Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2020, 10:38
Verwijderd
Ik heb dit probleem met mijn handen ook echt heel erg en heb alles al geprobeerd! Ik heb nu van die "oude" handen. En dus ook lelijke nagels.
Advertentie
Oud 02-02-2020, 23:07
Verwijderd
Hoe lang is nagellak eigenlijk houdbaar... heb een paar potjes weggeflikkerd.
Oud 02-02-2020, 23:14
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Vrij eindeloos. Soms wordt t wat dikker omdat een aantal stoffen die t vloeibaar houden overtijd vervliegen. Maar je kunt nagellak verdunner kopen en een paar druppeltjes maakt t weer als nieuw.

Misschien moet ik een carrière switch naar de nagellak overwegen.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 04-02-2020, 18:55
Verwijderd
Ik had er al verdunner in gedaan. Maarja, ik vond het ook niet echt mijn kleuren en was ook al oud dus heb ik het weggegooid.

Jaaaaaaa ga voor je passie!

Ik probeer nu mijn nagels met rust te laten, soms lukt dat dus en in tijden van stress begin ik weer te plukken.
Oud 04-02-2020, 18:59
Verwijderd
Dingen die steeds terugkomen, voor de volgende topic:

https://www.lottafromstockholm.co.uk/

Jaja ik bereid de volgende topic al voor.
Oud 05-02-2020, 19:44
Verwijderd
Ik.wil ALLES kopen.
Oud 05-02-2020, 20:47
Verwijderd
Ik had best leuke dingen besteld, dacht ik, maar niet heus. Ook wel goed voor mijn portemonnee.
Oud 05-02-2020, 20:48
Verwijderd
Lel ik ben wat dikker geworden.
Oud 05-02-2020, 21:11
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik pas weer in een spijkerbroek van tien jaar geleden
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 07-02-2020, 16:15
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Ik.wil ALLES kopen.
Dit. En de Topvintage sale werkt ook niet mee.
Mustbestrongtonotspendsomuchmoney
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 08-02-2020, 16:59
Verwijderd
Na afgelopen week mag ik mezelf trakteren op Lotta's. Nu nog een keuze maken.
Oud 09-02-2020, 10:54
Verwijderd
TopVintage sale, gelukkig is mijn maat snel weg. Maar ik heb het ook, ALLES willen kopen, het werkt ook niet echt mee dat ik übergelukkig ben geloof ik, dan kan ik ineens vanalles kopen en heb ik tachtig smoezen klaar waarom ik iets nodig heb
Oud 09-02-2020, 12:04
Verwijderd
Haha ik heb twee van de vier boeken gekocht die ik wilde hebben. Ik mocht ze niet van mezelf kopen. Maar toch gedaan.
Oud 09-02-2020, 12:08
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Nu mag je geen toetje vanavond
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 09-02-2020, 12:23
Verwijderd
Boeken koop ik echt nooit nieuw.
Oud 09-02-2020, 13:45
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Wil je mijn oude boeken kopen? (:
__________________
Who's this jabroni?
Oud 09-02-2020, 15:49
Verwijderd
Ligt er aan welke je heebbbbbbbbbt!
Oud 09-02-2020, 15:58
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Een heule hoop. Voornamelijk oude Engelse. Maar echt 3 planken vol nog van wat ik weg wil doen.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 09-02-2020, 16:00
Verwijderd
Foto's!
Oud 10-02-2020, 08:45
Verwijderd
Ik heb dus een enorm goede flared broek van Lee en ik ga er in wonen. Tering wat een fijn ding.
Oud 10-02-2020, 10:07
Verwijderd
Welke heb je? Misschien ga ik daar ook even spieken.
Oud 10-02-2020, 12:15
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn favo flared spijkerbroek van tien jaar geleden past weer en is nu mijn klusbroek
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 10-02-2020, 16:52
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik heb dus een enorm goede flared broek van Lee en ik ga er in wonen. Tering wat een fijn ding.
Lee's zijn er niet in mijn maat helaas. Maar ik zag ook teringmooie flared broeken van hun.
Mijn favo flared broek heb ik dit weekend al voor de duizendste keer aan elkaar gelijmd, maar no way dat ik 'm weg doe.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 25-02-2020, 22:37
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
up
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Oud 22-03-2020, 20:24
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
upje omdat het een goede dag is voor een nieuw haarkleurtje, nagellakje, scrubje, wintervachtje eraf, alles
regel #1 ook in de apocalypse. Always be prabulous.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 22-03-2020, 20:37
Verwijderd
Ik ben op zo'n dom punt dat ik in mijn gewone kleren dik ben (en niet goed proportioneel dik, maar alleen een enorme vetbuik) maar het ook écht nog te vroeg is voor zwangerschapskleren.
Oud 22-03-2020, 20:38
Verwijderd
Overigens is een groot deel daarvan me echt Te Groot, dus heujjj nieuwe kleren
Oud 22-03-2020, 20:49
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Je kan je geld toch niet ergens anders uitgeven dus gewoon online shoppen, hatsekidee!
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 22-03-2020, 20:49
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Door alle stress en gedoe en fysieke arbeid ben ik al jaren niet meer zo licht geweest als nu en eigenlijk zou ik het best wel zo willen houden. Hopen dat het me lukt om goed voor mezelf te blijven koken.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 22-03-2020, 21:49
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ik ben op zo'n dom punt dat ik in mijn gewone kleren dik ben (en niet goed proportioneel dik, maar alleen een enorme vetbuik) maar het ook écht nog te vroeg is voor zwangerschapskleren.
Waarom te vroeg? Niks mis met alvast een goed passende zwangerschapsbroek. Of naar de jurkjes
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 22-03-2020, 22:05
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
upje omdat het een goede dag is voor een nieuw haarkleurtje, nagellakje, scrubje, wintervachtje eraf, alles
regel #1 ook in de apocalypse. Always be prabulous.
Ik kan mezelf niet eens onder de douche slepen, laat staan dat ik ga pamperen. Moet eigenlijk wel weer een nieuwe lading verf in m'n haar, maar tsja, dan moet ik dat eerst kopen.
Oh en ik voel me echt in elke outfit vadsig, want volgens mij ben ik echt 20 kilo aangekomen ofzo. Mega-wijde broeken en shirts zijn mijn go-to nu.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 22-03-2020, 22:17
Verwijderd
Citaat:
upje omdat het een goede dag is voor een nieuw haarkleurtje, nagellakje, scrubje, wintervachtje eraf, alles
regel #1 ook in de apocalypse. Always be prabulous.
Ik was vandaag weer eens onder de douche gestapt. Ik ging dit keer niet onderuit. Beetje make up... de rest komt hopelijk binnenkort weer . Heb et oprecht zin in.
Oud 22-03-2020, 23:09
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Ik kan mezelf niet eens onder de douche slepen, laat staan dat ik ga pamperen. Moet eigenlijk wel weer een nieuwe lading verf in m'n haar, maar tsja, dan moet ik dat eerst kopen.
Oh en ik voel me echt in elke outfit vadsig, want volgens mij ben ik echt 20 kilo aangekomen ofzo. Mega-wijde broeken en shirts zijn mijn go-to nu.
Aah dat klinkt naar man! Sterkte HO!
Oud 22-03-2020, 23:42
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Achja, ik niet gewoon niet zo veel vreten.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 23-03-2020, 19:59
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Ik kan mezelf niet eens onder de douche slepen, laat staan dat ik ga pamperen. Moet eigenlijk wel weer een nieuwe lading verf in m'n haar, maar tsja, dan moet ik dat eerst kopen.
Oh en ik voel me echt in elke outfit vadsig, want volgens mij ben ik echt 20 kilo aangekomen ofzo. Mega-wijde broeken en shirts zijn mijn go-to nu.
Citaat:
Ik was vandaag weer eens onder de douche gestapt. Ik ging dit keer niet onderuit. Beetje make up... de rest komt hopelijk binnenkort weer . Heb et oprecht zin in.
kusje voor jullie!
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 23-03-2020, 20:53
Verwijderd
(k) <3!
Oud 30-03-2020, 15:45
Verwijderd
Voor 200,- bij Zalando besteld en voor 185,- terugsturen.
Oud 30-03-2020, 16:31
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Oh
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 30-03-2020, 18:26
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik heb net de lelijkste schoenen ooit besteld, omdat ze nu 40 euro waren ipv 120.

