Oud 31-01-2020, 12:03
Verwijderd
Op je toetsenbord de 2-toets aan de onderkant indrukken. Niet gewoon in het midden of boven, maar zo laag als mogelijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-01-2020, 14:50
Verwijderd
Citaat:
Die laatste, hoe doe je die?
Leer quoten.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2020, 19:17
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Weet iemand welke poort open moet om Whatsapp video bellen toe te staan? We hebben xs4all maar ik kan het niet vinden
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2020, 20:06
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Pointers zijn echt pijnlijk
Met citaat reageren
Oud 03-02-2020, 20:07
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
wat bedoel je?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2020, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Weet iemand welke poort open moet om Whatsapp video bellen toe te staan? We hebben xs4all maar ik kan het niet vinden
Geen enkele. Je hoort naar buiten toe geen poorten te blokkeren. Naar binnen toe wel maar je router is slim en opent automatisch een paadje terug voor al je uitgaande verkeer.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2020, 20:40
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Welke programmeertalen kan jij, deadlock?
Met citaat reageren
Oud 03-02-2020, 20:42
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Verdomme, misschien moet ik toch maar eens 1x8GB ram stick bestellen
Met citaat reageren
Oud 03-02-2020, 20:56
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Geen enkele. Je hoort naar buiten toe geen poorten te blokkeren. Naar binnen toe wel maar je router is slim en opent automatisch een paadje terug voor al je uitgaande verkeer.
Hoe kan ik dan zorgen dat ik thuis kan videobellen?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2020, 21:22
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Voor de rest is programmeren in C++ 10/10
Met citaat reageren
Oud 03-02-2020, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Hoe kan ik dan zorgen dat ik thuis kan videobellen?
Begin eens met niet te vragen of een oplossing goed is maar met het probleem te omschrijven. Jan Marijnissen, misschien moet jij even linken naar die computervraag die je had over hoe zoiets in z'n werk hoort te gaan?
Met citaat reageren
Oud 04-02-2020, 09:34
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Begin eens met niet te vragen of een oplossing goed is maar met het probleem te omschrijven. Jan Marijnissen, misschien moet jij even linken naar die computervraag die je had over hoe zoiets in z'n werk hoort te gaan?
Nou ja het probleem is nogal concreet.
Ik kan met mijn mobiel via whatsapp (video)bellen als ik op school ben, of op werk of waar dan ook. Behalve thuis. We hebben een Fritz!box van xs4all. Welke weet ik even niet. Volgens mijn vader ligt dat aan de veiligheidspoorten. Dus ik moest onderzoeken welke poort open moest om het mogelijk te maken dat videobellen via whatsapp kan. Alleen kon ik dat niet vinden op de site van xs4all. Dus vandaar mijn vraag: Welke poort moet open zodat ik thuis via whatsapp kan videobellen?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2020, 09:38
Verwijderd
Gebruik FaceTime of Discord
Met citaat reageren
Oud 04-02-2020, 09:54
Verwijderd
Citaat:
Begin eens met niet te vragen of een oplossing goed is maar met het probleem te omschrijven. Jan Marijnissen, misschien moet jij even linken naar die computervraag die je had over hoe zoiets in z'n werk hoort te gaan?
Denk dat je deze bedoelt

