Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-06-2005, 08:42
meisjke
Avatar van meisjke
meisjke is offline
ik wil volgend jaar heel graag de calo doen en dan de opleiding BPT, maar het is dus een lotingsstudie... (50 % gaat maar door)
maar ik weet nog niet goed wat ik moet gaan doen als ik niet ingeloot wordt want ik wil zowiezo niet een jaar werken..
heeft iemand hier al ervaring mee gehad of ideeën? .. een andere opleiding voor een jaar?.. of gewoon helemaal iets anders kiezen .. en wat voor opleiding zou er wel btj bij aansluiten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-06-2005, 18:32
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Welke opleiding wil je doen?
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik kan me goed voorstellen dat het heel erg kut voelt als je wordt uitgeloot.

Waarom wil je niet een jaar werken en dan volgend jaar weer met de loting meedoen?

Als je een andere opleiding doet voor een jaar, 'verspeel' je een jaar stufi, maar het is aan de andere kant ook een jaar ervaring met vervolgopleidingen.

Ga nog even op zoek naar een andere opleiding. Want als je dat toch uitgeloot wordt, heb je altijd nog iets achter de hand.
Wie weet bevalt die tweede keus wel zo goed, dat je daarmee verder gaat.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2005, 20:17
fractuur
fractuur is offline
Waar staan die afkortingen voor?

Ik loot ook, en ik heb nogal kans dat ik word uitgeloot. Wat mij betreft is dat gewoon een andere opleiding gaan doen die ik even leuk vind. Ga al je hobby's en interesses eens na? Wat voor eisen stel je aan een beroep, welke opleiding daarbij? Ofwel: gewoon een soort nieuwe studiekeuze maken om een leuke tweede studie te doen, waarin jij het evt je hele leven volhoudt. Probeer alsjeblieft verder te kijken dan alleen één opleiding. (sorry, ik word dat gedoe rond Geneeskunde zooo zat. Misschien projecteer ik dat wat te veel op andere lotingsstudies )