Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-11-2008, 16:04
Layli
Layli is offline
Wat vind jij nou echt sexy..!? Echte sexy kenmerken, waar je als een blok voor valt of juist onwijs opgewonden van wordt. Of juist dingen in bed wat je sexy vindt...wat er maar in je op komt

Ikzelf vind het onwijs sexy als een jongen z'n best voor je doet, en laat merken dat hij dat leuk vindt. En jongens die sterk in hun schoenen staan, weten wat ze willen en zich niks trekken van anderen, dat is sexy.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2008, 19:33
Verwijderd
puur uiterlijk gezien: donker haar donkere ogen, zon halfgeschoren baardje (optioneel), zeg maar.
qua de rest: intelligentie, humor, iemand die me af en toe op mn nummer zet, laten zien dat ie kan geven om mij of passies of naja. you know.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2008, 21:03
Verwijderd
Ik vind enthousiaste, spontane mannen sexy. Niet van die grijze muisjes die in een hoekje staan bier te drinken. En qua uiterlijk van kuiltjes in de wangen, een mooi gebit, bakkebaarden, ongeschoren hoofden, gemillimeterd haar, of juist wat langer piekerig haar, volle lippen, en mooie handen.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2008, 15:28
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
ik vind het kwa dagelijks uiterlijk opwindend om een meisje / vrouw in een leuke spijkerbroek te zien, zelfverzekerd is ( niet arrogant natuurlijk ), redelijk naturel is ( dus geen 14 lagen make-up ) en niet verlegen is.

In bed.....
Ja sexy string doet het altijd goed, en een leuk nachthempje dat soort dingen!

geen oma onderbroeken en dikke pyama`s !

succes !
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2008, 17:32
JustADreamer
JustADreamer is offline
Mooie handen idd, en donker haar en blauwe ogen... Een jongen die ervan geniet om mij een fijne tijd te bezorgen, zowel in bed als daarbuiten... Waarvan ik het idee heb dat ik hem al jaren ken en dat ie me dan tóch nog af en toe kan verrassen... Zo'n jongen als mn vriend dus<3 *zucht*
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...

Laatst gewijzigd op 27-11-2008 om 17:33. Reden: gigaspelfout:P
Met citaat reageren
Oud 27-11-2008, 22:26
Lyne
Avatar van Lyne
Lyne is offline
Lange, brede jongens met een mooie borstkas en mooie armen Licht getint, donker haar, donkere ogen Dat doet het hem wel.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2008, 22:39
Elle
Avatar van Elle
Elle is offline
Een agressieve holbewoner met een hele grote knuppel scoort altijd goed
Met citaat reageren
Oud 27-11-2008, 22:51
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
opvallend eigenlijk dat veruit de meeste vrouwen donker haar het aantrekkelijkst vinden. maar goed, echt blonde mannen zie je dan ook nooit eigenlijk
__________________
man, it must be great being you watching me.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2008, 23:23
Verwijderd
Citaat:
Lange, brede jongens met een mooie borstkas en mooie armen
Ow ja, dat doet het het beste Hoewel het geen vereiste is, maar oh my. En om BendeBen gerust te stellen/tegen te spreken - ik val ook wel op blonde jongens (kwam laatst in Madrid een stel hoogblonde Zweden tegen, dat was toch echt ook niet verkeerd - van die grote blonde vikingen). In principe val ik niet op een bepaalde kleur haar of ogen (of zelfs maar huid...), het is alleen zo dat donkere wimpers/wenkbrauwen en donkere stoppels zo lekker afsteken tegen een relatief blanke huid -> uitgesproken trekken, dat heeft iets sneller iets mannelijks.

En zelfverzekerd gedrag, maar wel met humor - iemand die zichzelf te serieus neemt in bed is niet leuk En hij moet goed zijn in plagen
Met citaat reageren
Oud 27-11-2008, 23:55
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
nou ja opvallend dus omdat stereotype sexy vrouw blond is. dus mannen vallen op licht en vrouwen vallen op donker. dan ga ik me afvragen of/hoe dat evolutionair te verklaren is dan.

niet dat ik klaag hoor, een dergelijke situatie spreekt alleen maar in mijn voordeel
__________________
man, it must be great being you watching me.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2008, 00:08
Verwijderd
Mja ik heb rood haar? Dat wordt nooit genoemd maar heeft nog nooit in mijn nadeel gewerkt geloof ik