https://forum.scholieren.com/showthr...0#post34637340

Met citaat reageren
Oud 04-02-2020, 10:49
Verwijderd
Citaat:
Nou ja het probleem is nogal concreet.
Ik kan met mijn mobiel via whatsapp (video)bellen als ik op school ben, of op werk of waar dan ook. Behalve thuis. We hebben een Fritz!box van xs4all. Welke weet ik even niet. Volgens mijn vader ligt dat aan de veiligheidspoorten. Dus ik moest onderzoeken welke poort open moest om het mogelijk te maken dat videobellen via whatsapp kan. Alleen kon ik dat niet vinden op de site van xs4all. Dus vandaar mijn vraag: Welke poort moet open zodat ik thuis via whatsapp kan videobellen?
Ik vermoed dat je beveiligingsniveau op je abonnement te hoog staat, dat is niet op je router maar bij XS4ALL. Maar dit is niet iets waar je zelf aan moet gaan lopen kloten. Bel gewoon de helpdesk van XS4ALL en bell ze, die lui kunnen zowel in je fritzbox kijken als in je online instellingen.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2020, 10:49
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 04-02-2020, 10:51
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Ik vermoed dat je beveiligingsniveau op je abonnement te hoog staat, dat is niet op je router maar bij XS4ALL. Maar dit is niet iets waar je zelf aan moet gaan lopen kloten. Bel gewoon de helpdesk van XS4ALL en bell ze, die lui kunnen zowel in je fritzbox kijken als in je online instellingen.
top thx
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2020, 13:48
Verwijderd
I would like to tell you a joke about UDP, but I do not know if you get it.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2020, 19:00
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Hoe kan ik kopiëren met een HL-4150CDN apparaat?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2020, 19:21
Verwijderd
Een brother aan het type te zien. Ik zal eens googlen.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2020, 19:22
Verwijderd
Niet. Het is een laserprinter, precies wat ik dacht. Het ding kan dus alleen printen.

Alternatief: Foto maken met je mobiel onder zeer goede lichtomstandigheden en die afdrukken afhankelijk van waar het voor is, of iemand met een flatbedscanner zoeken, of naar een plaats waar een all-in-one staat gaan. Er bestaan nog steeds copyshops in steden.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2020, 20:30
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
De bibliotheek?
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 22-02-2020, 20:35
Verwijderd
Ja die zat in m'n hoofd om te posten en ik vergat het En natuurlijk op school praktisch alle machines overal.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2020, 09:59
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Thx
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2020, 23:37
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
Citaat:
I would like to tell you a joke about UDP, but I do not know if you get it.
hihi nerdgrapjes
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Met citaat reageren
Oud 24-03-2020, 10:22
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Nu ik de komende 10 weken waarschijnlijk thuis moet werken, denk ik dat het ook eindelijk eens tijd wordt om mijn huidige monitor na een jaar of 13 te vervangen.

Ik werk nu met een Samsung Syncmaster 226BW (22" 1650x1080) en twijfel wat voor mij de beste optie is om naar toe te gaan.

Momenteel gebruik ik mijn desktop voor 90% voor Office-applicaties en dergelijke, maar ik wil er ook op kunnen gamen. Hoeft qua resolutie, reactietijd en ghosting lang niet allemaal super goed te zijn. Zo lang het maar werkbaar is.

Mijn bureau is 60cm diep en denk dat ik ook ongeveer die afstand van het scherm af zit.

4K of Quad HD klinkt heel interessant, maar heeft het zin om een scherm groter dan 24" te nemen bij de afstand die ik van het scherm zit? Meer pixels is natuurlijk wel weer erg nuttig voor wanneer ik grote Excelbladen open heb staan en ik vraag me af of een resolutie van 1920x1200 (Full HD is sowieso geen optie) daar wel voldoende voor is. Mijn huidige schermoppervlakte is in ieder geval niet voldoende merk ik.

En dan nog de vraag wat dan het beste paneel is voor een budget van maximaal €300,-. Samsung had jarenlang de beste schermen, maar is dat nog steeds zo?

Alle tips zijn welkom
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2020, 10:26
Verwijderd
27" kan op die grootte prima. En anders voorzichtig uitpakken, alles bewaren en ruilen eventueel.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2020, 10:27
Verwijderd
4K dan eah.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2020, 10:32
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Dan blijft deze lijst nog over. De Samsung lijkt interessant (niet bij de MediaMarkt gezien de levertijd), maar zeer wisselende reviews
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2020, 10:34
Verwijderd
Zeker interessant!

Ze hebben allemaal wel wisselende reviews Maar Tweaker-nerds hebben ook allemaal wel hun eigen voorkeur enzo eah.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2020, 11:02
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Aan de andere kant is die Samsung natuurlijk wel een type van 5 jaar geleden zonder ondersteuning van HDR10 en allemaal andere dingen die na 2015 gekomen zijn.

