Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-11-2013, 14:09
Verwijderd
Allereerst valt het me op dat Mutant blijft hameren op mij. Je kan prima stellen dat ik vrij stil ben geweest dit weekend en dat klopt ook. Het is niet een spelletje dat je 'even' tussendoor kan doen. Maar er zit een verschil tussen iets aankaarten of stelselmatig verdenkingen rondstrooien op de typische manier die reden was voor een stem in de eerste hangronde. Het valt me ook op dat Absinthe van mening is dat een paar spelers opvallend gek gedrag vertonen, zonder expliciet te vernoemen wat precies. Dat is een tikkeltje nutteloos op die manier. Vertel dan je observaties -- of durft ze dat niet om toch een beetje in de luwte te blijven zonder inactief te ogen, om zo blèrende Mutantjes van zich af te houden? Arpos post veel, maar nogal warrig. Ook vind ik het vreemd dat Arpos Lieveheersbeesje min of meer vrijpleit omdat ze twee keer in het 'juiste' lijstje stond. Opmerkelijk omdat Arpos een ervaren speler is en weet dat de stemlijstjes, zeker zo vroeg in het spel, nog niet heel relevant zijn. Waarom zo expliciet iemand vrijpleiten zonder dat daar een gegronde reden voor lijkt te zijn?

Verder heb ik nog geen idee van de geliefden, verrader en heks. Het lijkt me niet dat Arpos en Lieveheersbeesje geliefden zijn, dat zou er te dik bovenop liggen. Of is dat tactiek? Moeilijk om in te schatten. Het is wel iets dat in mijn hoofd rondwaait op de achtergrond bij gebrek aan betere aanknopingspunten.
Advertentie
Oud 04-11-2013, 14:49
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Ik ga even een voorlopig stemlijstje posten omdat ik wil dat meer mensen hun stem gaan vastleggen

Neko:
Sigmund (1)
Ietje (5)

ArPos:
Little Phoebe (2)
Tuttebel (3)
Aila (4)

Ziet er uit als 2 mooie rijtjes, als iedereen zich hierbij aansluit kunnen we weer een papieren gelijkspel maken (dat hopelijk dit keer wel wat meer duidelijkheid geeft)
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 04-11-2013, 15:04
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Zou jij als wolf echt de aandacht op je vestigen door zulke domme dingen te doen als die verwijder/edits gedrag?
Nee, maar ik zou dat ook niet doen als dorpeling, ziener, verrader of wat dan ook. En het is natuurlijk wel een erg makkelijk excuus, 'hij doet rare dingen dus dan is hij daarom vast geen wolf'.

Ik stem deze ronde op ArPos, deels uit lijfbehoud en deels omdat ik vind dat hij erg veel verwarring zaait.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 04-11-2013, 15:06
Verwijderd
Mijn stem gaat dan uit naar Neko*, omdat ze erg weinig post en in het rijtje van Tina staat. Niet dat ik bijzonder zwaar til aan dat laatste, maar 't is beter dan niets en ik heb ook wel oren naar een gelijkspel.
Oud 04-11-2013, 15:09
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Mijn stem gaat dan uit naar Neko*, omdat ze erg weinig post en in het rijtje van Tina staat. Niet dat ik bijzonder zwaar til aan dat laatste, maar 't is beter dan niets en ik heb ook wel oren naar een gelijkspel.
Neko* 9
Tina 8
Elin3 5
Sortjuh 2

En ik post weinig?
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 04-11-2013, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Neko* 9
Tina 8
Elin3 5
Sortjuh 2

En ik post weinig?
Point taken -- hoewel kwaliteit over kwantiteit gaat. Maar ook Sortjuh en Elin3 zijn in dat opzicht dubieus, daar heb je gelijk in. Toch 'ruik' je wat raar en zijn er te weinig posts gemaakt om dat mallige luchtje dat ik meen te detecteren te doen vervagen. Bovendien wil ik een gelijkspel
Oud 04-11-2013, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Allereerst valt het me op dat Mutant blijft hameren op mij. Je kan prima stellen dat ik vrij stil ben geweest dit weekend en dat klopt ook. Het is niet een spelletje dat je 'even' tussendoor kan doen.
Tijd voor nutteloze opmerkingen (terwijl je zegt daar niet aan te doen) of een manier bedenken waarop het 'voordeel' van de forumbazen uitgeschakeld kan worden, was er anders wel.
Citaat:
Maar er zit een verschil tussen iets aankaarten of stelselmatig verdenkingen rondstrooien op de typische manier die reden was voor een stem in de eerste hangronde.
Een beetje reactie proberen uit te lokken omdat ik mijn stem niet zomaar at random wil uitdelen, was goed voor een stem van jou Dat je dat irritant vindt, prima, maar ik mag toch hopen dat je nog steeds een spel speelt en niet mensen er uit wil zetten omdat jij ze irritant vindt. Dat is overigens ook niet wat mij bezig houdt, mocht je nog steeds denken dat een flauwe opmerking in de eerste ronde me dwars is blijven zitten.