Nee geen idee waarom het relatief vaak zo gaat - ik denk misschien ook andersom, dat lichte wenkbrauwen bij vrouwen ook als vrouwelijker = jonger = vruchtbaarder worden ervaren misschien?
Met citaat reageren
Oud 28-11-2008, 00:21
Verwijderd
Hoe n vrouw staat. Beetje bijhangend, gaap. Maar op de juiste manier.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2008, 06:09
crazycat
crazycat is offline
Citaat:
Lange, brede jongens met een mooie borstkas en mooie armen Licht getint, donker haar, donkere ogen Dat doet het hem wel.
kben perfect
Met citaat reageren
Oud 28-11-2008, 12:59
Maaike.
Avatar van Maaike.
Maaike. is offline
Citaat:
nou ja opvallend dus omdat stereotype sexy vrouw blond is. dus mannen vallen op licht en vrouwen vallen op donker. dan ga ik me afvragen of/hoe dat evolutionair te verklaren is dan.

niet dat ik klaag hoor, een dergelijke situatie spreekt alleen maar in mijn voordeel
Voor mannen is het evolutionair gezien handig om op jonge vrouwen te vallen, en blond wordt geassocieerd met jong. Bij vrouwen loont het juist om op meer ervaren, en vaak wat oudere mannelijker mannen te vallen -> donker haar. Even erg kort door de bocht dan.
__________________
kak
Met citaat reageren
Oud 28-11-2008, 13:11
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
met de nadruk op "erg" ja

voor vrouwen is een oude man niet logisch trouwens. minder viriel etc. jong is altijd beter om voort te planten
__________________
man, it must be great being you watching me.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2008, 19:02
Confus1oN
Confus1oN is offline
waar ik toch echt mijn ogen wel voor open houd is voor mooie stevige ronde billen
Met citaat reageren
Oud 30-11-2008, 10:36
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Rood haar is een pré, een beetje vlees aan dr lijf ook (goeie curves), ondeugende blikken, tattoos en piercings vind ik vaak ook erg sexy mits niet té.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 30-11-2008, 16:33
annoniempje
Avatar van annoniempje
annoniempje is offline
ik val meestal op brunettes. Echter dat zou tot op heden ook gewoon toeval kunnen zijn. Wat ik wel een must vind is een mooie huid (hou niet van pukkeltjes enzo) en mooi gebit. Weet niet waarom, maar vind dat gewoon mooi. Voor de rest maakt hij mij niet uit. Slank vind ik mooi, maar geen must en rest ook niet. Gaat mij vooral om het gezicht.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2008, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Rood haar is een pré, een beetje vlees aan dr lijf ook (goeie curves), ondeugende blikken, tattoos en piercings vind ik vaak ook erg sexy mits niet té.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2008, 22:25
crazycat
crazycat is offline
al zou ik echt naar perfect kijke, lekkere volle tieten, perfecte kontje, lekker groot maar ook weer niet zo heel groot, geen buikje maar ok weer niet dat je de botten ziet(dus een heel klein beetje vet), schattig gezichtje, en blauwe / groene ogen,
Met citaat reageren
Oud 04-12-2008, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Lange, brede jongens met een mooie borstkas en mooie armen Licht getint, donker haar, donkere ogen Dat doet het hem wel.
Alleen dan liever niet te lang <1.80 m
Met citaat reageren
Oud 04-12-2008, 22:55
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Alleen dan liever niet te lang <1.80 m
Jongens onder de 1.80 zijn niet lang, maar normaal.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2008, 23:06
crazycat
crazycat is offline
ik ben 190 zelf, maar heb liever meide van 1 kop of meer kleiner dan ik, als een meid lkanger dan mij is heb ik het gouw gezien
Met citaat reageren
Oud 06-12-2008, 01:37
Hydrodynamikaas
Avatar van Hydrodynamikaas
Hydrodynamikaas is offline
__________________
Je bent bladgroen papi, voer voor de apen!
Met citaat reageren
Oud 06-12-2008, 12:18
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Mja ik heb rood haar? Dat wordt nooit genoemd maar heeft nog nooit in mijn nadeel gewerkt geloof ik
Rood haar/groene ogen

voor de rest zou ik zeggen, mentale scherpte en humor vooral.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 07-12-2008, 01:15
crazycat
crazycat is offline
ja idd rood haar en groene ogen is gewoon een perfecte combo
maar dan wel rood haar met van die mooie krullen
Met citaat reageren
Oud 07-12-2008, 02:05
Lyne
Avatar van Lyne
Lyne is offline
Citaat:
kben perfect
Bijna, als je vier jaar ouder was geweest dan was je perfect

Voor mij liever wel lang, zo 1.85-1.92 vind ik echt perfect..

