Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-09-2006, 12:42
Traumtaenzer
Avatar van Traumtaenzer
Traumtaenzer is offline
Dit topic heeft een simpele stelling: Wat wel en wat niet?

De tijd, dat alleen meisjes aan cosmetica en beauty deden is lang geleden. De lichaamsverzorging bij jongens wordt steeds belangrijker. Na aftershave, deo en stylinggel, word nu ook lichaamsontharing, nagelverzorging, tandenbleek, en huidcremes steeds belangrijker.
Ijdelheid mag, ook onder jongens. Als John Travolta kammde zijn vetlok niet alleen in Grease achterover. Dat een jongen inmiddels tien tot twintig minuten voor de spiegel doorbrengt is niet meer mietjesachtig, maar wordt als netjes en bij de meiden vaak als grote + aangezien.

Ikzelf gebruik naast de drie basismiddelen (Deo, Aftershave en Haargel) ook verschillende cremes voor mijn haar en huid, een speciale zeep tegen puistjes, en ik scheer mezelf niet alleen in mijn gezicht, beauty en verzorging staan bij mij in hoofdletters, want het is MIJN lichaam, ik heb er maar een van en ik wil er het beste mee.

Wat vinden jullie?
Jongens: Wat doen jullie voor de zelfverzorging en hebben jullie brandende tips voor mij en de rest van de wereld? En hoe staan jullie tegenover de stelling: Zelfverzorging is voor mietjes en meisjes.

Meiden: Wat vinden jullie leuk en/of belangrijk bij een jongen in de zelfverzorging. De geurtjes, waar en hoe goed hij geschoren is, huid, haar en nagels?
Wij jongens hebben een doel: Jullie bevallen. Dat is niet bij iedereen even belangrijk en sommige bevallen ook liever de jongens dan de meisjes, maar dat even erbuiten gelaten. Wij doen ons best hoor, dus help ons een beetje op weg. (en voordat de rest van de mannelijke forumbezoekers protesteerd: Help MIJ op weg.)

Even opzij: Ook al heb ik het hier over meisjes, ik bedoel venegoed hobi's, ook al gaat mijn persoonlijke voorkeur naar meisjes uit, ik ben niet discriminerend.

Groetjes

Johannes
__________________
Ik doe mijn best voor spelling, maar als je spelfouten vindt, mag je ze houden, want je krijgt geen vindersloon.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 13:31
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
je moet gewoon schoon zijn
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 13:49
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Als een jongen maar lekker ruikt (en nee, niet door parfum of deo) zijn nagels af en toe knipt, zijn tanden poetst, zijn handen wast... vind ik het prima

Oh ja, wel fijn als hij zn stoppels af en toe afscheert, totdat hij besluit een baard te gaan kweken. De rest van zijn lichaam moet hij niet met een scheermes aanraken.

Ik vind dat iedereen zelf moet weten hoe ver hij gaat met lichaamsverzoring e.d. maar ik val niet op mannen die erg gefocussed zijn op hun uiterlijk. Ik vind een man ook niet bepaald mooier naarmate hij meer tijd aan zijn uiterlijk besteed.
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 13:54
Verwijderd
('t Moet 'boys' zijn, niet 'boy's' , en 'protesteerd' heeft nooit bestaan )