Nu valt me nóg iets anders op. Sigmund dreunt wel hetzelfde deuntje op als jij. 'Mutant strooit met verdachtmakingen'. In de eerste ronde kon dat nog toeval zijn, intussen is Mutant misschien een gevaar met haar 'aankaartingen' geworden, maar valt een herhaling van dat deuntje wat minder op. Want wat ik in de eerste ronde heb gedaan, komt jou/jullie natuurlijk van pas in het mij als 'blèrend' neer te zetten ^^



Goed. De stemronde komt dichterbij. Beslissingen zullen toch genomen moeten worden. Ik zou graag op Lusi/Q stemmen omdat ik gok dat ze wat meer te verbergen heeft dan een druk weekend, maar ik gok ook dat ik daar niemand in ga meekrijgen.
Ik denk niet dat arPos een wolf is en er moeten nu toch wel eens een keer wolven gaan sneuvelen.
Ik ben ook niet overtuigd van dat Neko* de galg verdient. Edit: maar ik zou wel een gelijkspel willen.

Ik ga nog even haar reacties en plaatsen in de stemlijst bekijken.

Laatst gewijzigd op 04-11-2013 om 15:14. Reden: Edit is onderlijnd.
Oud 04-11-2013, 15:18
Ietje5
Avatar van Ietje5
Ietje5 is offline
We kunnen ook een gelijkspel maken van drie rijtjes natuurlijk, misschien kunnen we daar nog meer uit halen, omdat de rijtjes dan kleiner zijn? Nu kan het nog, zijn nog zo weinig stemmen binnen.
Oud 04-11-2013, 15:21
Verwijderd
Dan krijgen we tot nu toe het volgende stemlijstje:

Neko:
Sigmund (1)
Ietje (5)
Lusi (7)

ArPos:
Little Phoebe (2)
Tuttebel (3)
Aila (4)
Neko (6)

We zijn nog met 14 spelers in het spel, dus moeten er nog 7 stemmen. (waarvan Mutant er een is, maar die is er zo ik lees nu druk mee bezig.) Een gelijkspel is natuurlijk nastreefwaardig nu, dus ik hoop dat iedereen daar in meegaat.


[edit want post van ietje was er net nog niet]
Citaat:
We kunnen ook een gelijkspel maken van drie rijtjes natuurlijk, misschien kunnen we daar nog meer uit halen, omdat de rijtjes dan kleiner zijn? Nu kan het nog, zijn nog zo weinig stemmen binnen.
Dat lijkt me geen goed idee, zeker niet om nu nog te regelen. Een gelijkspel tussen twee zegt veel meer, al is het nog vroeg in het spel.

Is dit een manier van verwarring zaaien om een van de twee 'bedreigden' te redden? Ik ben benieuwd.
[/edit]
Oud 04-11-2013, 15:24
Verwijderd
Citaat:
Tijd voor nutteloze opmerkingen (terwijl je zegt daar niet aan te doen) of een manier bedenken waarop het 'voordeel' van de forumbazen uitgeschakeld kan worden, was er anders wel.
Valide punten bagatelliseren

Citaat:
Een beetje reactie proberen uit te lokken omdat ik mijn stem niet zomaar at random wil uitdelen, was goed voor een stem van jou
Nee, de reden was je manier van doen en laten bij gebrek aan betere motieven of een zogenaamde dice.

Citaat:
Dat je dat irritant vindt, prima, maar ik mag toch hopen dat je nog steeds een spel speelt en niet mensen er uit wil zetten omdat jij ze irritant vindt.
In de eerste ronde zijn alle argumenten geoorloofd.

Citaat:
Dat is overigens ook niet wat mij bezig houdt, mocht je nog steeds denken dat een flauwe opmerking in de eerste ronde me dwars is blijven zitten.
Staat genoteerd.

