Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-03-2005, 16:04
clienus
Avatar van clienus
clienus is offline
ik zit zelf op voetbal nog niet zo lang ongeveer een jaartje. en ik vind dat meisjes niet ondedr doen voor jongens maar wat vinden jullie daar van? kan een meisje evengoed zijn als een jongen???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-03-2005, 16:06
Gornetsnoaker
Avatar van Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Nee
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 16:06
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Denk wel dat ze het in principe even makkelijk kunnen leren, de meeste doen het alleen niet.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 18:47
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Nee, ik denk dat vrouwen snelheid en kracht te kort komen ten opzichte van mannen.

Alhoewel, toen ik nog voetbalde moesten we tegen een team met 10 jongens en 1 meisje en het meisje voetbalde het beste maja toen was ik 12... op die leeftijd zouden meiden zich nog net kunnen meten met jongens. Maar naarmate je ouder wordt, de fysieke vormen van lichamen veranderen, beide geslachten zich ontwikkelen, worden mannen toch gewoon sneller en sterker als vrouwen. Zie je in (bijna) alle sporten waar je een fysieke inspanning moet leveren.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 19:25
number9
number9 is offline
Neej, daarom zijn vrouwen amateurs en geen profs.
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 19:32
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
Ik vind van wel, ik heb op voetbal gezeten maar met schoolgym doe ik toch echt niet onder aan de jongens
__________________
I Woke Up This MorniNg And NobOdy Is GoNna BriNg Me DoWn ToDaY!
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 21:59
squat
squat is offline
Tuurlijk kunnen vrouwen niet even goed voetballen. Vrouwen kunnen zich bij geen één echte sport meten met mannen.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 11:30
Middlefinger1
Avatar van Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
DiaNNe>!!! schreef op 08-03-2005 @ 20:32 :
Ik vind van wel, ik heb op voetbal gezeten maar met schoolgym doe ik toch echt niet onder aan de jongens
gelukkig heb jij niks te vinden... vrouwen doen onder voor mannen omdat ze kracht en snelheid missen... dit zal in de toekomst overigens niet veranderen.
__________________
Nee, ik spreek geen alto !!
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 12:16
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Nee, ik heb regelmatig tegen het eerste van het damesteam van mijn club (die toch redelijk hoog speelden) gespeeld en dat werd meestal meer dan 20-0

Ze missen handelingssnelheid, kracht en spelen te angstig
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 13:09
number9
number9 is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 09-03-2005 @ 13:16 :
Nee, ik heb regelmatig tegen het eerste van het damesteam van mijn club (die toch redelijk hoog speelden) gespeeld en dat werd meestal meer dan 20-0

Ze missen handelingssnelheid, kracht en spelen te angstig
Ja precies ik moest ns met het meisjesteam van onze club vrienschappelijk meespelen tegen een ander meisjesteam. Ik werd gewaarschuwd dat mijn directe tegenstander in NL meisjesteam zat, nou weet ik gelijk wrom je nooit iets positiefs van de NL vrouwen hoort op een vrouwen EK of WK.