Jongens moeten zich gewoon goed verzorgen; dat is gewoon regelmatig wassen, netjes scheren (als ze een baard/snor hebben moeten ze die netjes bijhouden enzo), aftershave, deodorant natuurlijk. Haar goed doen - en daar heb je geen liters gel voor nodig. Nagels gewoon netjes houden. Klaar.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 15:47
Bertje B.
Bertje B. is offline
Euh... geregeld douchen (haren en lichaam wassen), geregeld je snor/baard scheren en tsja deo gebruiken, tanden poetsen, soms aftershave en m'n nagels knippen.Oksels BIJHOUDEN af en toe kan ook wel maar om het helemaal mooi bij te houden gaat me toch veel te ver En ja, ik gooi ook wel beetje gel in m'n haren 's morgens.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 16:52
Verwijderd
Wat ik echt heel ranzig vind, zijn jongens met lange nagels. Verder maakt het me niet zoveel uit, zolang je jezelf maar goed verzorgt. Regelmatig douchen, tanden poetsen en als je puistjes hebt, zorg dan dat dat er niet uitziet als een kraterveld. Minstens als een goed verzorgd kraterveld. Baard/snor hangt van de jongen af. Bij de ene ziet het er goed uit als hij zich een paar dagen niet scheert, de andere is meteen een zwerver.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 17:45
Klaasklever
Klaasklever is offline
Ik gebruik deo, eau de toilette/aftershave en gel. Mijn haar is nogal stug en afhankelijk van de lengte (nu is het wat langer) heb ik wat meer gel nodig, maar het ziet er wel gewoon normaal uit. Scheren doe ik meestal om de paar dagen. Als ik het elke dag doe dan is de huid onder mijn kin een rood gespikkelde vlakte, dus daarom meestal om de 2 of 3 dagen. Schaamhaar houd ik gewoon netjes bij. Het ziet er wat fatsoenlijker uit en het zit ook wat lekkerder (lange haren willen nog wel eens ergens tussen gaan zitten). Okselhaar bijwerken gebeurt niet. Ik heb er geen last van en als ik bij andere kerels soms kale oksels zie, dan vind ik het niet echt mooi staan. Nagels knippen gebeurt meestal als ze een millimeter of 3 lang zijn (net even nagemeten ). Ik heb een hekel aan nagels die te kort zijn (of helemaal tot aan het vel afgeknipt zijn). Compleet afgeknipte nagels zijn lelijk en het voelt niet lekker.

Voornamelijk met mijn haar goed doen ben ik lang bezig, maar dat komt omdat het zo vreselijk stug is. Ik heb ook liever dat iemand (jongen of meisje) wat langer voor de spiegel staat en er goed uit ziet, dan dat het wassen>aankleden>klaar is. Het ziet er gewoon ook beter uit als je wat aandacht aan jezelf besteedt. Ik ken iemand van school die gigantisch stinkt en niets aan zijn uiterlijk doet. Tja, daar zou ik bijvoorbeeld dus niet de partner van willen zijn...
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 17:51
Neushaar
Avatar van Neushaar
Neushaar is offline
beste Johannes,

volgens mij maak je je veel te veel zorgen over wat anderen van je denken. "gewoon jezelf zijn" is natuurlijk kut advies, maar je moet vooral niet gaan overdenken hoe je je moet aankleden, wat voor'n haar producten je moet gebruiken en hoe je je moet gedragen als je uitgaat. Gewoon schoon zijn, je scheren en een leuk shirtje aan en dan met wat vrienden uit gaan. No worries
__________________
I don't give a damn what you think you are entitled to.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 18:08
Verwijderd
Ze moeten gewoon doen waar ze zich prettig bij voelen. Hoewel ik me denk ik dood zou ergeren aan een gozer die er nog langer over doet dan ikzelf in de badkamer.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 18:15
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
zo'n opmerking van Morgan maakt mijn dag weer goed. Doe ik t kennelijk toch zo slecht nog niet - gewoon 's ochtends douchen en ff scheren, tanden poetsen voordat ik de deur uitga en na het eten, en verder niet moeilijk doen.

je bent een kerel, geen jongetje.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 19:37
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 24-09-2006 @ 19:15 :
je bent een kerel, geen jongetje.
ofwel meer dan deo, tandpasta, een scheermesje en scheerschuim verwacht ik eigenlijk niet van het mannelijke geslacht.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 20:10
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
alsie maar lief en schoon is
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 21:10
Traumtaenzer
Avatar van Traumtaenzer
Traumtaenzer is offline
Citaat:
Neushaar schreef op 24-09-2006 @ 18:51 :
beste Johannes,

volgens mij maak je je veel te veel zorgen over wat anderen van je denken. "gewoon jezelf zijn" is natuurlijk kut advies, maar je moet vooral niet gaan overdenken hoe je je moet aankleden, wat voor'n haar producten je moet gebruiken en hoe je je moet gedragen als je uitgaat. Gewoon schoon zijn, je scheren en een leuk shirtje aan en dan met wat vrienden uit gaan. No worries
t zal me n zorg zijn, wat anderen van me denken. Ik vind t zelf prettiger, als ik gewoon schoon en goed verzorgd ben...
Ik vind, dat moet kunnen...
__________________
Ik doe mijn best voor spelling, maar als je spelfouten vindt, mag je ze houden, want je krijgt geen vindersloon.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 00:00
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Metro's zijn mietjes.