Citaat:
Nu valt me nóg iets anders op. Sigmund dreunt wel hetzelfde deuntje op als jij. 'Mutant strooit met verdachtmakingen'. In de eerste ronde kon dat nog toeval zijn, intussen is Mutant misschien een gevaar met haar 'aankaartingen' geworden, maar valt een herhaling van dat deuntje wat minder op. Want wat ik in de eerste ronde heb gedaan, komt jou/jullie natuurlijk van pas in het mij als 'blèrend' neer te zetten ^^
Je hebt een aantal posts aan mij gericht, de één nog subtieler dan de ander. Op zich is dat helemaal de bedoeling, maar iets concreets komt er niet uit behalve wat stemmingmakerij op z'n Mutants. Vertel dan op z'n minst wat je verdenkingen zijn en waarom; entertain us.
Oud 04-11-2013, 15:27
Verwijderd
Uit de posts van Neko* is weinig op te maken, maar ze staat onder Tina. Maar er is ook niet zo heel veel meer om op te baseren als er zoveel stillen zijn. En niemand doet voor mij verder opvallend dan diegenen die ik al heb genoemd.
Dan ga ik voor de hoop dat een nieuw papieren gelijkspel meer uitkomst biedt en zal ik voor Neko* stemmen.
Oud 04-11-2013, 15:29
Ietje5
Avatar van Ietje5
Ietje5 is offline
Citaat:
[edit want post van ietje was er net nog niet]
Dat lijkt me geen goed idee, zeker niet om nu nog te regelen. Een gelijkspel tussen twee zegt veel meer, al is het nog vroeg in het spel.

Is dit een manier van verwarring zaaien om een van de twee 'bedreigden' te redden? Ik ben benieuwd.
[/edit]
Nee hoor, ik zou niet op Neko stemmen en die vervolgens nog te willen redden. En weet ik veel wat meer zegt, een rijtje van twee of drie. Heb dat aan het begin van het spel een keer gevraagd en toen zei iemand (weet niet meer wie) dat het soms makkelijker is om meerdere gelijke rijtjes te hebben omdat je er meer uit kunt halen. Twee rijtjes vind ik ook prima, als dat meer zegt. Ik ben gewoon aan het zoeken. En als er nog zeven mensen moeten stemmen, lijkt mij drie rijtjes juist nog wel haalbaar.
Oud 04-11-2013, 15:33
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik snap niet zo goed waarom iedereen ineens gelijkspel tussen 2 rijtjes wil. Alle wolven zitten er nog in, de verrader, de heks en de geliefden. Er zijn totaal nog 14 spelers, waarvan dus een redelijk groot deel die waarschijnlijk liegen over hun stemmen, en de wolven + verrader die waarschijnlijk hun stemmen slim verspreiden (en niet met z'n allen in 1 rijtje gaan staan).

Zelfs als we op papier een perfect gelijkspel krijgen en iedereen gestemd zegt te hebben, kunnen we daar toch hooguit uit halen dat er op de 7 mensen in dat rijtje staan, er een paar bad guys zitten? Voor het andere rijtje precies hetzelfde. En dat weten we nu ook al, want als het geen gelijkspel wordt zitten er ook in beide rijtjes een aantal bad guys..

En als het echt gelijkspel wordt mogen de wolven natuurlijk ook kiezen wie er dan opgehangen wordt. Maar goed, ik zal het wel niet snappen.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 04-11-2013, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Valide punten bagatelliseren
Valide punten die nog nooit iemand in een ww-spel heeft dwars gezeten, blijkbaar.

Citaat:
Nee, de reden was je manier van doen en laten bij gebrek aan betere motieven of een zogenaamde dice.
In de eerste ronde zijn alle argumenten geoorloofd.
Klopt en dat is prima. Alleen even zeker zijn dat mijn geblèr verder geen invloed heeft

Citaat:
Je hebt een aantal posts aan mij gericht, de één nog subtieler dan de ander. Op zich is dat helemaal de bedoeling, maar iets concreets komt er niet uit behalve wat stemmingmakerij op z'n Mutants. Vertel dan op z'n minst wat je verdenkingen zijn en waarom; entertain us.
Ik vond niet dat ik zo subtiel ben geweest eigenlijk.
Oud 04-11-2013, 15:35
Verwijderd
Citaat:
Valide punten die nog nooit iemand in een ww-spel heeft dwars gezeten, blijkbaar.
Het zit niemand dwars. Het is slechts benoemd.

