Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2004, 18:09
devilcat
devilcat is offline
ok bla als jullie denken dat ik geen leven heb, dan maar niet , maar in mijn leven draait alles om controle en dit een forum is wil ik daar graag gebruik van maken van andere meningen.

Stel je gaat vreemd, op oud en nieuw ofzo, en dan heb je met je vriendin verkering. Onthoud jij dan na een paar jaar dat je DIE vriendin dan hebt bedrogen( met dat meisje op oud & nieuw)?

of denk je na een paar jaar " hmm, was het niet in 2003? of in 2004? of was echt nou toch 2002 dat ik vreemdging"

info :

2003 - hadden we geen verkering meer, al een paar maanden niet meer
2004 - kan ie nooit gedacht hebben dat ie toen vreemdging, want toen hadden we al dik een jaar niet meer

2001 - kan niet, toen hadden we nog geen verkering.

2002 - het oud en nieuw van 2002 dus van 2001->2002 hij zei ook al van " ja dan moet dat 2002 wel zijn geweest maar ik weet het allemaal niet meer zeker of het nou 2002 was of 2003 " maar hoe kan ie dat niet zeker weten, want 2003 hadden we niet eens meer dus dan kan ie dat nu toch ook niet meer denken.
iig, hij bekent dus , dat ie is vreemdgegaan op oud en nieuw van 2002.

maar het gekke is , is dat in die tijd hij mij heeft verteld dat ie in die kerstvakantie op vakantie ging, toen bleek dat ie eigenlijk niet op vakanie wou, toen vroeg ik aan hem of hij dan met mij oud en nieuw wou vieren, daar deed ie erg moeilijk mee, hij wou dat niet en wou liever met zijn vrienden zijn ect.

paar dagen later kan ik me herrineren, zei die dat hij toch maar wel op vakantie ging. Hij had die vakantie niks van zich laten horen ook niet gebeld met oud en nieuw of iets dergelijks.

nu begin ik te twijfelen of ie daadwerkelijk wel op vakantie is geweest. Volgens mij heeft ie me gewoon voorgelogen om makkelijk zonder mij de oud en nieuw te hebben doorgebracht.

Op de smsen die ik hem stuur reageert ie niet terug [ op die smsen van ben je eigenlijk wel op vakantie geweest ?]


het irritante is wel , het meisje met wie die dan is vreemdgegaan zei die , hij en zij hadden nadat het met mij uitging verkering in 2003 tot april 2003 ofzo. Dus toen dacht ik " shit misschien dus wel 2003 " maar het kan natuurlijk ook zo zijn , dat ze elkaar eerder zagen [ dus oud en nieuw 2002] en dat ze gewoon een one night stand hadden want het zijn tenslotte buren van elkaar( en toen had ik nog verkering met me ex). Dus dat ze een jaar later misschien verkering namen.

Anyway.

ik denk dus dat hij me heeft voorgelogen met zijn zogenaamde vakantie en dat ie dus in 2002 heeft geneukt met dat meisje.

Hij bekent voorzichtig dat dit het is , maar hij zegt wel irritant alsie is nog wel erbij van " maar ik weet het niet helemaal zeker maar als ik een jaar terug had gezegd dat ik was vreemdgegaan dan moet het haar wel zijn geweest , ja dat moet dan wel "


[ want een jaar terug ofzo kwam ik erachter via internet dat ie was vreemgegaan, dar had ie wat meisjes genoemd onder " 2 maageden en een poolse" latere chats werden de verhalen weer heel anders etc etc, maar toen ik dus zei wie die maagden waren toen zei hij dus ( nu dus , heden ) dat zei [ het meisje van oud en nieuw) die maagd moet zijn geweest , maar hij weet het allemaal niet 100% of hij toen met mij had .]

ZUCHT dat WEEEEEt je toch wel . na die oud en nieuw van 2002 hadden we nog een half jaar verkering.
Advertentie
Oud 02-04-2004, 18:51
Gaea
Avatar van Gaea
Gaea is offline
Sorry, maar ik vind dit toch eigenlijk wel behoorlijk grappig

*lacht*

Oud 02-04-2004, 18:55
Verwijderd
Ik ga niet vreemd.