Citaat:
DiaNNe>!!! schreef op 08-03-2005 @ 20:32 :
Ik vind van wel, ik heb op voetbal gezeten maar met schoolgym doe ik toch echt niet onder aan de jongens
Je hebt sommige vrouwelijk individuen die beter zijn dan sommige mannelijk individuen, maar das logiscg
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 13:18
Mr. Bungle
Avatar van Mr. Bungle
Mr. Bungle is offline
nee, ik persoonlijk vind vrouwenvoetbal niet om aan te zien. Maar dat ligt denk aan de club waar ik speel. Heb wel met de beste Nederlandse voetbalster gespeeld
__________________
Fyh!
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 13:28
noewkie
noewkie is offline
waarom moeten vrouwen alles wat mannen doen en mannen alles wat vrouwen doen.
ik bedoel ik vindt voetbal een echte mannen sport, het is doelloos, hersenloos typisch mannelijk.
Vrouwen moeten gaan sporten voor hun ontspanning en voor hun beweging niet om geld te verdienen. Dat kunnen vrouwen op veel slimmere manieren doen.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 13:42
Middlefinger1
Avatar van Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
noewkie schreef op 09-03-2005 @ 14:28 :
waarom moeten vrouwen alles wat mannen doen en mannen alles wat vrouwen doen.
ik bedoel ik vindt voetbal een echte mannen sport, het is doelloos, hersenloos typisch mannelijk.
Vrouwen moeten gaan sporten voor hun ontspanning en voor hun beweging niet om geld te verdienen. Dat kunnen vrouwen op veel slimmere manieren doen.
precies voor het raam zitten met een rood lichtje aan dat is inderdaad een stuk minder doelloos, hersenloos en het is zeker typisch vrouwelijk !!
__________________
Nee, ik spreek geen alto !!
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 14:28
squat
squat is offline
Citaat:
noewkie schreef op 09-03-2005 @ 14:28 :
waarom moeten vrouwen alles wat mannen doen en mannen alles wat vrouwen doen.
ik bedoel ik vindt voetbal een echte mannen sport, het is doelloos, hersenloos typisch mannelijk.
Vrouwen moeten gaan sporten voor hun ontspanning en voor hun beweging niet om geld te verdienen. Dat kunnen vrouwen op veel slimmere manieren doen.
Nee, MeNsTrUaTiE iS NieT DoeLLooS en HeRSeNLooS!!!
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 17:16
RaoulDuke
RaoulDuke is offline
Citaat:
squat schreef op 09-03-2005 @ 15:28 :
Nee, MeNsTrUaTiE iS NieT DoeLLooS en HeRSeNLooS!!!

breezah is dat wel
__________________
What? Don't stop here, this is bat country!!
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 17:31
Kaydee
Avatar van Kaydee
Kaydee is offline
ik denk de ze het wel even goed kunnen maar vrouwen zijn veel kwetsbaarder en sneller bang om zich pijn te doen (de meeste dan)
__________________
Hiphop isn't just music it's a way of life
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 17:35
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
nee... Er zijn wel vrouwen die beter zijn dan een hele boel mannen, maar zet de best man naast de beste vrouw en die beste man zal altijd winnen.
Dit neemt niet weg dat er dus vrouwen zijn die best goed kunnen voetballen
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 19:34
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
RaoulDuke schreef op 09-03-2005 @ 18:16 :
breezah is dat wel
omg, happer
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-03-2005, 20:28
Verwijderd
Nee, die zijn veel slechter.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 20:38
waves
Avatar van waves
waves is offline
qua techniek denk ik wel dat ze ongeveer t zelfde niveau kunnen halen.. maar fysiek blijven ze achter.
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 21:11
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Nee.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 21:17
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
squat schreef op 08-03-2005 @ 22:59 :
Tuurlijk kunnen vrouwen niet even goed voetballen. Vrouwen kunnen zich bij geen één echte sport meten met mannen.
En wat dacht je van korfbal dan?

Nee, vrouwen hebben nu eenmaal niet de kracht en snelheid die mannen hebben, de uitzonderingen daargelaten.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 23:26
Queen Klazina Wok
Avatar van Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
Citaat:
noewkie schreef op 09-03-2005 @ 14:28 :
waarom moeten vrouwen alles wat mannen doen en mannen alles wat vrouwen doen.
ik bedoel ik vindt voetbal een echte mannen sport, het is doelloos, hersenloos typisch mannelijk.
Vrouwen moeten gaan sporten voor hun ontspanning en voor hun beweging niet om geld te verdienen. Dat kunnen vrouwen op veel slimmere manieren doen.
of ze doen het niet omdat ze gewoon niet kunnen, dat kan ook nog
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 13:08
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
noewkie schreef op 09-03-2005 @ 14:28 :
waarom moeten vrouwen alles wat mannen doen en mannen alles wat vrouwen doen.
ik bedoel ik vindt voetbal een echte mannen sport, het is doelloos, hersenloos typisch mannelijk.
Vrouwen moeten gaan sporten voor hun ontspanning en voor hun beweging niet om geld te verdienen. Dat kunnen vrouwen op veel slimmere manieren doen.
Idd, ga maar kunstschaatsen.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 13:35
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Het is wat kort door de bocht om te zeggen dat vrouwen nooit zo goed zouden kunnen voetballen als mannen. Je kan wel zeggen dat mannen sterker en sneller zijn. Maar er zijn toch echt zat vrouwen die sneller zijn dan de gemmidelde voetballer. Denk bijvoorbeeld aan vrouwen in de atheletiek. Het zelfde kun je zeggen over kracht. En voor wat betreft techniek, ik zie niet waarom een vrouw niet even goed zou kunnen voetballen als een man.