Dat maakt de duurste van de LG's weer een goede optie. En die is nog geen jaar op de markt, wat nieuwere technologie betekent
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2020, 11:03
Verwijderd
Misschien is het handig om ff reviews te lezen op andere sites? En was er niet een monitoren BBG op 1 maart ofzo?
Met citaat reageren
Oud 24-03-2020, 11:12
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Misschien is het handig om ff reviews te lezen op andere sites? En was er niet een monitoren BBG op 1 maart ofzo?
Ja, daar haal ik nog een lading slechte reviews van de Samsung weg

Door die BGG ben ik weer wat gaan rondkijken, maar de meeste schermen die daar genoemd staan zijn niet mat of 4K
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2020, 11:13
Verwijderd
Meh. En 24" dan? Je zou verwachten dat er toch wel genoeg keuze zou moeten zijn voor zo'n formaat.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2020, 11:20
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Meh. En 24" dan? Je zou verwachten dat er toch wel genoeg keuze zou moeten zijn voor zo'n formaat.
24" is tot een resolutie van 1920x1200, maar zie nu dat je dan moet zoeken op 23,8", die heeft wel 4K-opties. Eens kijken wat dat geeft

Nevermind, die vallen ontzettend buiten budget.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2020, 11:26
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik ga voor de LG 27UL500, krijgt prima reviews, is op voorraad en ga er sowieso op vooruit met wat ik nu heb
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2020, 11:34
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 26-04-2020, 00:17
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Upperdeup

De microfoon van mijn laptop werkt niet, of mijn laptop heeft geen microfoon (maar volgens mij het eerste). Ik heb al die dingen van Microsoft nagelopen en hij staat aan enzo. Als ik oortjes gebruik verstaan mensen me slecht. Wat is de makkelijkste en goedkoopste manier om te kunnen videobellen met mijn laptop?

Telefoon is geen optie, die loopt dan sneller leeg dan dat ik kan bij laden.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 26-04-2020, 00:24
Verwijderd
De boel repareren Het is vast software. Misschien even weer remoten?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2020, 15:01
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Graag
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 03-05-2020, 22:44
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
up
Met citaat reageren
Oud 20-05-2020, 09:56
Struilhuik
Struilhuik is offline
AMD gaat samen met moederbordfabrikanten werken aan biosupdates die het mogelijk maken om toekomstige processors met Zen 3-cores te gebruiken op B450- en X470-moederborden. Daardoor vervalt wel ondersteuning voor oudere cpu's.



__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Met citaat reageren
Oud 20-05-2020, 09:59
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Oelala
Met citaat reageren
Oud 20-05-2020, 10:08
Struilhuik
Struilhuik is offline
Overigens vind ik dit board wel echt een kinderspeeltje door de LED-verlichting en de BIOS met grafische UI dat gemaakt lijkt te zijn voor kleuters.
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Met citaat reageren
Oud 20-05-2020, 10:18
Verwijderd
Wat lief van ze! En ja met zonder die ondersteuning zou ik dan ook wel kunnen leven.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2020, 10:19
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Marketingdepartment: Gamers, RGB, Unicornkots
Met citaat reageren
Oud 20-05-2020, 11:05
Verwijderd
Kak https://www.eurofiber.nl/incidenten/
Met citaat reageren
Oud 23-05-2020, 14:10
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
AMD gaat samen met moederbordfabrikanten werken aan biosupdates die het mogelijk maken om toekomstige processors met Zen 3-cores te gebruiken op B450- en X470-moederborden. Daardoor vervalt wel ondersteuning voor oudere cpu's.

[afbeelding]


[afbeelding]
Nadat je je bios hebt geüpdatet, kan je niet meer downgraden naar de derde generatie of lager.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2020, 14:11
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Maar als nog, FEEST.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2020, 14:12
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Ik weet niet waarom Intel van LGA1151 naar LGA1200 ging. Waar zijn die 49 extra pins voor nodig? Plus je moet dan weer een nieuwe moederbord kopen en dat soort meuk
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:55.