Enfin, ik scheer me, en hou er een gezonde dosis hygiëne op na.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 07:31
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
"Wat wel en wat niet?" is geen stelling.

Maar goed, dat moet iedereen voor zichzelf weten en meer van dergelijke clichés.
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 07:34
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 24-09-2006 @ 14:54 :
('t Moet 'boys' zijn, niet 'boy's' , en 'protesteerd' heeft nooit bestaan )
Dat is nog maar het topje van een zeer omvangrijke ijsberg.
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 10:25
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Ik vind hygiene wel erg belangrijk. Dus wel douchen en scheren. Verder vind ik een lekker luchtje ook niet verkeerd. Gezichtscreme vind ik ook zeker wel kunnen, dat hebben sommige huidtypes ook gewoon nodig!

Maar een jongen die langer voor de spiegel staat als mij, nee dat vind ik niets
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 10:39
Verwijderd
Ik vind belangrijk: douchen/wassen, tandenpoetsen, nagels knippen, gezichtshaar bijhouden, hoofdhaar verzorgen, deo gebruiken.
en als een jongen graag creme en gel en aftershave en parfum op zich smeert en zijn hele lichaam scheert enzovoort, dan vind ik dat ook best, maar voor mij hoeft het niet.

edit: schone kleren zijn ook belangrijk, hoeft niet elke dag alles vers te zijn als het maar niet stinkt en er geen vlekken in zitten. Behalve als je aan het tuinieren bent ofzo.

Laatst gewijzigd op 25-09-2006 om 10:42.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 14:47
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Wat een metro's
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 15:37
mar87
mar87 is offline
Citaat:
Myuki schreef op 24-09-2006 @ 14:49 :
Als een jongen maar lekker ruikt (en nee, niet door parfum of deo) zijn nagels af en toe knipt, zijn tanden poetst, zijn handen wast... vind ik het prima

Oh ja, wel fijn als hij zn stoppels af en toe afscheert, totdat hij besluit een baard te gaan kweken. De rest van zijn lichaam moet hij niet met een scheermes aanraken.

Ik vind dat iedereen zelf moet weten hoe ver hij gaat met lichaamsverzoring e.d. maar ik val niet op mannen die erg gefocussed zijn op hun uiterlijk. Ik vind een man ook niet bepaald mooier naarmate hij meer tijd aan zijn uiterlijk besteed.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 15:52
Lisette Smink
Lisette Smink is offline
Een jongen moet echt wel elke dag douchen. Verder gewoon goed geschoren zijn in zen gezicht, gebruik van deodorant en een lekker geurtje. Zijn haren met gel bewerkt. Mocht hij puistjes hebben, wil ik dat hij daar wat aan doet. Niet dat er op een gegeven moment 15 witte bulten op zijn hoofd zitten; daar houden we niet van.. Verder; nagels geknipt, niet afgebeten...

(wat een eisen.... )
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 19:35
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Meiden: Wat vinden jullie leuk en/of belangrijk bij een jongen in de zelfverzorging. De geurtjes, waar en hoe goed hij geschoren is, huid, haar en nagels?
Wij jongens hebben een doel: Jullie bevallen. Dat is niet bij iedereen even belangrijk en sommige bevallen ook liever de jongens dan de meisjes, maar dat even erbuiten gelaten. Wij doen ons best hoor, dus help ons een beetje op weg. (en voordat de rest van de mannelijke forumbezoekers protesteerd: Help MIJ op weg.)


Het maakt mij eerlijk gezegd niet heel veel uit hoeveel uur hij per dag voor de spiegel staat, zolang hij maar niet rondloopt met borsthaar wat meters naar buiten steekt, geen etensresten achter zijn tanden heeft, geen klitten in zijn haar heeft, en niet 5 dagen met dezelfde kleren rondloopt.

Hij moet niet naar zweet meuren, maar een flesje parfum over zich heengieten vind ik overbodig. Als hij zich wil scheren, prima, maar laat het gewoon bij je gezicht. Zijn huid boeit mij ook weinig. Mijn vriendje heeft soms wat puistjes in zijn gezicht, maar ik stoor me er niet aan. En hou de nagels maar kort. Bijtend of met een nagelknipper, ze zien maar. Lange nagels is zo gay.