Maar ik denk dat het meer een theorie verhaal is. En dat het in de praktijk niet zo vaak zal voorkomen dat vrouwen net zo goed kunnen voetballen als mannen.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-03-2005, 14:19
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 12-03-2005 @ 14:35 :
Het is wat kort door de bocht om te zeggen dat vrouwen nooit zo goed zouden kunnen voetballen als mannen. Je kan wel zeggen dat mannen sterker en sneller zijn. Maar er zijn toch echt zat vrouwen die sneller zijn dan de gemmidelde voetballer. Denk bijvoorbeeld aan vrouwen in de atheletiek. Het zelfde kun je zeggen over kracht. En voor wat betreft techniek, ik zie niet waarom een vrouw niet even goed zou kunnen voetballen als een man.

Maar ik denk dat het meer een theorie verhaal is. En dat het in de praktijk niet zo vaak zal voorkomen dat vrouwen net zo goed kunnen voetballen als mannen.
Ja, maar je moet de snelheid van een voetballer niet met die van een hardloper vergelijken. Mannelijke hardlopers lopen harder dan vrouwlijke hardlopers.

Qua techniek zal het niet veel verschil maken.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 18:20
Marloeske
Avatar van Marloeske
Marloeske is offline
Ik speel één na hoogste niveau van Nederland qua damesvoetbal. Dus ik kan er denk ik wel een beetje over meepraten.
Op school voetbal ik er de meeste jongens gewoon uit. Maar dat komt omdat ze niet op voetbal zitten. De échte voetballers zijn gewoon een stuk beter.

Tot het begin van je puberteit hebben jongens en meisjes evenveel spiermassa etc. Vanaf de puberteit worden de spieren bij jongens veel beter/sneller ontwikkeld dan vrouwen door bepaalde hormonen.

Verder is vrouwenvoetbal niet te vergelijken met mannenvoetbal. Niet dat vrouwen angstiger zijn, vrouwen zijn onderling ook er fysiek. Alleen vergeleken met mannen dus wat minder ontwikkeld.

Als vrouwen nou ook die bepaalde hormonen zouden hebben waardoor ze ook meer spieren zouden ontwikkelen, zouden ze makkelijk mee kunnen.

En tsjah, het is algemeen bekend dat jongens die nooit gevoetbald hebben gewoon meer aanleg hebben om te kunnen voetballen dan meisjes. Maar de echt sportieve meiden kunnen wel mee.

Qua snelheid maakt het niet erg veel uit. In elk voetbalteam zijn er verschillen. De ene is sneller dan de ander. Ook bij vrouwen natuurlijk. Dus het kan makkelijk ziin dat een snelle vrouw sneller is dan een 'ietwat langzamere' man.

Meer weet ik eigenlijk niet te vertellen
Het is gewoon zo dat vrouwen die voetballen wel meekunnen maar uiteindelijk blijven de mannen gewoon beter door meer spiermassa etc. Aan de techniek hoeft het niet te liggen. Dat ligt er gewoon aan hoeveel je traint etc.
__________________
nee
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 18:34
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Iemand de vrouw van Ronaldo wel eens zien spelen ?