Ik onthou echter wel, welk meisje met mij vreemd ging
Oud 02-04-2004, 18:57
Verwijderd
Stomme doos! Get a fucking life? Ik had mezelf allang van kant gemaakt als ik jou was...

Hahaha, ik vind je maar zielig..
Oud 02-04-2004, 18:59
Verwijderd
Ik heb trouwens een vraag? Waarom zou je uberhaupt nog een relatie met die gozer willen? Alsof je hem nog kunt vertrouwen als het weer goed zou komen..
Denk je nou werkelijk dat je gelukkig kunt zijn met een gozer die nog dommer is dan jijzelf? Damn zeg
Oud 02-04-2004, 18:59
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
ik ben nooit vreemdgegaan, het staat ook niet in de planning dus ik hoef niks te onthouden.
lekker makkelijk.
Oud 02-04-2004, 19:00
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Ik onthoud alleen de personen waarbij ik er mee weg kwam en het dus nog een keer kan flikken
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Oud 02-04-2004, 19:19
devilcat
devilcat is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef op 02-04-2004 @ 19:59 :
Ik heb trouwens een vraag? Waarom zou je uberhaupt nog een relatie met die gozer willen? Alsof je hem nog kunt vertrouwen als het weer goed zou komen..
Denk je nou werkelijk dat je gelukkig kunt zijn met een gozer die nog dommer is dan jijzelf? Damn zeg
ik MOET niks meer van hem, wil het gewoon weten hoe mijn relatie was in die 1,5 jr. Wil nou is na een paar jaar weten hoe het er aantoe ging. Het is gewoon achetr de schermen willen kijken, ik moe tniks meer van hem .
Oud 02-04-2004, 19:44
Vissertje
Vissertje is offline
ik weet precies (ofja, met een week speling) wie ik wanneer gekust heb en wie mijn vriendje van wanneer tot wanneer was.

dus ja, zo moeilijk is het toch niet?
Oud 02-04-2004, 20:35
Verwijderd
ik ga niet vreemd, en ik onthoud dat dus ook niet
Oud 02-04-2004, 21:29
Verwijderd
Citaat:
devilcat schreef op 02-04-2004 @ 19:09 :
ok bla als jullie denken dat ik geen leven heb, dan maar niet , maar in mijn leven draait alles om controle en dit een forum is wil ik daar graag gebruik van maken van andere mening en.
Je doet daadwerkelijk iets met de meningen die gegeven worden?

Dat zou ik niet zeggen.
Voor de rest vind ik je wel lief hoor.
Oud 02-04-2004, 23:11
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik ga niet vreemd en ik onthoud met wie ik zoen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 03-04-2004, 00:26
devilcat
devilcat is offline
ok, deze topic kan gesloten worden.
Ik heb het al opgelost en ik weet nu van zijn vreemdgaan verhalen,had namelijk met hem afgesrpoken en hj heeft alles vertelt.

2 x naar bed
3 x zoenen + meer.
Oud 03-04-2004, 00:43
Sithan
Sithan is offline
ok bla als jullie denken dat ik geen leven heb, dan maar niet , maar in mijn leven draait alles om controle en dit een forum is wil ik daar graag gebruik van maken van andere meningen.

En iedere keer verschijnt er na het sluiten van je topic zo'n post...

Kom op zeg je bent niet eens origineel meer... al sinds 2002 niet meer btw.

Mens, schiet die gast een kogel door zijn hoofd en klaar ben je...hoef je hier dit soort onzinverhalen niet meer te posten, zijn wij verlost van dat geouwehoer en kan je een nieuw leven beginnen...
Wat heb je te verliezen.
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -

Laatst gewijzigd op 03-04-2004 om 00:49.
Oud 03-04-2004, 07:09
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
devilcat schreef op 03-04-2004 @ 01:26 :
ok, deze topic kan gesloten worden.
Ik heb het al opgelost en ik weet nu van zijn vreemdgaan verhalen,had namelijk met hem afgesrpoken en hj heeft alles vertelt.
OKay, en waar slaat dit op? Jij stelt in deze topic een vraag die eigenlijk níets met jou te maken heeft. En nu heeft mevrouw het opgelost en mag het topic gesloten worden? Waarom zou ik dat doen? We kunnen toch nog wel gewoon antwoord geven?

