik me echt heel klote voel (of een uur, stemmingswisselingen he), begrijp ik niet dat ik me zo relaxt of rustig heb kunnen voelen.
Andersom trouwens ook niet, als het wel redelijk gaat, begrijp ik niet van mezelf dat ik zo zwart kan denken..

Maar ja, over het algemeen begrijp ik mezelf ook niet.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 15:23
kleinbloempie
kleinbloempie is offline
ik herken dit ook wel.. ben heel lang erg depressief geweest, en gelukkig er weer uit!
maar idd, kan je je bijna niet meer voorstellen hoe dat was. gelukkig zijn, rusitg zijn, ontspannen zijn, vrolijk zijn. ik heb veel therapie gehad en er werd me toen gevraagd telkens terug te kijken, ook in fotoboeken, en dan bedenken waarom ik vrolijk was en dat opschrijven, en dan kijken naar de toekomst en opschrijven wat ik kon doen om vrolijk te worden, en dan keek ik vaak heel ver voor uit en zei bv: als ik mijn school haal. en dan zei de tharapie altijd: probeer dan goede cijfers te halen en daar al blij mee te zijn, want dan heb je een stukje van je doel bereikt. duzz telkens doelen stellen waar je blij van kan worden, jezelf verbieden echt alles zwart te zien, overal een goed puntje in zoeken.

succes! bloem
__________________
als je maar geniet:P
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Het kwaad
arPos
33 07-07-2009 15:14
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd - Ik mis je voor altijd
Verwijderd
0 08-03-2006 21:44
Films, TV & Radio Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je etc etc. deel 17
Dinalfos
500 09-11-2005 11:53
Verhalen & Gedichten Verhaal (toch nog verder gegaan)
vleermuismaatje
2 28-09-2005 18:35
Liefde & Relatie Vriendin wil weer terug naar haar 'eigen wereldje' terwijl het zo goed ging
Commondude
9 10-10-2003 10:22
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Krijg de kanker: Nederland!
Fellaci
30 28-01-2002 14:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:59.