Citaat:
Ik vond niet dat ik zo subtiel ben geweest eigenlijk.
Oud 04-11-2013, 15:39
Verwijderd
Citaat:
Ik snap niet zo goed waarom iedereen ineens gelijkspel tussen 2 rijtjes wil. Alle wolven zitten er nog in, de verrader, de heks en de geliefden. Er zijn totaal nog 14 spelers, waarvan dus een redelijk groot deel die waarschijnlijk liegen over hun stemmen, en de wolven + verrader die waarschijnlijk hun stemmen slim verspreiden (en niet met z'n allen in 1 rijtje gaan staan).

Zelfs als we op papier een perfect gelijkspel krijgen en iedereen gestemd zegt te hebben, kunnen we daar toch hooguit uit halen dat er op de 7 mensen in dat rijtje staan, er een paar bad guys zitten? Voor het andere rijtje precies hetzelfde. En dat weten we nu ook al, want als het geen gelijkspel wordt zitten er ook in beide rijtjes een aantal bad guys..

En als het echt gelijkspel wordt mogen de wolven natuurlijk ook kiezen wie er dan opgehangen wordt. Maar goed, ik zal het wel niet snappen.
We kunnen ook een derde rijtje beginnen, maar als ik in mijn eentje op Lusi ga zitten staan, ja dan heeft het ook niet zo heel veel nut ^^ En met de trend van het 'vergeten' te stemmen...
Sigmund is opeens ook wel heel erg te vinden voor deze twee rijtjes heeft hij misschien iemand te beschermen?
Oud 04-11-2013, 15:42
Verwijderd
Citaat:
Over zinnige dingen zeggen gesproken, het valt me op dat bepaalde mensen een beetje stil zijn gevallen met hun zinnige bijdrages sinds de geliefden in het spel zijn. Willen ze onder de radar blijven, vooral geen aandacht trekken? Anderen het spelletje laten spelen misschien zodat ze zonder al te veel moeite als overwinnaar uit de bus kunnen komen omdat ze een nieuwe functie hebben?
Wie bedoel je nu precies?

Citaat:
Misschien ook handig om eens te kijken naar de wat meer postende spelers die of allerlei mensen roepen te verdenken (zo blijf je zelf lekker buiten schot), of die meteen met anderen meestemmen om iemand er maar uit te werken.

Ik vind daarom op dit moment in ieder geval ArPos, Tina en Little Phoebe verdacht. Verder ga ik er nog even over nadenken.
Zoals je later al postte, ik heb acht posts. Ik roep ook niet helemaal dat ik 'allerlei mensen' verdenk. Bovendien stem ik niet met anderen mee om iemand 'er maar uit te werken', ik heb een keer uit lijfsbehoud op Margot gestemd. Hoe verdenk je mij dan toch op basis van deze dingen?

Citaat:
Tina lijkt mooi buiten schot te raken door in het juiste stemrijtje te staan als ik afga op de reacties na de eetronde.
Wat een suggestieve post. Ik stemde op Margot uit lijfsbehoud.

Maar goed.

Citaat:
Mutant schreef:
Goed opgemerkt, maar jouw postgehalte met inhoud is ook niet zo bijzonder hoog als je het daarop wil gaan spelen.
Ook een beetje een aparte opmerking.

Citaat:
Wie mij vooral opvalt nu ik alles nog eens goed heb doorgelezen: Lieveheersbeest en Arpos. Ik heb nog meer spelers in mijn achterhoofd met af en toe een gekke actie of rare stem, maar niet echt meerdere redenen om ze verdacht te vinden.

Arpos: Actieve speler met analyses, maar de analyses gaan alle kanten op en hij gaat vaak in discussies met andere spelers. En ook het verwijder/edit-gedrag is frappant. Ik vind t nogal een rare strategie, als het een strategie is. Als Arpos een Good guy blijkt te zijn hebben we wel een groot verlies, omdat hij zo actief is. Maar als het een bad guy is die ons aan t manipuleren is....aii

Lieveheersbeest zegt heel weinig, en maakt 'noob'-foutjes. Is ze echt een noob of speelt ze die kaart gewoon heel goed? Wat voor haar spreekt, is dat ze wel in het 'juiste' rijtje staat. Ik denk dat ze misschien geliefde is of evil karakter, waarschijnlijk verrader. In ieder geval geen ziener of andere interessante functie.
Met deze gedachtegang kan ik wel instemmen. Al zou ik niet stellen dat verrader 'geen interessante functie' is - de verrader weet wie de wolven zijn én heeft een stem.

Citaat:
Neko* 9
Tina 8
Elin3 5
Sortjuh 2

En ik post weinig?
Niet weinig, wel nutteloos. Maar daar ben je inderdaad niet de enige mee.