En om ontopic te blijven: Ik ben nog nooit vreemdgegaan en ben het ook niet van plan dus er valt niets te onthouden. En als ik het wel een keer zou doen, dan zou ik dat zeker onthouden.
Oud 03-04-2004, 08:31
pure_evil
pure_evil is offline
ik ben nog nooit vreemdgegaan en zal dat ook nooit doen

mijn vraag is: je hebt al 2 jaar geen verkering meer met hem en je gaat je er NU druk om maken ? mens get over it, daar had je óf al veel eerder over moeten beginnen, óf helemaal niet, maar niet na twee jaar nog
__________________
papa is niet lief! het verwende nest kiest vandaag voor zichzelf
Oud 03-04-2004, 09:43
Verwijderd
Citaat:
devilcat schreef op 03-04-2004 @ 01:26 :
ok, deze topic kan gesloten worden.
Ik heb het al opgelost en ik weet nu van zijn vreemdgaan verhalen,had namelijk met hem afgesrpoken en hj heeft alles vertelt.

2 x naar bed
3 x zoenen + meer.
Ik snap er helemaal niets van, ik snap ook echt niet over welke jongen dit nu weer gaat..
Dit kan iig niet over die Muus gaan (2002 enzo), dus waarom zou je nu ineens weer over 1 of andere ex gaan beginnen?
Oud 03-04-2004, 09:50
Verwijderd
Vreemdgaan??? Nee, dan doe je A: iemand ontzettend veel pijn mee. B: Je maakt ook nog gebruik van een ander z'n emoties. Degene waar je vreemd mee gaat dus.

Heb dit vaak zat gezien bij voormalige vrienden die behoorlijk Player waren, vandaar ook dat voormalig.
Ads door Google
Oud 03-04-2004, 09:54
farrar-misty
farrar-misty is offline
- ligt in de scheur-

tip: misschien istiej rond de klok van 12 vreemdgegaan.... vandaar dat de berekeningen NIET BETROUWBAAR (hint hint) zijn....
Oud 03-04-2004, 10:15
Slettelina *
Slettelina * is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 02-04-2004 @ 21:35 :
ik ga niet vreemd, en ik onthoud dat dus ook niet
__________________
New York City, Dance or die
Oud 03-04-2004, 10:18
Verwijderd
Jij bent echt geobsedeerd, zoek professionele hulp.
Oud 03-04-2004, 10:24
klaartje101
Avatar van klaartje101
klaartje101 is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 02-04-2004 @ 20:00 :
Ik onthoud alleen de personen waarbij ik er mee weg kwam en het dus nog een keer kan flikken
Oud 03-04-2004, 10:28
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Je bedoelt dat ik onthou met wie ik een relatie heb/had toen ik vreemdging? Weet ik veel! Neem an van wel...
t Lijkt me overigens logischer om niet vreemd te gaan, hoef je ook niets te onthouden
__________________
Tsja
Oud 03-04-2004, 12:58
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 03-04-2004 @ 10:43 :
Ik snap er helemaal niets van, ik snap ook echt niet over welke jongen dit nu weer gaat..
Dit kan iig niet over die Muus gaan (2002 enzo), dus waarom zou je nu ineens weer over 1 of andere ex gaan beginnen?
Daar ging het dus wel over... Zucht..