Kan een héél aardig balletje trappen, echt heel goed, verder kan ik me geheel vinden in de woorden van Marloeske
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 19:06
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
nee.
uitzonderingen daar gelaten.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 19:25
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Citaat:
squat schreef op 08-03-2005 @ 22:59 :
Tuurlijk kunnen vrouwen niet even goed voetballen. Vrouwen kunnen zich bij geen één echte sport meten met mannen.
korfbal?
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 10:02
Thaksie
Avatar van Thaksie
Thaksie is offline
Citaat:
Marloeske schreef op 12-03-2005 @ 19:20 :
Ik speel één na hoogste niveau van Nederland qua damesvoetbal. Dus ik kan er denk ik wel een beetje over meepraten.
Op school voetbal ik er de meeste jongens gewoon uit. Maar dat komt omdat ze niet op voetbal zitten. De échte voetballers zijn gewoon een stuk beter.

Tot het begin van je puberteit hebben jongens en meisjes evenveel spiermassa etc. Vanaf de puberteit worden de spieren bij jongens veel beter/sneller ontwikkeld dan vrouwen door bepaalde hormonen.

Verder is vrouwenvoetbal niet te vergelijken met mannenvoetbal. Niet dat vrouwen angstiger zijn, vrouwen zijn onderling ook er fysiek. Alleen vergeleken met mannen dus wat minder ontwikkeld.

Als vrouwen nou ook die bepaalde hormonen zouden hebben

waardoor ze ook meer spieren zouden ontwikkelen, zouden ze makkelijk mee kunnen.

En tsjah, het is algemeen bekend dat jongens die nooit gevoetbald hebben gewoon meer aanleg hebben om te kunnen voetballen dan meisjes. Maar de echt sportieve meiden kunnen wel mee.

Qua snelheid maakt het niet erg veel uit. In elk voetbalteam zijn er verschillen. De ene is sneller dan de ander. Ook bij vrouwen natuurlijk. Dus het kan makkelijk ziin dat een snelle vrouw sneller is dan een 'ietwat langzamere' man.

Meer weet ik eigenlijk niet te vertellen
Het is gewoon zo dat vrouwen die voetballen wel meekunnen maar uiteindelijk blijven de mannen gewoon beter door meer spiermassa etc. Aan de techniek hoeft het niet te liggen. Dat ligt er gewoon aan hoeveel je traint etc.
Kortom Mannen kunnen beter voetballen
__________________
..uw advertentie had hier kunnen staan..
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 10:19
Middlefinger1
Avatar van Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
BarbapapaX schreef op 12-03-2005 @ 20:25 :
korfbal?
hij zegt toch een echte sport
__________________
Nee, ik spreek geen alto !!
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 10:36
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Middlefinger1 schreef op 17-03-2005 @ 11:19 :
hij zegt toch een echte sport
Dat wilde ik ook al zeggen, maar ik vond het te makkelijk, te voordehandliggend.

En verder heb ik ook helemaal geen verstand van korfbal.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 11:35
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
de 1e vrouw die mij 'n panna geeft moet nog geboren worden
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 12:14
Middlefinger1
Avatar van Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
kalinho schreef op 17-03-2005 @ 12:35 :
de 1e vrouw die mij 'n panna geeft moet nog geboren worden
panna voetbal is voor homo's
__________________
Nee, ik spreek geen alto !!
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 13:11
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
dikke bullshit, er is echt niks mooier dan in de zomer op een klein straatveldje 3vs3 te spelen met extra punten voor panna's enzo
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-03-2005, 17:46
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 17-03-2005 @ 14:11 :
dikke bullshit, er is echt niks mooier dan in de zomer op een klein straatveldje 3vs3 te spelen met extra punten voor panna's enzo



degene boven je is waarschijnlijk iemand wie het zelf niet lukt om bij iemand anders te doen
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 11:28
MissN0urri
Avatar van MissN0urri
MissN0urri is offline
Btje zielug die reacties over korfbal..mj..