Goed, dus. Ik snap niet zo goed waarom Neko* nu verdachter is dan, zeg, Eline. Beide spelers posten en stemmen nogal nietszeggend (al komt Neko nu wat in beweging, maar dat is nogal logisch daar ze verdacht wordt). Waarom is Neko* dan per se verdachter dan Eline? Of is dat een beetje random gekozen en gaan we hierna haar eruit werken?

Mijn stem gaat naar Arpos in het kader van gelijkspel, en ook omdat hij nog steeds mijn hoofdverdachte is. Ook wel een beetje bij gebrek aan een verdachter iemand - Arpos doet wel heel erg vreemd, maar ik kan me eigenlijk ook niet bedenken hoe dat voor een wolf nuttig kan zijn. Ik bedoel, als hij wolf is, waarom doet hij dan zo raar?
Het enige wat ik zou kunnen bedenken, is dat hij verrader is en zich zo kenbaar wil maken aan de wolven. Tsja.
Oud 04-11-2013, 15:44
Verwijderd
Citaat:
We kunnen ook een derde rijtje beginnen, maar als ik in mijn eentje op Lusi ga zitten staan, ja dan heeft het ook niet zo heel veel nut ^^ En met de trend van het 'vergeten' te stemmen...
Sigmund is opeens ook wel heel erg te vinden voor deze twee rijtjes heeft hij misschien iemand te beschermen?
Wie zou ik beschermen met twee rijtjes ipv drie? Ik heb altijd het gevoel gehad dat twee rijtjes meer duidelijkheid verschaffen. Als we zometeen twee keer 7 [edit want toegevoegd]stemmen[/edit] hebben weten we zeker dat het rijtje van de overlever gefaket is, door óf de geliefden óf de bad guys. Bij twee rijtjes is het veel moeilijker om zo weg te duiken. Dan bij drie, waar je in ieder geval als wolf lekker kan verspreiden. Zometeen hebben we gegarandeerd een rijtje met twee wolven, en dus twee loze stemmen.

Maar als jullie het graag met drie rijtjes willen, be my guest.
Oud 04-11-2013, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Wat een suggestieve post. Ik stemde op Margot uit lijfsbehoud.

Maar goed.
Dat was omdat Absinthe zei dat jij zeker een slechterik was en toen bleek uit de lijstjes van vandaag verder niemand echt bij jou stil bleef staan. Het was een constatering, verder niets mee bedoeld eigenlijk dan eventueel wat meer reacties losweken waarom wel waarom niet.

Citaat:
Ook een beetje een aparte opmerking.
Al uitgelegd. Dat het me opviel dat Sigmund naar activiteit ging kijken terwijl hij naar mijn idee verder ook weinig ingebracht had. Niet opvallen als 'dat is verdacht dat hij dat doet' maar als 'inactiviteit lijkt me niet per se verdacht'.
Oud 04-11-2013, 15:52
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Ik ga mijn stem nu definitief doorgeven want k ben niet meer online vanavond! Hopelijk komen de resterende stemmen ook snel binnen en vormen er een paar mooie rijtjes!
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 04-11-2013, 15:52
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
We kunnen ook een derde rijtje beginnen, maar als ik in mijn eentje op Lusi ga zitten staan, ja dan heeft het ook niet zo heel veel nut ^^ En met de trend van het 'vergeten' te stemmen...
Dan ga ik met je mee Mutant, wat het stemlijstje zou brengen op:

Neko:
Sigmund (1)
Ietje (5)
Lusi (7)

ArPos:
Little Phoebe (2)
Tuttebel (3)
Aila (4)
Neko (6)

Lusi/ Q:
Mutant (8)
Elin3 (9)
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 04-11-2013, 16:01
Verwijderd
Ok, dan ga ik daar zeker in verder, ondanks dat ik eerder zei op Neko* te stemmen om gelijkspel te krijgen en hoop ik dat we op die manier ook mooie rijtjes krijgen. Ik ga even de pc laten voor wat het is en nog even liggen, ik geef mijn stem door voor als ik in slaap val. Er is iig genoeg stof tot nadenken voor de laatstemmers.
Oud 04-11-2013, 16:03
Verwijderd
Mijn stem is ook doorgegeven. Als het lijstje er zo bij blijft liggen hoop ik dat er nog mensen willen schuiven om toch een gelijkspel te maken. Al is ArPos verdacht genoeg, van mij mag die er best uit.
Oud 04-11-2013, 16:29
Verwijderd
Mutant, wat zijn precies je argumenten tegen LuQu, behalve dat het (= hij + zij) tegen jou ingaat? :

Citaat:
Dat was omdat Absinthe zei dat jij zeker een slechterik was en toen bleek uit de lijstjes van vandaag verder niemand echt bij jou stil bleef staan. Het was een constatering, verder niets mee bedoeld eigenlijk dan eventueel wat meer reacties losweken waarom wel waarom niet.