Ik sta zelf ook geen 4 uur lang mezelf op te tutten, dus verwacht ik dat ook niet van hem.
__________________
take a walk on the wild side ت
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Mephisto schreef op 25-09-2006 @ 01:00 :
Metro's zijn mietjes.

Enfin, ik scheer me, en hou er een gezonde dosis hygiëne op na.
Ik heb die foto's geloof ik al te vaak aangehaald, maar ik moet nog steeds grinnikken om zulke opmerkingen van jou
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 19:54
Rodion
Rodion is offline
Gezond eten, sporten en regelmatig wassen.

Ik zie niet in waarom je dan met allemaal dingen moet gaan smeren.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 20:04
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Traumtaenzer schreef op 24-09-2006 @ 13:42 :
Jongens: Wat doen jullie voor de zelfverzorging en hebben jullie brandende tips voor mij en de rest van de wereld? En hoe staan jullie tegenover de stelling: Zelfverzorging is voor mietjes en meisjes.
Dagelijks douchen en tanden poetsen, scheren, betijds nagels knippen, een dot gel in m'n haar en wat deo.
Dit alles doe ik overigens binnen 20 minuten

Lichaamsontharing, cremepjes en al die shit is gay.
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 22:22
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
hmm, ik ben niet echt veeleisend.
Gel, deo en af en toe scheren is voor mij genoeg. En douchen natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2006, 00:11
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Morgan schreef op 25-09-2006 @ 20:52 :
Ik heb die foto's geloof ik al te vaak aangehaald, maar ik moet nog steeds grinnikken om zulke opmerkingen van jou
dat is mn omgeving, ik maak mezelf wél schoon
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2006, 04:41
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
haar scheren nette kleding een geurtje en zo nu en dan wil ik er nog welleens een vochtinbrenger opsmeren (maar alleen als ik een droge huid heb)
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 26-09-2006, 11:40
Verwijderd
Ik ben er wel voor dat mannen ook wat meer moeite doen voor hun uiterlijk.
Niets mis mee om die oerwouden met een trimmer of dergelijke in bedwang te houden, je met goede regelmaat te douchen, deo en een luchtje, gel, gezichtscreme, een regelmatige scheerbeurt en een gezichtsreiniger tegen de eventuele kratervelden zoals het volgens mij genoemd werd. En ga ook eens voor een apart kapsel als je bij de kapper bent ipv die standaard modelletjes. Het mag wel een beetje orgineel. Schone gestreken kleding is ook belangrijk, je hoeft er niet uit te zien alsof je net uit bed bent gerold.

En al die dingen hoeven niet veel tijd in te nemen, want iedere dag een diepe gezichtsreiniging is niet nodig en gel in je haren doen is in een minuutje gedaan.
Not done: al je 'beautstuff' mee nemen in een tas ofzo als je naar school of werk gaat. Laat dat lekker thuis. Naar de wc rennen om te controleren of je kapsel nog wel goed zit is gewoon fout. Je moet wel ontspannen blijven. Houd dus ook in dat een man niet moet gaan freaken als ik aan zijn haar zit. Regelrechte afknapper vind ik dat
Ook gaan de make-up lijnen voor mannen. David Beckham vind ik ook maar een enge vent. Dat is dan weer het andere uiterste.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2006, 12:06
Verwijderd
deo is naar en koppijnverwekkend. naast dagelijks douchen, lichaamshaar bijhouden als ik me eraan stoor, en verdere standaard hygiene, heb ik weinig behoefte om meer tijd in de badkamer door te brengen. enige waar ik misschien meer op zou moeten letten zijn mijn nagels; die groeien nogal snel.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2006, 20:31
Orpa
Orpa is offline
Een man moet Schoon zijn...
-Dus dagelijks douchen (en als je weet dat je stinkend uit je bed komt dan houd dagelijks dus in: dagelijks 's morgends).
-Haren uitgeborsteld (ik ben fan van mannen met lang haar).
-Scheren is een groot goed, regelmatig doen
-Nagels intereseerd me helemaal niets, lange nagels zijn ook mooi.
-Deo op is een groot vereist, maar zoals alles: met mate.
-En als je heel erg behaard bent: bijknippen, niet afscheren.