zit zelf op een sportopleiding en zit dus met meiden die voetballen in de klas...tis jammer om t toe te geven..maar allemaal halen ze het niet bij de jongens..
__________________
* Het Lijkt Z0 Simpel..Dat Is Het Vaak Ook*
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 11:45
Middlefinger1
Avatar van Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 17-03-2005 @ 14:11 :
dikke bullshit, er is echt niks mooier dan in de zomer op een klein straatveldje 3vs3 te spelen met extra punten voor panna's enzo
doen jullie extra punten omdat jullie in het gewone voetbal niet kunnen winnen??
__________________
Nee, ik spreek geen alto !!
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 12:20
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Middlefinger1 schreef op 18-03-2005 @ 12:45 :
doen jullie extra punten omdat jullie in het gewone voetbal niet kunnen winnen??
er is toch echt meestal wel een team dat wint....
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 12:37
Middlefinger1
Avatar van Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 18-03-2005 @ 13:20 :
er is toch echt meestal wel een team dat wint....
mja, maar mensen passen de regels aan als ze niet kunnen winnen.
__________________
Nee, ik spreek geen alto !!
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 12:54
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Middlefinger1 schreef op 18-03-2005 @ 13:37 :
mja, maar mensen passen de regels aan als ze niet kunnen winnen.
als je teams hebt die na elk potje weer doorwisselen?
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 14:08
Sultan_of_Swing
Avatar van Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Panna is kut, het heet gewoon poorten en als het gebeurt mag je iemand schoppen
__________________
doe de fridge open, vol met pilsener mag ik hopen
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 14:13
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 18-03-2005 @ 13:54 :
als je teams hebt die na elk potje weer doorwisselen?
Dat betekent meestal dat 1 iemand het niet kan, en zijn zin heeft doorgedreven, waardoor de regels zijn veranderd.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 14:45
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Sketch schreef op 18-03-2005 @ 15:13 :
Dat betekent meestal dat 1 iemand het niet kan, en zijn zin heeft doorgedreven, waardoor de regels zijn veranderd.
En als iedereen het wil? Bovendien is het gewoon een leuk spelletje .
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 19:08
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Sketch schreef op 18-03-2005 @ 15:13 :
Dat betekent meestal dat 1 iemand het niet kan, en zijn zin heeft doorgedreven, waardoor de regels zijn veranderd.
hmm..kweet nie hoe vaak jij op straat heb gevoetbald, 't is meestal gewoon de regel 'meeste stemmen gelden', dus als maar 1 volgens jouw'verandering van de regels wil', gebeurt dat echt niet he
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 19:24
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
kalinho schreef op 18-03-2005 @ 20:08 :
hmm..kweet nie hoe vaak jij op straat heb gevoetbald, 't is meestal gewoon de regel 'meeste stemmen gelden', dus als maar 1 volgens jouw'verandering van de regels wil', gebeurt dat echt niet he
Ik ben ook maar wat aan het meeliften op de discussie. Ik hou eigenlijk helemaal niet van voetbal.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 12:01
Jarahh
Avatar van Jarahh
Jarahh is offline
Vrouwen spelen een ander soort voetbal als mannen, hierdoor zullen vrouwen het altjid afleggen tegen mannen (fysiek vooral).
__________________
Why keep your right to remain silent? - Loesje-
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 16:20
Marloeske
Avatar van Marloeske
Marloeske is offline
Citaat:
Jarahh schreef op 20-03-2005 @ 13:01 :
Vrouwen spelen een ander soort voetbal als mannen, hierdoor zullen vrouwen het altjid afleggen tegen mannen (fysiek vooral).
Jup, dat zeker..
Zone-dekking ipv man-dekking..
bal eerst aannemen ipv direct tikken..

enz enz
__________________
nee
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 16:27
rubenrtv
Avatar van rubenrtv
rubenrtv is offline
Citaat:
Marloeske schreef op 20-03-2005 @ 17:20 :
Jup, dat zeker..
vrouw-dekking ipv man-dekking..
bal eerst aannemen ipv direct tikken..

enz enz
__________________
Arguing online is just like the paralympics; even if you win, you're still retarded
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Mijn rubriek
leist
12 05-04-2005 14:49
Verhalen & Gedichten Daar is ze weer ^_^
Shitonya
14 03-04-2004 18:21
Verhalen & Gedichten Column over Vrouwen
Shitonya
10 26-03-2004 20:33
Verhalen & Gedichten niet zelf geschreven, maar
Verwijderd
13 25-03-2004 22:08
Psychologie homosexualiteit is een geestelijke ziekte
Verwijderd
266 11-04-2003 13:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:23.