Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-02-2007, 16:17
Peter41
Peter41 is offline
Beste werkzoekende

Je hebt zojuist dit bericht open geklikt en ik wil je vragen of je deze even wilt doorlezen.

Sinds de invoering van de EURO hebben veel mensen ondervonden dat het leven aanzienlijk duurder geworden is. Ook ik ondervond dit en ben gaan zoeken naar een aanvulling in mijn financiële welzijn. Ik wilde er graag iets bij verdienen om wat financiële ruimte te creëren in mijn leven en ik weet zeker dat jou dat ook niet tegenstaat. Ik heb veel dingen benaderd in de vorm van thuiswerk, maar veelal zijn dit instellingen waar je eerst geld moet betalen, voordat je aan het werk kan. Dit staat mij persoonlijk tegen, en veelal zijn de werkzaamheden irritant (vouwen, tellen) en zijn de verdiensten minimaal.

Nu ben ik werkelijk iets fantastisch tegen het lijf gelopen. Ik ben 5 weken bezig geweest om dit systeem te bestuderen (met behulp van hun bussiness-kit) en heb verschillende gesprekken gevoerd met de top uit Canada. Ik kan je zeggen; alle twijfel die ik had is bij mij weggenomen en ik ben ervoor gegaan, omdat m.i. nauwelijks financiële risico’s met zich meeneemt. (Je hebt namelijk 100% beëindiging-garantie binnen 60 dagen met teruggaaf van gemaakte kosten) Dit bedrijf helpt mensen hun doel te verwezenlijken. Het is een Amerikaans bedrijf, geregistreerd en ingeschreven in de Nederlandse KvK en feitelijk komt het erop neer, dat je leuk en eerlijk geld kunt verdienen door bepaalde producten, die je normaal bij AH, Kruitvat, of Etos koopt, bij hen aan te schaffen. Deze producten zijn werkelijk van TOPKWALITEIT, gezonder, veiliger en veel effectiever dan wat je nu allemaal in je huis hebt staan. Je begrijpt dat ik in dit briefje moeilijk kan gaan uitleggen hoe dit systeem werkt.

De naam van dit bedrijf zal ik je spoedig noemen, zo houd ik je nog even nieuwsgierig. Wil je weten hoe je op een eerlijke en leuke manier geld kan verdienen bij dit bedrijf? Neem dan even contact met me op met onderstaand telefoonnummer en dan ben ik (of samen met één van de teamleden) bereid je de volledige uiteen gezette presentatie te geven over dit bedrijf, met alle ''ins en outs'' waar je mee te maken krijgt.

Als laatste wil ik je nog zeggen, dat ik bij het selecteren van geschikte personen heel selectief ben geweest. Je moet namelijk een positieve instelling en uitstraling hebben en er wel iets voor doen om ervoor te gaan en dat is de reden dat ik ook jou uitkoos en dat je nu dit met briefje in je handen staat! Geef het een kans, als je echt iets wil bijverdienen.

Met vriendelijke groet,


Peter van Hemert
###########

NB: Doorzetters moeten wel ouder zijn dan 18 jaar.

Laatst gewijzigd op 05-02-2007 om 16:30.
Advertentie
Oud 05-02-2007, 16:23
Verwijderd
mijn kont krabben is ook een leuke bijverdienste
Oud 05-02-2007, 16:25
Ivo
Ivo is offline
Geheel geregistreerd en toch alleen een mobiel telefoonnummer als enige contactmethode?

lijkt me spam en/of oplichting.
Oud 05-02-2007, 16:30
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Reclame ongewenst
Posten van telefoonnummers is tegen de regels

Mjah, need I say more? Topic gesloten
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Leuke bijverdienste
Tasting Opinion
2 04-02-2007 18:01
Werk, Geld & Recht op zoek naar wat bijverdienste ???
jaop
5 10-07-2006 00:26
Werk, Geld & Recht HOe oud?, wat doe je?, wat verdien je?
G.T.C.
499 11-04-2006 15:01
Werk, Geld & Recht Wat zijn jouw werktijden?
suusch
93 26-10-2005 21:06
Studeren Nederlands Recht (erasmus)
Amisha
65 13-08-2005 15:23
Werk, Geld & Recht Geld nodig? Kijk eens op deze site!
Folkert
7 13-06-2003 21:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:33.