Al uitgelegd. Dat het me opviel dat Sigmund naar activiteit ging kijken terwijl hij naar mijn idee verder ook weinig ingebracht had. Niet opvallen als 'dat is verdacht dat hij dat doet' maar als 'inactiviteit lijkt me niet per se verdacht'.
O, okee.

Citaat:
Dan ga ik met je mee Mutant, wat het stemlijstje zou brengen op:

Neko:
Sigmund (1)
Ietje (5)
Lusi (7)

ArPos:
Little Phoebe (2)
Tuttebel (3)
Aila (4)
Neko (6)

Lusi/ Q:
Mutant (8)
Elin3 (9)
Je bent mijn stem vergeten. Ik zie nu wel dat Arpos meer stemmen heeft dan ik dacht. Als het nodig is, wil ik mijn stem nog wel wijzigen naar Neko?
Oud 04-11-2013, 16:41
Verwijderd
Pff, ok, we gaan er dus drie rijtjes van maken? Ik vind Lusi/Q alleen niet heel erg verdacht Maar ik wil wel meegaan dan, kijken wat het kan opleveren. en aangezien ik waarschijnlijk voorlopig niet meer online ben, ga ik nu mijn stem doorgeven. Op Lusi/Q dus.
Oud 04-11-2013, 16:46
Verwijderd
Dus als ik me niet vergis is het lijstje nu zo:

Neko*
Sigmund (1)
Ietje (5)
Lusi (7)

ArPos:
Little Phoebe (2)
Tuttebel (3)
Aila (4)
Neko (6)
Tina (9)

Lusi/ Q:
Mutant (8)
Elin3 (10)
Absinthe (11)
Lieveheersbeest (12)

Niet gestemd:
arPos
Sortjuh

Ik wil wel switchen, maar ik denk niet dat het nodig is. Ik verwacht dat er van de niet-stemmers sowieso Arpos en Lusi nog wel gaan stemmen, en Lieveheersbeest vast ook nog wel.

Laatst gewijzigd op 04-11-2013 om 16:57. Reden: Lieveheersbeest erbij geëdit
Oud 04-11-2013, 16:47
Verwijderd
Overigens wilde ik wel nog aan Lusi uitleggen dat het 'vreemde gedrag' waar ik het over had, dus gewoon ging over Arpos, Tina en evt. Lieveheersbeest. Ok, misschien is de benaming 'vreemd gedrag' eigenlijk alleen op Arpos van toepassing, maar ik bedoelde dus opvallende dingen die wat mij betreft meer zeggen (vooralsnog) dan wie in welk rijtje staat. Tina met haar rare switch, Lieveheersbeest met haar later vertellen dat ze op tiara heeft gestemd, waarmee ze misschien wel een medewolf (of als verrader een wolf) redt en Arpos met al zijn rare dingen die ik al vaak genoeg genoemd heb. Dat ik mijn observaties niet zou delen is gewoon niet waar, dan lees je mijn posts gewoon niet goed genoeg.

Laatst gewijzigd op 04-11-2013 om 16:49. Reden: mijn autocorrect maakt er steeds Lieveheersbeestje van :bob:
Oud 04-11-2013, 16:48
Verwijderd
Even heel snel want zit nog op het werk. Ik neig zelf naar arpos, maar voor gelijkspel ben ik bereid mee te gaan op lusi. Dus bij dezen, uitgebreidere reactie volgt als ik thuis ben.
Oud 04-11-2013, 16:48
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Sorry Tina, jouw stem had ik even overheen gelezen! [edit]Ah, je hebt het lijstje alweer ge-update.[/edit]
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 04-11-2013, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Dus als ik me niet vergis is het lijstje nu zo:

Neko*
Sigmund (1)
Ietje (5)
Lusi (7)

ArPos:
Little Phoebe (2)
Tuttebel (3)
Aila (4)
Neko (6)
Tina (9)

Lusi/ Q:
Mutant (8)
Elin3 (10)
Absinthe (11)
Lieveheersbeest (12)