Spoiler
__________________
Who's this jabroni?
Oud 30-03-2020, 18:30
Verwijderd
Leugenaar.
Oud 30-03-2020, 18:30
Verwijderd
Wat nou de lelijkste schoenen ooit. Ik zou ze zelf dragen.
Oud 30-03-2020, 18:32
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Wat nou de lelijkste schoenen ooit. Ik zou ze zelf dragen.
Ja maar lelijk is een goed ding in my book.
M'n muren/deuren heb ik ook net in een combi van snoepwinkel mint/paars/roze geverfd.

https://ibb.co/PtD1nxk
__________________
Who's this jabroni?

Laatst gewijzigd op 30-03-2020 om 18:38.
Oud 30-03-2020, 18:36
Verwijderd
Korte broek waar ik enorme bovenbenen in had, een te kleine broek, een met een scheve buikband, een hemd met elastieke schouderbandjes dat raar zat en een shirt dat schouders bloot laat wat wel mooi is maar ik niet handig vind.
Oud 30-03-2020, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Ja maar lelijk is een goed ding in my book.
M'n muren/deuren heb ik ook net in een combi van snoepwinkel mint/paars/roze geverfd.

https://ibb.co/PtD1nxk
Ja daar kan ik dan weer minder goed tegen
Oud 30-03-2020, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Ja maar lelijk is een goed ding in my book.
M'n muren/deuren heb ik ook net in een combi van snoepwinkel mint/paars/roze geverfd.

https://ibb.co/PtD1nxk
Holy....
Oud 30-03-2020, 18:47
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Korte broek waar ik enorme bovenbenen in had, een te kleine broek, een met een scheve buikband, een hemd met elastieke schouderbandjes dat raar zat en een shirt dat schouders bloot laat wat wel mooi is maar ik niet handig vind.
Nee, daar word je niet blij van
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 30-03-2020, 18:47
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ja hee, ik woon hier maar tijdelijk, dus het boeit geen fuck wat ik op m'n muren kwak. Ik heb nu iig tijd en ruimte om te experimenteren.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 30-03-2020, 18:48
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb gisteren mijn badkamerkast in elkaar gezet en nepplantjes gekocht en nu is mijn badkamer eindelijk een fijne plek om te home spa-en
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_20200328_180442.jpg (1.002.6 KB, 5x gelezen)
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 30-03-2020, 18:50
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ja maar lelijk is een goed ding in my book.
M'n muren/deuren heb ik ook net in een combi van snoepwinkel mint/paars/roze geverfd.

https://ibb.co/PtD1nxk
OMG

Je hoeft het niet wit op te leveren
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 30-03-2020, 18:50
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Ja hee, ik woon hier maar tijdelijk, dus het boeit geen fuck wat ik op m'n muren kwak. Ik heb nu iig tijd en ruimte om te experimenteren.
Ik had misschien de muren net een ander kleurtje gegeven en niet allebei een andere, maar die deuren zijn wel echt heel leuk! /kijktnaareigendeurenenoverweegtwatverftebestellen
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:52.