Ik vind niet dat een man langer bezig moet zijn met z'n uiterlijk dan ik. En aangezien ik erg makkelijk ben, mag m'n vent dat ook best zijn
__________________
I Love Ducks!!!!!! A girl is ALWAYS allowed to change her mind!
Met citaat reageren
Oud 27-09-2006, 00:06
Verwijderd
Citaat:
Orpa schreef op 26-09-2006 @ 21:31 :
-Nagels intereseerd me helemaal niets, lange nagels zijn ook mooi.
Ieuw, mannen met lange nagels
Met citaat reageren
Oud 27-09-2006, 13:32
Verwijderd
Ts, je bent echt gay.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2006, 13:58
deoxyribose
deoxyribose is offline
Slechte hygiene is zeker een afknapper. Wat ook belangrijk is: tandenpoetsen! Ik hou er ook van als een man een beetje let op wat ie eet en dus niet alleen maar troep naar binnen propt, maar dat is waarschijnlijk teveel gevraagd. Dus als je dorst hebt, niet meteen naar de fanta grijpen, daar krijg je een slecht gebit van. Verder mag lichaamshaar ook wel bijgehouden worden, wij moeten het toch ook doen? Deo is natuurlijk ook een must. Als je last hebt van acne, spoel je gezicht dan regelmatig, niets is erger dan zo'n geinfecteerde pukkel. Maar verder stel ik niet zoveel eisen hoor, je moet natuurljk niks.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2006, 14:33
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
Morgan schreef op 24-09-2006 @ 19:08 :
Ze moeten gewoon doen waar ze zich prettig bij voelen. Hoewel ik me denk ik dood zou ergeren aan een gozer die er nog langer over doet dan ikzelf in de badkamer.
Mee eensIk zou ook echt wel lachen als mijn vriend crèmes zou gebruiken...

Een man moet schoon zijn, niet naar zweet stinken en vet haar hebben. Zijn nagels moeten ook kort zijn. Ook puistjes mogen wel aangepakt worden.
Wat haargroei betreft: lichaam scheren voor mannen vind ik onzin. Gezicht: een volle baar vind ik niet, beetje stoppeltjes is Maar glad mag op zich ook...
Lang haar is ook positief als het mooi haar is.
Oh, maar als mijn vent ooit haar op zn rug zou krijgen zou ik er wel de wasstrips bijpakken... En neus en oorhaar is ook fout
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Met citaat reageren
Oud 28-09-2006, 09:06
duveltje iris
duveltje iris is offline
[QUOTE]Morgan le Fay schreef op 27-09-2006 @ 15:33 :
[B]Mee eensIk zou ook echt wel lachen als mijn vriend crèmes zou gebruiken...

Helemaal mee eens!! ik zou waarschijnlijk niet meer bijkomen van het lachen

maar natuurlijk gewoon douchen deo gebruiken je nagels knippen en je af en toe scheren is voldoende

alsjeblieft geen uren in de badkamer nodig hebben
__________________
Love is love, I love love, you are love, so I love YOU!!!
Met citaat reageren
Oud 28-09-2006, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 27-09-2006 @ 15:33 :
Mee eensIk zou ook echt wel lachen als mijn vriend crèmes zou gebruiken...

Een man moet schoon zijn, niet naar zweet stinken en vet haar hebben. Zijn nagels moeten ook kort zijn. Ook puistjes mogen wel aangepakt worden.
Wat haargroei betreft: lichaam scheren voor mannen vind ik onzin. Gezicht: een volle baar vind ik niet, beetje stoppeltjes is Maar glad mag op zich ook...
Lang haar is ook positief als het mooi haar is.
Oh, maar als mijn vent ooit haar op zn rug zou krijgen zou ik er wel de wasstrips bijpakken... En neus en oorhaar is ook fout
Haha, die cremes probeer ik hem dan wél aan te praten, af en toe. Maar dan klaagt ie dat z'n huid droog is, en dan zeg ik, smeer er dan wat op. Doet ie dan weer niet. Wat een manly man heb ik toch...
Met citaat reageren
Oud 28-09-2006, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 28-09-2006 @ 17:09 :
Haha, die cremes probeer ik hem dan wél aan te praten, af en toe. Maar dan klaagt ie dat z'n huid droog is, en dan zeg ik, smeer er dan wat op. Doet ie dan weer niet. Wat een manly man heb ik toch...
ik vind cremes heel smerig aanvoelen, eigenlijk.