Niet gestemd:
arPos
Sortjuh
Lisa/Quintiano

Ik wil wel switchen, maar ik denk niet dat het nodig is. Ik verwacht dat er van de niet-stemmers sowieso Arpos en Lusi nog wel gaan stemmen, en Lieveheersbeest vast ook nog wel.
Als je slim bent, doe je het wel, want a. Je weet helemaal niet zeker of die twee nog gaan stemmen en b. Dit maakt je alleen maar meer verdacht. Maar goed.
Oud 04-11-2013, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Dus als ik me niet vergis is het lijstje nu zo:

Neko*
Sigmund (1)
Ietje (5)
Lusi (7)

ArPos:
Little Phoebe (2)
Tuttebel (3)
Aila (4)
Neko (6)
Tina (9)

Lusi/ Q:
Mutant (8)
Elin3 (10)
Absinthe (11)
Lieveheersbeest (12)

Niet gestemd:
arPos
Sortjuh
Lisa/Quintiano

Ik wil wel switchen, maar ik denk niet dat het nodig is. Ik verwacht dat er van de niet-stemmers sowieso Arpos en Lusi nog wel gaan stemmen, en Lieveheersbeest vast ook nog wel.
Citaat:
Mijn stem gaat dan uit naar Neko*, omdat ze erg weinig post en in het rijtje van Tina staat. Niet dat ik bijzonder zwaar til aan dat laatste, maar 't is beter dan niets en ik heb ook wel oren naar een gelijkspel.
Je vergist je dus wel. Handig..?
Oud 04-11-2013, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Als je slim bent, doe je het wel, want a. Je weet helemaal niet zeker of die twee nog gaan stemmen en b. Dit maakt je alleen maar meer verdacht. Maar goed.
Wat maakt mij verdacht? Dat ik wacht met switchen tot er meer mensen gestemd hebben? Dat ik liever stem op degene die ik het meest verdenk?

Citaat:
Je vergist je dus wel. Handig..?
Sorry hoor. Ik had Elines rijtje overgekopieerd en de niet-stemmers erbijgezet. Ik zal het aanpassen.
Oud 04-11-2013, 16:58
Verwijderd
Je bent weggehaald uit het rijtje met niet-stemmers. Ik switch dan nu naar Neko voor het gelijkspel.
Oud 04-11-2013, 16:59
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Neko*:
Sigmund (1)
Ietje (5)
Lusi (7)
Tina (13)

ArPos:
Little Phoebe (2)
Tuttebel (3)
Aila (4)
Neko (6)
Tina (9)

Lusi/ Q:
Mutant (8)
Elin3 (10)
Absinthe (11)
Lieveheersbeest (12)

Niet gestemd:
arPos
Sortjuh
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 04-11-2013, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Wat maakt mij verdacht? Dat ik wacht met switchen tot er meer mensen gestemd hebben? Dat ik liever stem op degene die ik het meest verdenk?
Nee, dat je gelijkspel 'tegenwerkt' en dat erg leuk weet te verpakken met "Ik WIL wel switchen maar ik DOE het niet". Maar je bent inmiddels geswitcht
Oud 04-11-2013, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Nee, dat je gelijkspel 'tegenwerkt' en dat erg leuk weet te verpakken met "Ik WIL wel switchen maar ik DOE het niet". Maar je bent inmiddels geswitcht
Wát.

Absinthe, sorry hoor, maar ik vind het bijna verdacht worden hoe erg je de hele tijd op me zit te hameren. Ik geef aan te wachten met switchen omdat ik wil wachten op eventuele andere stemmers, en dat is dan direct 'gelijkspel tegenwerken'? Ik zie gewoon liever Arpos hangen dan Neko, dus liever stem ik zelf op Arpos, omdat ik van mezelf tenminste weet dat ik een stem heb.
Oud 04-11-2013, 17:32
Verwijderd
Ik zet het expres tussen aanhalingstekens, omdat het inderdaad nog niet helemaal tegenwerken was (dat blijkt ook wel uit dat je nu alsnog geswitcht bent, dat pleit opzich voor je), maar ik vond het wel opvallend geformuleerd. Jij maakte er zo 5-3 voor Arpos van, met de boodschap "Ik wil best switchen voor gelijkspel, maar ik denk niet dat het nodig is", wat op mij overkwam als iemand die graag wil overkomen als de goedbedoelende dorpeling, maar die uiteindelijk toch het plan dwarsboomt. Ver doorgetrokken, ik weet het, maar misschien zit ik ook wel een beetje in een tunnelvisie en dan zou het nog best plausibel kunnen zijn.
Oud 04-11-2013, 17:33
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vind Arpos trouwens opvallend stil voor iemand die misschien gehangen wordt.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-11-2013, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Ik vind Arpos trouwens opvallend stil voor iemand die misschien gehangen wordt.
True