Maargoed, dat was wel te verwachten want het mens heeft geen leven..
Oud 03-04-2004, 13:52
Verwijderd
ik weet wie ik heb bedrogen, ik weet met wie ik die personen heb bedrogen, en ik weet (ongeveer) hoe vaak ik die personen heb bedrogen.

en ja, ik schaam me ervoor
en nee, ik ga het NOOIT meer doen, want ik heb de liefde van m'n leven gevonden.
Advertentie
Oud 03-04-2004, 14:03
Lynn
Avatar van Lynn
Lynn is offline
Pfff, het houdt ook echt niet op, hè?
Als het uit is, is het uit. Get over it, en open er geen topics meer over. Like I care hoevaak hij is vreemdgegaan.

Ik bedrieg geen mensen, dus hoef daar ook niks van te onthouden, wel net zo makkelijk en het bespaart je heel wat gezeur van domme schapen.
__________________
de rest is geschiedenis
Oud 03-04-2004, 15:02
Annemiek!!
Annemiek!! is offline
Get a life
Oud 03-04-2004, 15:49
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik ga niet vreemd en bedrieg niet iemand. Maar als ik dat zou doen dan zou ik wel onthouden wanneer dat was ja. Ook wanneer je iets krijgt, etc. Ik onthou allemaal van dat soort dingen. Ook telefoonnummers en dat soort zooi kan ik gemakkelijk onthouden. Ligt aan je geheugen he...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 03-04-2004, 16:52
meisje
meisje is offline
ik zou toch eens professionele hulp overwegen.
Oud 03-04-2004, 17:55
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
kan de ts niet eens een ban krijgen uit zelfbescherming?
Oud 03-04-2004, 17:57
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Mijn ex ging vreemd met oud en nieuw(wat toevallig). En ík heb iig wel onthouden wanneer het was en met wie(gvd), hij vertelde het gelijk. Ik denk dat hij het verdrongen heeft.
Maargoed, daar ben ik dus vanaf.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 03-04-2004, 18:45
Cruz
Cruz is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef op 02-04-2004 @ 19:59 :
Denk je nou werkelijk dat je gelukkig kunt zijn met een gozer die nog dommer is dan jijzelf? Damn zeg


Verder... zeg ik niks
__________________
What Goes Around Comes Around
Oud 03-04-2004, 22:31
devilcat
devilcat is offline
kan ik er wat aan doen , als ik de waarheid niet heb dat ik dan door het lint ga..
Oud 03-04-2004, 22:59
Alistar
Avatar van Alistar
Alistar is offline
aangezien ik niet van plan ben vreemd te gaan, hoef ik niks te onthouden.......handig toch
__________________
'Nee' heb je, 'ja' krijg je niet || Just smile and wave
Oud 03-04-2004, 23:29
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
devilcat schreef op 03-04-2004 @ 23:31 :
kan ik er wat aan doen , als ik de waarheid niet heb dat ik dan door het lint ga..
ja. Lijkt me dat je daar wel wat aan kan doen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 03-04-2004, 23:42
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 04-04-2004 @ 00:29 :
ja. Lijkt me dat je daar wel wat aan kan doen.
Je kunt in ieder geval proberen er iets aan te laten doen..
Ads door Google
Oud 03-04-2004, 23:45
Verwijderd
Citaat:
devilcat schreef op 03-04-2004 @ 23:31 :
kan ik er wat aan doen , als ik de waarheid niet heb dat ik dan door het lint ga..
Oh, ben jij er zo-éentje met een 'sterk ontwikkeld rechtvaardigheidsgevoel'...

Daar weten we hier alles van
Oud 04-04-2004, 00:03
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
devilcat schreef op 03-04-2004 @ 23:31 :
kan ik er wat aan doen , als ik de waarheid niet heb dat ik dan door het lint ga..
Die waarheid heb je allang...dus stop the bullshit please
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Oud 04-04-2004, 00:16
devilcat
devilcat is offline
Citaat:
Sithan schreef op 04-04-2004 @ 01:03 :
Die waarheid heb je allang...dus stop the bullshit please
sorry dingen dringen te langzaam tot medoor heel irritant.

Als iemand zegt bijvoorbeeld dat iets wat geel is eigenlijk rood is ga ik al twijfelen.

Als diegene dat HEEL duidelijk zegt etc en dat telkens ook blijft zeggen bijv.