maar bij vrouwen ruikt het soms wel sexy

Offtopic:
ik kan (mentaal) niet zo goed tegen dingen op mijn huid, of veranderingen van hoe mijn handen voelen, en gebruik daarom ook alleen maar zeep als het om hygienische redenen noodzakelijk is. (bij het koken bijvoorbeeld)
Met citaat reageren
Oud 28-09-2006, 20:32
Orpa
Orpa is offline
Citaat:
Nala schreef op 27-09-2006 @ 01:06 :
Ieuw, mannen met lange nagels
Niet half lang, maar gewoon netjes bijgehouden lang. Niet de helft afgekloven, maar allemaal netjes in gelijke lengte...
__________________
I Love Ducks!!!!!! A girl is ALWAYS allowed to change her mind!
Met citaat reageren
Oud 28-09-2006, 20:50
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Orpa schreef op 28-09-2006 @ 21:32 :
Niet half lang, maar gewoon netjes bijgehouden lang. Niet de helft afgekloven, maar allemaal netjes in gelijke lengte...
omfg
Nog een manicure en een leuke nagellak ook zeker?
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2006, 21:56
Mariekje*
Mariekje* is offline
Een goede verzorging vind ik erg belangrijk. Zo walg ik van vieze nagels en ongewassen handen, ik vind serieus niets maar dan ook niets viezer bij een kerel. Verder acht ik een goed verzorgde huid van belang, en hier mogen best de nodige cremetjes en frutsels voor gebruikt worden als dit de algehele situatie verbeterd.
Een dagelijkse douche-beurt stel ik toch ook wel op prijs, evenals schone kleding. Een geurtje en deo is prima, maar wel in mate. En ook met het bijhouden van lichaamshaar is niet veel mis.
Een strak geschoren huid vind ik overbodig want ik heb nu eenmaal een voorliefde voor wat mannelijkheid met de nodige stoppels, bakkenbaarden en sikkies. Wat aandacht voor zijn kapsel is overigens ook niet verkeerd.

Gek trouwens; Vroeger zag ik bij voorkeur vrijwel geen haar, terwijl ik nu het liefst zoveel mogelijk zie. Nevermind gewoon netjes bijhouden, dan is het altijd wel goed.

Nee, ik ben niet moeilijk.. Maar wat lichaamsverzorging kan geen kwaad. Ik verzorg mezelf immers ook, en die moeite verwacht ik dan ook terug.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 28-09-2006, 22:48
fractuur
fractuur is offline
Regelmatig douchen, paar keer per dag de tanden poetsen, regelmatig scheren en de nagels bijhouden. Voor de rest.. bij een droge huid gaan smeren en misschien de oksels bijhouden. Dat is het wel denk ik..
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2006, 00:01
Verwijderd
Citaat:
Orpa schreef op 28-09-2006 @ 21:32 :
Niet half lang, maar gewoon netjes bijgehouden lang. Niet de helft afgekloven, maar allemaal netjes in gelijke lengte...
Heb echt werkelijk waar geen idee wat ik me moet voorstellen bij netjes bijgehouden lange nagels... Lange nagels bij mannen vind ik gewoon vies, of ze nou netjes bijgehouden worden of niet. Mannen moeten gewoon korte netjes bijgehouden nagels hebben, lang is gewoon vies. Je kent ze vast wel, van die anders gepigmenteerde mannen met zo'n lange pink of duimnagel zodat ze daar beter mee in hun neus kunnen pulken, jeugh.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2006, 03:56
Verwijderd
Citaat:
Nala schreef op 29-09-2006 @ 01:01 :
Heb echt werkelijk waar geen idee wat ik me moet voorstellen bij netjes bijgehouden lange nagels... Lange nagels bij mannen vind ik gewoon vies, of ze nou netjes bijgehouden worden of niet. Mannen moeten gewoon korte netjes bijgehouden nagels hebben, lang is gewoon vies. Je kent ze vast wel, van die anders gepigmenteerde mannen met zo'n lange pink of duimnagel zodat ze daar beter mee in hun neus kunnen pulken, jeugh.
doet me denken aan de kappers in Nepal, allemaal met roodgelakte pinknagels van 3 cm

