Oud 03-04-2018, 15:22
Izzienegra
Izzienegra is offline
Oke,

Ik weet niet of dit hier hoort maar ik vond het wel hier passen bij psychologie.
Ik ben de laaste tijd wel een beetje vaak afwezig van school dat komt omdat ik gewoon niet naar school wil.
Soms ben ik echt ziek maar meestal is het gwn dat mijn fiets stuk is en dan kan ik niet naar school gaan maar de laatse tijd is het anders.
Het verhaal is dus ik voel mij de laatste tijd vet down.
Ik sta op en voel me alsof ik door iemand onder water ben gehouden voor een hele lange tijd zo moe ben ik. En school gaat laatste tijd niet perfect sta 4 onvoldoendes en een vriendin van mij is bang dat ik het jaar niet ga halen omdat ik zoveel lessen heb gemist. Alleen dat maakt mij nog meer down en zelf denk ik ook om soms het gwn te doen en alles stop te zetten en dan een eind maken omdat alle leraren denken dat ik maar naar een lager niveau moet alleen ik weet dat ik dat niet hoef want dat is gwn te makkelijk!!(sooorry als ik arrogant klink het spijt me!!) Oja en dan vraag je misschien af weet mijn mentor hier iets vanaf ja dat weet hij (hij weeet alleen van mijn onvoldoendes af verder niks). Alleen als ik om een oplossing vraag is het altijd als je nou ff harder je best doet kan je ales halen. Ik moet alles zelf doen LETTERLIJK!!! Ik ben het gwn zat. Ik vertel 2 vriendinnen soms wat er aan de hand is maar ja hun hebben ook een eigen leven en wil hun niet met mijn lasten meenemen.
Ook voel ik mij gwn down omdat ik de dikste van mijn klas en vriendengroep en daardoor voel ik mij niet gewild door mensen en daardoor trek ik nooit leuke of kleding die ik echt leuk vindt omdat ik weet dat mensen over mij zullen praten en normaal boeit dat mij geen ene drol maar nu is het anders ik voel mij niet confortabel in mijn eigen huid.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-04-2018, 22:07
Xanoniempjeee
Avatar van Xanoniempjeee
Xanoniempjeee is offline
Ben je al naar een psygoloog gegaan?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2018, 22:08
Xanoniempjeee
Avatar van Xanoniempjeee
Xanoniempjeee is offline
*psycholoog
Met citaat reageren
Oud 04-04-2018, 08:24
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Hoi izzie, wat goed dat je een topic hebt gemaakt en dat je je verhaal durft te vertellen.
Al die vervelende dingen die je voelt maken het vast niet makkelijk om de dagen op school door te komen! Het lastige is dat de oorzaak van jouw cijfers aan de buitenkant niet te raden valt.
Hier op het forum ben je meer dan welkom om over je problemen te praten, want ik weet zeker dat je niet de enige bent die worstelt met een negatief zelfbeeld.
Voor je problemen op school is het wel goed als je iemand op school ook vertelt wat je hier hebt verteld. Dan is er misschien een andere oplossing mogelijk dan "Beter je best doen"
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 04-04-2018, 13:01
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Misschien kan je een volwassene in vertrouwen nemen, bijvoorbeeld je huisarts of een vertrouwenspersoon op school. Als ik jouw verhaal zo lees ligt het namelijk gecompliceerder dan simpelweg "harder werken", en dat is iemand om mee te praten hierover best wel fijn. Zeker als je vriendinnen en je mentor het niet echt lijken te begrijpen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Mijn contact met dames... (lang verhaal)
Vincent19
146 02-04-2005 14:22
Psychologie Help, probelemen met vrienden, heel lang verhaal.. help!!
Maija
24 20-05-2004 16:19
Psychologie kweet het even niet meer:( (lang verhaal)
Oktober
7 05-11-2003 01:34
Liefde & Relatie Lang verhaal, maar I NEED HELP!
zeekoe
10 21-10-2003 10:05
Liefde & Relatie Lang verhaal,maar O zo belangrijk voor mij als jullie me helpen!
Williams
46 03-09-2003 21:42
Liefde & Relatie Verkering met mijn beste vriend.. (Lang verhaal)
U-NiQ
27 23-12-2002 21:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:02.