Ik zit trouwens weer veel te veel in dit topic, ik moet dingen doen, verdorie!
Oud 04-11-2013, 17:45
Verwijderd
Zo, ik ben eindelijk weer thuis. Stem op Lusi is doorgegeven, hoewel ik ook een beetje bang ben voor een enorme mindfuck want ik vind Arpos veel verdachter omdat hij echt iedere scheet aangrijpt om een ander verdacht te maken. Maar goed, aan de andere kant is zo hard roepen de hele tijd ook wel echt een stomme manier om jezelf verdacht te maken.
We zullen zien zometeen, ik mag toch hopen dat we niet weer een dorpeling te pakken hebben.
Oud 04-11-2013, 17:46
Verwijderd
Ik kan niet meer switchen vanaf nu, ik ga de deur uit. Jammer dat Sortjuh het blijkbaar te druk heeft en dat arPos zichzelf niet komt verdedigen.
Oud 04-11-2013, 17:50
Verwijderd
Citaat:
Zo, ik ben eindelijk weer thuis. Stem op Lusi is doorgegeven, hoewel ik ook een beetje bang ben voor een enorme mindfuck want ik vind Arpos veel verdachter omdat hij echt iedere scheet aangrijpt om een ander verdacht te maken. Maar goed, aan de andere kant is zo hard roepen de hele tijd ook wel echt een stomme manier om jezelf verdacht te maken.
We zullen zien zometeen, ik mag toch hopen dat we niet weer een dorpeling te pakken hebben.
Het is voornamelijk grappig om te zien hoe Mutant en Elin3 het één en ander toch even voor elkaar weten te boksen zonder dat er gegronde reden voor is Nou goed, we zullen het zien
Oud 04-11-2013, 17:52
Verwijderd
Ja precies, ik heb eigenlijk geen echt 'verdacht gevoel' bij jou Lusi... Dus het voelt wel enigszins gemeen.

Maar goed, misschien ben je wel wolf en hoef ik me helemaal niet schuldig te voelen

Wat een mindfuck is dit toch altijd
Oud 04-11-2013, 18:02
Verwijderd
Ik vind het overigens wel echt heel raar dat degene die het hardste roept over anderen nu niks laat horen, terwijl zijn stem doorslaggevend kan zijn.
Oud 04-11-2013, 18:04
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Misschien houdt hij juist zijn mond, om de verrader en/of geliefden niet in de kaart te spelen. Best slim, maar voor ons heel irritant ja.

Maar de stembus is dicht, dus wat mij betreft mag er inderdaad wel gezegd worden op wie er is gestemd.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-11-2013, 18:04
Verwijderd
Ja daarom zei ik het ook pas na 19u
Oud 04-11-2013, 18:04
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik vind het overigens wel echt heel raar dat degene die het hardste roept over anderen nu niks laat horen, terwijl zijn stem doorslaggevend kan zijn.
Mee eens. Arpos was eerst onwijs actief en ik vind hem geen persoon om stil in een hoekje te gaan zitten nadat er aangegeven is dat hij wat fouten maakte in zijn analyses. Zeker niet als hij zelf flink gevaar loopt.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 04-11-2013, 18:06
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja daarom zei ik het ook pas na 19u
Ohja, duh
Citaat:
Mee eens. Arpos was eerst onwijs actief en ik vind hem geen persoon om stil in een hoekje te gaan zitten nadat er aangegeven is dat hij wat fouten maakte in zijn analyses. Zeker niet als hij zelf flink gevaar loopt.
Wat ik zei. Hij is een ervaren speler, hij weet vast wat hij doet.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-11-2013, 18:17
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Ik ga voor Neko wilde voor lp gaan maar soit als ik zelf gevaar loop, moet nog doorlezen drukke dag maar stem alvast nu.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 04-11-2013, 18:18
Verwijderd
Hoezo alvast? Als je nu nog moet stemmen ben je te laat...
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #94 topic #2
Spelleider
333 12-11-2013 18:46
De Kantine Weerwolfspel #94: openingstopic
fizzle-fluffy
197 04-11-2013 23:14
De Kantine Weerwolfspel #89
Verwijderd
500 12-11-2011 23:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:24.