En tja donker haar, ik weet het niet, heb het niet echt op blond denk ik.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2008, 19:16
tsjappie
Avatar van tsjappie
tsjappie is offline
Kleine meisjes, niet heel dun maar ook niet te vol gewoon mooie benen, billen en borsten. Leuk hoofd en verder maakt het me niet zoveel uit, geen gingerkids of iets wat ook maar lijkt op rood haar en dat bleek is! Té witte meisjes zijn ook een afknapper.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2008, 23:14
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Que?
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 07-12-2008, 23:43
Verwijderd
Citaat:
Que?
Ja, wat zou daaaaar nou aan zijn.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2008, 12:45
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Donker haar, donkere ogen, liefst in pak of minimaal zwarte broek/witte bloes (en dan zonder een shirt eronder aan te hebben).
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2008, 13:58
Young Predator
Avatar van Young Predator
Young Predator is offline
Als ze 'hard-to-catch spelen/speelt
__________________
A good student will always teach the teacher
Met citaat reageren
Oud 08-12-2008, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Rood haar is een pré, een beetje vlees aan dr lijf ook (goeie curves), ondeugende blikken, tattoos en piercings vind ik vaak ook erg sexy mits niet té.


OT: sja wat vind ik sexy, dat heeft niet echt met uiterlijke kenmerken te maken, meer met een blik in z'n ogen of de manier waarop hij zich gedraagt.

Oja, wat wel fucking sexy is, is zo'n zondagochtendbaardje, maar niet bij alle mannen, er is maar een bepaald slag mannen die dat heeft en waarbij dat dan ook nog sexy is.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2008, 22:54
Verwijderd
Citaat:
Jongens onder de 1.80 zijn niet lang, maar normaal.
Dat zei ik dan ook Volgens mij is het in Nederland zelfs onder gemiddeld.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2008, 09:34
Confus1oN
Confus1oN is offline
ja want ik ben 1m88/1m90 en voel me regelmatig al "klein"
Met citaat reageren
Oud 09-12-2008, 10:36
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Dat zei ik dan ook Volgens mij is het in Nederland zelfs onder gemiddeld.
Ja gelukkig ligt het gemiddelde in Nederland hoog.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2008, 15:40
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Mooie/fijne glimlach kan ontzettend sexy zijn, een bepaalde blik in de ogen, brede schouders en gespierde armen, lekker kontje. Mjah. Daar loop ik wel warm voor.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2008, 22:40
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik vind het verschrikkelijk sexy als een jongen heel zelfverzekerd is en verschrikkelijk goed muziekmaakt. En dan vooral viool. Een man in pak, hoe belachelijk-sjieker hoe beter, doet het ook goed. En dat gecombineerd en dan kun je me wegdragen.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2008, 11:00
Mariekje*
Mariekje* is offline
Brede schouders, gespierde armen, goed verzorgde (mooie) handen. Zelfverzekerd, merendeel van de tijd gruwelijk dominant. Spijkerbroek met ontbloot bovenlijf, mooie mannen in pak, sprekende ogen...
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 10-12-2008, 11:01
Verwijderd
Donkere krullen, en een beetje nonchalant. Goed verzorgde hand en een gespierde rug zijn ook altijd ontzettend sexy. Verder zijn een lekkere kont en sowieso een beetje een gespierd lijf, iets om tegen aan te kruipen en vast te houden is ook altijd goed
Met citaat reageren
Oud 10-12-2008, 13:53
Gedoemd
Avatar van Gedoemd
Gedoemd is offline
Donkere krullen is bij mij ook een pré maar een kapsel zoals hieronder mag ook van mij. Een Engels accent is voor mij echt een complete turn on, hij mag ook wel wat spier hebben maar het hoeft niet zo gek veel te zijn (bodybuilder ). Verder moet hij ook langer zijn dan ik en een beetje mysterieus.

__________________
Just a perfect day - drink Sangria in the park. | LAP!
Met citaat reageren
Oud 10-12-2008, 19:48
Raymond'
Avatar van Raymond'
Raymond' is offline
roepende ogen, niet te lang, mooie benen ( daarmee bedoel ik dus geen luciferstokjes ) volle borsten, mooi kontje, lieve glimlach!
Met citaat reageren
Oud 11-12-2008, 19:38
driene
Avatar van driene
driene is offline
ik vind het sexy als hij mij een lekkere geile tongzoen geeft, daar krijg ik zin van. en verder, jongens die zeker zijn van zichzelf (maar niet arrogant). mooie blauwe ogen (mijn vriend) donker haar, lekker groot, lekker kontje.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle sexy kleren
Roffachick
19 17-03-2006 18:41
Lifestyle Sexy stem...
Verwijderd
106 07-10-2004 20:14
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Sexy Hotdog
Ieke
0 06-04-2004 21:45
Lifestyle wat is SEXY bij vrouwen?
Optima
113 03-10-2003 21:12
Lifestyle Stoerheid ---> Sexy?
Embraced Pale Death
32 12-06-2003 19:34
Seksualiteit Sexy is naakt?
murwari
61 02-06-2003 21:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:11.