Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-10-2002, 13:12
climax
Avatar van climax
climax is offline
FEyenoord had de primeur, maar in middels heeft PSV al gevolgd.
Het is een goedkope manier om toch aan goede spelers te komen. Nadat alles oosteuropese landen leeg gekaapt zijn. Wordt er nu gezocht in het verre oosten. En zo stroomt de Nederlandse competitie langzaam vol. Guusje in natuurlijk ook zo aardig geweest om een aantal spelers van 'het grote Zuid-Korea' mee te nemen.

Maar het schijnt nu ook mode te zijn met Nederlandse coaches in het Oosten.
Na de suc66 van Guus. Zijn Willem van Hanegem en Co Adriaans (jah hij is nog niet van de aardbodem geveegd) benaderd door de Nationale bond van: Ja hier komt het:
Groot macht:
China

Het gaat echt lekker zo. Als we nu eens de talenten in eigen huis probeerde te houden, hoeven we ook niet met een elftal te spelen wat niet met elkaar kan communiceren doordat er 10 verschillende nationaliteiten in voorkomen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-10-2002, 13:40
Swami Salami
Swami Salami is offline
Citaat:
climax schreef:
Guusje in natuurlijk ook zo aardig geweest om een aantal spelers van 'het grote Zuid-Korea' mee te nemen.
wie dan?
en dat van van Hanegem en Adriaans lijkt me ook sterk, hebben allebei al een baan.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2002, 13:42
Verwijderd
Citaat:
climax schreef:
FEyenoord had de primeur, maar in middels heeft PSV al gevolgd.
Het is een goedkope manier om toch aan goede spelers te komen. Nadat alles oosteuropese landen leeg gekaapt zijn. Wordt er nu gezocht in het verre oosten. En zo stroomt de Nederlandse competitie langzaam vol. Guusje in natuurlijk ook zo aardig geweest om een aantal spelers van 'het grote Zuid-Korea' mee te nemen.

Maar het schijnt nu ook mode te zijn met Nederlandse coaches in het Oosten.
Na de suc66 van Guus. Zijn Willem van Hanegem en Co Adriaans (jah hij is nog niet van de aardbodem geveegd) benaderd door de Nationale bond van: Ja hier komt het:
Groot macht:
China

Het gaat echt lekker zo. Als we nu eens de talenten in eigen huis probeerde te houden, hoeven we ook niet met een elftal te spelen wat niet met elkaar kan communiceren doordat er 10 verschillende nationaliteiten in voorkomen
Dit is dus ook weer exact een topic dat ik heb getypt
Met citaat reageren
Oud 13-10-2002, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Het gaat echt lekker zo. Als we nu eens de talenten in eigen huis probeerde te houden, hoeven we ook niet met een elftal te spelen wat niet met elkaar kan communiceren doordat er 10 verschillende nationaliteiten in voorkomen
Ik zou ook graag zien dat Patrick Kluivert en Dennis Bergkamp bij Ajax waren gebleven, maar dat lijkt me duidelijk onmogelijk.
€€$$$
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 00:10
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Citaat:
Swami Salami schreef:
wie dan?
en dat van van Hanegem en Adriaans lijkt me ook sterk, hebben allebei al een baan.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 15:21
Firebolt
Avatar van Firebolt
Firebolt is offline
alle talenten/ervaren spelers worden ook uit Nederland weggehaalt, dus je moet toch aan nieuwe goede spelers komen
__________________
Life is a game
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Swami Salami schreef:
wie dan?
en dat van van Hanegem en Adriaans lijkt me ook sterk, hebben allebei al een baan.
Aangezien het mijn topic is, zal ik ook ff zeggen waarom ik dat gezegt heb
Guus heeft Song meegenomen.
En dat van van Hanegem en Adriaanse is waar. Gewoon een feit, zie bv sportweek
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 22:01
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
s dat geen 'gerucht' in sportweek?

bdw, hiddink is geen coach van feyenoord hoor
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 12:10
Verwijderd
Citaat:
DJ FLEM schreef:
s dat geen 'gerucht' in sportweek?

bdw, hiddink is geen coach van feyenoord hoor
Mwah foutje Speelt er niej zo'n koreaan bij PSV?
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 13:03
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
mja, bouma?
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 16:08
CokemanLalalala
Avatar van CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
Citaat:
climax schreef:
FEyenoord had de primeur, maar in middels heeft PSV al gevolgd.
had ons aller NAC niet een jaar of 3 geleden een voetballer uit zuid korea in de gelederen, Yung Yoon Noh !!!!!!!
heerlijke voetballer om naar te kijken, een inzet waarbij nederlands elftal verbleekt! helaas kon de beste vent en vooral zijn vrouw niet aardden in nederland. zonde dat we die moesten laten gaan

ps. om de komst van die "goedkope" spelers te beperken is er ooit een regel ingesteld dat die gasten minimaal salaris van 550.000 gulden moeten krijgen!

Laatst gewijzigd op 15-10-2002 om 16:11.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:20.