Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-07-2003, 13:43
Verwijderd
hejjj

ik was gisteren met een vriendin aan het praten over bedrogen worden , want zij heeft schrik dat haar vriendje haar bedriegt , ze kan niet juist zeggen waarom ze dat denkt , ze vroeg dus raad aan mij omdat ik al een bedrogen ben , maar .. ik ontdekte dat toevallig , ik had geen idee dat hij me bedroog , ook omdat we nog maar 2.5 week met elkaar gingen. Ik zag het in zijn gsm in een smsje dat een ander meisje hem schatje noemde en hem uitnodigde om 10uur . Om 10uur vertrok hij met de woorden dat hij nog naar een maat moest . dus dat was duidelijk.

Nu .. Hoe kun je ontdekken dat je vriend/in je bedriegt ?

ik denk - minder zien , veel excuses
- afstandelijker ( maar niet altijd want men ex was alles behalve afstandelijk )
- Heel vriendelijk doen kan ook , doen alsof er niets is( da is dan meer voor het begin van een relatie want ik kan me niet voorstellen dat je dat doet als je om je partner geeft ! bedriegen ook niet maarja ....

wat denken jullie ?

xxxjes
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-07-2003, 13:49
lekker zoet beertje
lekker zoet beertje is offline
Ik heb eens van iemand gehoord die dan bedrogen is, dat hij de hele tijd boos werd als ze lang bleef op de zaterdagavond, en niet wou dat ze bleef logeren. En hij vond het erg vervelend als ze vaak langskwam. En dat terwijl er elke zaterdag avond uit werd gegaan door hun, dus dan merk je wel dat er iets niet goed zit, maar aan vreemdgaan denk je natuurlijk niet omdta je elkaar vertrouwt
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 16:44
The0
The0 is offline
Minder zien - meer excuses kan ook gewoon een teken zijn dat het met de relatie niet goed gaat in plaats van dat hij vreemdgaat.

Verder inderdaad een gebrek aan interesse / aandacht , en gewoon je gevoel gebruiken. Als hij dingen doet die in jou ogen niet goed lijken, opheldering vragen.
__________________
A l l e s k o m t g o e d.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Depressief of niet?
Joey22
12 08-12-2005 20:35
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Azalea
Femme-Fatale
2 29-11-2003 18:57
Liefde & Relatie ik mis hem zo..
devilcat
74 23-10-2002 20:27
ARTistiek T begin hebbik hier wel es neergezet
Eend
48 18-05-2002 18:12
Verhalen & Gedichten Mijn gedichten
Missygirly
4 28-10-2001 10:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:26.