Dan ga ik dehele dag malen van "nee dat is geel, ... nee dat is egeel... kan geen rood zijn..."

Dan moet ik dus van die persoon weten en horen dat hij een grapje oid maakte en dat hij dan tegen me zegt "nee ok , het is toch wel geel "

En zo gaat het ook met relaties bij mij.

Heb ik het zo beter uitgelegd?

Moet controle hebben en die worden telkens onder mijn voeten vandan gehaald door grappige exjes.
DAAROm zit ik hier zo vaak op het forum om van andere mensen steun te krijgen die dan ook zeggen van "nee meis het is wel geel laat hem kletsen dat geel eigenlijk rood is "
Oud 04-04-2004, 09:16
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Jij hebt geen forum nodig, maar professionele hulp.
Oud 04-04-2004, 14:26
Bravo
Bravo is offline
Citaat:
Vissertje schreef op 02-04-2004 @ 20:44 :
ik weet precies (ofja, met een week speling) wie ik wanneer gekust heb en wie mijn vriendje van wanneer tot wanneer was.

dus ja, zo moeilijk is het toch niet?
Same here en vreemdgaan doe ik niet.
__________________
There are nine million bicycles in Beijing
Oud 04-04-2004, 16:08
Verwijderd
Citaat:
~Dark Voice~ schreef op 03-04-2004 @ 13:58 :
Daar ging het dus wel over... Zucht..

Maargoed, dat was wel te verwachten want het mens heeft geen leven..
Dat kan helemaal niet, ze heeft pas halverwege 2003 een topic geopend dat hij naast haar huis had gewerkt en hoe ze met hem in contact kon komen...
Oud 04-04-2004, 16:22
devilcat
devilcat is offline
dat is me 2de vriend die ook is vreemdgegaan

Ik had het nu over me eerste vriendje.
Oud 04-04-2004, 16:29
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
devilcat schreef op 04-04-2004 @ 17:22 :
dat is me 2de vriend die ook is vreemdgegaan

Ik had het nu over me eerste vriendje.
Misschien wordt 't tijd om over te schakelen op ofwel vriendinnetjes ofwel dildo's? Wel veilig opbergen die laatsten natuurlijk.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 04-04-2004, 16:31
Sparkle.
Avatar van Sparkle.
Sparkle. is offline
Ik weet het aantal mensen waarmee ik heb gezoend, de naam hiervan, de data en de plaats.
En vreemdgaan heb ik nog nooit gedaan, het lijkt me nogal pijnlijk voor de andere persoon in de relatie.
Maar ik veroordeel niemand die ooit vreemd is gegaan, want iedereen heeft wel een "moment van zwakte". (Quote van mijn zus)

En devilcat? Heb je hier ooit met iemand, die hier verstand van heeft (oftewel een professional) over gepraat??? Lijkt me op zijn zachtst gezegd, vrij verstandig....
Oud 04-04-2004, 16:50
Verwijderd
Ik bedrieg niemand.
Oud 04-04-2004, 17:00
Verwijderd
Al 2 vriendjes gehad, die op je vreemd zijn gegaan. Hmm dan ben je wel heel naief als je 2 keer word bedrogen zulke types zijn meestal vrij makkelijk te herkennen. Ze heten players.

Heb vrienden gehad die zo waren en het lukte steeds opnieuw om mensen te bedriegen. En die meisjes, zelfs nadat ze er achter waren gewoon bij die jongen terug blijven komen onvoorstelbaar vind ik dat dan ben je gewoon dom.

Die vrienden zijn dus ook voormalig. Ik vind niet dat je zo met mensen omgaat, maar nog dan vind ik die meiden nog dommer dat ze er intrappen.
Oud 04-04-2004, 18:00
Verwijderd
Ik snap je hele verhaal eigenlijk niet.
Oud 04-04-2004, 18:58
meisje
meisje is offline
Join the club

Ik moet zeggen dat in verloop van tijd enkele gaten vallen hier en daar
Oud 05-04-2004, 05:02
Verwijderd
'relatie' noem je dat, zoek een psychiater
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:24.