ik kan me goed voorstellen dat vrouwen een voorliefde hebben voor korte nagels, zeker als de handen in de buurt van gevoelige plekken moeten komen. maar té korte nagels zijn gewoon niet prettig, en niet handig. nagels zijn nou eenmaal heel functioneel om kleine dingen te manipuleren waar je anders geen houvast op zou hebben (kleine schroeven, platte voorwerpen op een tafel, etc.).
Met citaat reageren
Oud 29-09-2006, 07:28
duveltje iris
duveltje iris is offline
Citaat:
red5 schreef op 29-09-2006 @ 04:56 :
doet me denken aan de kappers in Nepal, allemaal met roodgelakte pinknagels van 3 cm

ik kan me goed voorstellen dat vrouwen een voorliefde hebben voor korte nagels, zeker als de handen in de buurt van gevoelige plekken moeten komen. maar té korte nagels zijn gewoon niet prettig, en niet handig. nagels zijn nou eenmaal heel functioneel om kleine dingen te manipuleren waar je anders geen houvast op zou hebben (kleine schroeven, platte voorwerpen op een tafel, etc.).
Hmm oke maar dat kan ook met redelijk korte nagels ze hoeven ook niet tot de huid afgeknipt te zijn

maar wel gewoon kort
__________________
Love is love, I love love, you are love, so I love YOU!!!
Met citaat reageren
Oud 29-09-2006, 20:06
De #1 Baas
Avatar van De #1 Baas
De #1 Baas is offline
Gel deo en doucegell en shampoo
Met citaat reageren
Oud 30-09-2006, 09:11
Fayelinde.
Avatar van Fayelinde.
Fayelinde. is offline
Ik vind dat een jongen lekker moet ruiken, niet zo'n woeste baard mag hebben (geen of stoppelbaardje zijn oké), nagels kort, één keertje per dag douchen, wax in haar mag (een beetje), gel soms ook maar met die twee dingen kunnen veel jongens niet omgaan (denk aan: een hele kleverige, vieze, plakkerige, stijve rommel in het haar) en ik heb er ook geen probleem mee als ze crèmes of dergerlijke gebruiken, al hoeft dat niet voor mij. Wel graag een goeie verzorging tegen puistjes.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2006, 15:15
Fides
Fides is offline
Jongens die allemaal zalfjes/cremes gebruiken en die onder een zonnebank liggen zijn homofiel, maar dat is mijn mening.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2006, 15:31
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Naast de standaard zaken (scheren, deodorant, tanden poetsen, nagels knippen, aftershave, et cetera) laat ik regelmatig mijn rughaar harsen. Doe ik dat niet, dan staat er binnen een paar maanden een hoogpolig tapijtje op m'n rug en dat is aardig smerig.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 01-10-2006, 15:45
Verwijderd
Ovidius wist het 2 millennia geleden al: "een nonchalante knapheid siert de man. Ook Theseus / trok ongeacht zijn haardracht Ariadne mee / Phaedra hield van Hippolytus - bepaald geen stadsman / Adonis stal op jacht in bossen Venus' hart." Hij pleit wel voor een beetje algemene hygiëne (korte nagels, frisse adem, net gebit, goed schoeisel). "Wat verder 'mooi' heet, gun dat maar aan lichter vrouwvolk / of aan een weke man die 'n andere man begeert!"
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Muziek #3
Dolores
488 24-09-2005 20:46
Lifestyle Movies @ Lifestyle
Apomes
104 15-09-2004 22:10
Verhalen & Gedichten Fan-fic Visions of Escaflowne: Shadow.
super_kuikentje
2 07-11-2003 16:34
Muziek Welke muziek heb jij?
AXE
66 18-07-2003 15:08
Films, TV & Radio Je lievelingsfillum!!!
Iotje
88 09-06-2003 19:38
Muziek playlist-topic
Tombooo
27 12-03-2003 23:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:56.